• SHOP
  • CLUB
Prøv premium konto
0
Min garage
Tilføj køretøj
0
Vare(r) #
0,00 kr.
Din indkøbsvogn er tom

BMW X1 motorer

Indholdsfortegnelse

  1. BMW X1-motorer: Generation I (2009-2015)
    1. BMW X1 benzinmotorer: Generation I (2009-2015)
    2. BMW X1 dieselmotorer: Generation I (2009-2015)
  2. BMW X1-motorer: Generation II (2015-2022)
    1. BMW X1 benzinmotorer: Generation II (2015-2022)
    2. BMW X1 dieselmotorer: Generation II (2015-2022)
    3. BMW X1 Plug-in Hybrid: Generation II (2015-2022)
  3. BMW X1-motorer: Generation III (2022-i dag)
    1. BMW X1 mild-hybrid benzinmotor: Generation III (2022-i dag)
    2. BMW X1 plug-in-hybrider: Generation III (2022-i dag)
    3. BMW X1-dieselmotorer: Generation III (2022-i dag)
  4. Konklusion: De bedste BMW X1-motorer i alle generationer

Siden lanceringen i 2009 har BMW X1 udviklet sig til en af de mest succesfulde kompakte premium-SUV'er og tilbyder et bredt udvalg af BMW X1-motorer på tværs af tre generationer. Hver generation har bragt nye teknologier og forskellige styrker og svagheder med sig, mens BMW X1-motorerne løbende er blevet videreudviklet.

BMW X1-motorer: Generation I (2009-2015)

BMW X1-motorer: Generation I (2009-2015)

Den første generation af BMW X1 var en pioner i det kompakte premium-SUV-segment og var kendetegnet ved robuste, men i nogle tilfælde endnu ikke fuldt udviklede motorer. Kilometertallet varierede meget afhængigt af motortypen: Mens de gennemprøvede BMW X1-dieselmotorer nemt nåede 300.000 til 400.000 kilometer med korrekt vedligeholdelse, krævede de tidlige benzinmotorer ofte dyre reparationer af timingkæden eller højtrykspumpen mellem 150.000 og 200.000 kilometer. Problemer med timingkæden var ikke ualmindelige, hvis vedligeholdelsen blev forsømt, især med N20-motorerne. Den absolutte topmotor i denne generation var BMW X1 20d med 177 hk, som kombinerede kraft, pålidelighed og økonomi optimalt og viste sig at være den motor, der holdt længst i den første generation.

BMW X1 benzinmotorer: Generation I (2009-2015)

BMW X1's benzinmotorprogram bestod oprindeligt af atmosfæriske og senere turboladede motorer. Det startede med BMW X1 18i (2,0-liters sugemotor, 150 hk), som imponerede med sin enkelhed og robusthed. Fra 2011 kom de moderne turbomotorer til: BMW X1 20i med 184 hk (N20B20-motor) og senere BMW X1 25i med 218 hk. Disse BMW X1-motorer led dog af typiske problemer fra den tidlige turbo-generation: timingkæden strakte sig, problemer med højtrykspumpen og lejlighedsvise skader på turboladeren gjorde dem til de mest problematiske motorer i denne generation. BMW X1 28i med 245 hk var den kraftigste benzinmotor, men den var kun tilgængelig på nogle få markeder og var særligt udsat for skader på styringskæden.

BMW X1 dieselmotorer: Generation I (2009-2015)

BMW X1-dieselmotorerne var domineret af den gennemprøvede N47-motorfamilie. BMW X1 18d startede med 143 hk og blev senere opgraderet til 150 hk. BMW X1 20d var bestselleren med 177 hk og udviklede sig til den mest pålidelige motor i hele generationen. BMW X1 25d med 218 hk blev tilføjet senere, men var mindre almindelig. Disse BMW X1-dieselmotorer opfyldte allerede Euro 5-standarden og tilbød en fremragende kombination af ydelse, brændstofforbrug og pålidelighed. Kun de tidlige N47-motorer udviste lejlighedsvise problemer med timingkæden, men disse kunne undgås med regelmæssig vedligeholdelse.

BMW X1-motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
18i (naturligt indsuget motor) 150 HK 7,2-7,8 l/100 km Robust, men lidt kraft God
20i (N20) 184 HK 6,8-7,5 l/100 km Tandhjulskæde, højtrykspumpe Problematisk
25i/28i 218-245 HK 7,5-8,2 l/100 km Timingkæde, turbolader Problematisk
18d 143-150 HK 4,8-5,4 l/100 km Lejlighedsvis timing kæde God
20d 177 HK 5,1-5,7 l/100 km Meget robust og økonomisk Meget god
25d 218 HK 5,5-6,1 l/100 km Sjælden, men pålidelig God

BMW X1-motorer: Generation II (2015-2022)

BMW X1-motorer: Generation II (2015-2022)

Den anden generation af BMW X1 markerede en revolutionerende ændring af den forhjulstrukne platform (UKL2) og bragte helt nye motorer med sig. Denne generation anses for at være den mest afbalancerede af alle tre generationer med BMW X1-motorer, der nemt når 250.000 til 300.000 kilometer med korrekt vedligeholdelse. De fleste af børnesygdommene fra den første generation blev udbedret, og BMW X1-dieselmotorerne forblev langdistancekonger. Det absolutte højdepunkt var BMW X1 20d med 190 hk (B47-motor), som perfekt kombinerede både kraft og effektivitet. Plug-in-hybridteknologien fik også sin debut med BMW X1 xDrive25e fra 2019.

BMW X1 benzinmotorer: Generation II (2015-2022)

BMW X1's benzinmotorprogram var baseret på den nye B-motorfamilie med tre- og firecylindrede motorer. BMW X1 18i fik en 1,5-liters trecylindret turbo med 140 hk, som kørte overraskende jævnt og var betydeligt mere økonomisk end sin forgænger. BMW X1 20i kom med en 2,0-liters firecylindret turbo (B48) med 192 hk, som viste sig at være betydeligt mere pålidelig end N20-motorerne i den første generation. Disse BMW X1-motorer viste kun lejlighedsvise problemer med ventilforkoksning på korte ture. Den kraftigste BMW X1 25i med 231 hk var kun tilgængelig på nogle få markeder og viste sig at være problemfri, men med et højere brændstofforbrug.

BMW X1 dieselmotorer: Generation II (2015-2022)

BMW X1 Diesel var helt afhængig af den nye B47-motorfamilie. BMW X1 18d startede med 150 hk og blev senere fastholdt på 150 hk. BMW X1 20d var bestselleren med 190 hk og udviklede sig til den mest pålidelige motor i denne generation. Alle BMW X1-dieselmotorer havde moderne common-rail-indsprøjtning med SCR-katalysator og partikelfilter for at opfylde Euro 6-standarden. BMW X1 20d med 140 kW (190 hk) viste sig at være den mest effektive og pålidelige motor i denne generation med et testforbrug på kun 4,2-4,8 liter pr. 100 km og høj pålidelighed.

BMW X1 Plug-in Hybrid: Generation II (2015-2022)

BMW X1 xDrive25e med 220 hk systemydelse blev tilbudt fra 2019. Den kombinerede en 1,5-liters trecylindret benzinmotor med en elmotor på 95 hk og havde en elektrisk rækkevidde på op til 57 kilometer. BMW X1 Hybrid viste sig at være pålidelig, men med begrænsninger med hensyn til bagagerumsplads.

BMW X1 motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
18i (B38) 140 HK 5,6-6,2 l/100 km Lejlighedsvis ventilforkoksning God
20i (B48) 192 HK 6,0-6,8 l/100 km Sjældent ventilforkoksning Meget god
25i 231 HK 6,8-7,4 l/100 km Højere forbrug God
18d (B47) 150 HK 4,0-4,6 l/100 km Meget robust og økonomisk Meget god
20d (B47) 190 HK 4,2-4,8 l/100 km Bedste motor i denne generation Meget god
xDrive25e 220 HK 1,9-2,3 l/100km + elektricitet Lille bagagerum God

BMW X1-motorer: Generation III (2022-i dag)

Den nuværende generation af BMW X1 satser fuldt ud på elektrificering og repræsenterer BMW's vision for fremtiden for forbrændingsmotorer. Alle benzinmotorer er nu udstyret med mild hybridteknologi, mens plug-in-hybriderne tilbyder en elektrisk rækkevidde på op til 89 kilometer. Da generationen kun har været på markedet siden 2022, er der endnu ingen langtidserfaringer, men de første tests viser lovende takter. Topmotoren er BMW X1 xDrive30e med en systemydelse på 326 hk, som kombinerer sportslig performance med høj effektivitet. Mild-hybrid-teknologien lover en levetid på over 300.000 kilometer, da den elektriske assistance aflaster forbrændingsmotoren.

BMW X1 mild-hybrid benzinmotor: Generation III (2022-i dag)

To mild-hybrid-benzinmotorer udgør grundlaget for BMW X1-motorprogrammet. BMW X1 18i har fået en revideret 1,5-liters trecylindret motor med 136 hk og et 48-volts mildhybridsystem. BMW X1 20i bruger en 2,0-liters firecylindret motor med 178 hk, også med mild hybrid-teknologi. Begge BMW X1-motorer har elektrisk assistance på op til 19 hk og har indtil videre ikke vist nogen større produktionsproblemer. BMW X1 20i med 178 hk anses for at være særligt vellykket og er ved at udvikle sig til den bedste benzinmotor i denne generation.

BMW X1 plug-in-hybrider: Generation III (2022-i dag)

BMW X1 plug-in-hybridvarianterne tilbyder to ydelsesniveauer: BMW X1 xDrive25e med 245 hk og BMW X1 xDrive30e med 326 hk systemydelse. Begge kombinerer en 1,5-liters trecylindret motor med en eller to elmotorer og tilbyder en elektrisk rækkevidde på op til 89 km. Disse BMW X1-motorer er teknisk komplekse, men indtil videre pålidelige.

BMW X1-dieselmotorer: Generation III (2022-i dag)

To BMW X1-dieselmotorer er tilgængelige: BMW X1 18d med 150 hk og BMW X1 20d med 163 hk, begge baseret på den videreudviklede B47-motorfamilie. Disse BMW X1-dieselmotorer fortsætter traditionen med pålidelige dieselmotorer og opfylder Euro 6d-standarden.

BMW X1 motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Vurdering
18i (mild hybrid) 136 HK 5,4-6,0 l/100 km Ingen serieproblemer indtil videre Meget god
20i (mild hybrid) 178 HK 5,8-6,4 l/100 km Bedste benzinmotor i denne generation Meget god
18d 150 HK 4,1-4,7 l/100 km Gennemprøvet og robust Meget god
20d 163 HK 4,3-4,9 l/100 km Videreudvikling af B47 Meget god
xDrive25e 245 HK 1,1-1,4 l/100 km + elektricitet Kompleks, men effektiv God
xDrive30e 326 HK 1,3-1,6 l/100 km + elektricitet Meget kompleks, sporty God

Konklusion: De bedste BMW X1-motorer i alle generationer

Udviklingen af BMW X1-motorerne viser tydeligt de teknologiske fremskridt, som BMW har gjort over tre generationer. Mens den første generation stadig kæmpede med børnesygdomme, etablerede den anden generation sig som pålidelig og moden. Den tredje generation sætter nye standarder for effektivitet og miljøvenlighed med sin elektrificeringsstrategi.

  • Bedste BMW X1 benzinmotor:

BMW X1 20i (178 hk, generation III) med mild hybridteknologi kombinerer moderne effektivitet med høj pålidelighed og kultiveret kørsel.

  • Bedste BMW X1-dieselmotor:

BMW X1 20d (190 hk, generation II) tilbyder den bedste kombination af pålidelighed, økonomi og daglig brugbarhed på tværs af alle generationer.

  • Bedste BMW X1 hybridmotor:

BMW X1 xDrive25e (245 hk, generation III) med sin høje elektriske rækkevidde på op til 89 km og lave brændstofforbrug.

Til vedligeholdelse og reservedele til alle BMW X1-generationer tilbyder AUTODOC et omfattende udvalg af originale kvalitetsreservedele med hurtig levering.

Populæreste produkter i kategorien:

AUTODOC Bedst sælgende: reservedele til en rimelig pris

MANNOL Longlife 504/507 MN7715-10 Motorolie 5W-30, 10l
Anmeldelser - 56
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Producentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Indhold [liter]: 10
  • Produktserie: Longlife
  • Version: 504 / 507
  • Varenummer: MN7715-10
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 487,00 kr.
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 10l
Varenummer: MN7715-10
Se mere
487,00 kr.
48,70 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Motorolie 5W-30, 20l
Anmeldelser - 71
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Producentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Indhold [liter]: 20
  • Produktserie: Longlife
  • Version: 504 / 507
  • Varenummer: MN7715-20
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 885,00 kr.
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 20l
Varenummer: MN7715-20
Se mere
885,00 kr.
44,25 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-31%
LIQUI MOLY Top Tec 4600 3756 Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 94
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SN
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.52, VW 502 00, VW 505 01, Ford WSS-M2C917-A, GM LL-A-025, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-S3, MB 229.51, VW 505 00
  • Indhold [liter]: 5
  • Olie: Syntetisk olie
  • Produktserie: Top Tec
  • Version: 4600
  • Varenummer: 3756
  • Beholdertype: Kannister
  • LIQUI MOLY: Motorolie
  • Vores pris: 460,50 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Varenummer: 3756
sammenlignet med vejl. pris 668,24 kr.

460,50 kr.
92,10 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
CASTROL EDGE LL 15664C Motorolie 5W-30, 20l
Anmeldelser - 43
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Indhold [liter]: 20
  • Produktserie: EDGE
  • Version: LL
  • Varenummer: 15664C
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • CASTROL: Motorolie
  • Vores pris: 2069,50 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
CASTROL Motorolie 5W-30, 20l
Varenummer: 15664C
2069,50 kr.
103,48 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, Gratis levering
-59%
ELF Evolution Full-Tech LLX 2194890 Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 54
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Producentens anbefalinger: MB 229.31, VW 504 00, Porsche C30, BMW Longlife-04, MB 229.51, VW 507 00
  • Indhold [liter]: 5
  • Olie: Syntetisk olie
  • Produktserie: Evolution
  • Version: Full-Tech LLX
  • Varenummer: 2194890
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • ELF: Motorolie
  • Vores pris: 454,50 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
ELF Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Varenummer: 2194890
sammenlignet med vejl. pris 1121,48 kr.

454,50 kr.
90,90 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
Valvoline SynPower XL-III C3 872375 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 88
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Producentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Indhold [liter]: 5
  • Produktserie: SynPower
  • Version: XL-III C3
  • Varenummer: 872375
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • Valvoline: Motorolie
  • Vores pris: 482,50 kr.
Detaljer
Valvoline Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 872375
482,50 kr.
96,50 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
CASTROL GTX 15DAFE Motorolie 5W-30, 20l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 54
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SP
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04, VW 504 00, VW 507 00, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30
  • Indhold [liter]: 20
  • Olie: Syntetisk olie
  • Produktserie: GTX
  • Varenummer: 15DAFE
  • Beholdertype: Kannister
  • CASTROL: Motorolie
  • Vores pris: 1453,00 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
CASTROL Motorolie 5W-30, 20l, Syntetisk olie
Varenummer: 15DAFE
1453,00 kr.
72,65 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, Gratis levering
MOBIL Super 3000 XE 151453 Motorolie 5W-30, 4l
Anmeldelser - 112
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Producentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Indhold [liter]: 4
  • Produktserie: Super
  • Version: 3000 XE
  • Varenummer: 151453
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • MOBIL: Motorolie
  • Vores pris: 354,50 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MOBIL Motorolie 5W-30, 4l
Varenummer: 151453
354,50 kr.
88,63 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-69%
TotalEnergies Quartz 9000 Energy 2198206 Motorolie 5W-40, 5l
Anmeldelser - 48
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B3
  • API: API SN, API CF
  • Producentens anbefalinger: MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, BMW Longlife-01, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-G2, Fiat 9.55535-Z2
  • Indhold [liter]: 5
  • Produktserie: Quartz
  • Version: 9000 Energy
  • Varenummer: 2198206
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • TotalEnergies: Motorolie
  • Vores pris: 322,00 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
TotalEnergies Motorolie 5W-40, 5l
Varenummer: 2198206
sammenlignet med vejl. pris 1065,58 kr.

322,00 kr.
64,40 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-25%
VT540L EIBACH VT540-L Skærmforøger foraksel, bagaksel, Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
Anmeldelser - 39
Produktbeskrivelse
  • Monteringsside: foraksel, bagaksel
  • Længde [mm]: 210
  • Bredde [mm]: 20
  • Yderligere info.: Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
  • EIBACH: Skærmforøger
  • Varenummer: VT540-L
  • Vores pris: 332,00 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
EIBACH Skærmforøger foraksel, bagaksel, Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
Varenummer: VT540-L
sammenlignet med vejl. pris 446,62 kr.

332,00 kr.
Pris per sæt af 2 stykker
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-41%
00577928 PHILIPS 12972RGTS2 Pære, fjernlys H7 12V 55W PX26d, 4000K, Halogen
Anmeldelser - 24
Produktbeskrivelse
  • Lampe / pæretype: H7
  • Lampekonstruktion: Halogen
  • Nominel ydelse [W]: 55
  • Spænding [V]: 12
  • Beholdertype: Boks
  • Farvetemperatur [K]: 4000
  • Sokkeltype glødepære: PX26d
  • PHILIPS: Pære, fjernlys
  • Varenummer: 12972RGTS2
  • Stand: Helt ny
Detaljer
PHILIPS Pære, fjernlys H7 12V 55W PX26d, 4000K, Halogen
Varenummer: 12972RGTS2
sammenlignet med vejl. pris 470,32 kr.

274,00 kr.
Pris per sæt af 2 stykker
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-12%
LIQUI MOLY Longlife III 20647 Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 89
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04, VW 504 00, VW 507 00, MB 229.51, Porsche C30
  • Indhold [liter]: 5
  • Olie: Syntetisk olie
  • Produktserie: Longlife III
  • Varenummer: 20647
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolie
  • Vores pris: 519,00 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Varenummer: 20647
sammenlignet med vejl. pris 589,68 kr.

519,00 kr.
103,80 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-33%
MOTUL 8100 X-CLEAN EFE 109471 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 84
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SN
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.52, Fiat 9.55535-S1, Fiat 9.55535-S2, MB 229.51, VW 505 01, VW 505 00
  • Indhold [liter]: 5
  • Produktserie: 8100
  • Version: X-CLEAN EFE
  • Varenummer: 109471
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • MOTUL: Motorolie
  • Vores pris: 424,00 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MOTUL Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 109471
sammenlignet med vejl. pris 638,22 kr.

424,00 kr.
84,80 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
LIQUI MOLY Zentralhydrauliköl 1127 Centralhydraulikolie
Anmeldelser - 94
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 1
  • Beholdertype: Flaske
  • Køretøjstype: Bil, Lastbiler
  • Køretøjstilbehør: til køretøjer med hydraulikanlæg
  • Producentens anbefalinger: BMW 81 22 9 407 758, Fiat 9.55550-AG3, Ford WSS-M2C204-A, MAN M 3289, MB 345.0, Opel 1940 766, VW G 002 000, VW G 004 000, ZF TE-ML 02K
  • Olie: Fuldsyntetisk olie
  • Farve: orange
  • Produktserie: Zentralhydrauliköl
  • LIQUI MOLY: Centralhydraulikolie
  • Varenummer: 1127
  • Vores pris: 159,99 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
LIQUI MOLY Centralhydraulikolie
Varenummer: 1127
Se mere
159,99 kr.
159,99 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
CASTROL EDGE LL 15F7E5 Motorolie 5W-30, 4l
Anmeldelser - 99
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Indhold [liter]: 4
  • Produktserie: EDGE
  • Version: LL
  • Varenummer: 15F7E5
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • CASTROL: Motorolie
  • Vores pris: 443,00 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
CASTROL Motorolie 5W-30, 4l
Varenummer: 15F7E5
443,00 kr.
110,75 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger

Populární příspěvky

Abonner modtag vores nyhedsbreve

Udfyld din e-mailadresse for at få de seneste nyheder og tips: