Top Reservedele 3 TOYOTA SUPRA modeller
Mest populære autodelekategorier til TOYOTA SUPRA
Delekatalog TOYOTA SUPRA
Autotilbehør online-butik TOYOTA SUPRA
Bedst sælgende bil produkter TOYOTA SUPRA
Der er favorable tilbud på autodele fra premium brand fabrikanter til 3 TOYOTA SUPRA modeller tilgængelig nu. I vores katalog med reservedele til TOYOTA, vil du finde et stort udvalg af førsteklasses og billige dele til TOYOTA SUPRA fra de leddende fabrikanter.
Alle dele til TOYOTA SUPRA modellerne i vores online-butik kommer med en garanti. Her kan du købe de dele, du står og mangler, uden at skulle ud på en vild indkøbstur. Du kan blot købe det online. Vores levering kommer altid på slaget - der går ikke mere end et par dage. At købe TOYOTA SUPRA dele fra vores virksomhed er hurtigt, nemt og sikkert!





TOYOTA SUPRA-reservedele: Hvor kan man købe dem?
Toyota SUPRA-reservedele i original kvalitet tilbydes i AUTODOCs reservedelskatalog til priser fra 30.77 til 1053.59 kr..
Hvilke TOYOTA SUPRA-reservedele er tilgængelige i AUTODOC-kataloget?
Toyota SUPRA OEM-dele er reservedele fra mærker som f.eks:
- BOSCH
- BREMBO
- FEBI BILSTEIN
- HELLA
- SKF
Reservedele til TOYOTA SUPRA og andre nyttige oplysninger: de mest populære artikler
Information om TOYOTA SUPRA model - korrekt valg af reservedele
Toyota SupraToyota Supra var en sport bil bygget fra 1978 til 2002. Indtil 1986 blev navnet Celica brugt som præfiks. Bilen blev produceret på de japanske fabriker i Takara og Toyota-City.
Toyota Supra 1978-1992Den første generation af Toyota Supra A40 blev lanceret i 1978. Bilen kopierede den populære Toyota Celica model i mange henseender og på det japanske marked var den til salg under navnet Toyota Celica XX. Biler beregnet til eksport bar navnet Toyota Celica Supra.
Toyota Celica XX sports coupe var i stor efterspørgsel på det japanske marked. Bilen blev skabt i samarbejde med Lotus koncernen - den berømte britiske producent af racerbiler.
Toyota Supra A60 kom på markedet i 1981. Den havde fået ændret det ydre design. Bilen blev produceret som targa og coupe. Vippende forlygter blev et grundlæggende element af dens design.
I Nordamerika bilen blev udgivet i to yderligere versioner under navnet "Performance Type" (P-type) og "Luksus Type" (L-type). De omfattede en særlig aerodynamisk ændring af bilen, store fælger, og sportssæder.
Fra 1982 til 1986 gennemgik bilen fire ansigt løftninger. De berørte både den ydre og det indre af modellen, og dens tekniske egenskaber blev ændret. Udviklere skabt en række fashionable ændringer med styrkede motorer og undervogn. Desuden fik de tilføjet TPS og EGR-system til alle bilerne.
Toyota Supra A70Den tredje generation af modellen kom på markedet i 1986. Bilen var baseret på den opdaterede Toyota T-platform. Denne version blev fuldstændig adskilt fra Toyota Celica, efter at være blevet en helt uafhængig model.
Designerne fik indsnævret dens positionslys og gjort linjerne på kroppen glattere, hvilket fik forbedret de aerodynamiske egenskaber på bilen. Alle Toyota Supra A70 biler havde ABS og systemer som forbedrede manøvredygtigheden på bilen, selv ved høje hastigheder. Også det nye klimaanlæg ACIS blev bygget ind i bilerne.
Især for racing blev Toyota Supra Turbo-A bygget i 1988. De kørte de japanske Touring Car Championships.
Toyota Supra A70 restylingsIndtil 1992 havde designerne gennemført 6 restylings. Under disse ændringer begyndte bilerne at se mere sporty ud, kabinens interiør blev betydeligt ændret, og en række ekstra muligheder blev tilføjet.
Toyota Supra A80Til fjerde generation af Toyota Supra A80 besluttede designerne at fjerne de bevægelige forlygter. Også udformningen af den forreste del af kroppen blev stærkt ændret. Bilen fik en ny kofanger, ændrede skærme og en mere afrundet form af motorhjelmen.
Udviklerne lagt hovedvægten på øget kraft og forbedring af stabiliteten af motorerne. Biler var udstyret med ekstra sikkerhed og stabiliserings systemer.
Det unikke bremsesystem som stoppede bilen fra en hastighed på 113 km/t på kun 45 meter blev installeret på bilen. Denne rekord er sat i 1997 af bilmagasin "Car and Driver". Først i 2004 blev denne rekord brudt.
Toyota Supra A80 restylingEfter restyling i 1996 blev Toyota Supra A80 lidt lettere. Så vægten af bilen faldt fra 1565 kg til 1500 kg.
Produktion af bilen blev stoppet i 2002 på grund af for dårligt salg.
TOYOTA SUPRA Guide/Trin for trin vejledning til reparation og udskiftning







Tryghed ved internethandel! Returnér din TOYOTA SUPRA-reservedel uden forklaring i op til 200 dage efter købet og få pengene tilbage. Hvordan? Vælg blot Sikker Bestilling ved betaling. Tjenesten koster kun 49,50 kr..
AUTODOC bekymrer sig for dig! Hver ordre fra 1200 kr. værdi af vare, er inklusiv gratis fragt i Danmark.
*Gælder ikke store bildele