Top Reservedele til 3 LANCIA THEMA modeller
Top kategorier med autodele
Reservedelskatalog
-
Dæk
Autotilbehør online-butik LANCIA THEMA
Bedst sælgende bil produkter til LANCIA THEMA
Der er favorable tilbud på autodele fra premium brand fabrikanter til 3 LANCIA THEMA modeller tilgængelig nu. I vores katalog med reservedele til LANCIA, vil du finde et stort udvalg af førsteklasses og billige dele til LANCIA THEMA fra de leddende fabrikanter.
Der er fri fragt, når du køber reservedele over vores online-butik, Autodoc. Bildele til LANCIA THEMA og andre italienske biler er tilgængelige i vores store sortiment af forskellige producenter. Din bestilling vil blive leveret til dit bestemmelsessted hurtigst muligt. Vi tager os af det. Vores online-katalog har bildele til alle LANCIA THEMA modeller, og er alle tilgængelige for dig.
Information om LANCIA THEMA model - korrekt valg af reservedele
Lancia Thema
Lancia Thema blev produceret fra 1984 til 1994 og blev solgt som sedan og stationcar. I 2011 blev Lancia Thema genoplivet: den blev nu solgt som Chrysler 300C på det Europæiske marked.
I generation af Lancia Thema
Arbejdet på bilen, der skulle erstatte Lancia Gamma og konkurrere med europæiske luksusbiler (så som Audi 100, BMW 5 og Mercedes E W124), begyndte i 1980. Den nye model blev præsenteret i november 1984 på bilmessen i Torino. Giorgetto Giugiaro, der var direktør for den italienske designvirksomhed, var med til at designe denne sedan. Bilen blev betragtet som værende en af de mest rummelige og komfortable biler på denne tid. Fra 1986 til 1994 blev der produceret en Lancia Thema stationcar, der var designet af et andet velkendt italiensk firma, Pininfarina.
Lancia Thema var en til af Tipo Quattro-projektet, der skulle skabe fire topklassebiler på én enkelt platform, hvorfor den havde meget tilfælles med andre biler fra projektet - Fiat Croma, Saab 9000 og Alfa Romeo 164. Der blev anvendt nye svejse- og metalpladebehandlingsmetoder på Lancia Thema. Dørene sad tættere til karosseriet, den havde uæstetiske elementer som tagrender og havde også en god strømningsmodstandskoefficient (0,32). Kun de 14-tommer fælge, der var for små i forhold til karosseriet, var i kontrast med bilen.
Der blev brugt materialer af høj kvalitet i kabinen: velour, alcantara og, for første gang i bilindustriens historie, læder der var fremstillet i hånden fra elitefirmaet, Poltrona Frau. Lancia Thema havde meget udstyr som standard: både sæderne i for og i bag havde sædevarme og elektronisk justering, der var en biltelefon i armlænet og så havde den et automatisk klimaanlæg med to justeringsmuligheder.
Nyt design af I generation af Lancia Thema
Den opdaterede Lancia Thema blev præsenteret på Paris Motor Show i september 1988. Bilens forlygter blev splittet diagonalt: der var blinklys i den nedre brune blok. Ændringerne i kabinen var ikke særligt betydelige: der blev brugt træ i instrumentbrættet og dørpanelerne.
Den anden nydesignede model blev præsenteret på Paris Motor Show i 1992. Det nye design på kofangeren i for gjorde det muligt at undgå skader fra kollisioner ved en hastighed på under 8 km/t. Spoileren blev fjernet fra bagklappen; sidespejlene var nu kun monteret ét sted. Seriepakken havde elektrokromisk sidespejle; tonet Solextra-glas og hastighedsovervågningssystemet, SpeedLimit.
Der blev også lavet en luksus limousineudgave af Lancia Thema til Fiat Groups bestyrelse og velhavende købere. Der blev kun lavet 24 eksemplarer af denne.
Kundeundersøgelse omhandlende LANCIA THEMA
Gennemsnitlig kundebedømmelse
baseret på 167 anmeldelser