• SHOP
  • CLUB
Prøv premium konto
0
Min garage
Tilføj køretøj
0
Vare(r) #
0,00 kr.
Din indkøbsvogn er tom

Jeep Cherokee motorer

Indholdsfortegnelse

  1. Jeep Cherokee-motorer: Historiske generationer I-III (1984-2001)
    1. Jeep Cherokee benzinmotorer: Historiske generationer I-III (1984-2001)
    2. Jeep Cherokee dieselmotorer: Historiske generationer I-III (1984-2001)
  2. Jeep Cherokee-motorer: Generation IV (2002-2007)
    1. Jeep Cherokee benzinmotorer: Generation IV (2002-2007)
    2. Jeep Cherokee dieselmotorer: Generation IV (2002-2007)
  3. Jeep Cherokee-motorer: Generation V (2014-i dag)
    1. Jeep Cherokee benzinmotorer: Generation V (2014-i dag)
    2. Jeep Cherokee-dieselmotorer: Generation V (2014-i dag)
  4. Konklusion: De bedste Jeep Cherokee-motorer i alle generationer

Siden introduktionen i 1984 har Jeep Cherokee etableret sig som en robust SUV med legendariske terrænegenskaber og tilbyder et bredt udvalg af Jeep Cherokee-motorer på tværs af fem generationer. Den teknologiske udvikling spænder fra simple sugemotorer til moderne turbobenzinmotorer med start-stop-teknologi.

Jeep Cherokee-motorer: Historiske generationer I-III (1984-2001)

Jeep Cherokee-motorer: Historiske generationer I-III (1984-2001)

De første tre generationer af Jeep Cherokee formede mærkets ry som en uforgængelig arbejdshest og lagde grunden til nutidens SUV-kultur. Med den rette vedligeholdelse kunne disse historiske Jeep Cherokee-motorer nemt køre 400.000 til 500.000 kilometer - et kilometertal, der sjældent opnås af moderne biler. Større reparationer skulle først udføres efter 250.000 til 300.000 kilometer og var normalt begrænset til vandpumpen, koblingen eller gearkassen. Den absolutte topmotor i denne æra var den 4,0-liters sekscylindrede (AMC 242), som blev produceret fra 1987 til 2001 og anses for at være en af de mest pålidelige motorer i bilens historie. Disse robuste enheder konkurrerede med succes med Toyota Land Cruiser og Ford Bronco, men overgik dem klart med hensyn til levetid.

Jeep Cherokee benzinmotorer: Historiske generationer I-III (1984-2001)

Jeep Cherokees benzinmotorprogram omfattede forskellige slagvolumener fra 2,5 til 5,9 liter. Den legendariske 4,0-liters sekscylindrede (AMC 242) dominerede med 177-190 hk og viste sig at være stort set uforgængelig - den fortsatte med at køre, selv når den blev udsat for ekstrem forsømmelse. Svagere varianter som den 2,5-liters firecylindrede (AMC 150) med 117-130 hk var underdrevne til tunge Cherokee-modeller, men stadig pålidelige. Den sjældne 5,9-liters V8 (Chrysler LA) med 245 hk var kun tilgængelig i specialversioner og blev betragtet som et kraftværk med et højt brændstofforbrug. Disse Jeep Cherokee-motorer var kendetegnet ved enkel teknologi, få elektroniske komponenter og ekstrem robusthed - perfekt til hård offroad-brug.

Jeep Cherokee dieselmotorer: Historiske generationer I-III (1984-2001)

Dieselmotorer spillede en underordnet rolle i de tidlige Cherokee-generationer. Den 2,1-liters turbodiesel fra Renault med 75-85 hk var lejlighedsvis tilgængelig, men den var sjælden og ikke særlig pålidelig. Denne Jeep Cherokee-diesel var primært beregnet til de europæiske markeder og kunne ikke konkurrere med benzinmotorernes robusthed.

Jeep Cherokee motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
2,5 L I4 (AMC 150) 117-130 HK 11-13 l/100 km For få kræfter til tunge modeller God
4.0L I6 (AMC 242) 177-190 HK 12-15 l/100 km Praktisk talt ingen serieproblemer Meget god
5.9L V8 (Chrysler LA) 245 HK 16-20 l/100 km Højt forbrug, sjældent Gennemsnitligt
2.1L TD (Renault) 75-85 HK 8-10 l/100 km Upålidelig, meget sjælden Moderat

Jeep Cherokee-motorer: Generation IV (2002-2007)

Jeep Cherokee-motorer: Generation IV (2002-2007)

Den fjerde generation af Jeep Cherokee (internt kendt som KJ) markerede et radikalt skift i retning af mere moderne teknologi og mere kompakte dimensioner. Disse Jeep Cherokee-motorer nåede typisk 250.000 til 350.000 kilometer, og V6-enhederne var mere pålidelige end de firecylindrede enheder. Større reparationer var normalt påkrævet mellem 150.000 og 200.000 kilometer, især på automatgearkassen og klimaanlægget. Den bedste motor i denne generation var den 3,7-liters V6'er med 210 hk, som gav en god balance mellem ydelse og pålidelighed. Tekniske innovationer som elektronisk stabilitetskontrol og et forbedret firehjulstræk positionerede Cherokee i forhold til Honda Pilot og Ford Explorer, men kunne ikke helt matche forgængernes legendariske robusthed.

Jeep Cherokee benzinmotorer: Generation IV (2002-2007)

Jeep Cherokees benzinmotorprogram bestod af to hovedmotorer: den 2,4-liters firecylindrede med 143 hk og den 3,7-liters V6 med 210 hk. Den mindre 2,4-liters motor (Chrysler ED) viste sig at være det svageste led med hyppige problemer med timingkæden, vandpumpen og topstykkepakningen allerede fra 120.000 kilometer. Jeep Cherokee 3,7-liters V6 (Chrysler PowerTech) blev derimod favoritten i denne generation - den gav tilstrækkelig kraft til bugsering og offroad-kørsel med en acceptabel pålidelighed. Typiske svagheder ved V6'eren var kun vandpumpen efter 200.000 kilometer og lejlighedsvise problemer med tændspolerne.

Jeep Cherokee dieselmotorer: Generation IV (2002-2007)

Til de europæiske markeder tilbød Jeep en 2,8-liters CRD-turbodiesel fra Mercedes-Benz med 163 hk. Denne Jeep Cherokee-diesel var baseret på den gennemprøvede OM642-motor og blev betragtet som pålidelig, men var tilbøjelig til at have problemer med partikelfilteret og højtrykspumpen. Kilometertallet nåede op på 300.000 til 400.000 kilometer med korrekt vedligeholdelse, men reparationer var dyre.

Jeep Cherokee motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
2,4L I4 (ED) 143 HK 9-11 l/100 km Tandhjulskæde, vandpumpe, topstykke Problematisk
3,7L V6 (PowerTech) 210 HK 11-13 l/100 km Vandpumpe, tændspoler God
2,8L CRD (Mercedes) 163 HK 7-9 l/100 km Partikelfilter, højtrykspumpe Gennemsnit

Jeep Cherokee-motorer: Generation V (2014-i dag)

Jeep Cherokee-motorer: Generation V (2014-i dag)

Den nuværende Jeep Cherokee-generation repræsenterer Chryslers moderne motorteknologi med fokus på effektivitet og ydelse. Disse Jeep Cherokee-motorer kan køre 200.000 til 300.000 kilometer med korrekt vedligeholdelse, selvom de nyere enheder er mere tilbøjelige til at få elektroniske problemer på grund af mere kompleks teknologi. Større reparationer skal typisk udføres mellem 120.000 og 180.000 kilometer, og de involverer som regel den 9-trins automatgearkasse eller turboladeren. Det absolutte højdepunkt er den 3,2-liters V6 Pentastar med 272 hk - en teknisk moden motor med fremragende køreegenskaber og solid pålidelighed. For første gang tilbyder Jeep også en turboladet benzinmotor med den 2,0-liters firecylindrede, som dog er betydeligt mere sårbar. I konkurrence med Honda Pilot, Toyota Highlander og Ford Explorer positionerer den moderne Cherokee sig som teknologisk avanceret, men ikke længere helt så robust som sine forgængere.

Jeep Cherokee benzinmotorer: Generation V (2014-i dag)

Den moderne Jeep Cherokees benzinmotorprogram består af tre hovedmotorer: 2,4-liters Tigershark med 184 hk, 3,2-liters Pentastar V6 med 272 hk og siden 2019 2,0-liters Turbo med 270 hk. Jeep Cherokee 2,4-liters Tigershark viste sig at være en solid indgangsmotor med lejlighedsvise problemer med ventilsæderne og oliepumpen. Den 3,2-liters Pentastar V6 viste sig at være den mest pålidelige motor i den nuværende generation - den har en stærk ydeevne og er mindre tilbøjelig til at have større fejl end turbomotorerne. Den nye 2,0-liters turbo (Hurricane) viste derimod tidligt svagheder: Skader på turboladeren, problemer med direkte indsprøjtning og øget tilbøjelighed til forkoksning gør den til den mest problematiske Jeep Cherokee-motor i den nuværende generation.

Jeep Cherokee-dieselmotorer: Generation V (2014-i dag)

Til de europæiske markeder tilbyder Jeep forskellige Multijet-dieselmotorer, herunder en 2,0-liters med 140-170 hk og en 2,2-liters med 185-200 hk. Disse Jeep Cherokee-dieselmotorer er baseret på Fiat-teknologi og betragtes som økonomiske, men er tilbøjelige til at have typiske moderne dieselproblemer som tilstopning af partikelfilteret og defekter i EGR-ventilen. Pålideligheden når ikke op på samme niveau som de historiske benzinmotorer.

Jeep Cherokee motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
2,4L tigerhaj 184 HK 8-10 l/100 km Ventilsæder, oliepumpe Gennemsnit
3,2L Pentastar V6 272 HK 9-12 l/100 km Robust, få problemer Meget god
2.0L Turbo Hurricane 270 HK 8-11 l/100 km Turbolader, direkte indsprøjtning, forkoksning Problematisk
2,0L/2,2L Multijet 140-200 HK 6-8 l/100 km Partikelfilter, EGR-ventil Moderat

Konklusion: De bedste Jeep Cherokee-motorer i alle generationer

Udviklingen af Jeep Cherokee-motorer viser en klar tendens: Mens de historiske enheder imponerede med deres ekstreme robusthed og holdbarhed, tilbyder moderne motorer mere kraft og effektivitet, men også større kompleksitet og sårbarhed. Cherokees gyldne æra var helt klart i de første generationer, hvor enkelhed og pålidelighed var i centrum.

  • Bedste Jeep Cherokee benzinmotor:

Den legendariske 4,0-liters sekscylindrede (AMC 242) fra generation I-III anses for at være en af de mest pålidelige motorer i bilhistorien og kan nemt køre mere end 400.000 kilometer.

  • Bedste Jeep Cherokee-dieselmotor:

Den 2,8-liters CRD fra Mercedes-Benz (generation IV) tilbyder den bedste kombination af pålidelighed og effektivitet, selv om dieselmotorer aldrig har været Cherokees stærke side.

  • Bedste moderne Jeep Cherokee-motor:

Den 3,2-liters Pentastar V6 (Generation V) kombinerer moderne ydelse med den bedste pålidelighed i det nuværende motorprogram.

Når det gælder vedligeholdelse og reservedele til alle Jeep Cherokee-generationer, tilbyder AUTODOC et omfattende udvalg af originale kvalitetsreservedele med hurtig levering - hvilket er særligt vigtigt for plejen af de legendariske historiske modeller.

Populæreste produkter i kategorien:

AUTODOC Bedst sælgende: reservedele til en rimelig pris

BILSTEIN 24-282642 Chassissæt, støddæmper
Produktbeskrivelse
  • Støddæmpertype: Gastryk
  • Støddæmper-befæstigelse: nederste øje, øverste stift
  • BILSTEIN: Chassissæt, støddæmper
  • Varenummer: 24-282642
  • Vores pris: 1752,93 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
BILSTEIN Chassissæt, støddæmper
Varenummer: 24-282642
1752,93 kr.
Pris inkl. 25 % moms, Gratis levering
-70%
TotalEnergies Quartz INEO ECS 2198452 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 27
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2
  • Producentens anbefalinger: PSA B71 2290, Fiat 9.55535-S1, Iveco 18-1811 SC1
  • Indhold [liter]: 5
  • Produktserie: Quartz
  • Version: INEO ECS
  • Varenummer: 2198452
  • Olieproducentens anbefaling: Toyota
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • TotalEnergies: Motorolie
  • Vores pris: 327,30 kr.
Detaljer
TotalEnergies Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 2198452
sammenlignet med vejl. pris 1102,85 kr.

327,30 kr.
65,46 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MOBIL Super 2000 X1 150865 Motorolie 10W-40, 4l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 32
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B3
  • API: API SL, API CF
  • Producentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Indhold [liter]: 4
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Produktserie: Super
  • Version: 2000 X1
  • Varenummer: 150865
  • Beholdertype: Kannister
  • MOBIL: Motorolie
  • Vores pris: 236,96 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MOBIL Motorolie 10W-40, 4l, Delsyntetisk olie
Varenummer: 150865
236,96 kr.
59,24 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL SPECIAL PLUS MN7512-4 Motorolie 10W-30, 4l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 33
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 10W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B3
  • API: API SN
  • Producentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Indhold [liter]: 4
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Produktserie: SPECIAL PLUS
  • Varenummer: MN7512-4
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 192,02 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MANNOL Motorolie 10W-30, 4l, Delsyntetisk olie
Varenummer: MN7512-4
Se mere
192,02 kr.
48,01 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
SHELL Helix Ultra ECT C3 550042826 Motorolie 5W-30, 4l
Anmeldelser - 76
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, Chrysler MS-11106
  • Indhold [liter]: 4
  • Produktserie: Helix
  • Version: Ultra ECT C3
  • Varenummer: 550042826
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • SHELL: Motorolie
  • Vores pris: 360,49 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
SHELL Motorolie 5W-30, 4l
Varenummer: 550042826
360,49 kr.
90,12 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
Valvoline SynPower 872378 Motorolie 5W-30, 4l
Anmeldelser - 47
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SL, API CF
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, MB 226.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-G1
  • Indhold [liter]: 4
  • Produktserie: SynPower
  • Varenummer: 872378
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • Valvoline: Motorolie
  • Vores pris: 390,46 kr.
Detaljer
Valvoline Motorolie 5W-30, 4l
Varenummer: 872378
390,46 kr.
97,62 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-28%
MOTUL 8100 X-CLEAN+ 106377 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 56
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Producentens anbefalinger: VW 504 00, Porsche C30, MB 229.51, BMW Longlife-04, VW 507 00
  • Indhold [liter]: 5
  • Produktserie: 8100
  • Version: X-CLEAN+
  • Varenummer: 106377
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • Katalysatortype: til køretøjer med katalytisk sod- / partikelfilter
  • Udstødningsnorm: Euro 4 (D4), Euro 5, Euro 6
  • MOTUL: Motorolie
  • Vores pris: 473,83 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MOTUL Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 106377
sammenlignet med vejl. pris 663,74 kr.

473,83 kr.
94,77 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
Valvoline SynPower XL-III C3 872375 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 86
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Producentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Indhold [liter]: 5
  • Produktserie: SynPower
  • Version: XL-III C3
  • Varenummer: 872375
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • Valvoline: Motorolie
  • Vores pris: 463,48 kr.
Detaljer
Valvoline Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 872375
463,48 kr.
92,70 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL ENERGY PREMIUM MN7908-5 Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 97
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API CH-4, API SN
  • Producentens anbefalinger: MB 229.52, MB 229.31, VW 505 01, MB 229.51, BMW Longlife-04, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 226.5
  • Indhold [liter]: 5
  • Olie: Syntetisk olie
  • Produktserie: ENERGY PREMIUM
  • Varenummer: MN7908-5
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 292,07 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Varenummer: MN7908-5
Se mere
292,07 kr.
58,41 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-5%
LIQUI MOLY Top Tec 4100 3701 Motorolie 5W-40, 5l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 78
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-40
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C917-A, MB 229.31, Porsche A40, DEXOS 2, VW 505 01, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-S2, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00
  • Indhold [liter]: 5
  • Olie: Syntetisk olie
  • Produktserie: Top Tec
  • Version: 4100
  • Varenummer: 3701
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolie
  • Vores pris: 533,86 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolie 5W-40, 5l, Syntetisk olie
Varenummer: 3701
sammenlignet med vejl. pris 563,10 kr.

533,86 kr.
106,77 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MOBIL Super 3000 XE 151453 Motorolie 5W-30, 4l
Anmeldelser - 112
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Producentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Indhold [liter]: 4
  • Produktserie: Super
  • Version: 3000 XE
  • Varenummer: 151453
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • MOBIL: Motorolie
  • Vores pris: 343,88 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MOBIL Motorolie 5W-30, 4l
Varenummer: 151453
343,88 kr.
85,97 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-24%
VT540S EIBACH VT540-S Skærmforøger foraksel, bagaksel, Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
Anmeldelser - 20
Produktbeskrivelse
  • Monteringsside: foraksel, bagaksel
  • Længde [mm]: 210
  • Bredde [mm]: 13
  • Yderligere info.: Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
  • EIBACH: Skærmforøger
  • Varenummer: VT540-S
  • Vores pris: 339,39 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
EIBACH Skærmforøger foraksel, bagaksel, Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
Varenummer: VT540-S
sammenlignet med vejl. pris 446,62 kr.

339,39 kr.
Pris per sæt af 2 stykker
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
SHELL Helix Ultra A5/B5 550046685 Motorolie 0W-30, 4l
Anmeldelser - 8
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 0W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • API: API SL
  • Indhold [liter]: 4
  • Produktserie: Helix
  • Version: Ultra A5 / B5
  • Varenummer: 550046685
  • Olieproducentens anbefaling: Ford, Volvo
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • SHELL: Motorolie
  • Vores pris: 415,99 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
SHELL Motorolie 0W-30, 4l
Varenummer: 550046685
415,99 kr.
104,00 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL Extreme MN7915-4 Motorolie 5W-40, 4l
Anmeldelser - 70
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • JASO: JASO MA2
  • Producentens anbefalinger: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Indhold [liter]: 4
  • Version: Extreme
  • Varenummer: MN7915-4
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil, Motorcykel
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 209,96 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-40, 4l
Varenummer: MN7915-4
Se mere
209,96 kr.
52,49 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-25%
VT540L EIBACH VT540-L Skærmforøger foraksel, bagaksel, Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
Anmeldelser - 39
Produktbeskrivelse
  • Monteringsside: foraksel, bagaksel
  • Længde [mm]: 210
  • Bredde [mm]: 20
  • Yderligere info.: Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
  • EIBACH: Skærmforøger
  • Varenummer: VT540-L
  • Vores pris: 334,20 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
EIBACH Skærmforøger foraksel, bagaksel, Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
Varenummer: VT540-L
sammenlignet med vejl. pris 446,62 kr.

334,20 kr.
Pris per sæt af 2 stykker
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger

Populární příspěvky

Abonner modtag vores nyhedsbreve

Udfyld din e-mailadresse for at få de seneste nyheder og tips: