• SHOP
  • CLUB
Prøv premium konto
0
Min garage
Tilføj køretøj
0
Vare(r) #
0,00 kr.
Din indkøbsvogn er tom

Mitsubishi Colt-motorer

Indholdsfortegnelse

  1. Mitsubishi Colt-motorer: Historiske generationer I-III (1978-1996)
    1. Mitsubishi Colt benzinmotorer: Historiske generationer I-III (1978-1996)
    2. Mitsubishi Colt-dieselmotorer: Historiske generationer I-III (1978-1996)
  2. Mitsubishi Colt-motorer: Generation IV (1996-2004)
    1. Mitsubishi Colt benzinmotorer: Generation IV (1996-2004)
  3. Mitsubishi Colt-motorer: Generation V (2004-2008)
    1. Mitsubishi Colt benzinmotorer: Generation V (2004-2008)
  4. Mitsubishi Colt-motorer: Generation VI (2008-2013)
    1. Mitsubishi Colt benzinmotorer: Generation VI (2008-2013)
    2. Mitsubishi Colt CZT turbomotor: Generation VI (2008-2013)
  5. Konklusion: De bedste Mitsubishi Colt-motorer i alle generationer

Siden introduktionen i 1978 har Mitsubishi Colt etableret sig som en kompakt og pålidelig lille bil med et bemærkelsesværdigt varieret udvalg af motorer på tværs af seks generationer. Den teknologiske udvikling af Mitsubishi Colt-motorer afspejler fire årtiers udvikling af bilindustrien - fra simple sugemotorer til moderne turboladede benzinmotorer.

Mitsubishi Colt-motorer: Historiske generationer I-III (1978-1996)

De første tre generationer af Mitsubishi Colt lagde grunden til den senere succeshistorie og var kendetegnet ved usædvanligt robuste, men teknisk enkle motorer. Med korrekt vedligeholdelse nåede disse tidlige Mitsubishi Colt-motorer nemt 400.000 til 500.000 kilometer - et kilometertal, der sjældent opnås af moderne motorer. Større reparationer var normalt først påkrævet efter 200.000 til 300.000 kilometer, hvor hovedsageligt sliddele som vandpumpen eller tandremmen skulle udskiftes. Den absolutte topmotor i denne æra var den 1,6-liters sugemotor med 90 hk fra tredje generation, som kombinerede holdbarhed med tilstrækkelig kraft. Blandt de tekniske højdepunkter var introduktionen af elektronisk brændstofindsprøjtning fra 1985 og de første turbovarianter, mens problemerne primært skyldtes korrosion og forældet karburatorteknologi.

Mitsubishi Colt benzinmotorer: Historiske generationer I-III (1978-1996)

Mitsubishi Colts benzinmotorprogram i de første år bestod hovedsageligt af sugemotorer med en slagvolumen på 1,2 til 1,6 liter. Generation I (1978-1984) tilbød den robuste 1,2-liters motor med 55 hk og den mere kraftfulde 1,4-liters med 70 hk. Generation II (1984-1988) udvidede sortimentet med en 1,3-liters med 65 hk og introducerede de første motorer med brændstofindsprøjtning. Højdepunktet var generation III (1988-1996) med den legendariske 1,6-liters sugemotor (90 hk), som viste sig at være praktisk talt uforgængelig. Der var også en parallel turbo-version med 140 hk, men den var mere tilbøjelig til at blive overophedet. Disse historiske Mitsubishi Colt-motorer var kendetegnet ved nem vedligeholdelse, lave driftsomkostninger og ekstrem holdbarhed, men de led under et højt brændstofforbrug og lav effekt.

Mitsubishi Colt-dieselmotorer: Historiske generationer I-III (1978-1996)

Dieselmotorer spillede en underordnet rolle i de tidlige Mitsubishi Colt-generationer. Kun i generation II og III var der isolerede 1,8-liters dieselenheder med 58-68 hk, som hovedsageligt var designet til taxa og kommerciel brug. Disse Mitsubishi Colt-dieselmotorer viste sig at være ekstremt holdbare med kilometertal på over 600.000 kilometer, men de var støjende, langsomme og ikke særlig komfortable.

Mitsubishi Colt-motor Effekt Forbrug Typiske svagheder Bedømmelse
1,2 sugemotor (Gen I) 55 HK 8,5-9,2 l/100 km Karburator, korrosion God
1,4 sugemotor (Gen I-II) 70 HK 8,0-8,8 l/100km Karburator, højt forbrug God
1,6 sugemotor (Gen III) 90 HK 7,5-8,3 l/100 km Praktisk talt problemfri Meget god
1,6 Turbo (Gen III) 140 HK 9,2-10,1 l/100 km Overophedning, skader på turboladeren Gennemsnitlig
1,8 Diesel (Gen II-III) 58-68 HK 6,0-6,8 l/100 km Højlydt, træg Gennemsnitlig

Mitsubishi Colt-motorer: Generation IV (1996-2004)

Mitsubishi Colt-motorer: Generation IV (1996-2004)

Den fjerde generation markerede overgangen til den moderne æra og bragte betydeligt raffinerede Mitsubishi Colt-motorer med sig. Kilometertallet stabiliserede sig på 250.000 til 350.000 kilometer, og 1,3-liters varianterne blev anset for at være særligt pålidelige. De første større reparationer skulle normalt udføres mellem 150.000 og 200.000 kilometer, hovedsageligt på tændspoler eller recirkulation af udstødningsgas. Den fremragende motor i denne generation var 1,3-literen med 82 hk, som tilbød en optimal balance mellem ydelse, forbrug og pålidelighed. De tekniske innovationer omfattede en udbredt introduktion af katalysatorteknologi, forbedrede motorstyringssystemer og de første forsøg på at reducere emissionerne. Lejlighedsvise svagheder i de elektriske komponenter og den endnu ikke fuldt udviklede recirkulation af udstødningsgassen var problematiske.

Mitsubishi Colt benzinmotorer: Generation IV (1996-2004)

Mitsubishi Colts benzinmotorprogram blev grundlæggende moderniseret og bestod nu udelukkende af motorer med brændstofindsprøjtning. Indgangsmotoren var en 1,3-liters med 75 hk, som senere blev suppleret med en kraftigere version med 82 hk. En 1,6-liters med 103 hk var tilgængelig til sportslige krav. Alle Mitsubishi Colt-motorer i denne generation var udstyret med flerventilteknologi og en reguleret katalysator. 1,3-literen med 82 hk blev bestselleren og den mest pålidelige motor - den tilbød tilstrækkelig kraft til bykørsel med lavt brændstofforbrug og minimale vedligeholdelsesomkostninger. Selvom 1,6-literen var mere kraftfuld, var den tilbøjelig til at få problemer med tændspoler og højere olieforbrug efter et højt kilometertal.

Mitsubishi Colt motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
1,3 sugemotor 75 HK 6,8-7,4 l/100 km Lejlighedsvise EGR-problemer God
1,3 sugemotor 82 HK 6,5-7,2 l/100 km Meget pålidelig Meget god
1,6 sugemotor 103 HK 7,2-7,9 l/100 km Tændspoler, olieforbrug Gennemsnit

Mitsubishi Colt-motorer: Generation V (2004-2008)

Mitsubishi Colt-motorer: Generation V (2004-2008)

Den femte generation repræsenterede højdepunktet i udviklingen af Mitsubishi Colt og tilbød et sofistikeret motorprogram med enestående pålidelighed. De fleste Mitsubishi Colt-motorer i denne generation nåede nemt op på 300.000 til 400.000 kilometer, og 1,3-literen blev anset for at være næsten uforgængelig. Større reparationer var sjældne og forekom normalt først efter 200.000 kilometer, hovedsageligt på vandpumpen eller tandremmen. Den absolutte topmotor var 1,5-literen med 109 hk, som kombinerede moderne teknologi med gennemprøvet pålidelighed. Blandt de tekniske højdepunkter var introduktionen af MIVEC variabel ventilstyring og forbedret motorstyring. Denne generation var stort set fri for serieproduktionsproblemer og betragtes nu som benchmark for langtidsholdbare motorer til små biler.

Mitsubishi Colt benzinmotorer: Generation V (2004-2008)

Mitsubishi Colt-motorprogrammet bestod af tre sugemotorer: 1,1 liter (75 hk), 1,3 liter (95 hk) og 1,5 liter (109 hk). Alle enheder havde 16 ventiler og elektronisk brændstofindsprøjtning. Den 1,3-liters motor udviklede sig til kernen i serien og tilbød den bedste kombination af ydelse, forbrug og pålidelighed. Den mindre 1,1-liters var tilstrækkelig til bykørsel, men havde for få kræfter til motorvejskørsel. Den 1,5-liters med MIVEC-teknologi tilbød sportslige præstationer og blev betragtet som den mest teknisk avancerede Mitsubishi Colt-motor nogensinde - den kombinerede livlige egenskaber med enestående holdbarhed og lave vedligeholdelsesomkostninger.

Mitsubishi Colt-motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Vurdering
1.1 motor med naturlig indsugning 75 HK 5,9-6,5 l/100 km Underdrevet Gennemsnit
1,3 motor med naturlig indsugning 95 HK 6,2-6,8 l/100 km Praktisk talt problemfri Meget god
1,5 MIVEC 109 HK 6,5-7,1 l/100 km Fremragende pålidelighed Meget god

Mitsubishi Colt-motorer: Generation VI (2008-2013)

Mitsubishi Colt-motorer: Generation VI (2008-2013)

Den sjette og sidste generation af Mitsubishi Colt byggede på gennemprøvet teknologi med små moderniseringer og fortsatte med at tilbyde usædvanligt pålidelige motorer. Kilometertallet forblev konstant på 300.000 til 400.000 kilometer, og alle enheder var praktisk talt fri for serieproblemer. Reparationer var for det meste begrænset til almindelig vedligeholdelse og sliddele efter 180.000 til 220.000 kilometer. Den fremragende motor var den reviderede 1,3-liters med 95 hk, som blev yderligere optimeret og anses for at være en af de mest pålidelige småbilsmotorer nogensinde. De tekniske forbedringer omfattede en optimeret motorstyring, som gav bedre emissionsværdier og et lidt lavere brændstofforbrug. Denne generation var den værdige afslutning på en succesfuld modelserie og beviste, at enkel, gennemprøvet teknologi ofte er den bedste løsning.

Mitsubishi Colt benzinmotorer: Generation VI (2008-2013)

Den sidste Mitsubishi Colt-generation tilbød et reduceret, men højkvalitets motorprogram. Den gennemprøvede 1,3-liters motor blev optimeret til 95 hk, og den 1,5-liters MIVEC blev fastholdt på 109 hk. Begge Mitsubishi Colt-motorer fik reviderede motorstyringssystemer til forbedret Euro 5-overensstemmelse. Den 1,3-liters blev en absolut favorit og betragtes som en af de mest holdbare motorer i segmentet for små biler - den gav tilstrækkelig kraft til alle anvendelser med minimal vedligeholdelse og enestående pålidelighed. Den 1,5-liters MIVEC forblev det sportslige alternativ med livlige egenskaber og dokumenteret lang levetid, men var mindre udbredt på grund af højere købsomkostninger.

Mitsubishi Colt CZT turbomotor: Generation VI (2008-2013)

Et særligt træk ved den sidste generation var Mitsubishi Colt CZT med en 1,5-liters turbomotor og 150 hk. Denne sporty Mitsubishi Colt-motor var baseret på den gennemprøvede MIVEC-enhed, men var udstyret med en turbolader for at få betydeligt mere kraft. På trods af turboladningen viste motoren sig at være relativt pålidelig, men krævede hyppigere olieskift og motorolie af højere kvalitet. Der var lejlighedsvis problemer med turboladeren efter meget høje kilometertal, men ellers var denne Mitsubishi Colt-motor også overraskende holdbar.

Mitsubishi Colt-motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Vurdering
1,3 sugemotor 95 HK 5,8-6,4 l/100 km Praktisk talt problemfri Meget god
1,5 MIVEC 109 HK 6,3-6,9 l/100 km Dokumenteret pålidelig Meget god
1,5 Turbo CZT 150 HK 7,1-7,8 l/100 km Lejlighedsvise skader på turboladeren God

Konklusion: De bedste Mitsubishi Colt-motorer i alle generationer

Udviklingen af Mitsubishi Colt-motorer viser en bemærkelsesværdig kontinuitet med hensyn til pålidelighed og lang levetid på tværs af alle generationer. Mens andre producenter valgte komplekse teknologier, holdt Mitsubishi sig til gennemprøvede koncepter og skabte nogle af de mest holdbare motorer til små biler nogensinde. Mitsubishi Colt-motorerne blev konsekvent betragtet som vedligeholdelsesvenlige, økonomiske og praktisk talt uforgængelige - egenskaber, der er blevet sjældnere i dag.

  • Bedste Mitsubishi Colt benzinmotor:

Den 1,3-liters sugemotor (95 hk, generation V og VI) kombinerer optimal anvendelighed i hverdagen med enestående pålidelighed og de laveste driftsomkostninger.

  • Bedste sportslige Mitsubishi Colt-motor:

Den 1,5-liters MIVEC-motor (109 hk, generation V & VI) tilbyder livlig ydelse med dokumenteret holdbarhed og moderat brændstofforbrug.

  • Bedste historiske Mitsubishi Colt-motor:

Den 1,6-liters sugemotor (90 hk, generation III) fra 1990'erne anses for at være næsten uforgængelig og har regelmæssigt kørt over 500.000 kilometer.

Til vedligeholdelse og reservedele til alle Mitsubishi Colt-generationer tilbyder AUTODOC et omfattende udvalg af originale kvalitetsreservedele med hurtig levering og ekspertrådgivning.

AUTODOC Bedst sælgende: reservedele til en rimelig pris

MANNOL ENERGY MN7511-20 Motorolie 5W-30, 20l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 51
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 20
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Specifikation: ACEA A3 / B4, API CH-4, API SN
  • Produktserie: ENERGY
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • MANNOL: Motorolie
  • Varenummer: MN7511-20
  • Vores pris: 783,05 kr.
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 20l, Delsyntetisk olie
Varenummer: MN7511-20
Se mere
783,05 kr.
39,15 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-10 Motorolie 5W-30, 10l
Anmeldelser - 53
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 10
  • Producentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specifikation: API SN, ACEA C3
  • Produktserie: Longlife
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: 504 / 507
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • MANNOL: Motorolie
  • Varenummer: MN7715-10
  • Vores pris: 518,36 kr.
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 10l
Varenummer: MN7715-10
Se mere
518,36 kr.
51,84 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Motorolie 5W-30, 20l
Anmeldelser - 71
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 20
  • Producentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specifikation: API SN, ACEA C3
  • Produktserie: Longlife
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: 504 / 507
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • MANNOL: Motorolie
  • Varenummer: MN7715-20
  • Vores pris: 977,81 kr.
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 20l
Varenummer: MN7715-20
Se mere
977,81 kr.
48,89 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MOBIL Super 2000 X1 150865 Motorolie 10W-40, 4l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 32
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • Producentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Specifikation: ACEA A3 / B3, API SL, API CF
  • Produktserie: Super
  • Viskositätsklasse SAE: 10W-40
  • Version: 2000 X1
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Beholdertype: Kannister
  • Specification efter API: CF, SL
  • MOBIL: Motorolie
  • Varenummer: 150865
  • Vores pris: 233,19 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MOBIL Motorolie 10W-40, 4l, Delsyntetisk olie
Varenummer: 150865
233,19 kr.
58,30 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL SPECIAL PLUS MN7512-4 Motorolie 10W-30, 4l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 32
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • Producentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Specifikation: API SN, ACEA A3 / B3
  • Produktserie: SPECIAL PLUS
  • Viskositätsklasse SAE: 10W-30
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • MANNOL: Motorolie
  • Varenummer: MN7512-4
  • Vores pris: 191,94 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MANNOL Motorolie 10W-30, 4l, Delsyntetisk olie
Varenummer: MN7512-4
Se mere
191,94 kr.
47,99 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
Valvoline VR1 Racing 873434 Motorolie 5W-50, 4l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 82
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • Producentens anbefalinger: Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Specifikation: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4, API SL
  • Produktserie: VR1
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-50
  • Version: Racing
  • Olie: Syntetisk olie
  • Specification efter API: SL
  • Valvoline: Motorolie
  • Varenummer: 873434
  • Vores pris: 419,80 kr.
Detaljer
Valvoline Motorolie 5W-50, 4l, Syntetisk olie
Varenummer: 873434
419,80 kr.
104,95 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-25%
CASTROL Magnatec C2 15F6C5 Motorolie 5W-30, 4l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 66
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • Producentens anbefalinger: PSA B71 2290
  • Specifikation: ACEA C2
  • Produktserie: Magnatec
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: C2
  • Olie: Syntetisk olie
  • Beholdertype: Kannister
  • CASTROL: Motorolie
  • Varenummer: 15F6C5
  • Vores pris: 303,51 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
CASTROL Motorolie 5W-30, 4l, Syntetisk olie
Varenummer: 15F6C5
sammenlignet med vejl. pris 406,29 kr.

303,51 kr.
75,88 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL SPECIAL PLUS MN7512-5 Motorolie 10W-30, 5l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 58
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Specifikation: API SN, ACEA A3 / B3, API CF
  • Produktserie: SPECIAL PLUS
  • Viskositätsklasse SAE: 10W-30
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • MANNOL: Motorolie
  • Varenummer: MN7512-5
  • Vores pris: 229,01 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MANNOL Motorolie 10W-30, 5l, Delsyntetisk olie
Varenummer: MN7512-5
Se mere
229,01 kr.
45,80 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-68%
ELF Evolution 900 NF 2198877 Motorolie 5W-40, 5l
Anmeldelser - 73
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: VW 502 00, MB 229.3, VW 505 00
  • Specifikation: API SL, ACEA A3 / B3, API CF, ACEA A3 / B4
  • Produktserie: Evolution
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-40
  • Version: 900 NF
  • Beholdertype: Kannister
  • Specification efter API: CF, SL
  • ELF: Motorolie
  • Varenummer: 2198877
  • Vores pris: 289,10 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
ELF Motorolie 5W-40, 5l
Varenummer: 2198877
sammenlignet med vejl. pris 916,49 kr.

289,10 kr.
57,82 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL ENERGY MN7511-5 Motorolie 5W-30, 5l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 66
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Specifikation: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktserie: ENERGY
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • MANNOL: Motorolie
  • Varenummer: MN7511-5
  • Vores pris: 218,92 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 5l, Delsyntetisk olie
Varenummer: MN7511-5
Se mere
218,92 kr.
43,78 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MOBIL 1 FS 153687 Motorolie 0W-40, 4l
Anmeldelser - 76
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • Producentens anbefalinger: AAE STO 003 B7, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 503 01, VW 505 00, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2, Ford WSS-M2C937-A
  • Specifikation: API SN, API CF, ACEA A3 / B4
  • Produktserie: 1
  • Viskositätsklasse SAE: 0W-40
  • Version: FS
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • MOBIL: Motorolie
  • Varenummer: 153687
  • Vores pris: 455,66 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MOBIL Motorolie 0W-40, 4l
Varenummer: 153687
455,66 kr.
113,92 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-25%
CASTROL Magnatec A5 15F908 Motorolie 5W-30, 4l
Anmeldelser - 86
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • Producentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-D
  • Specifikation: ACEA A1 / B1, ACEA A5 / B5, API SN, ILSAC GF-4
  • Produktserie: Magnatec
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: A5
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • CASTROL: Motorolie
  • Varenummer: 15F908
  • Vores pris: 303,27 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
CASTROL Motorolie 5W-30, 4l
Varenummer: 15F908
sammenlignet med vejl. pris 406,29 kr.

303,27 kr.
75,82 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
SHELL Helix Ultra A5/B5 550046685 Motorolie 0W-30, 4l
Anmeldelser - 7
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • Olieproducentens anbefaling: Ford, Volvo
  • Specifikation: API SL, ACEA A5 / B5
  • Produktserie: Helix
  • Viskositätsklasse SAE: 0W-30
  • Version: Ultra A5 / B5
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • SHELL: Motorolie
  • Varenummer: 550046685
  • Vores pris: 415,62 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
SHELL Motorolie 0W-30, 4l
Varenummer: 550046685
415,62 kr.
103,91 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-62%
ELF Evolution 700 STI 2202841 Motorolie 10W-40, 4l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 83
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • Producentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, Fiat 9.55535-G2, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00
  • Specifikation: API SN, ACEA A3 / B3, API CF, ACEA A3 / B4
  • Produktserie: Evolution
  • Viskositätsklasse SAE: 10W-40
  • Version: 700 STI
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Beholdertype: Kannister
  • Specification efter API: CF, SN
  • ELF: Motorolie
  • Varenummer: 2202841
  • Vores pris: 226,90 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
ELF Motorolie 10W-40, 4l, Delsyntetisk olie
Varenummer: 2202841
sammenlignet med vejl. pris 611,84 kr.

226,90 kr.
56,73 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-55%
+50 HELLA 8GJ 004 173-121 Pære, fjernlys R2 (Bilux) 12V 60/55W P45t, 3200K, Halogen, gennemsigtig
Anmeldelser - 35
Produktbeskrivelse
  • Lampe / pæretype: R2 (Bilux)
  • Lampekonstruktion: Halogen
  • Nominel ydelse [W]: 60 / 55
  • Spænding [V]: 12
  • Beholdertype: Æske
  • Pærefarve: gennemsigtig
  • Farvetemperatur [K]: 3200
  • Sokkeltype glødepære: P45t
  • Skal monteres og afmonteres af fagfolk!
  • HELLA: Pære, fjernlys
  • Varenummer: 8GJ 004 173-121
  • Stand: Helt ny
Detaljer
HELLA Pære, fjernlys R2 (Bilux) 12V 60/55W P45t, 3200K, Halogen, gennemsigtig
Varenummer: 8GJ 004 173-121
sammenlignet med vejl. pris 69,12 kr.

30,77 kr.
Pris pr. stk
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger

Populární příspěvky

Abonner modtag vores nyhedsbreve

Udfyld din e-mailadresse for at få de seneste nyheder og tips: