• SHOP
  • CLUB
Prøv premium konto
0
Min garage
Tilføj køretøj
0
Vare(r) #
0,00 kr.
Din indkøbsvogn er tom

Mazda 3 motorer

Indholdsfortegnelse

  1. Mazda 3-motorer: Historiske generationer I & II (2003-2013)
    1. Mazda 3 benzinmotorer: Historiske generationer I & II (2003-2013)
    2. Mazda 3 dieselmotorer: Historiske generationer I & II (2003-2013)
  2. Mazda 3-motorer: Generation III (2013-2019)
    1. Mazda 3 benzinmotorer: Generation III (2013-2019)
    2. Mazda 3 dieselmotorer: Generation III (2013-2019)
  3. Mazda 3-motorer: Generation IV (2019-i dag)
    1. Mazda 3 SKYACTIV-X: Generation IV (2019-i dag)
    2. Mazda 3 benzinmotorer: Generation IV (2019-i dag)
    3. Mazda 3 dieselmotorer: Generation IV (2019-i dag)
  4. Konklusion: De bedste Mazda 3-motorer i alle generationer

Mazda 3 har etableret sig som en pålidelig kompaktbil siden lanceringen i 2003 og tilbyder et sofistikeret udvalg af Mazda 3-motorer i fire generationer. Hver generation har bragt innovative teknologier som SKYACTIV og den revolutionerende kompressionstænding, hvilket gør Mazda 3 til en teknologisk pioner.

Mazda 3-motorer: Historiske generationer I & II (2003-2013)

Mazda 3-motorer: Historiske generationer I & II (2003-2013)

De første to Mazda 3-generationer lagde grunden til mærket i det kompakte segment og var kendetegnet ved solide, men endnu ikke ultramoderne motorer. Med korrekt vedligeholdelse nåede kilometertallet op på et gennemsnit på 250.000 til 350.000 kilometer, hvor 2,0-liters benzinmotorerne var særligt holdbare. Større reparationer skulle typisk udføres mellem 150.000 og 200.000 kilometer, primært på tændspoler og indsprøjtningsventiler. Den absolutte topmotor i denne æra var 2.0 MZR med 150 hk fra anden generation (2009-2013), som kombinerede pålidelighed med afbalancerede præstationer. De tekniske højdepunkter var MZR-motorfamilien og den første tilgang til direkte indsprøjtning, mens dieselmotorerne endnu ikke havde den senere SKYACTIV-forfining.

Mazda 3 benzinmotorer: Historiske generationer I & II (2003-2013)

I den første generation (2003-2009) bestod Mazda 3's benzinmotorprogram primært af MZ-motorer på 1,4 liter (84 hk), 1,6 liter (105 hk) og 2,0 liter (150 hk). Mazda 3 2.0 MZ udviklede sig til datidens mest pålidelige benzinmotor. Anden generation (2009-2013) bragte mere moderne MZR-motorer med forbedret effektivitet: 1,6 MZR (105 hk), 2,0 MZR (150 hk) og den sportslige 2,3 MZR Turbo (260 hk) i MPS-modellen. Disse Mazda 3-motorer led af og til af problemer med tændspoler og indsprøjtningsventiler, men var generelt meget pålidelige. Selv om 2.3 MZR Turbo var kraftig, var den tilbøjelig til at have et øget olieforbrug og beskadigelse af turboladeren under sportslig kørsel.

Mazda 3 dieselmotorer: Historiske generationer I & II (2003-2013)

Mazda 3's dieselmotorer blev domineret af 1,6 MZ-CD med forskellige effektniveauer fra 90 til 115 hk. Senere kom 2.0 MZ-CD med 143 hk til. Disse tidlige Mazda 3-dieselmotorer var robust bygget, men led af tidstypiske problemer: støjende kørsel, træg speederrespons og lejlighedsvise problemer med partikelfilteret. Mazda 3 2.0 MZ-CD med 143 hk viste sig at være den bedste diesel i disse generationer - især de varianter, der blev produceret fra 2009 og fremefter med forbedret common rail-indsprøjtning, gav en god kombination af ydelse og økonomi.

Mazda 3 motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Vurdering
1,4 MZ 84 HK 6,8-7,2 l/100 km Svagbrystet, tændspoler Gennemsnit
1,6 MZ/MZR 105 HK 6,5-7,0 l/100 km Tændspoler, injektorer God
2.0 MZ/MZR 150 HK 7,2-7,8 l/100 km Meget pålidelig Meget god
2.3 MZR Turbo 260 HK 9,5-10,2 l/100 km Olieforbrug, skader på turbolader Moderat
1,6 MZ-CD 90-115 HK 5,0-5,8 l/100 km Højlydt, partikelfilter Gennemsnitlig
2.0 MZ-CD 143 HK 5,5-6,2 l/100 km Robust, gode præstationer God

Mazda 3-motorer: Generation III (2013-2019)

Mazda 3-motorer: Generation III (2013-2019)

Den tredje generation af Mazda 3 markerede en revolution med introduktionen af SKYACTIV-teknologien og betragtes som et gennembrud inden for moderne motorteknologi. De fleste motorer i denne generation kan nemt køre 300.000 til 400.000 kilometer med korrekt vedligeholdelse, og SKYACTIV-G-benzinmotorerne er særligt effektive takket være deres høje kompression og direkte indsprøjtning. Større motorskader er blevet ekstremt sjældne, og der er kun lejlighedsvise problemer med indsprøjtningsventiler og højtrykspumper. Det absolutte højdepunkt var SKYACTIV-G 2.0 med 165 hk - et teknisk mesterværk med 14:1 kompression, som perfekt afbalancerede effektivitet og ydelse. SKYACTIV-D-dieselmotorerne satte nye standarder for ren forbrænding uden AdBlue-system.

Mazda 3 benzinmotorer: Generation III (2013-2019)

Mazda 3's benzinmotorprogram var udelukkende baseret på SKYACTIV-G-teknologi med motorer på 1,5 liter (100 hk), 2,0 liter (120/165 hk) og 2,5 liter (184 hk). Disse Mazda 3 SKYACTIV-G-motorer revolutionerede branchen med deres høje kompressionsforhold på 14:1 og direkte indsprøjtning. Mazda 3 SKYACTIV-G 2.0 med 165 hk blev den bedste benzinmotor i denne generation med fremragende effektivitet og pålidelighed. Problemerne var hovedsageligt begrænset til lejlighedsvis forkoksning af indsprøjtningsventilerne på korte ture og sjældne defekter i højtrykspumpen. 2,5-liters motoren var mindre almindelig, men lige så pålidelig.

Mazda 3 dieselmotorer: Generation III (2013-2019)

Mazda 3 SKYACTIV-D 2.2 blev tilbudt med forskellige effekter fra 150 til 175 hk. Denne revolutionerende Mazda 3-diesel fungerede uden et AdBlue-system og opnåede stadig Euro 6-standarder gennem innovativ forbrænding med lav kompression (14:1 i stedet for de sædvanlige 16:1). Mazda 3 SKYACTIV-D 2.2 med 150 hk viste sig at være den mest pålidelige diesel i denne generation med et testbrændstofforbrug på kun 4,2-4,8 liter pr. 100 km og en usædvanlig jævn kørsel. Sjældne problemer var hovedsageligt relateret til kompleks udstødningsgasrecirkulation og lejlighedsvis partikelfilterregenerering.

Mazda 3 motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
SKYACTIV-G 1,5 100 HK 5,2-5,8 l/100 km Svag ved fuld belastning God
SKYACTIV-G 2.0 120-165 HK 5,8-6,4 l/100 km Lejlighedsvis ventilforkoksning Meget god
SKYACTIV-G 2,5 184 HK 6,8-7,2 l/100 km Meget pålidelig Meget god
SKYACTIV-D 2,2 150-175 HK 4,2-4,8 l/100 km Kompleks EGR, partikelfilter Meget god

Mazda 3-motorer: Generation IV (2019-i dag)

Mazda 3-motorer: Generation IV (2019-i dag)

Den nuværende Mazda 3-generation repræsenterer det ypperste inden for motorteknologi med den globale premiere på SKYACTIV-X kompressionstænding. Denne revolutionerende teknologi kombinerer fordelene ved benzin- og dieselmotorer og lover en levetid på over 400.000 kilometer takket være den skånsomme forbrænding. Topmotoren er SKYACTIV-X 2.0 med 180 hk, der betragtes som et teknisk mesterværk og byder på både effektivitet og køreglæde. De gennemprøvede SKYACTIV-G-motorer er blevet videreudviklet og tilbyder endnu bedre effektivitet. Da generationen kun har været tilgængelig siden 2019, findes der endnu ingen langtidserfaringer, men de første fem år viser lovende pålidelighedsværdier.

Mazda 3 SKYACTIV-X: Generation IV (2019-i dag)

Den revolutionerende Mazda 3 SKYACTIV-X 2.0 med 180 hk repræsenterer en milepæl inden for motorteknologi. Disse Mazda 3-motorer bruger kompressionstænding som en diesel, men forbrænder benzin og får hjælp af en kompressor. Mazda 3 SKYACTIV-X er ved at udvikle sig til den mest innovative motor i denne generation - den giver en usædvanlig jævn kraftoverførsel og har indtil videre været fri for større produktionsproblemer. Den komplekse teknologi med mildhybridsystem og kompressor gør den dog mere vedligeholdelseskrævende end konventionelle motorer.

Mazda 3 benzinmotorer: Generation IV (2019-i dag)

De gennemprøvede Mazda 3 SKYACTIV-G-motorer er blevet videreudviklet og fås som 1,5-liters (90 hk), 2,0-liters (122 hk) og 2,5-liters (186 hk). Mazda 3 SKYACTIV-G 2.0 med 122 hk betragtes som en særlig succes og er ved at udvikle sig til den mest pålidelige motor i denne generation - den tilbyder gennemprøvet teknologi med forbedret effektivitet og er praktisk talt fri for serieproblemer. Den 2,5-liters version fås hovedsageligt i Nordamerika.

Mazda 3 dieselmotorer: Generation IV (2019-i dag)

Mazda 3 SKYACTIV-D 1.8 med 116 hk erstatter den større 2,2-liters motor og fortsætter traditionen med rene dieselmotorer uden AdBlue. Denne nye Mazda 3-diesel giver forbedret effektivitet med mindre kompleksitet og bliver den mest økonomiske motor i sortimentet med et brændstofforbrug på kun 3,8-4,2 liter pr. 100 km.

Mazda 3 motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
SKYACTIV-G 1,5 90 HK 5,7-6,2 l/100 km Tilstrækkelig til bykørsel God
SKYACTIV-G 2.0 122 HK 5,4-6,0 l/100 km Meget pålidelig, gennemprøvet Meget god
SKYACTIV-G 2,5 186 HK 6,5-7,1 l/100 km Kraftfuld, pålidelig Meget god
SKYACTIV-X 2.0 180 HK 5,2-5,8 l/100 km Kompleks, kræver meget vedligeholdelse God
SKYACTIV-D 1,8 116 HK 3,8-4,2 l/100 km Ny teknologi, stadig ukendt God

Konklusion: De bedste Mazda 3-motorer i alle generationer

Udviklingen af Mazda 3-motorer viser en kontinuerlig forbedring på tværs af alle generationer. Mens de tidlige MZ- og MZR-motorer allerede var pålidelige, revolutionerede SKYACTIV-teknologien effektiviteten og pålideligheden. Den seneste SKYACTIV-X-generation repræsenterer et teknologisk gennembrud, der kan forme fremtiden for forbrændingsmotorer.

  • Bedste Mazda 3 benzinmotor:

Mazda 3 SKYACTIV-G 2.0 (165 hk, generation III) kombinerer gennemprøvet pålidelighed med fremragende effektivitet og afbalancerede præstationer.

  • Bedste Mazda 3-dieselmotor:

Mazda 3 SKYACTIV-D 2,2 (150 hk, Generation III) tilbyder den bedste kombination af økonomi, smidighed og pålidelighed uden et AdBlue-system.

  • Mest innovative Mazda 3-motor:

Mazda 3 SKYACTIV-X 2.0 (180 hk, Generation IV) med sin revolutionerende kompressionstænding, der kombinerer benzin- og dieselteknologi.

Til vedligeholdelse og reservedele til alle Mazda 3-generationer tilbyder AUTODOC et omfattende udvalg af originale kvalitetsreservedele med hurtig levering.

AUTODOC Bedst sælgende: reservedele til en rimelig pris

MANNOL ENERGY MN7511-20 Motorolie 5W-30, 20l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 52
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Specifikation efter ACEA: ACEA A3 / B4
  • Specification efter API: API CH-4, API SN
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Indhold [liter]: 20
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Produktserie: ENERGY
  • Varenummer: MN7511-20
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 783,24 kr.
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 20l, Delsyntetisk olie
Varenummer: MN7511-20
Se mere
783,24 kr.
39,16 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-10 Motorolie 5W-30, 10l
Anmeldelser - 53
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Specifikation efter ACEA: ACEA C3
  • Specification efter API: API SN
  • Producentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Indhold [liter]: 10
  • Produktserie: Longlife
  • Version: 504 / 507
  • Varenummer: MN7715-10
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 510,25 kr.
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 10l
Varenummer: MN7715-10
Se mere
510,25 kr.
51,03 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Motorolie 5W-30, 20l
Anmeldelser - 71
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Specifikation efter ACEA: ACEA C3
  • Specification efter API: API SN
  • Producentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Indhold [liter]: 20
  • Produktserie: Longlife
  • Version: 504 / 507
  • Varenummer: MN7715-20
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 978,04 kr.
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 20l
Varenummer: MN7715-20
Se mere
978,04 kr.
48,90 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-69%
TotalEnergies Quartz INEO ECS 2198452 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 25
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Specifikation efter ACEA: ACEA C2
  • Producentens anbefalinger: PSA B71 2290, Fiat 9.55535-S1, Iveco 18-1811 SC1
  • Indhold [liter]: 5
  • Produktserie: Quartz
  • Version: INEO ECS
  • Varenummer: 2198452
  • Olieproducentens anbefaling: Toyota
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • TotalEnergies: Motorolie
  • Vores pris: 338,13 kr.
Detaljer
TotalEnergies Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 2198452
sammenlignet med vejl. pris 1102,85 kr.

338,13 kr.
67,63 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-14%
MAZDA ULTRA DPF 206477 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 44
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Indhold [liter]: 5
  • Produktserie: ULTRA DPF
  • Varenummer: 206477
  • Beholdertype: Kannister
  • MAZDA: Motorolie
  • Vores pris: 480,50 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MAZDA Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 206477
Se mere
sammenlignet med vejl. pris 559,58 kr.

480,50 kr.
96,10 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-60%
TotalEnergies Quartz Ineo Xtra First 214314 Motorolie 0W-20, 5l
Anmeldelser - 23
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 0W-20
  • Specifikation efter ACEA: ACEA C5
  • Specification efter API: API SN PLUS
  • Producentens anbefalinger: PSA B71 2010, Fiat 9.55535-DM1, OV0401547-A20
  • Indhold [liter]: 5
  • Produktserie: Quartz
  • Version: Ineo Xtra First
  • Varenummer: 214314
  • Beholdertype: Kannister
  • Motorversion: 4-Stroke
  • Køretøjstype: Bil
  • TotalEnergies: Motorolie
  • Vores pris: 541,99 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
TotalEnergies Motorolie 0W-20, 5l
Varenummer: 214314
sammenlignet med vejl. pris 1363,75 kr.

541,99 kr.
108,40 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-61%
TotalEnergies Quartz INEO FDE 2205313 Motorolie 0W-30, 5l, HC synteseolie (hydro-cracked)
Anmeldelser - 12
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 0W-30
  • Specifikation efter ACEA: ACEA C2
  • Specification efter API: API SN
  • Producentens anbefalinger: Ford WSS-M2C950-A, STJLR.03.5007
  • Indhold [liter]: 5
  • Olie: HC synteseolie (hydro-cracked)
  • Produktserie: Quartz
  • Version: INEO FDE
  • Varenummer: 2205313
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • TotalEnergies: Motorolie
  • Vores pris: 454,68 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
TotalEnergies Motorolie 0W-30, 5l, HC synteseolie (hydro-cracked)
Varenummer: 2205313
sammenlignet med vejl. pris 1177,39 kr.

454,68 kr.
90,94 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-62%
H7 OSRAM ULTRA LIFE 64210ULT Pære, fjernlys H7 12V 55W PX26d, 3200K, Halogen
Anmeldelser - 30
Produktbeskrivelse
  • Produktserie: ULTRA LIFE
  • Lampe / pæretype: H7
  • Lampekonstruktion: Halogen
  • Nominel ydelse [W]: 55
  • Spænding [V]: 12
  • Beholdertype: Æske
  • Farvetemperatur [K]: 3200
  • Sokkeltype glødepære: PX26d
  • OSRAM: Pære, fjernlys
  • Varenummer: 64210ULT
  • Stand: Helt ny
Detaljer
OSRAM Pære, fjernlys H7 12V 55W PX26d, 3200K, Halogen
Varenummer: 64210ULT
sammenlignet med vejl. pris 107,24 kr.

39,72 kr.
Pris pr. stk
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
SHELL Helix Ultra ECT C3 550042826 Motorolie 5W-30, 4l
Anmeldelser - 76
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Specifikation efter ACEA: ACEA C3
  • Specification efter API: API SN
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, Chrysler MS-11106
  • Indhold [liter]: 4
  • Produktserie: Helix
  • Version: Ultra ECT C3
  • Varenummer: 550042826
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • SHELL: Motorolie
  • Vores pris: 397,61 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
SHELL Motorolie 5W-30, 4l
Varenummer: 550042826
397,61 kr.
99,40 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
Valvoline SynPower 872378 Motorolie 5W-30, 4l
Anmeldelser - 47
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Specifikation efter ACEA: ACEA A3 / B4
  • Specification efter API: API SL, API CF
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, MB 226.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-G1
  • Indhold [liter]: 4
  • Produktserie: SynPower
  • Varenummer: 872378
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • Valvoline: Motorolie
  • Vores pris: 390,38 kr.
Detaljer
Valvoline Motorolie 5W-30, 4l
Varenummer: 872378
390,38 kr.
97,60 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
Valvoline VR1 Racing 873434 Motorolie 5W-50, 4l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 84
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-50
  • Specifikation efter ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • Specification efter API: API SL
  • Producentens anbefalinger: Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Indhold [liter]: 4
  • Olie: Syntetisk olie
  • Produktserie: VR1
  • Version: Racing
  • Varenummer: 873434
  • Valvoline: Motorolie
  • Vores pris: 512,24 kr.
Detaljer
Valvoline Motorolie 5W-50, 4l, Syntetisk olie
Varenummer: 873434
512,24 kr.
128,06 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL SAFARI MN7404-10 Motorolie 20W-50, 10l, Mineralolie
Anmeldelser - 6
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 20W-50
  • Specification efter API: API SN, API CH-4
  • Indhold [liter]: 10
  • Olie: Mineralolie
  • Produktserie: SAFARI
  • Varenummer: MN7404-10
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 547,92 kr.
Detaljer
MANNOL Motorolie 20W-50, 10l, Mineralolie
Varenummer: MN7404-10
Se mere
547,92 kr.
54,79 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
Valvoline SynPower XL-III C3 872375 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 106
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Specifikation efter ACEA: ACEA C3
  • Specification efter API: API SN
  • Producentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Indhold [liter]: 5
  • Produktserie: SynPower
  • Version: XL-III C3
  • Varenummer: 872375
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • Valvoline: Motorolie
  • Vores pris: 398,47 kr.
Detaljer
Valvoline Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 872375
398,47 kr.
79,69 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL ENERGY PREMIUM MN7908-5 Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 96
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Specifikation efter ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • Specification efter API: API CH-4, API SN
  • Producentens anbefalinger: MB 229.52, MB 229.31, VW 505 01, MB 229.51, BMW Longlife-04, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 226.5
  • Indhold [liter]: 5
  • Olie: Syntetisk olie
  • Produktserie: ENERGY PREMIUM
  • Varenummer: MN7908-5
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 292,01 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Varenummer: MN7908-5
Se mere
292,01 kr.
58,40 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-18%
LIQUI MOLY Top Tec 4300 3741 Motorolie 5W-30, 5l, Fuldsyntetisk olie
Anmeldelser - 82
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Specifikation efter ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • Specification efter API: API SP
  • Producentens anbefalinger: PSA B71 2290, MB 226.52, MB 229.52, Renault RN17, Fiat 9.55535-S1, MB 229.31, MB 229.51, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Indhold [liter]: 5
  • Olie: Fuldsyntetisk olie
  • Produktserie: Top Tec
  • Version: 4300
  • Varenummer: 3741
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolie
  • Vores pris: 471,86 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolie 5W-30, 5l, Fuldsyntetisk olie
Varenummer: 3741
sammenlignet med vejl. pris 581,10 kr.

471,86 kr.
94,37 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger

Populární příspěvky

Abonner modtag vores nyhedsbreve

Udfyld din e-mailadresse for at få de seneste nyheder og tips: