• SHOP
  • CLUB
Prøv premium konto
0
Min garage
Tilføj køretøj
0
Vare(r) #
0,00 kr.
Din indkøbsvogn er tom

Toyota Corolla motorer

Indholdsfortegnelse

  1. Toyota Corolla-motorer: Historiske generationer I-VIII (1966-2001)
    1. Toyota Corolla benzinmotorer: Historiske generationer I-VIII (1966-2001)
    2. Toyota Corolla dieselmotorer: Historiske generationer I-VIII (1966-2001)
  2. Toyota Corolla-motorer: Generation IX (2001-2007)
    1. Toyota Corolla benzinmotorer: Generation IX (2001-2007)
    2. Toyota Corolla dieselmotorer: Generation IX (2001-2007)
  3. Toyota Corolla-motorer: Generation X (2007-2013)
    1. Toyota Corolla benzinmotorer: Generation X (2007-2013)
    2. Toyota Corolla dieselmotorer: Generation X (2007-2013)
  4. Toyota Corolla-motorer: Generation XI (2013-2019)
    1. Toyota Corolla benzinmotorer: Generation XI (2013-2019)
    2. Toyota Corolla Hybrid Drive: Generation XI (2013-2019)
  5. Toyota Corolla-motorer: Generation XII (2019-i dag)
    1. Toyota Corolla hybrid kører: Generation XII (2019-i dag)
    2. Toyota Corolla benzinmotorer: Generation XII (2019-i dag)
  6. Konklusion: De bedste Toyota Corolla-motorer i alle generationer

Siden introduktionen i 1966 er Toyota Corolla blevet en af de mest succesfulde kompaktbiler i verden med et imponerende udvalg af motorer gennem tolv generationer. Kontinuerlig teknologisk udvikling har gjort Toyota Corolla-motorer til synonymer for pålidelighed og effektivitet. Fra simple sugemotorer til moderne hybriddrev afspejler hver generation sin tids tekniske fremskridt.

Toyota Corolla-motorer: Historiske generationer I-VIII (1966-2001)

Toyota Corolla-motorer: Historiske generationer I-VIII (1966-2001)

De første otte Toyota Corolla-generationer prægede markedet for kompakte biler i over 35 år og skabte et ry for enestående pålidelighed. Disse historiske Toyota Corolla-motorer nåede regelmæssigt 400.000 til 500.000 kilometer med korrekt vedligeholdelse, hvor 1,6-liters benzinmotorerne i 1990'erne blev anset for at være særligt holdbare. Større motorskader var næsten uhørte, og større vedligeholdelsesarbejder som skift af tandrem eller justering af ventilspillerummet var kun nødvendige mellem 200.000 og 300.000 kilometer. Den absolutte topmotor i denne æra var 4A-FE 1,6-liter med 110 hk fra den syvende generation (1991-1997), som på optimal vis kombinerede kraft, økonomi og legendarisk pålidelighed. Tekniske innovationer som det variable ventilstyringssystem VVT-i fra 1998 og de første motorer med direkte indsprøjtning satte standarder for hele branchen.

Toyota Corolla benzinmotorer: Historiske generationer I-VIII (1966-2001)

Toyota Corollas benzinmotorprogram udviklede sig fra simple 1,1-liters motorer med 60 hk i 1960'erne til ultramoderne 1,8-liters enheder med VVT-i-teknologi ved årtusindskiftet. 4A-FE-motorerne fra 1990'erne med en slagvolumen på 1,6 liter og 90-110 hk var særligt succesfulde og viste sig at være stort set uforgængelige. Toyota Corollas 1,3-liters motor (4A-FE) med 75-90 hk dominerede de mellemste generationer og blev betragtet som den mest økonomiske benzinmotor på sin tid. De stærkeste historiske Toyota Corolla-motorer var 1,8-liters enhederne med op til 125 hk, som blev udstyret med VVT-i-teknologi fra ottende generation (1995-2001) og dermed tilbød variabel ventilstyring.

Toyota Corolla dieselmotorer: Historiske generationer I-VIII (1966-2001)

Toyota Corolla-dieselmotorer spillede en underordnet rolle i Europa, men var bestemt tilgængelige på andre markeder. 2C-T-dieselen med en slagvolumen på 2,0 liter og 72 hk var tilgængelig fra sjette generation (1987-1991) og var kendetegnet ved ekstrem økonomi med et brændstofforbrug på mindre end 5 liter. Disse tidlige Toyota Corolla-dieselmotorer var dog støjende og træge, hvorfor de ikke kunne etablere sig på det europæiske marked. 1CD-FTV-dieselen med 1,4 liter og 90 hk blev kun brugt i den ottende generation (1999-2001) og tilbød allerede common-rail-teknologi, men var begrænset til nogle få markeder.

Toyota Corolla-motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Vurdering
1,1-1,3 liter (1966-1987) 60-90 HK 6,5-8,0 liter/100 km Rust, simpel teknologi God
4A-FE 1,6 liter (1987-1997) 90-110 HK 6,0-7,5 l/100 km Praktisk talt ingen Meget god
2C-T 2,0 diesel (1987-1991) 72 HK 4,5-5,0 l/100 km Høj, træg Gennemsnitlig
1CD-FTV 1,4 diesel (1999-2001) 90 HK 4,2-4,8 l/100 km Sjældent tilgængelig God

Toyota Corolla-motorer: Generation IX (2001-2007)

Toyota Corolla-motorer: Generation IX (2001-2007)

Den niende Toyota Corolla-generation markerede overgangen til den moderne æra og introducerede for første gang D-4D-dieselteknologi i større skala. Disse Toyota Corolla-motorer nåede nemt 300.000 til 400.000 kilometer med korrekt vedligeholdelse, hvor 1,4 VVT-i benzinmotorerne blev anset for at være særligt pålidelige. Større reparationer var normalt kun påkrævet mellem 180.000 og 250.000 kilometer, hovedsageligt sliddele som vandpumpen eller koblingen. Det absolutte højdepunkt var 1,8 VVT-i med 129 hk, som kombinerede sportslige køreegenskaber med den holdbarhed, der er typisk for Toyota. Teknisk set blev VVT-i-teknologien forfinet i denne generation, og der blev introduceret moderne common-rail-dieselmotorer, som for første gang gjorde Toyota Corolla til et reelt alternativ til de tyske konkurrenter.

Toyota Corolla benzinmotorer: Generation IX (2001-2007)

Toyota Corollas benzinmotorprogram bestod af tre hovedmotorer: 1,4 VVT-i med 97 hk, 1,6 VVT-i med 110 hk og 1,8 VVT-i med 129 hk. Alle Toyota Corollas benzinmotorer var udstyret med den gennemprøvede VVT-i-teknologi til variabel ventilstyring. Toyota Corolla 1,4 VVT-i udviklede sig til den mest pålidelige motor i denne generation og havde en fremragende effektivitet med et brændstofforbrug på kun 6,5 liter. De større Toyota Corolla-motorer viste lejlighedsvis problemer med VVT-i-kontrolsystemet efter et højt kilometertal, men forblev generelt meget pålidelige. Den 1,8-liters motor var kun tilgængelig i Corolla TS (stationcar) og tilbød den bedste kombination af ydelse og pålidelighed.

Toyota Corolla dieselmotorer: Generation IX (2001-2007)

Toyota Corolla 1.4 D-4D med 90 hk var den første moderne diesel i Corollas historie og byggede på common-rail-teknologi. Den fik senere følgeskab af 2,0 D-4D med 116 hk, som primært blev brugt i Corolla Verso. Disse Toyota Corolla-dieselmotorer viste sig at være betydeligt mere raffinerede end deres forgængere med et brændstofforbrug på omkring 4,5 liter pr. 100 km. Toyota Corolla 1,4 D-4D havde dog af og til problemer med partikelfilteret og indsprøjtningssystemet, især på hyppige korte ture. Ikke desto mindre etablerede denne motor sig som et solidt alternativ for hyppige bilister.

Toyota Corolla motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
1,4 VVT-i 97 HK 6,5 l/100 km Praktisk talt ingen Meget god
1.6 VVT-i 110 HK 6,8 l/100 km Lejlighedsvis VVT-i kontrol Meget god
1,8 VVT-i 129 HK 7,2 l/100 km VVT-i problemer med højt kilometertal God
1,4 D-4D 90 HK 4,5 l/100 km Partikelfilter, brændstofindsprøjtning God
2.0 D-4D 116 HK 5,2 l/100 km Sjældent tilgængelig God

Toyota Corolla-motorer: Generation X (2007-2013)

Toyota Corolla-motorer: Generation X (2007-2013)

Den tiende Toyota Corolla-generation bragte en komplet motoroverhaling og introducerede dobbelt VVT-i-teknologi for første gang. Disse Toyota Corolla-motorer fortsatte med at køre imponerende 280.000 til 380.000 kilometer med korrekt vedligeholdelse, og 1,6-liters benzinmotorerne blev anset for at være særligt holdbare. Større motorskader forblev en sjældenhed, og større vedligeholdelsesarbejde som f.eks. skift af tandrem eller termostat var kun nødvendigt mellem 150.000 og 200.000 kilometer. Den absolutte topmotor var 1,6 Dual VVT-i med 132 hk, som for første gang havde variabel styring af både indsugnings- og udstødningsventiler og dermed optimerede ydelse og effektivitet. Denne generation introducerede også de første Toyota Corolla-motorer med multidrive CVT-transmission, hvilket forbedrede køreoplevelsen betydeligt.

Toyota Corolla benzinmotorer: Generation X (2007-2013)

Toyota Corollas benzinmotorprogram bestod af tre hovedmotorer: 1,4 VVT-i med 97 hk, 1,6 Dual VVT-i med 124 hk og den kraftige 1,6 Dual VVT-i med 132 hk. Alle Toyota Corollas benzinmotorer havde flerkanalsindsprøjtning og optimeret forbrændingskammergeometri. Toyota Corolla 1,6 Dual VVT-i med 132 hk udviklede sig til det tekniske højdepunkt i denne generation og tilbød med sin dobbelte ventilstyring både sportslige køreegenskaber og et moderat brændstofforbrug på 6,8 liter. I denne generation viste Toyota Corolla-motorerne for første gang lejlighedsvise problemer med timingkæden på grund af forsømt vedligeholdelse, men forblev generelt meget pålidelige.

Toyota Corolla dieselmotorer: Generation X (2007-2013)

Toyota Corolla 1.4 D-4D blev videreudviklet og tilbød nu 90 hk med forbedret effektivitet. Derudover blev den nye 2.0 D-4D med 126 hk tilføjet, som havde et partikelfilter og SCR-teknologi. Disse Toyota Corolla-dieselmotorer opnåede et brændstofforbrug på kun 4,2 liter pr. 100 km og opfyldte allerede Euro 5-normen. Toyota Corolla 1,4 D-4D havde fortsat lejlighedsvise problemer med partikelfilteret, især ved korte ture, mens 2,0 D-4D blev anset for at være meget mere robust. Dieselmotorerne var et godt alternativ til dem, der kørte meget, men kunne ikke matche benzinmotorernes pålidelighed.

Toyota Corolla motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
1,4 VVT-i 97 HK 6,4 l/100 km Lejlighedsvis timing kæde Meget god
1,6 Dobbelt VVT-i 124 HK 6,6 l/100 km Minimale problemer Meget god
1,6 Dobbelt VVT-i 132 HK 6,8 l/100 km Tandremskæde med dårlig vedligeholdelse Meget god
1,4 D-4D 90 HK 4,2 l/100 km Partikelfilter God
2.0 D-4D 126 HK 4,8 l/100 km Mere robust end 1.4 God

Toyota Corolla-motorer: Generation XI (2013-2019)

Toyota Corolla-motorer: Generation XI (2013-2019)

Den ellevte generation af Toyota Corolla bragte yderligere raffinement til den gennemprøvede motorteknologi og introducerede for første gang hybridteknologi til Corolla-serien. Disse Toyota Corolla-motorer fortsatte med at køre imponerende 300.000 til 400.000 kilometer, og hybriddrevene blev anset for at være særligt holdbare. Større reparationer var normalt først påkrævet efter 200.000 kilometer, hovedsageligt sliddele som vandpumpen eller hybridbatteriets konditionering. Det absolutte højdepunkt var 1,8-liters-hybriden med 136 hk systemydelse, som for første gang kombinerede Toyota Corolla-hybridteknologi med gennemprøvet pålidelighed. Denne generation markerede overgangen til moderne drivkoncepter og introducerede Valvematic-teknologi til trinløs justering af ventilløftet.

Toyota Corolla benzinmotorer: Generation XI (2013-2019)

Toyota Corollas benzinmotorprogram omfattede 1,3 Dual VVT-i med 99 hk og 1,6 Valvematic med 132 hk. Toyota Corolla 1.6 Valvematic var den første motor i serien med trinløs justering af ventilløftet, hvilket gav en endnu mere præcis styring af forbrændingen. Disse Toyota Corolla-motorer viste den sædvanlige pålidelighed, selv om 1.6 Valvematic lejlighedsvis udviklede problemer med den komplekse ventilstyring. Toyota Corolla 1.3 Dual VVT-i viste sig at være den mest pålidelige rene benzinmotor i denne generation og havde en fremragende effektivitet med et brændstofforbrug på 5,9 liter. Selvom Valvematic-teknologien var innovativ, var den også mere modtagelig for slitage end den velafprøvede VVT-i-teknologi.

Toyota Corolla Hybrid Drive: Generation XI (2013-2019)

Toyota Corolla Hybrid kombinerede en 1,8-liters benzinmotor med 99 hk og en elmotor for at opnå en systemydelse på 136 hk. Denne Toyota Corolla Hybrid var baseret på den gennemprøvede Toyota Hybrid Synergy Drive og havde et brændstofforbrug på kun 3,5 liter pr. 100 km. Hybridteknologien viste sig at være ekstremt pålidelig, og det var kun hybridbatteriet, der skulle vedligeholdes eller udskiftes efter 200.000 til 300.000 kilometer. Toyota Corolla Hybrid udviklede sig til den bedste motor i denne generation og kombinerede de laveste brændstofforbrugsværdier med høj pålidelighed og god kørekultur.

Toyota Corolla motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
1,3 dobbelt VVT-i 99 HK 5,9 l/100 km Praktisk talt ingen Meget god
1.6 Valvematic 132 HK 6,2 l/100 km Kompleks ventilstyring God
1.8 Hybrid 136 HK 3,5 l/100 km Hybridbatteri efter 200.000 km Meget god

Toyota Corolla-motorer: Generation XII (2019-i dag)

Toyota Corolla-motorer: Generation XII (2019-i dag)

Den nuværende Toyota Corolla-generation er fuldt hybridiseret og repræsenterer Toyotas fremtidige vision for effektive drivlinjer. Alle Toyota Corolla-motorer er nu elektrificerede og tilbyder en imponerende kombination af ydeevne og effektivitet. Da generationen kun har været tilgængelig siden 2019, er der endnu ikke nogen langtidserfaring, men de første fem år viser lovende pålidelighedsværdier. Toyota Corolla-motorerne i denne generation lover en levetid på over 300.000 kilometer, da hybridteknologien aflaster forbrændingsmotoren og reducerer sliddet. Topmotoren er den 2,0-liters hybrid med 184 hk systemydelse, som kombinerer sportslige køreegenskaber med de laveste brændstofforbrugsværdier.

Toyota Corolla hybrid kører: Generation XII (2019-i dag)

Toyota Corolla Hybrid-serien består af to hoveddrivlinjer: 1,8-liters hybrid med 122 hk systemydelse og 2,0-liters hybrid med 184 hk systemydelse. Begge Toyota Corolla Hybrid-motorer er baseret på fjerde generation af Toyota Hybrid System og tilbyder endnu større effektivitet end deres forgængere. Toyota Corolla 1.8 Hybrid opnår et brændstofforbrug på kun 3,9 liter pr. 100 km, mens 2.0 Hybrid kun bruger 4,2 liter på trods af betydeligt højere ydelse. Toyota Corolla Hybrid-motorerne kører efter Atkinson-cyklussen og bruger et nikkel-metalhydrid-batteri, som har vist sig at være særligt holdbart. De første erfaringer har vist, at der praktisk talt ikke er nogen produktionsproblemer; kun lejlighedsvise softwareopdateringer er nødvendige.

Toyota Corolla benzinmotorer: Generation XII (2019-i dag)

Rene benzinmotorer er ikke længere tilgængelige i den nuværende Toyota Corolla-generation, da Toyota udelukkende satser på hybridteknologi. Denne beslutning understreger Toyotas fokus på effektivitet og miljømæssig bæredygtighed. Toyota Corolla-motorerne er udelukkende designet som fuldhybrider og kan ikke bruges som rene benzinmotorer.

Toyota Corolla-motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Vurdering
1,8 Hybrid 122 HK 3,9 l/100 km Ingen serieproblemer indtil videre Meget god
2.0 Hybrid 184 HK 4,2 l/100 km Minimale softwareopdateringer Meget god

Konklusion: De bedste Toyota Corolla-motorer i alle generationer

Udviklingen af Toyota Corolla-motorer viser en imponerende kontinuitet med hensyn til pålidelighed gennem mere end fem årtier. Mens de tidlige generationer var kendetegnet ved enkel, men robust teknologi, bygger moderne Toyota Corolla-motorer på meget kompleks hybridteknologi uden at gå på kompromis med holdbarheden. Den konsekvente videreudvikling af hybridteknologien gør Toyota Corolla til et af de mest effektive og pålidelige drivkoncepter på markedet i dag.

  • Bedste Toyota Corolla benzinmotor:

4A-FE 1,6-liter med 110 hk fra de historiske generationer (1987-1997) er fortsat den mest pålidelige rene benzinmotor i Toyota Corollas historie med en næsten uforgængelig teknologi.

  • Bedste Toyota Corolla-dieselmotor:

2.0 D-4D med 126 hk fra den tiende generation (2007-2013) tilbød den bedste kombination af ydelse, effektivitet og pålidelighed blandt de sjældne Toyota Corolla-dieselmotorer.

  • Bedste Toyota Corolla hybridmotor:

Den 2,0-liters hybrid med 184 hk fra den nuværende generation (2019-nu) kombinerer sporty køreegenskaber med det laveste brændstofforbrug og den nyeste teknologi.

Til vedligeholdelse og reservedele til alle generationer af Toyota Corolla tilbyder AUTODOC et omfattende udvalg af originale kvalitetsreservedele med hurtig levering og ekspertrådgivning.

Populæreste produkter i kategorien:

AUTODOC Bedst sælgende: reservedele til en rimelig pris

-18%
HIR2 OSRAM COOL BLUE INTENSE next Generation 9012CBN Pære, fjernlys HIR2 12V 55W PX22d, 4200K, Halogen
Anmeldelser - 10
Produktbeskrivelse
  • Produktserie: COOL BLUE INTENSE next Generation
  • Lampe / pæretype: HIR2
  • Lampekonstruktion: Halogen
  • Nominel ydelse [W]: 55
  • Spænding [V]: 12
  • Beholdertype: Æske
  • Farvetemperatur [K]: 4200
  • Sokkeltype glødepære: PX22d
  • OSRAM: Pære, fjernlys
  • Varenummer: 9012CBN
  • Stand: Helt ny
Detaljer
OSRAM Pære, fjernlys HIR2 12V 55W PX22d, 4200K, Halogen
Varenummer: 9012CBN
sammenlignet med vejl. pris 335,55 kr.

274,00 kr.
Pris pr. stk
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-55%
H7 OSRAM COOL BLUE INTENSE next Generation 64210CBN-HCB Pære, fjernlys H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogen
Anmeldelser - 65
Produktbeskrivelse
  • Produktserie: COOL BLUE INTENSE next Generation
  • Lampe / pæretype: H7
  • Lampekonstruktion: Halogen
  • Nominel ydelse [W]: 55
  • Spænding [V]: 12
  • Farvetemperatur [K]: 5000
  • Sokkeltype glødepære: PX26d
  • OSRAM: Pære, fjernlys
  • Varenummer: 64210CBN-HCB
  • Stand: Helt ny
Detaljer
OSRAM Pære, fjernlys H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogen
Varenummer: 64210CBN-HCB
sammenlignet med vejl. pris 320,64 kr.

143,99 kr.
Pris per sæt af 2 stykker
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
Valvoline VR1 Racing 873432 Motorolie 20W-50, 5l, Mineralolie
Anmeldelser - 22
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 20W-50
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SL
  • Producentens anbefalinger: Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Indhold [liter]: 5
  • Olie: Mineralolie
  • Produktserie: VR1 Racing
  • Varenummer: 873432
  • Valvoline: Motorolie
  • Vores pris: 579,50 kr.
Detaljer
Valvoline Motorolie 20W-50, 5l, Mineralolie
Varenummer: 873432
579,50 kr.
115,90 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-64%
TotalEnergies Quartz INEO ECS 2198452 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 29
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2
  • Producentens anbefalinger: PSA B71 2290, Fiat 9.55535-S1, Iveco 18-1811 SC1
  • Indhold [liter]: 5
  • Produktserie: Quartz
  • Version: INEO ECS
  • Varenummer: 2198452
  • Olieproducentens anbefaling: Toyota
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • TotalEnergies: Motorolie
  • Vores pris: 388,00 kr.
Detaljer
TotalEnergies Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 2198452
sammenlignet med vejl. pris 1102,85 kr.

388,00 kr.
77,60 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-32%
LIQUI MOLY Top Tec 4600 3756 Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 115
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SN
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.52, VW 502 00, VW 505 01, Ford WSS-M2C917-A, GM LL-A-025, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-S3, MB 229.51, VW 505 00
  • Indhold [liter]: 5
  • Olie: Syntetisk olie
  • Produktserie: Top Tec
  • Version: 4600
  • Varenummer: 3756
  • Beholdertype: Kannister
  • LIQUI MOLY: Motorolie
  • Vores pris: 451,00 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Varenummer: 3756
sammenlignet med vejl. pris 668,24 kr.

451,00 kr.
90,20 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MOBIL Super 2000 X1 150865 Motorolie 10W-40, 4l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 32
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B3
  • API: API SL, API CF
  • Producentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Indhold [liter]: 4
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Produktserie: Super
  • Version: 2000 X1
  • Varenummer: 150865
  • Beholdertype: Kannister
  • MOBIL: Motorolie
  • Vores pris: 237,00 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MOBIL Motorolie 10W-40, 4l, Delsyntetisk olie
Varenummer: 150865
237,00 kr.
59,25 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-62%
H7 OSRAM ULTRA LIFE 64210ULT Pære, fjernlys H7 12V 55W PX26d, 3200K, Halogen
Anmeldelser - 33
Produktbeskrivelse
  • Produktserie: ULTRA LIFE
  • Lampe / pæretype: H7
  • Lampekonstruktion: Halogen
  • Nominel ydelse [W]: 55
  • Spænding [V]: 12
  • Beholdertype: Æske
  • Farvetemperatur [K]: 3200
  • Sokkeltype glødepære: PX26d
  • OSRAM: Pære, fjernlys
  • Varenummer: 64210ULT
  • Stand: Helt ny
Detaljer
OSRAM Pære, fjernlys H7 12V 55W PX26d, 3200K, Halogen
Varenummer: 64210ULT
sammenlignet med vejl. pris 107,24 kr.

39,99 kr.
Pris pr. stk
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL SPECIAL PLUS MN7512-4 Motorolie 10W-30, 4l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 33
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 10W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B3
  • API: API SN
  • Producentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Indhold [liter]: 4
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Produktserie: SPECIAL PLUS
  • Varenummer: MN7512-4
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 192,49 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MANNOL Motorolie 10W-30, 4l, Delsyntetisk olie
Varenummer: MN7512-4
Se mere
192,49 kr.
48,12 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
Valvoline VR1 Racing 873434 Motorolie 5W-50, 4l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 84
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-50
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SL
  • Producentens anbefalinger: Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Indhold [liter]: 4
  • Olie: Syntetisk olie
  • Produktserie: VR1
  • Version: Racing
  • Varenummer: 873434
  • Valvoline: Motorolie
  • Vores pris: 456,00 kr.
Detaljer
Valvoline Motorolie 5W-50, 4l, Syntetisk olie
Varenummer: 873434
456,00 kr.
114,00 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL SAFARI MN7404-10 Motorolie 20W-50, 10l, Mineralolie
Anmeldelser - 6
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 20W-50
  • API: API SN, API CH-4
  • Indhold [liter]: 10
  • Olie: Mineralolie
  • Produktserie: SAFARI
  • Varenummer: MN7404-10
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 548,50 kr.
Detaljer
MANNOL Motorolie 20W-50, 10l, Mineralolie
Varenummer: MN7404-10
Se mere
548,50 kr.
54,85 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
Valvoline SynPower XL-III C3 872375 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 87
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Producentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Indhold [liter]: 5
  • Produktserie: SynPower
  • Version: XL-III C3
  • Varenummer: 872375
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • Valvoline: Motorolie
  • Vores pris: 463,50 kr.
Detaljer
Valvoline Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 872375
463,50 kr.
92,70 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL ENERGY PREMIUM MN7908-5 Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 97
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API CH-4, API SN
  • Producentens anbefalinger: MB 229.52, MB 229.31, VW 505 01, MB 229.51, BMW Longlife-04, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 226.5
  • Indhold [liter]: 5
  • Olie: Syntetisk olie
  • Produktserie: ENERGY PREMIUM
  • Varenummer: MN7908-5
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 292,00 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Varenummer: MN7908-5
Se mere
292,00 kr.
58,40 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-18%
LIQUI MOLY Top Tec 4300 3741 Motorolie 5W-30, 5l, Fuldsyntetisk olie
Anmeldelser - 83
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SP
  • Producentens anbefalinger: PSA B71 2290, MB 226.52, MB 229.52, Renault RN17, Fiat 9.55535-S1, MB 229.31, MB 229.51, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Indhold [liter]: 5
  • Olie: Fuldsyntetisk olie
  • Produktserie: Top Tec
  • Version: 4300
  • Varenummer: 3741
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolie
  • Vores pris: 472,00 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolie 5W-30, 5l, Fuldsyntetisk olie
Varenummer: 3741
sammenlignet med vejl. pris 581,10 kr.

472,00 kr.
94,40 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
LIQUI MOLY Top Tec 4100 3701 Motorolie 5W-40, 5l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 78
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-40
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C917-A, MB 229.31, Porsche A40, DEXOS 2, VW 505 01, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-S2, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00
  • Indhold [liter]: 5
  • Olie: Syntetisk olie
  • Produktserie: Top Tec
  • Version: 4100
  • Varenummer: 3701
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolie
  • Vores pris: 539,00 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolie 5W-40, 5l, Syntetisk olie
Varenummer: 3701
539,00 kr.
107,80 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MOBIL Super 3000 XE 151453 Motorolie 5W-30, 4l
Anmeldelser - 112
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Producentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Indhold [liter]: 4
  • Produktserie: Super
  • Version: 3000 XE
  • Varenummer: 151453
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • MOBIL: Motorolie
  • Vores pris: 344,00 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MOBIL Motorolie 5W-30, 4l
Varenummer: 151453
344,00 kr.
86,00 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger

Populární příspěvky

Abonner modtag vores nyhedsbreve

Udfyld din e-mailadresse for at få de seneste nyheder og tips: