• SHOP
  • CLUB
Prøv premium konto
0
Min garage
Tilføj køretøj
0
Vare(r) #
0,00 kr.
Din indkøbsvogn er tom

Citroën Berlingo motorer

Indholdsfortegnelse

  1. Citroën Berlingo Generation I (1996-2008)
    1. Citroën Berlingo benzinmotorer: Generation I (1996-2008)
    2. Citroën Berlingo dieselmotorer: Generation I (1996-2008)
  2. Citroën Berlingo Generation II (2008-2018)
    1. Citroën Berlingo benzinmotorer: Generation II (2008-2018)
    2. Citroën Berlingo dieselmotorer: Generation II (2008-2018)
  3. Citroën Berlingo Generation III (2018-i dag)
    1. Citroën Berlingo benzinmotorer: Generation III (2018-i dag)
    2. Citroën Berlingo dieselmotorer: Generation III (2018-i dag)
    3. Citroën Berlingo med elektrisk drev: Generation III (2018-i dag)
  4. Konklusion: De bedste Citroën Berlingo-motorer i alle generationer

Siden lanceringen på markedet i 1996 har Citroën Berlingo etableret sig som en alsidig stationcar med højt tag og tilbyder et bredt udvalg af motorer fra økonomiske dieselmotorer til moderne benzinmotorer i tre generationer. Den teknologiske udvikling afspejler skiftet fra robuste, men enkle drev til effektive og miljøvenlige motorer.

Citroën Berlingo Generation I (1996-2008)

Den første generation af Citroën Berlingo var kendetegnet ved robuste, men teknisk enkle motorer, der udmærkede sig ved deres holdbarhed og lette vedligeholdelse. Med den rette pleje nåede de fleste Citroën Berlingo-motorer fra denne periode nemt op på 250.000 til 350.000 kilometer, og HDI-dieselmotorerne klarede ofte endda 400.000 kilometer og mere. Større reparationer var normalt først påkrævet efter 180.000 til 220.000 kilometer, hovedsageligt på koblingen, tandremmen eller indsprøjtningssystemet. Den absolutte topmotor i denne generation var 2.0 HDI med 90 hk, som på optimal vis kombinerede pålidelighed, økonomi og tilstrækkelig kraft. Denne generation gennemgik et facelift i 2002, som primært udvidede og moderniserede motorprogrammet.

Citroën Berlingo benzinmotorer: Generation I (1996-2008)

Citroën Berlingos benzinmotorprogram bestod hovedsageligt af atmosfæriske motorer fra TU-serien. Indgangsmotoren var en 1,1-liters med 60 hk (1996-2002), efterfulgt af den populære 1,4-liters med 75 hk, som viste sig at være meget pålidelig. Den kraftigste benzinmotor var en 1,6-liters med 90 hk (fra 2002), som havde en god balance mellem ydelse og forbrug for sin tid. Disse Citroën Berlingo-motorer var kendetegnet ved deres enkelhed - ingen turboladere, ingen kompleks elektronik, men høj pålidelighed og lave reparationsomkostninger. Typiske svagheder var kun tændspoler efter et højt kilometertal og lejlighedsvis utætte ventildækselpakninger.

Citroën Berlingo dieselmotorer: Generation I (1996-2008)

Citroën Berlingo-dieselmotorerne blev i starten domineret af den gennemprøvede 1,9 D med 68 hk (1996-2002), en simpel sugediesel uden turbolader, som var støjende og træg, men praktisk talt uforgængelig. Gennembruddet kom med HDI-motorerne: 1,9 HDI med 70 hk (fra 1999) og senere 2,0 HDI med 90 hk (fra 2002) revolutionerede modelprogrammet. Disse Citroën Berlingo HDI-motorer tilbød common-rail-indsprøjtning, betydeligt mere effekt og bedre køreegenskaber kombineret med et lavt brændstofforbrug. 2.0 HDI blev de hyppige bilisters favorit og betragtes stadig som en af de bedste dieselmotorer i sin tid - robust, økonomisk og med fremragende trækkraft.

Citroën Berlingo motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
1.1 benzin 60 HK 7,5-8,2 l/100 km Svagt motoriseret Gennemsnitlig
1,4 benzin 75 HK 7,0-7,8 l/100 km Tændspoler, ventildæksel God
1,6 benzin 90 HK 7,2-8,0 l/100 km Meget pålidelig Meget god
1,9 D 68 HK 6,5-7,2 l/100 km Højlydt, træg Gennemsnitlig
1,9 HDI 70 HK 5,8-6,4 l/100 km Indsprøjtningspumpe efter 200.000 km God
2.0 HDI 90 HK 5,5-6,2 l/100 km Meget robust og økonomisk Meget god

Citroën Berlingo Generation II (2008-2018)

Citroën Berlingo Generation II (2008-2018)

Den anden generation af Citroën Berlingo markerede overgangen til moderne motorteknologier og bragte både fremskridt og nye udfordringer med sig. Kilometertallet forblev højt på 250.000 til 320.000 kilometer, og de gennemtestede HDI-dieselmotorer var fortsat de mest pålidelige drivlinjer. Større reparationer skulle normalt udføres mellem 150.000 og 200.000 kilometer, hovedsageligt på partikelfilteret, turboladeren eller timingkæden på de nyere motorer. Det absolutte højdepunkt var 1,6 HDI med 92 hk, som perfektionerede den gennemprøvede HDI-teknologi og anses for at være en af de bedste dieselmotorer i sin klasse. Denne generation introducerede også moderne benzinmotorer med turbo for første gang, selv om de var mere tilbøjelige til at fejle end deres forgængere.

Citroën Berlingo benzinmotorer: Generation II (2008-2018)

Citroën Berlingos benzinmotorprogram blev fuldstændig revideret og omfattede nu moderne motorer fra Prince-serien. 1.6 VTi med 95 hk (2008-2012) var en atmosfærisk motor, der viste sig at være meget pålidelig. Fra 2012 kom de første turbomotorer: 1.2 PureTech med 110 hk og 1.6 THP med 120 hk. Disse Citroën Berlingo-motorer tilbød betydeligt mere kraft med lavere brændstofforbrug, men viste også nye svagheder. 1.2 PureTech led af problemer med tandremmen i oliebadet, mens 1.6 THP var udsat for skader på turboladeren og slid på timingkæden. Den mest pålidelige benzinmotor var fortsat 1,6 VTi uden turbolader.

Citroën Berlingo dieselmotorer: Generation II (2008-2018)

Citroën Berlingos dieselprogram var fortsat baseret på den gennemprøvede HDI-teknologi. 1,6 HDI kunne fås i forskellige effektniveauer fra 75 hk til 120 hk, hvor 92 hk-varianten (DV6TED4) blev anset for at være den bedste. Disse Citroën Berlingo HDI-motorer havde den nyeste generation af common-rail-indsprøjtning og et partikelfilter som standard. 1,6 HDI med 92 hk blev en bestseller og imponerede med sit lave brændstofforbrug på kun 4,8-5,4 liter, høje pålidelighed og gode køreegenskaber. Typiske svagheder var hovedsageligt partikelfilteret på korte ture og lejlighedsvis højtrykspumpen efter et højt kilometertal.

Citroën Berlingo motor Præstation Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
1,6 VTi 95 HK 6,8-7,5 l/100 km Meget pålidelig Meget god
1.2 PureTech 110 HK 6,2-6,8 l/100 km Tandrem i oliebad Moderat
1.6 THP 120 HK 6,5-7,2 l/100 km Turbolader, timingkæde Problematisk
1.6 HDI 75-120 HK 4,8-5,6 l/100 km Partikelfilter, højtrykspumpe God
1.6 HDI (92 HK) 92 HK 4,8-5,4 l/100 km Meget robust og økonomisk Meget god

Citroën Berlingo Generation III (2018-i dag)

Citroën Berlingo Generation III (2018-i dag)

Den nuværende generation af Citroën Berlingo er baseret på avanceret motorteknologi og elektrificering. Pålideligheden af de konventionelle motorer når 280.000 til 350.000 kilometer med korrekt vedligeholdelse, hvorimod de nye PureTech-motorer har overvundet deres børnesygdomme. Større reparationer er normalt først nødvendige efter 180.000 til 220.000 kilometer, hovedsageligt på efterbehandling af udstødningsgas eller hybridkomponenter. Topmotoren er 1.5 BlueHDi med 130 hk, som kombinerer avanceret dieselteknologi med høj effektivitet. For første gang tilbyder denne generation også et fuldt elektrisk drev (ë-Berlingo) med 136 hk og en rækkevidde på op til 280 kilometer, som har vist sig at være meget pålideligt og vedligeholdelsesvenligt.

Citroën Berlingo benzinmotorer: Generation III (2018-i dag)

Citroën Berlingos benzinmotorprogram består udelukkende af den seneste generation af PureTech-motorer. 1,2 PureTech fås i effektniveauer fra 110 hk til 130 hk, hvor de kraftigste varianter har turboladning. Disse Citroën Berlingo-motorer har i vid udstrækning overvundet problemerne fra den tidligere generation - den kritiske tandrem i oliebadet er blevet erstattet af et mere robust design. 1,2 PureTech med 110 hk (atmosfærisk) betragtes som den mest pålidelige benzinmotor i denne generation og tilbyder en god balance mellem ydelse, forbrug og pålidelighed. Turbo-varianterne viser stadig lejlighedsvis svagheder i udstødningsgasrecirkulation og tændspoler.

Citroën Berlingo dieselmotorer: Generation III (2018-i dag)

Citroën Berlingos dieselprogram er baseret på moderne BlueHDi-teknologi med den nyeste generation af SCR-katalysator og partikelfilter. 1,5 BlueHDi fås i effektniveauer fra 100 hk til 130 hk og erstatter de gennemprøvede 1,6 HDI-motorer. Disse Citroën Berlingo BlueHDi-motorer opfylder Euro 6d-Temp-standarden og har et meget lavt brændstofforbrug på kun 4,2-4,8 liter pr. 100 km. 1,5 BlueHDi med 130 hk er ved at udvikle sig til den nye referencemotor for hyppige bilister og imponerer med sin høje effektivitet, gode køreegenskaber og indtil videre meget gode pålidelighed. Typiske svagheder er hovedsageligt den komplekse efterbehandling af udstødningsgassen og lejlighedsvis AdBlue-doseringssystemet.

Citroën Berlingo med elektrisk drev: Generation III (2018-i dag)

Citroën ë-Berlingo har en elmotor på 100 kW (136 hk) med et batteri på 50 kWh og en rækkevidde på op til 280 km ifølge WLTP. Den elektriske Citroën Berlingo er kendetegnet ved sin smidige kørsel, sit høje drejningsmoment på 260 Nm fra første øjeblik og meget lave driftsomkostninger. Pålideligheden er indtil videre fremragende, og kun ladekablerne og lejlighedsvis klimaanlægget viser svagheder. ë-Berlingo oplades med op til 100 kW jævnstrøm og når dermed op på 80 % batterikapacitet på 30 minutter.

Citroën Berlingo motor Effekt Forbrug Typiske svagheder Vurdering
1,2 PureTech 110 HK 6,0-6,6 l/100 km Meget pålidelig Meget god
1.2 PureTech Turbo 130 HK 6,2-6,8 l/100 km EGR-ventil, tændspoler God
1,5 BlueHDi 100-130 HK 4,2-4,8 l/100 km Efterbehandling af udstødningsgas, AdBlue God
1,5 BlueHDi (130 hk) 130 HK 4,2-4,6 l/100 km Meget effektiv og robust Meget god
Elektrisk motor 136 HK 19-21 kWh/100 km Opladningskabel, klimaanlæg Meget god

Konklusion: De bedste Citroën Berlingo-motorer i alle generationer

Udviklingen af Citroën Berlingo-motorer viser en kontinuerlig forbedring med hensyn til effektivitet og miljøvenlighed, mens pålideligheden forbliver på et konstant højt niveau. Mens de første generationer var kendetegnet ved deres enkelhed og robusthed, tilbyder de moderne motorer betydeligt mere kraft med et lavere brændstofforbrug. Elektrificeringen af den seneste generation åbner op for helt nye muligheder for miljøbevidste bilister.

  • Bedste Citroën Berlingo benzinmotor:

1.6 VTi (95 hk, Generation II) kombinerer gennemprøvet teknologi med høj pålidelighed og gunstige vedligeholdelsesomkostninger - ideel til sjældne bilister.

  • Bedste Citroën Berlingo dieselmotor:

1,5 BlueHDi (130 hk, Generation III) tilbyder avanceret dieselteknologi med fremragende effektivitet og høj anvendelighed i hverdagen for hyppige bilister.

  • Bedste Citroën Berlingo med elektrisk drev:

Den elektriske motor (136 hk, Generation III) med sin høje pålidelighed, lave driftsomkostninger og 280 km rækkevidde - perfekt til bybrug.

Til vedligeholdelse og reservedele til alle Citroën Berlingo-generationer tilbyder AUTODOC et omfattende udvalg af originale kvalitetsreservedele med hurtig levering og ekspertrådgivning.

AUTODOC Bedst sælgende: reservedele til en rimelig pris

MOBIL Super 2000 X1 150865 Motorolie 10W-40, 4l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 32
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 10W-40
  • Specifikation efter ACEA: ACEA A3 / B3
  • Specification efter API: API SL, API CF
  • Producentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Indhold [liter]: 4
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Produktserie: Super
  • Version: 2000 X1
  • Varenummer: 150865
  • Beholdertype: Kannister
  • MOBIL: Motorolie
  • Vores pris: 234,98 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MOBIL Motorolie 10W-40, 4l, Delsyntetisk olie
Varenummer: 150865
234,98 kr.
58,75 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
PETRONAS Paraflu UP 76059E18EU Frostbeskyttelse ASTM D3306-CUNA 956-16, Rød, 1l, Koncentrat, fosfatholdig-silikatholdig
Anmeldelser - 16
Produktbeskrivelse
  • Egenskaber: Koncentrat
  • Farve: Rød
  • Produktserie: Paraflu
  • Producentens anbefalinger: Fiat 9.55523, Chrysler MS-50203, Chrysler MS-12106, Chrysler MS-90032, Iveco 18-1830, PSA B71 5110, Lotus PE-00140
  • Specifikation: ASTM D3306, ASTM D6210, CUNA 956-16
  • Indhold [liter]: 1
  • Version: UP
  • Beholdertype: Flaske
  • Kemisk egenskab: nitritholdigt, fosfatholdig, silikatholdig
  • Omgivelsestemperatur fra [C°]: -40
  • Driftstemperatur til [°C]: +125
  • PETRONAS: Frostbeskyttelse
  • Varenummer: 76059E18EU
  • Vores pris: 110,45 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
PETRONAS Frostbeskyttelse ASTM D3306-CUNA 956-16, Rød, 1l, Koncentrat, fosfatholdig-silikatholdig
Varenummer: 76059E18EU
Se mere
110,45 kr.
110,45 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-67%
ELF Evolution 900 NF 2198877 Motorolie 5W-40, 5l
Anmeldelser - 73
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-40
  • Specifikation efter ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • Specification efter API: API SL, API CF
  • Producentens anbefalinger: VW 502 00, MB 229.3, VW 505 00
  • Indhold [liter]: 5
  • Produktserie: Evolution
  • Version: 900 NF
  • Varenummer: 2198877
  • Beholdertype: Kannister
  • ELF: Motorolie
  • Vores pris: 297,88 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
ELF Motorolie 5W-40, 5l
Varenummer: 2198877
sammenlignet med vejl. pris 916,49 kr.

297,88 kr.
59,58 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MOBIL Super 3000 XE 151453 Motorolie 5W-30, 4l
Anmeldelser - 112
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Specifikation efter ACEA: ACEA C3
  • Specification efter API: API SN, API CF
  • Producentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Indhold [liter]: 4
  • Produktserie: Super
  • Version: 3000 XE
  • Varenummer: 151453
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • MOBIL: Motorolie
  • Vores pris: 302,59 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MOBIL Motorolie 5W-30, 4l
Varenummer: 151453
302,59 kr.
75,65 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-63%
ELF Evolution 700 STI 2202841 Motorolie 10W-40, 4l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 83
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 10W-40
  • Specifikation efter ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • Specification efter API: API SN, API CF
  • Producentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, Fiat 9.55535-G2, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00
  • Indhold [liter]: 4
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Produktserie: Evolution
  • Version: 700 STI
  • Varenummer: 2202841
  • Beholdertype: Kannister
  • ELF: Motorolie
  • Vores pris: 224,74 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
ELF Motorolie 10W-40, 4l, Delsyntetisk olie
Varenummer: 2202841
sammenlignet med vejl. pris 611,84 kr.

224,74 kr.
56,19 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
ORLEN PLATINUM MaxExpert XD QFS436B40 Motorolie 5W-30, 4l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 46
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Specifikation efter ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • Specification efter API: API SN, API CF
  • Producentens anbefalinger: MB 229.51, PSA B71 2290, DEXOS 2, VW 502 00, Fiat 9.55535-S1, VW 505 01
  • Indhold [liter]: 4
  • Olie: Syntetisk olie
  • Produktserie: PLATINUM MaxExpert
  • Version: XD
  • Varenummer: QFS436B40
  • ORLEN: Motorolie
  • Vores pris: 305,27 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
ORLEN Motorolie 5W-30, 4l, Syntetisk olie
Varenummer: QFS436B40
305,27 kr.
76,32 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
Valvoline 874734 Frostbeskyttelse G13, gul, 5l, Færdigblandet
Anmeldelser - 48
Produktbeskrivelse
  • Egenskaber: Færdigblandet
  • Kølemiddeproducentens anbefaling: G11, G12, G12+, G12++, G13
  • Farve: gul
  • Specifikation: G13
  • Indhold [liter]: 5
  • Beholdertype: Kannister
  • Universal: Ja
  • Valvoline: Frostbeskyttelse
  • Varenummer: 874734
  • Vores pris: 298,28 kr.
Detaljer
Valvoline Frostbeskyttelse G13, gul, 5l, Færdigblandet
Varenummer: 874734
Se mere
298,28 kr.
59,66 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
SHELL Helix HX8 550046291 Motorolie 5W-40, 4l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 97
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-40
  • Specifikation efter ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • Specification efter API: API SN, API CF
  • Producentens anbefalinger: Renault RN0700, Renault RN0710, MB 229.3, VW 502 00, VW 505 00
  • Indhold [liter]: 4
  • Olie: Syntetisk olie
  • Produktserie: Helix
  • Version: HX8
  • Varenummer: 550046291
  • Beholdertype: Kannister
  • SHELL: Motorolie
  • Vores pris: 288,51 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
SHELL Motorolie 5W-40, 4l, Syntetisk olie
Varenummer: 550046291
288,51 kr.
72,13 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
NISSAN KE90090042 Motorolie 5W-40, 5l
Anmeldelser - 7
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-40
  • Specifikation efter ACEA: ACEA A3 / B4
  • Specification efter API: API CF, API SN
  • Indhold [liter]: 5
  • Varenummer: KE90090042
  • Olieproducentens anbefaling: Nissan
  • Beholdertype: Kannister
  • NISSAN: Motorolie
  • Vores pris: 566,31 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
NISSAN Motorolie 5W-40, 5l
Varenummer: KE90090042
566,31 kr.
113,26 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-29%
CASTROL Magnatec C3 15F625 Motorolie 5W-40, 5l
Anmeldelser - 85
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-40
  • Specifikation efter ACEA: ACEA C3
  • Specification efter API: API SN PLUS
  • Producentens anbefalinger: Fiat 9.55535-S2, BMW Longlife-04, MB 229.51, MB 229.52, MB 229.31
  • Indhold [liter]: 5
  • Produktserie: Magnatec
  • Version: C3
  • Varenummer: 15F625
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • CASTROL: Motorolie
  • Vores pris: 332,03 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
CASTROL Motorolie 5W-40, 5l
Varenummer: 15F625
sammenlignet med vejl. pris 471,95 kr.

332,03 kr.
66,41 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
SHELL Helix Ultra 550052679 Motorolie 5W-40, 4l
Anmeldelser - 17
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-40
  • Specifikation efter ACEA: ACEA A3 / B4, ACEA A3 / B3
  • Specification efter API: API SN PLUS, API CF
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-01, Porsche A40, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 229.5, MB 226.5, VW 502 00, VW 505 00, GM LL-B-025
  • Indhold [liter]: 4
  • Produktserie: Helix
  • Version: Ultra
  • Varenummer: 550052679
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • SHELL: Motorolie
  • Vores pris: 480,09 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
SHELL Motorolie 5W-40, 4l
Varenummer: 550052679
480,09 kr.
120,02 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL AF12+ MN4012-5 Frostbeskyttelse G12+, Rød, 5l, Færdigblandet, aminfri-uden silikat
Anmeldelser - 52
Produktbeskrivelse
  • Temperaturområde fra [°C]: -40
  • Egenskaber: Færdigblandet
  • Kølemiddeproducentens anbefaling: G12+, type D
  • Farve: Rød
  • Produktserie: AF12+
  • Producentens anbefalinger: SAE J1034, ASTM D3306, ASTM D4656, ASTM D4985, ASTM D6210, BS 6580:2010, AFNOR NF R15-601, (except for RA), VAG TL-774 D, VAG TL-774 F, MB 325.3, BMW GS 94000, DACIA 41-01-001 / --T, Ford WSS-M97B44-D, CHEVROLET, MAZDA MEZ MN 121 D, JAGUAR CMR 8229, STJLR 651.5003, ASTON MARTIN, BEHR, ADE, BERGEN ENGINES, 2.13.01, CASE, NEW HOLLAND MAT3624, DAF 74002, DETROIT DIESEL, DFS93K217, CLAAS, CUMMINS CES 14439, CUMMINS CES 14603, CUMMINS, IS series u N14, DEUTZ DQC CB-14, FENDT, GREAT WALL, HITACHI, ISUZU, JENBACHER, TA 1000-0201, KAROSA, KOBELCO, KOMATSU 07.892(2009), LEYLAND TRUCKS, DW03245403, LIEBHERR MD1-36-130, MACK 014 GS 17009, MAK A4.05.09.01, MITSUBISHI MHI, MAN 324 Typ SNF, MAN B&W A / S, MAN B&W AG D36 5600, MWM 0199-99-2091 / 11, MTU MTL 5048, BRB BR 637, Austria Onorm V5123, GermanyFVV Heft R443, France NFR 15-601, Yanmar, Japan JASO M325, MIL-Belgium, BT-PS-606-A, MIL-France, DCSEA 615 / C, MIL-Italy E / L-1415b, MIL-Sweden FSD 8704, South-Korea KSM 2142, Spain, uNE 26-361-88 / 1, NATO S-759
  • Specifikation: G12+
  • Indhold [liter]: 5
  • Beholdertype: Kannister
  • Kemisk egenskab: uden silikat, aminfri, fosfatfri, uden nitrit
  • Temperaturområde til [°C]: +125
  • MANNOL: Frostbeskyttelse
  • Varenummer: MN4012-5
  • Vores pris: 127,56 kr.
Detaljer
MANNOL Frostbeskyttelse G12+, Rød, 5l, Færdigblandet, aminfri-uden silikat
Varenummer: MN4012-5
Se mere
127,56 kr.
25,51 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MOBIL Delvac MX ESP 153849 Motorolie 15W-40, 20l, Mineralolie
Anmeldelser - 4
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 15W-40
  • Specifikation efter ACEA: ACEA E9
  • Specification efter API: API CF-4, API SN
  • Specification efter JASO: JASO DH-2
  • Producentens anbefalinger: DDC DFS 93K218, DDC DFS 93K222, Mack EO-N PP, Mack EO-O PP, Mack EOS-4.5, MB 228.31, Renault RLD-3, Volvo VDS-3, Volvo VDS-4, Volvo VDS-4.5, MAN M 3575, CATERPILLAR ECF-3, CUMMINS CES 20086
  • Indhold [liter]: 20
  • Olie: Mineralolie
  • Produktserie: Delvac
  • Version: MX ESP
  • Varenummer: 153849
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil, Lastbiler
  • egnet til mot.-type: Diesel
  • MOBIL: Motorolie
  • Vores pris: 1104,58 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MOBIL Motorolie 15W-40, 20l, Mineralolie
Varenummer: 153849
1104,58 kr.
55,23 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-8%
LIQUI MOLY Top Tec 4200 3707 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 113
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Specifikation efter ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • Specification efter API: API SP
  • Producentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Indhold [liter]: 5
  • Produktserie: Top Tec
  • Version: 4200
  • Varenummer: 3707
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • ikke til motorproducent: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Motorolie
  • Vores pris: 592,24 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 3707
sammenlignet med vejl. pris 646,29 kr.

592,24 kr.
Pris pr. stk
118,45 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-28%
CASTROL Magnatec C2 15F6BE Motorolie 0W-30, 4l
Anmeldelser - 90
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 0W-30
  • Specifikation efter ACEA: ACEA C2
  • Producentens anbefalinger: PSA B71 2312
  • Indhold [liter]: 4
  • Produktserie: Magnatec
  • Version: C2
  • Varenummer: 15F6BE
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • Katalysatortype: til køretøjer med katalytisk sod- / partikelfilter, til køretøjer med reguleret (3-vejs)-katalysator ab fabrik
  • CASTROL: Motorolie
  • Vores pris: 303,45 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
CASTROL Motorolie 0W-30, 4l
Varenummer: 15F6BE
sammenlignet med vejl. pris 423,45 kr.

303,45 kr.
75,86 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger

Populární příspěvky

Abonner modtag vores nyhedsbreve

Udfyld din e-mailadresse for at få de seneste nyheder og tips: