• SHOP
  • CLUB
Prøv premium konto
0
Min garage
Tilføj køretøj
0
Vare(r) #
0,00 kr.
Din indkøbsvogn er tom

Fiat Punto motorer

Indholdsfortegnelse

  1. Fiat Punto motorer: Historiske generationer I & II (1993-2010)
    1. Fiat Punto benzinmotorer: Historiske generationer I & II (1993-2010)
    2. Fiat Punto dieselmotorer: Historiske generationer I & II (1993-2010)
  2. Fiat Puntos motorer: Generation III (2005-2018)
    1. Fiat Punto benzinmotorer: Generation III (2005-2018)
    2. Fiat Punto dieselmotorer: Generation III (2005-2018)
    3. Fiat Punto med naturgasdrift: Generation III (2005-2018)
  3. Fiat Punto-motorer: Generation IV (2012-2018)
    1. Fiat Punto benzinmotorer: Generation IV (2012-2018)
    2. Fiat Punto dieselmotorer: Generation IV (2012-2018)
  4. Konklusion: De bedste Fiat Punto-motorer i alle generationer

Siden lanceringen i 1993 har Fiat Punto etableret sig som en af de mest succesfulde små biler i Europa og har gennemgået en bemærkelsesværdig motorudvikling over fire generationer. Fiat Puntos motorer har altid afspejlet den teknologiske udvikling - fra simple sugemotorer til moderne turbobenzinmotorer med start-stop-teknologi.

Fiat Punto motorer: Historiske generationer I & II (1993-2010)

Fiat Punto motorer: Historiske generationer I & II (1993-2010)

De to første generationer af Fiat Punto havde en varig indflydelse på segmentet for små biler og tilbød et bredt udvalg af robuste, men teknisk enkle motorer. Kilometertallet varierede meget afhængigt af vedligeholdelse og kørestil: Mens de gennemprøvede 1,2-liters sugemotorer nemt nåede 200.000 til 300.000 kilometer med den rette pleje, viste de tidlige turbodieselmotorer allerede de første tegn på svagheder i indsprøjtningssystemet og turboladeren mellem 150.000 og 200.000 kilometer. Den absolutte topmotor i de historiske generationer var 1,4 16V med 95 hk fra anden generation (1999-2010), som optimalt kombinerede livlighed, pålidelighed og moderate brændstofforbrugsværdier. Især Fire-motorerne udviklede sig til langløbere, mens de tidlige common rail-dieselmotorer i anden generation stadig kæmpede med børnesygdomme.

Fiat Punto benzinmotorer: Historiske generationer I & II (1993-2010)

Fiat Puntos benzinmotorprogram i den første generation (1993-1999) bestod primært af Fire-motorer: 1.1 Fire med 54 hk som indgangsmotor, 1.2 Fire med 60 hk og den livlige 1.4 Fire med 69 hk. Disse Fiat Punto-motorer blev anset for at være uforgængelige, men også tørstige. Anden generation (1999-2010) bragte mere moderne motorer: den nye 1.2 8V Fire med 60 hk, den økonomiske 1.2 16V med 80 hk og, som højdepunktet, 1.4 16V med 95 hk. Fiat Punto 1.4 16V udviklede sig til den bedste benzinmotor i denne æra - den tilbød livlige præstationer med et acceptabelt brændstofforbrug og viste sig at være meget pålidelig. De eneste problemer var lejlighedsvise tændspolefejl og slid på ventilspindeltætningerne ved høje kilometertal.

Fiat Punto dieselmotorer: Historiske generationer I & II (1993-2010)

Den første generation af Fiat Punto-dieselmotorer startede med den robuste 1,7 TD (57 hk) - en sugediesel uden turbolader, som var støjende og træg, men ekstremt holdbar. Anden generation introducerede moderne common-rail-teknologi: 1.3 Multijet med 70 hk (fra 2003) og senere med 75 hk samt den mere kraftfulde 1.9 Multijet med 100 hk. Disse Fiat Punto Multijet-motorer gav betydeligt bedre køreegenskaber og lavere brændstofforbrug, men led af typiske problemer fra den tidlige common-rail-æra: defekte injektorer, problemer med højtrykspumpen og følsomme partikelfiltre gjorde dem mere vedligeholdelseskrævende end deres forgængere.

Fiat Punto motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
1.1 Brand 54 HK 6,8-7,2 l/100 km Højt brændstofforbrug Gennemsnitligt
1.2 Fire (8V/16V) 60-80 HK 6,2-6,8 l/100 km Ventilspindeltætninger God
1.4 Fire/16V 69-95 HK 6,5-7,1 l/100 km Tændspoler, meget pålidelige Meget god
1.7 TD 57 HK 5,8-6,2 l/100 km Høj, træg, men holdbar Gennemsnitlig
1.3 Multijet 70-75 HK 4,8-5,4 l/100 km Injektorer, højtrykspumpe Moderat
1.9 Multijet 100 HK 5,2-5,8 l/100 km Partikelfilter, turbolader Moderat

Fiat Puntos motorer: Generation III (2005-2018)

Fiat Puntos motorer: Generation III (2005-2018)

Den tredje generation af Fiat Punto (Grande Punto/Punto Evo) markerede et vigtigt udviklingstrin og tilbød et betydeligt mere moderne motorprogram med forbedret pålidelighed. De fleste motorer i denne generation kan nemt nå 200.000 til 280.000 kilometer med korrekt vedligeholdelse, hvor de reviderede 1,3 Multijet-dieselmotorer fra 2008 og fremefter anses for at være særligt holdbare. Større motorfejl er blevet sjældnere; kun de tidlige 1.4 T-Jet turboladede benzinmotorer viste svagheder i turboladeren og timingkæden. Det absolutte højdepunkt var 1,4 16V med 95 hk - en moden sugemotor, der optimalt kombinerede pålidelighed, moderate forbrugsværdier og livlige køreegenskaber. For første gang tilbød Fiat også et naturgasdrev med 1.4 Natural Power.

Fiat Punto benzinmotorer: Generation III (2005-2018)

Udvalget af benzinmotorer i Fiat Punto omfattede fortsat de gennemprøvede Fire-motorer: 1.2 8V med 65 hk som indgangsmotor, den mere effektive 1.2 16V med 80 hk og den populære 1.4 8V med 77 hk. Topmotoren var 1.4 16V med 95 hk, som viste sig at være den mest pålidelige benzinmotor i denne generation. En nyhed var den spændende 1,4 T-Jet med 120 hk - den første turbobenzinmotor i Fiat Punto. Denne Fiat Punto T-Jet tilbød sportslige præstationer, men udviklede sig til generationens mest problematiske motor med hyppige turboladerskader, problemer med timingkæden og øget olieforbrug. Især biler med mangelfuld vedligeholdelse begyndte at vise svagheder fra 80.000 kilometer.

Fiat Punto dieselmotorer: Generation III (2005-2018)

Fiat Punto 1.3 Multijet blev løbende videreudviklet og var tilgængelig i forskellige effektniveauer fra 75 til 95 hk. De varianter, der blev produceret fra 2008 og frem med et revideret indsprøjtningssystem, viste sig at være betydeligt mere pålidelige end deres forgængere. Der var også en kraftigere 1,6 Multijet med 105 hk (fra 2008), men den blev ikke monteret så ofte. Fiat Punto 1.3 Multijet med 90 hk udviklede sig til den bedste diesel i denne generation - den tilbød en fremragende kombination af ydelse, brændstofforbrug (4,2-4,8 l/100 km) og pålidelighed, især i de senere modelår med revideret recirkulation af udstødningsgassen.

Fiat Punto med naturgasdrift: Generation III (2005-2018)

Fiat Punto 1.4 Natural Power kombinerede en 1,4-liters benzinmotor med et naturgassystem og ydede 77 hk. Dette miljøvenlige drev var særligt økonomisk ved naturgasdrift, men led under den begrænsede infrastruktur med tankstationer og lejlighedsvise problemer med gasventilerne.

Fiat Punto motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
1,2 8V 65 HK 6,4-6,8 l/100 km Lidt kraft Gennemsnit
1,2 16V 80 HK 5,9-6,3 l/100 km Lejlighedsvis tændspoler God
1,4 8V/16V 77-95 HK 6,1-6,7 l/100 km Meget pålidelig Meget god
1.4 T-Jet 120 HK 6,8-7,4 l/100 km Turbolader, timingkæde, olieforbrug Problematisk
1.3 Multijet 75-95 HK 4,2-4,8 l/100 km Meget robust fra 2008 Meget god
1.6 Multijet 105 HK 4,6-5,2 l/100 km Sjælden, moderat pålidelighed God
1,4 Naturlig kraft 77 HK 3,2 kg/100 km (CNG) Gasventiler, begrænset infrastruktur God

Fiat Punto-motorer: Generation IV (2012-2018)

Den fjerde og sidste generation af Fiat Punto bragte et revideret, men stærkt reduceret udvalg af motorer med fokus på effektivitet og emissionsreduktion. Kilometertallet for de gennemprøvede motorer fortsatte med at nå 200.000 til 250.000 kilometer, hvor de moderniserede Fire-motorer med Start-Stop-teknologi blev betragtet som særligt økonomiske. Højdepunktet var den nye 0,9 TwinAir Turbo - en revolutionerende tocylindret turbomotor med 85 hk, som tilbød livlig ydelse på trods af sin lille størrelse. Denne innovative Fiat Punto-motor udviklede sig dog også til den mest problematiske i generationen med hyppige skader på turboladeren og problemer med timingkæden. De gennemprøvede 1.3 Multijet-dieselmotorer fortsatte deres succeshistorie og blev anset for at være de mest pålidelige motorer i denne generation.

Fiat Punto benzinmotorer: Generation IV (2012-2018)

Fiat Puntos benzinmotorprogram fokuserede på et lille antal effektive motorer: Den gennemprøvede 1.2 8V Fire med 69 hk var udstyret med start-stop-teknologi og blev den mest økonomiske benzinmotor i programmet. Den revolutionerende 0.9 TwinAir Turbo med 85 hk debuterede som et teknisk højdepunkt - en tocylindret turbomotor med en slagvolumen på kun 875 cc. Denne Fiat Punto TwinAir tilbød overraskende livlige præstationer og lavt brændstofforbrug, men udviklede sig til den mest upålidelige motor i generationen. Hyppige problemer omfattede skader på turboladeren på grund af oliemangel, slid på timingkæden og problemer med recirkulation af udstødningsgassen. 1,4 16V med 95 hk blev fortsat tilbudt og forblev den mest pålidelige benzinmotor i denne generation.

Fiat Punto dieselmotorer: Generation IV (2012-2018)

Den gennemtestede Fiat Punto 1.3 Multijet blev tilbudt i en revideret version med 95 hk og fik også start-stop-teknologi. Denne sidste udvikling af 1,3 Multijet viste sig at være den mest sofistikerede diesel i hele Puntos historie - med et testforbrug på kun 3,8-4,2 liter pr. 100 km, høj pålidelighed og nem vedligeholdelse. De første børnesygdomme med common-rail-teknologien blev endelig overvundet, og denne motor blev den absolutte favorit for hyppige bilister.

Fiat Punto motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
1,2 8V Fire 69 HK 5,4-5,8 l/100 km Lidt kraft, men økonomisk God
0,9 TwinAir Turbo 85 HK 4,9-5,3 l/100 km Turbolader, timingkæde, EGR Problematisk
1,4 16V 95 HK 6,0-6,4 l/100km Meget pålidelig Meget god
1.3 Multijet 95 HK 3,8-4,2 l/100 km Moden, meget robust Meget god

Konklusion: De bedste Fiat Punto-motorer i alle generationer

Udviklingen af Fiat Puntos motorer viser tydeligt den teknologiske udvikling i segmentet for små biler - fra robuste, men tørstige sugemotorer til højeffektive turbomotorer. Mens de gennemprøvede Fire-motorer og senere Multijet-dieselmotorer forblev pålidelige gennem alle generationer, kæmpede de innovative turbo-benzinmotorer med typiske problemer med turboladeren og styrekæden. Fiat Puntos motorer har altid afspejlet Fiats filosofi: innovativ teknologi til overkommelige priser, men nogle gange på bekostning af den langsigtede pålidelighed.

  • Bedste Fiat Punto benzinmotor:

Fiat Punto 1.4 16V (95 hk, Generation III & IV) kombinerer livlig ydelse med høj pålidelighed og moderat brændstofforbrug - det ideelle kompromis for hverdagsbilister.

  • Bedste Fiat Punto-dieselmotor:

Fiat Punto 1.3 Multijet (95 hk, generation IV) tilbyder den bedste kombination af pålidelighed, økonomi og egnethed til hverdagsbrug - især de sene varianter fra 2012 og frem anses for at være modne.

  • Den mest innovative Fiat Punto-motor:

Fiat Punto 0,9 TwinAir Turbo (85 hk, generation IV) var forud for sin tid og viste, at selv små motorer kan yde meget - et teknisk mesterværk på trods af sine problemer.

Til vedligeholdelse og reservedele til alle Fiat Punto-generationer tilbyder AUTODOC et omfattende udvalg af originale kvalitetsreservedele med hurtig levering og ekspertrådgivning.

AUTODOC Bedst sælgende: reservedele til en rimelig pris

-55%
H7 OSRAM COOL BLUE INTENSE next Generation 64210CBN-HCB Pære, fjernlys H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogen
Anmeldelser - 65
Produktbeskrivelse
  • Produktserie: COOL BLUE INTENSE next Generation
  • Lampe / pæretype: H7
  • Lampekonstruktion: Halogen
  • Nominel ydelse [W]: 55
  • Spænding [V]: 12
  • Farvetemperatur [K]: 5000
  • Sokkeltype glødepære: PX26d
  • OSRAM: Pære, fjernlys
  • Varenummer: 64210CBN-HCB
  • Stand: Helt ny
Detaljer
OSRAM Pære, fjernlys H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogen
Varenummer: 64210CBN-HCB
sammenlignet med vejl. pris 320,64 kr.

143,80 kr.
Pris per sæt af 2 stykker
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-69%
TotalEnergies Quartz INEO ECS 2198452 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 25
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2
  • Producentens anbefalinger: PSA B71 2290, Fiat 9.55535-S1, Iveco 18-1811 SC1
  • Indhold [liter]: 5
  • Produktserie: Quartz
  • Version: INEO ECS
  • Varenummer: 2198452
  • Olieproducentens anbefaling: Toyota
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • TotalEnergies: Motorolie
  • Vores pris: 338,11 kr.
Detaljer
TotalEnergies Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 2198452
sammenlignet med vejl. pris 1102,85 kr.

338,11 kr.
67,62 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-19%
LIQUI MOLY Top Tec 4600 3756 Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 115
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SN
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.52, VW 502 00, VW 505 01, Ford WSS-M2C917-A, GM LL-A-025, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-S3, MB 229.51, VW 505 00
  • Indhold [liter]: 5
  • Olie: Syntetisk olie
  • Produktserie: Top Tec
  • Version: 4600
  • Varenummer: 3756
  • Beholdertype: Kannister
  • LIQUI MOLY: Motorolie
  • Vores pris: 539,24 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Varenummer: 3756
sammenlignet med vejl. pris 668,24 kr.

539,24 kr.
107,85 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-62%
H7 OSRAM ULTRA LIFE 64210ULT Pære, fjernlys H7 12V 55W PX26d, 3200K, Halogen
Anmeldelser - 31
Produktbeskrivelse
  • Produktserie: ULTRA LIFE
  • Lampe / pæretype: H7
  • Lampekonstruktion: Halogen
  • Nominel ydelse [W]: 55
  • Spænding [V]: 12
  • Beholdertype: Æske
  • Farvetemperatur [K]: 3200
  • Sokkeltype glødepære: PX26d
  • OSRAM: Pære, fjernlys
  • Varenummer: 64210ULT
  • Stand: Helt ny
Detaljer
OSRAM Pære, fjernlys H7 12V 55W PX26d, 3200K, Halogen
Varenummer: 64210ULT
sammenlignet med vejl. pris 107,24 kr.

39,71 kr.
Pris pr. stk
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
SHELL Helix Ultra ECT C3 550042826 Motorolie 5W-30, 4l
Anmeldelser - 76
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, Chrysler MS-11106
  • Indhold [liter]: 4
  • Produktserie: Helix
  • Version: Ultra ECT C3
  • Varenummer: 550042826
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • SHELL: Motorolie
  • Vores pris: 361,12 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
SHELL Motorolie 5W-30, 4l
Varenummer: 550042826
361,12 kr.
90,28 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-60%
ELF Evolution Full-Tech LLX 2194890 Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 54
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Producentens anbefalinger: MB 229.31, VW 504 00, Porsche C30, BMW Longlife-04, MB 229.51, VW 507 00
  • Indhold [liter]: 5
  • Olie: Syntetisk olie
  • Produktserie: Evolution
  • Version: Full-Tech LLX
  • Varenummer: 2194890
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • ELF: Motorolie
  • Vores pris: 438,55 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
ELF Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Varenummer: 2194890
sammenlignet med vejl. pris 1121,48 kr.

438,55 kr.
87,71 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL SPECIAL PLUS MN7512-5 Motorolie 10W-30, 5l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 58
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 10W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B3
  • API: API SN, API CF
  • Producentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Indhold [liter]: 5
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Produktserie: SPECIAL PLUS
  • Varenummer: MN7512-5
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 229,05 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MANNOL Motorolie 10W-30, 5l, Delsyntetisk olie
Varenummer: MN7512-5
Se mere
229,05 kr.
45,81 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-67%
ELF Evolution 900 NF 2198877 Motorolie 5W-40, 5l
Anmeldelser - 73
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SL, API CF
  • Producentens anbefalinger: VW 502 00, MB 229.3, VW 505 00
  • Indhold [liter]: 5
  • Produktserie: Evolution
  • Version: 900 NF
  • Varenummer: 2198877
  • Beholdertype: Kannister
  • ELF: Motorolie
  • Vores pris: 297,82 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
ELF Motorolie 5W-40, 5l
Varenummer: 2198877
sammenlignet med vejl. pris 916,49 kr.

297,82 kr.
59,56 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MOBIL Super 3000 XE 151453 Motorolie 5W-30, 4l
Anmeldelser - 112
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Producentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Indhold [liter]: 4
  • Produktserie: Super
  • Version: 3000 XE
  • Varenummer: 151453
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • MOBIL: Motorolie
  • Vores pris: 343,78 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MOBIL Motorolie 5W-30, 4l
Varenummer: 151453
343,78 kr.
85,95 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
SHELL Helix Ultra A5/B5 550046685 Motorolie 0W-30, 4l
Anmeldelser - 8
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 0W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • API: API SL
  • Indhold [liter]: 4
  • Produktserie: Helix
  • Version: Ultra A5 / B5
  • Varenummer: 550046685
  • Olieproducentens anbefaling: Ford, Volvo
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • SHELL: Motorolie
  • Vores pris: 416,60 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
SHELL Motorolie 0W-30, 4l
Varenummer: 550046685
416,60 kr.
104,15 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-64%
ELF Evolution 700 STI 2202841 Motorolie 10W-40, 4l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 83
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Producentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, Fiat 9.55535-G2, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00
  • Indhold [liter]: 4
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Produktserie: Evolution
  • Version: 700 STI
  • Varenummer: 2202841
  • Beholdertype: Kannister
  • ELF: Motorolie
  • Vores pris: 219,56 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
ELF Motorolie 10W-40, 4l, Delsyntetisk olie
Varenummer: 2202841
sammenlignet med vejl. pris 611,84 kr.

219,56 kr.
54,89 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-55%
+50 HELLA 8GJ 004 173-121 Pære, fjernlys R2 (Bilux) 12V 60/55W P45t, 3200K, Halogen, gennemsigtig
Anmeldelser - 37
Produktbeskrivelse
  • Lampe / pæretype: R2 (Bilux)
  • Lampekonstruktion: Halogen
  • Nominel ydelse [W]: 60 / 55
  • Spænding [V]: 12
  • Beholdertype: Æske
  • Pærefarve: gennemsigtig
  • Farvetemperatur [K]: 3200
  • Sokkeltype glødepære: P45t
  • Skal monteres og afmonteres af fagfolk!
  • HELLA: Pære, fjernlys
  • Varenummer: 8GJ 004 173-121
  • Stand: Helt ny
Detaljer
HELLA Pære, fjernlys R2 (Bilux) 12V 60/55W P45t, 3200K, Halogen, gennemsigtig
Varenummer: 8GJ 004 173-121
sammenlignet med vejl. pris 69,12 kr.

30,47 kr.
Pris pr. stk
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
WALSER Trish 20038 Sædeovertræk antracit, Fåreskind, foran
Anmeldelser - 3
Produktbeskrivelse
  • Monteringsside: foran
  • Antal dele [delt]: 1
  • Materiale: Fåreskind
  • Farve: antracit
  • Køretøjstype: Personbiler
  • Mængdeenhed: stk.
  • Universal: Ja
  • Version: Trish
  • WALSER: Sædeovertræk
  • Varenummer: 20038
  • Vores pris: 398,95 kr.
Detaljer
WALSER Sædeovertræk antracit, Fåreskind, foran
Varenummer: 20038
398,95 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-50%
00577928 PHILIPS 12972RGTS2 Pære, fjernlys H7 12V 55W PX26d, 4000K, Halogen
Anmeldelser - 24
Produktbeskrivelse
  • Lampe / pæretype: H7
  • Lampekonstruktion: Halogen
  • Nominel ydelse [W]: 55
  • Spænding [V]: 12
  • Beholdertype: Boks
  • Farvetemperatur [K]: 4000
  • Sokkeltype glødepære: PX26d
  • PHILIPS: Pære, fjernlys
  • Varenummer: 12972RGTS2
  • Stand: Helt ny
Detaljer
PHILIPS Pære, fjernlys H7 12V 55W PX26d, 4000K, Halogen
Varenummer: 12972RGTS2
sammenlignet med vejl. pris 470,32 kr.

233,57 kr.
Pris per sæt af 2 stykker
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-13%
LIQUI MOLY Longlife III 20647 Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 88
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04, VW 504 00, VW 507 00, MB 229.51, Porsche C30
  • Indhold [liter]: 5
  • Olie: Syntetisk olie
  • Produktserie: Longlife III
  • Varenummer: 20647
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolie
  • Vores pris: 508,22 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Varenummer: 20647
sammenlignet med vejl. pris 589,68 kr.

508,22 kr.
101,64 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger

Populární příspěvky

Abonner modtag vores nyhedsbreve

Udfyld din e-mailadresse for at få de seneste nyheder og tips: