• SHOP
  • CLUB
Prøv premium konto
0
Min garage
Tilføj køretøj
0
Vare(r) #
0,00 kr.
Din indkøbsvogn er tom

Mercedes-Benz Vito motorer

Indholdsfortegnelse

  1. Mercedes-Benz Vito generation I (1996-2003)
    1. Mercedes-Benz Vito benzinmotorer: Generation I (1996-2003)
    2. Mercedes-Benz Vito dieselmotorer: Generation I (1996-2003)
  2. Mercedes-Benz Vito generation II (2003-2014)
    1. Mercedes-Benz Vito benzinmotorer: Generation II (2003-2014)
    2. Mercedes-Benz Vito dieselmotorer: Generation II (2003-2014)
  3. Mercedes-Benz Vito Generation III (2014-i dag)
    1. Mercedes-Benz Vito benzinmotorer: Generation III (2014-i dag)
    2. Mercedes-Benz Vito dieselmotorer: Generation III (2014-til i dag)
    3. Mercedes-Benz Vito eldrift: Generation III (2014-i dag)
  4. Konklusion: De bedste Mercedes-Benz Vito-motorer i alle generationer

Siden lanceringen i 1996 har Mercedes-Benz Vito udviklet sig til en af de mest succesfulde varebiler i mellemklasse-segmentet og tilbyder et bredt udvalg af Mercedes-Benz Vito-motorer i tre generationer. Den teknologiske udvikling viser tydeligt skiftet fra robuste, men enkle dieselmotorer til ultramoderne, effektive drivkoncepter med elektrificering.

Mercedes-Benz Vito generation I (1996-2003)

Mercedes-Benz Vito generation I (1996-2003)

Den første generation af Mercedes-Benz Vito etablerede sig som en robust arbejdsplads på hjul og var kendetegnet ved uforgængelige, men teknisk enkle motorer. Kilometertallet var imponerende: Velholdte Mercedes-Benz Vito-dieselmotorer nåede regelmæssigt op på 400.000 til 500.000 kilometer, og de første større reparationer fandt normalt først sted mellem 250.000 og 300.000 kilometer. Benzinmotorerne var mindre almindelige og viste tidligt svagheder i pålideligheden. Den absolutte topmotor i denne generation var 2,3 D med 98 hk, som kombinerede lang levetid og økonomi optimalt og blev anset for at være næsten uforgængelig.

Mercedes-Benz Vito benzinmotorer: Generation I (1996-2003)

Mercedes-Benz Vitos benzinmotorprogram var enkelt og bestod hovedsageligt af en 2,0-liters sugemotor med 95 hk og en 2,3-liters motor med 143 hk. Disse Mercedes-Benz Vito-motorer var baseret på gennemprøvet teknologi, men led under højt brændstofforbrug og lejlighedsvise problemer med topstykkepakningen ved høje kilometertal. Den 2,3-liters benzinmotor udviklede sig til den mest problematiske motor i denne generation, da den krævede dyre reparationer efter blot 150.000 kilometers intensiv brug. Benzinmotorerne var primært beregnet til persontransport, men kunne ikke konkurrere med dieselmotorerne med hensyn til trækkapacitet.

Mercedes-Benz Vito dieselmotorer: Generation I (1996-2003)

Mercedes-Benz Vito-dieselmotorerne blev domineret af den legendariske OM 601 med en slagvolumen på 2,3 liter i forskellige ydelsesniveauer fra 79 hk til 98 hk. Denne Mercedes-Benz Vito 2,3 D med indirekte indsprøjtning og hvirvelkammerteknologi viste sig at være usædvanlig pålidelig og økonomisk. Motoren var kendt for sin robusthed og holdbarhed - mange eksemplarer kørte over 500.000 kilometer uden problemer. Der var også den kraftigere 2,3 TD med turboladning og 98 hk, som gav mere kraft, men lejlighedsvis udviklede problemer med turboladeren. Disse Mercedes-Benz Vito TDI-motorer blev betragtet som de mest pålidelige drivaggregater i hele Vitos historie.

Mercedes-Benz Vito motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
2.0 benzinmotor 95 HK 10,5-11,2 l/100 km Cylinderhovedpakning, højt forbrug Moderat
2.3 benzinmotor 143 HK 11,8-12,5 l/100 km Cylinderhovedpakning, ventilproblemer Problematisk
2,3 D 79-98 HK 7,8-8,5 l/100 km Praktisk talt ingen standardproblemer Meget god
2.3 TD 98 HK 8,2-8,8 l/100 km Lejlighedsvise skader på turboladeren God

Mercedes-Benz Vito generation II (2003-2014)

Mercedes-Benz Vito generation II (2003-2014)

Den anden generation af Mercedes-Benz Vito markerede overgangen til moderne common-rail-teknologi og bragte betydeligt mere komfort og ydeevne. Kilometertallet forblev på et højt niveau: De fleste Mercedes-Benz Vito-motorer i denne generation når 300.000 til 400.000 kilometer med korrekt vedligeholdelse, hvor 2,2 CDI-dieselmotorerne anses for at være særligt holdbare. Større reparationer er typisk påkrævet mellem 200.000 og 250.000 kilometer, primært på indsprøjtningssystemet og turboladeren. Det absolutte højdepunkt var 2.2 CDI med 150 hk - et teknisk mesterværk med en perfekt balance mellem ydelse, forbrug og pålidelighed. Denne generation introducerede også for første gang benzinmotorer med acceptabel driftssikkerhed.

Mercedes-Benz Vito benzinmotorer: Generation II (2003-2014)

Mercedes-Benz Vitos benzinmotorprogram blev fuldstændig revideret og omfattede moderne V6-motorer med en slagvolumen på 2,5 og 3,2 liter. Den 2,5-liters V6'er med 190 hk og den 3,2-liters V6'er med 218 hk ydede betydeligt mere end deres forgængere. Disse Mercedes-Benz Vito-motorer viste sig at være meget mere pålidelige end benzinmotorerne i den første generation, men led stadig under et højt brændstofforbrug på 11-13 liter pr. 100 km. V6'eren på 3,2 liter udviklede sig til den bedste benzinmotor i denne generation, men havde af og til problemer med tændspoler og ventilstyring ved høje kilometertal.

Mercedes-Benz Vito dieselmotorer: Generation II (2003-2014)

Mercedes-Benz Vito 2,2 CDI (OM 646) dominerede med forskellige ydelsesniveauer fra 95 hk til 150 hk og erstattede de gennemprøvede sugemotorer med moderne common-rail-teknologi. Disse Mercedes-Benz Vito CDI-motorer tilbød betydeligt mere kraft og komfort, men var teknisk mere komplekse. 2,2 CDI med 109 hk viste sig at være særlig pålidelig og økonomisk, mens de kraftige varianter med 136 hk og 150 hk lejlighedsvis havde problemer med injektorer og turboladere. Der var også den mindre 2,0 CDI med 95 hk, men den var mindre udbredt. Mercedes-Benz Vito 2,2 CDI med 109 hk blev guldstandarden for pålidelighed og økonomi.

Mercedes-Benz Vito motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Vurdering
2,5 V6 benzinmotor 190 HK 11,2-12,1 l/100 km Tændspoler, højt forbrug Gennemsnit
3,2 V6 benzinmotor 218 HK 12,5-13,2 l/100 km Ventilstyring, tændspoler God
2.0 CDI 95 HK 6,8-7,2 l/100 km Ikke særlig almindelig Gennemsnitlig
2.2 CDI 95-150 HK 6,5-7,8 l/100 km Injektorer (med 136/150 hk) Meget god

Mercedes-Benz Vito Generation III (2014-i dag)

Mercedes-Benz Vito Generation III (2014-i dag)

Den nuværende generation af Mercedes-Benz Vito repræsenterer højdepunktet i udviklingen af varebiler og bygger på ultramoderne motorteknologi med BlueEFFICIENCY og senere også elektrificering. Med korrekt vedligeholdelse kan kilometertallet nå op på 250.000 til 350.000 kilometer, hvor 2.1 CDI-diesel med 163 hk anses for at være særligt holdbar. Større motorskader er blevet sjældne, men de komplekse systemer til rensning af udstødningsgassen kræver regelmæssig vedligeholdelse og kan resultere i dyre reparationer. Den absolutte topmotor er 2.0 CDI med 163 hk - et teknisk mesterværk med en perfekt balance mellem ydelse, effektivitet og pålidelighed. Elektrificering blev også introduceret i 2020 med eVito som en rent elektrisk variant.

Mercedes-Benz Vito benzinmotorer: Generation III (2014-i dag)

Udvalget af benzinmotorer til Mercedes-Benz Vito blev reduceret radikalt og omfatter nu kun den 2,0-liters turbomotor med 211 hk. Denne Mercedes-Benz Vito 2.0 Turbo er baseret på den gennemprøvede M274-motorfamilie og tilbyder betydeligt bedre pålidelighed end tidligere benzinmotorer. Motoren har direkte indsprøjtning, turboladning og variabel ventilstyring, men har af og til problemer med forkoksning af indsugningsventilerne og øget olieforbrug under sportslig kørsel. På trods af disse svagheder udviklede 2.0 Turbo sig til den bedste benzinmotor i Vitos historie.

Mercedes-Benz Vito dieselmotorer: Generation III (2014-til i dag)

Mercedes-Benz Vito 2.1 CDI (OM 651) blev tilbudt i forskellige ydelsesniveauer fra 88 hk til 190 hk og blev senere erstattet af den mere moderne 2.0 CDI (OM 654). Alle Mercedes-Benz Vito-dieselmotorer har moderne common-rail-indsprøjtning med SCR-katalysator og partikelfilter for at opfylde Euro 6-normen. 2.1 CDI med 136 hk viste sig at være særligt velafbalanceret, mens de kraftige varianter med 163 hk og 190 hk af og til har problemer med det komplekse system til rensning af udstødningsgassen. Den nye 2.0 CDI med 163 hk (fra 2019) udviklede sig til den mest pålidelige og effektive motor i denne generation.

Mercedes-Benz Vito eldrift: Generation III (2014-i dag)

Fra 2018 blev Mercedes-Benz eVito introduceret som en rent elektrisk variant. Elmotoren yder 150 kW (204 hk) og har en rækkevidde på op til 421 kilometer (WLTP). eVito imponerer med sine lave driftsomkostninger og høje pålidelighed, men er endnu ikke egnet til masseproduktion på grund af de høje købsomkostninger og den begrænsede opladningsinfrastruktur.

Mercedes-Benz Vito motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
2.0 Turbo-benzinmotor 211 HK 8,9-9,6 l/100 km Ventilforkoksning, olieforbrug God
2.1 CDI 88-190 HK 5,8-6,9 l/100 km Rensning af udstødningsgas (ved 163/190 hk) Meget god
2.0 CDI 163 HK 5,2-5,8 l/100 km Meget robust og effektiv Meget god
eVito elektrisk 204 HK 26,2 kWh/100 km Høje købsomkostninger God

Konklusion: De bedste Mercedes-Benz Vito-motorer i alle generationer

Udviklingen af Mercedes-Benz Vito-motorerne viser en kontinuerlig forbedring med hensyn til ydeevne og effektivitet, hvor dieselmotorerne konsekvent repræsenterer styrken i modelserien. Mens de tidlige sugemotorer imponerede med deres uforgængelighed, tilbyder de moderne CDI-motorer betydeligt mere komfort og ydelse, samtidig med at de opretholder et højt niveau af pålidelighed. Benzinmotorerne kunne først imponere i tredje generation, men forbliver en nicheløsning på grund af deres høje brændstofforbrug.

  • Bedste Mercedes-Benz Vito benzinmotor:

Mercedes-Benz Vito 2.0 Turbo (211 hk, generation III) kombinerer moderne teknologi med acceptabel pålidelighed og er den første benzinmotor i programmet, som virkelig kan anbefales.

  • Bedste Mercedes-Benz Vito dieselmotor:

Mercedes-Benz Vito 2,0 CDI (163 hk, generation III) tilbyder den bedste kombination af pålidelighed, økonomi og ydelse på tværs af alle generationer.

  • Bedste Mercedes-Benz Vito med elektrisk drev:

Mercedes-Benz eVito (204 hk, generation III) med sin lange rækkevidde på op til 421 km og lave driftsomkostninger til miljøbevidste håndværkere.

Til vedligeholdelse og reservedele til alle Mercedes-Benz Vito-generationer tilbyder AUTODOC et omfattende udvalg af originale kvalitetsreservedele med hurtig levering.

Populæreste produkter i kategorien:

AUTODOC Bedst sælgende: reservedele til en rimelig pris

MANNOL ENERGY MN7511-20 Motorolie 5W-30, 20l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 53
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Indhold [liter]: 20
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Produktserie: ENERGY
  • Varenummer: MN7511-20
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 614,00 kr.
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 20l, Delsyntetisk olie
Varenummer: MN7511-20
Se mere
614,00 kr.
30,70 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL ENERGY MN7511-10 Motorolie 5W-30, 10l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 70
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Producentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Indhold [liter]: 10
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Produktserie: ENERGY
  • Varenummer: MN7511-10
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 338,50 kr.
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 10l, Delsyntetisk olie
Varenummer: MN7511-10
Se mere
338,50 kr.
33,85 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
SHELL Helix Ultra 550046268 Motorolie 5W-30, 4l
Anmeldelser - 51
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SN
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Indhold [liter]: 4
  • Produktserie: Helix
  • Version: Ultra
  • Varenummer: 550046268
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • SHELL: Motorolie
  • Vores pris: 316,00 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
SHELL Motorolie 5W-30, 4l
Varenummer: 550046268
316,00 kr.
79,00 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-64%
INA 529 0115 10 Kileremssæt Kontroller generatorfriløb, og forny om nødvendigt
Anmeldelser - 17
Produktbeskrivelse
  • Sporantal: 6
  • Tillægsartikel / Yderligere info. 2: Kontroller generatorfriløb, og forny om nødvendigt
  • Længde [mm]: 2260
  • Læs serviceinformationen
  • Se brugsanvisning
  • INA: Kileremssæt
  • Varenummer: 529 0115 10
  • Vores pris: 584,00 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
INA Kileremssæt Kontroller generatorfriløb, og forny om nødvendigt
Varenummer: 529 0115 10
sammenlignet med vejl. pris 1631,77 kr.

584,00 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
Valvoline VR1 Racing 873432 Motorolie 20W-50, 5l, Mineralolie
Anmeldelser - 23
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 20W-50
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SL
  • Producentens anbefalinger: Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Indhold [liter]: 5
  • Olie: Mineralolie
  • Produktserie: VR1 Racing
  • Varenummer: 873432
  • Valvoline: Motorolie
  • Vores pris: 526,50 kr.
Detaljer
Valvoline Motorolie 20W-50, 5l, Mineralolie
Varenummer: 873432
526,50 kr.
105,30 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-31%
LIQUI MOLY Top Tec 4600 3756 Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 94
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SN
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.52, VW 502 00, VW 505 01, Ford WSS-M2C917-A, GM LL-A-025, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-S3, MB 229.51, VW 505 00
  • Indhold [liter]: 5
  • Olie: Syntetisk olie
  • Produktserie: Top Tec
  • Version: 4600
  • Varenummer: 3756
  • Beholdertype: Kannister
  • LIQUI MOLY: Motorolie
  • Vores pris: 460,50 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Varenummer: 3756
sammenlignet med vejl. pris 668,24 kr.

460,50 kr.
92,10 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MOBIL Super 2000 X1 150865 Motorolie 10W-40, 4l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 32
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B3
  • API: API SL, API CF
  • Producentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Indhold [liter]: 4
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Produktserie: Super
  • Version: 2000 X1
  • Varenummer: 150865
  • Beholdertype: Kannister
  • MOBIL: Motorolie
  • Vores pris: 237,50 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MOBIL Motorolie 10W-40, 4l, Delsyntetisk olie
Varenummer: 150865
237,50 kr.
59,38 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-65%
ELF Evolution Full-Tech FE 2195305 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 34
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C4
  • Producentens anbefalinger: Renault RN0720, MB 226.51
  • Indhold [liter]: 5
  • Produktserie: Evolution
  • Version: Full-Tech FE
  • Varenummer: 2195305
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • ELF: Motorolie
  • Vores pris: 393,00 kr.
Detaljer
ELF Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 2195305
sammenlignet med vejl. pris 1121,48 kr.

393,00 kr.
78,60 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL SPECIAL PLUS MN7512-4 Motorolie 10W-30, 4l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 33
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 10W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B3
  • API: API SN
  • Producentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Indhold [liter]: 4
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Produktserie: SPECIAL PLUS
  • Varenummer: MN7512-4
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 168,49 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MANNOL Motorolie 10W-30, 4l, Delsyntetisk olie
Varenummer: MN7512-4
Se mere
168,49 kr.
42,12 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL AG13 MN4013-10 Frostbeskyttelse ASTM D3306-SAE J1034, grøn, 10l, Færdigblandet, aminfri-uden nitrit
Anmeldelser - 33
Produktbeskrivelse
  • Specifikation: SAE J1034, Afnor NF R15-601, ASTM D3306, ASTM D4340, ASTM D4985, BS 6580:2010, NATO S-759
  • Farve: grøn
  • Egenskaber: Færdigblandet
  • Producentens anbefalinger: BMW GS 94000, Chrysler MS-7170, Ford ESE-M978B4H-A, GM 1825-M, GM 1899-M, MAN 324 NF, MB 325.0, MTU MTL 5048, GME L1301, GM QL130100
  • Indhold [liter]: 10
  • Temperaturområde fra [°C]: -40
  • Produktserie: AG13
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • Kemisk egenskab: fosfatfri, uden nitrit, aminfri
  • MANNOL: Frostbeskyttelse
  • Varenummer: MN4013-10
  • Vores pris: 169,99 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MANNOL Frostbeskyttelse ASTM D3306-SAE J1034, grøn, 10l, Færdigblandet, aminfri-uden nitrit
Varenummer: MN4013-10
Se mere
169,99 kr.
17,00 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-59%
ELF Evolution Full-Tech LLX 2194890 Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 54
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Producentens anbefalinger: MB 229.31, VW 504 00, Porsche C30, BMW Longlife-04, MB 229.51, VW 507 00
  • Indhold [liter]: 5
  • Olie: Syntetisk olie
  • Produktserie: Evolution
  • Version: Full-Tech LLX
  • Varenummer: 2194890
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • ELF: Motorolie
  • Vores pris: 454,50 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
ELF Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Varenummer: 2194890
sammenlignet med vejl. pris 1121,48 kr.

454,50 kr.
90,90 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-62%
FEBI BILSTEIN 09487 Brændstofslange 3mm 7mm
Anmeldelser - 4
Produktbeskrivelse
  • Indvendig diameter [mm]: 3
  • Længde [m]: 1
  • Diameter [mm]: 7
  • Farve: sort
  • DIN / ISO: 73379
  • Vægt [kg]: 0,36
  • FEBI BILSTEIN: Brændstofslange
  • Varenummer: 09487
  • Vores pris: 21,99 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
FEBI BILSTEIN Brændstofslange 3mm 7mm
Varenummer: 09487
sammenlignet med vejl. pris 57,95 kr.

21,99 kr.
Pris pr. stk
21,99 kr. per løbende meter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
PEMCO Antifreeze 911 -40 PM0911-10 Frostbeskyttelse G11, Blå, 10l, Færdigblandet, aminfri-uden nitrit
Anmeldelser - 65
Produktbeskrivelse
  • Specifikation: G11
  • Farve: Blå
  • Egenskaber: Færdigblandet
  • Producentens anbefalinger: SAE J1034, ASTM D3306, ASTM D4340, ASTM D4985, NATO S759, VAG TL-774 C
  • Indhold [liter]: 10
  • Temperaturområde til [°C]: +125
  • Temperaturområde fra [°C]: -40
  • Produktserie: Antifreeze 911
  • Version: -40
  • Beholdertype: Kannister
  • Kemisk egenskab: uden nitrit, fosfatfri, aminfri
  • PEMCO: Frostbeskyttelse
  • Varenummer: PM0911-10
  • Vores pris: 169,99 kr.
Detaljer
PEMCO Frostbeskyttelse G11, Blå, 10l, Færdigblandet, aminfri-uden nitrit
Varenummer: PM0911-10
Se mere
169,99 kr.
17,00 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
Valvoline SynPower XL-III C3 872375 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 89
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Producentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Indhold [liter]: 5
  • Produktserie: SynPower
  • Version: XL-III C3
  • Varenummer: 872375
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • Valvoline: Motorolie
  • Vores pris: 482,00 kr.
Detaljer
Valvoline Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 872375
482,00 kr.
96,40 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL ENERGY PREMIUM MN7908-5 Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 98
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API CH-4, API SN
  • Producentens anbefalinger: MB 229.52, MB 229.31, VW 505 01, MB 229.51, BMW Longlife-04, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 226.5
  • Indhold [liter]: 5
  • Olie: Syntetisk olie
  • Produktserie: ENERGY PREMIUM
  • Varenummer: MN7908-5
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 245,50 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Varenummer: MN7908-5
Se mere
245,50 kr.
49,10 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger

Populární příspěvky

Abonner modtag vores nyhedsbreve

Udfyld din e-mailadresse for at få de seneste nyheder og tips: