• SHOP
  • CLUB
Prøv premium konto
0
Min garage
Tilføj køretøj
0
Vare(r) #
0,00 kr.
Din indkøbsvogn er tom

Audi Q7 motorer

Indholdsfortegnelse

  1. Audi Q7 generation I (2005-2015)
    1. Audi Q7 benzinmotorer: Generation I (2005-2015)
    2. Audi Q7 dieselmotorer: Generation I (2005-2015)
  2. Audi Q7 Generation II (2015-2023)
    1. Audi Q7 benzinmotorer: Generation II (2015-2023)
    2. Audi Q7 dieselmotorer: Generation II (2015-2023)
    3. Audi Q7 med hybriddrift: Generation II (2015-2023)
  3. Audi Q7 Generation III (2024-i dag)
    1. Audi Q7 mildhybrid benzinmotor: Generation III (2024-i dag)
    2. Audi Q7 plug-in-hybrider: Generation III (2024-i dag)
    3. Audi Q7 dieselmotorer: Generation III (2024-i dag)
    4. Audi Q7 højtydende motorer: Generation III (2024-i dag)
  4. Konklusion: De bedste Audi Q7-motorer i alle generationer

Siden markedslanceringen i 2005 har Audi Q7 etableret sig som en luksus-SUV i full-size-klassen og tilbyder et imponerende udvalg af Audi Q7-motorer på tværs af tre generationer. Den teknologiske udvikling spænder fra klassiske V8-sugemotorer til moderne mildhybridsystemer og plug-in-hybrider.

Audi Q7 generation I (2005-2015)

Den første Audi Q7-generation var kendetegnet ved kraftige, men tørstige motorer og markerede Audis indtog i luksus-SUV-segmentet. Kilometertallet varierede betydeligt: Mens de robuste V6 TDI-dieselmotorer nemt nåede 400.000 til 500.000 kilometer med korrekt vedligeholdelse, krævede de komplekse V8- og V10-benzinmotorer ofte dyre reparationer af timingkæder, turboladere eller den komplekse luftaffjedring mellem 150.000 og 250.000 kilometer. Det var ikke ualmindeligt, at motoren blev beskadiget på grund af fejl i timingkæden, hvis vedligeholdelsen blev forsømt. Den absolutte topmotor i denne generation var 3.0 TDI V6 med 240 hk, som kombinerede kraft, pålidelighed og relativ økonomi optimalt og blev betragtet som midtpunktet i Audi Q7-serien.

Audi Q7 benzinmotorer: Generation I (2005-2015)

Audi Q7's benzinmotorprogram startede med den legendariske 4.2 FSI V8-sugemotor med 350 hk, som var kendt for sine ikoniske køreegenskaber, men som havde et brændstofforbrug på over 13 liter. Højdepunktet var 5.0 TFSI V10 med 500 hk (2009-2012), et teknisk mesterværk med supercharging, men som var ekstremt kompleks og vedligeholdelseskrævende. Disse Audi Q7-motorer led af typiske problemer fra den tidlige FSI-generation: skader på timingkæden, problemer med direkte indsprøjtning og høje reparationsomkostninger gjorde dem til de mest problematiske motorer i denne generation. 3,6 FSI V6 med 280 hk (2005-2010) blev betragtet som den mest pålidelige benzinmotor, men havde stadig lejlighedsvis problemer med tændspoler og brændstofpumpe.

Audi Q7 dieselmotorer: Generation I (2005-2015)

Audi Q7-dieselmotorerne blev domineret af 3.0 TDI V6 med forskellige ydelsesniveauer fra 204 hk til 245 hk. Denne Audi Q7 TDI udviklede sig til den mest pålidelige motor i hele generationen - især tredjegenerationsvarianterne med common-rail-indsprøjtning, der blev produceret fra 2008 og fremefter, viste sig at være meget holdbare og økonomiske. Den kraftige 4,2 TDI V8 med 340 hk (2007-2012) bød på imponerende køreegenskaber, men var på grund af sin kompleksitet mere tilbøjelig til at få problemer med turboladeren og recirkuleringen af udstødningsgassen. Disse Audi Q7 TDI-motorer opfyldte allerede Euro 5-normen og tilbød en fremragende kombination af ydeevne og langdistancekapacitet.

Audi Q7 motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
3,6 FSI V6 280 HK 11,8-12,5 l/100 km Tændspoler, brændstofpumpe Gennemsnit
4,2 FSI V8 350 HK 13,1-14,2 l/100 km Taktkæde, højt brændstofforbrug Moderat
5.0 TFSI V10 500 HK 14,5-16,0 l/100 km Meget kompleks, vedligeholdelseskrævende Problematisk
3,0 TDI V6 204-245 HK 7,8-8,9 l/100km Meget robust, holdbar Meget god
4,2 TDI V8 340 HK 9,2-10,1 l/100 km Turbolader, EGR-ventil God

Audi Q7 Generation II (2015-2023)

Audi Q7 Generation II (2015-2023)

Den anden generation af Audi Q7 markerede en revolutionerende ændring med betydeligt mere effektive motorer og topmoderne teknologi. Med korrekt vedligeholdelse kan de fleste motorer i denne generation nemt nå 300.000 til 400.000 kilometer, og 3.0 TDI-dieselmotorerne anses for at være særligt holdbare. Større motorfejl er blevet sjældne, og kun de kraftige 4.0 TFSI-benzinmotorer viser fortsat svagheder under intensiv sportskørsel. Det absolutte højdepunkt var 3.0 TDI med 272 hk - et teknisk mesterværk med en elektrisk kompressor, der tilbød både kraft og effektivitet. Hybridteknologien fik også sin debut med 3.0 TFSI e-tron fra 2019.

Audi Q7 benzinmotorer: Generation II (2015-2023)

Audi Q7's benzinmotorprogram blev fuldstændig revideret og startede med 2.0 TFSI med 252 hk (2015-2019), som ofte blev overbelastet på grund af bilens høje vægt. 3.0 TFSI V6 med 333-340 hk etablerede sig som standardmotor og viste sig at være betydeligt mere pålidelig end sine forgængere. For sportslige bilister var der Audi Q7 4.0 TFSI V8 med ydelser fra 435 til 507 hk (SQ7), selv om denne lejlighedsvis havde problemer med skader på turboladeren under sportslig kørsel på grund af dens bi-turboladning. Audi Q7 3.0 TFSI udviklede sig til den bedste benzinmotor i denne generation med kun lejlighedsvise problemer med ventilforkoksning og høj egnethed til daglig brug.

Audi Q7 dieselmotorer: Generation II (2015-2023)

Audi Q7 3.0 TDI blev tilbudt i forskellige effektniveauer fra 218 til 435 hk, hvor de mere kraftfulde varianter var udstyret med en elektrisk kompressor (EPC). Alle Audi Q7-dieselmotorer havde moderne common-rail-indsprøjtning med SCR-katalysator og partikelfilter. Audi Q7 3.0 TDI med 272 hk viste sig at være den mest pålidelige og effektive motor i denne generation med et testforbrug på kun 6,8-7,5 liter pr. 100 km på trods af bilens størrelse. SQ7 4.0 TDI med 435 hk var et teknisk højdepunkt med en elektrisk kompressor og bi-turbo-opladning, men viste af og til problemer med den komplekse opladningsteknologi.

Audi Q7 med hybriddrift: Generation II (2015-2023)

Audi Q7 55 TFSI e quattro med 381 hk systemydelse blev tilbudt fra 2019. Den kombinerede en 3.0 TFSI med en elmotor på 128 hk og havde en elektrisk rækkevidde på op til 40 kilometer. Hybriddrevet viste sig at være pålideligt, men med begrænsninger i form af bagagerumsplads og højere vægt.

Audi Q7 motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
2.0 TFSI 252 HK 8,3-9,1 l/100 km Underdimensioneret i forhold til Q7 Gennemsnit
3.0 TFSI V6 333-340 HK 8,7-9,4 l/100 km Lejlighedsvis ventilforkoksning Meget god
4.0 TFSI V8 435-507 HK 10,1-11,7 l/100 km Skader på turboladeren under sport God
3,0 TDI V6 218-272 HK 6,8-7,5 l/100 km Meget robust og effektiv Meget god
4,0 TDI V8 435 HK 7,8-8,6 l/100 km Kompleks turboladningsteknologi God
3,0 TFSI e 381 HK 2,5 l/100 km + elektricitet Tung, lille bagagerum God

Audi Q7 Generation III (2024-i dag)

Den nuværende Audi Q7-generation fokuserer konsekvent på elektrificering og repræsenterer Audis vision for fremtiden for forbrændingsmotorer. Alle benzinmotorer er nu udstyret med mild hybridteknologi, mens plug-in-hybriderne tilbyder en elektrisk rækkevidde på op til 80 kilometer. Da generationen kun har været på markedet siden 2024, er der endnu ingen langtidserfaringer, men de første tests viser lovende takter. Topmotoren er 3.0 TFSI e med en systemydelse på 490 hk, som kombinerer sportslige køreegenskaber med høj effektivitet. Mild hybrid-teknologien lover en levetid på over 350.000 kilometer, da den elektriske assistance aflaster forbrændingsmotoren.

Audi Q7 mildhybrid benzinmotor: Generation III (2024-i dag)

Audi Q7's motorprogram er baseret på to 3.0 TFSI-motorer med 340 hk og 367 hk. Begge Audi Q7-motorer har 48-volts mildhybridteknologi med bæltestartergenerator og cylinderdeaktivering. Audi Q7 3.0 TFSI med 367 hk anses for at være særligt vellykket og er ved at udvikle sig til den bedste motor i denne generation - den tilbyder jævn kraftoverførsel over et bredt omdrejningsområde og har indtil videre været fri for større serieproduktionsproblemer.

Audi Q7 plug-in-hybrider: Generation III (2024-i dag)

Audi Q7 TFSI e-varianterne tilbyder en systemydelse på 490 hk med en elektrisk rækkevidde på op til 80 km. Disse Audi Q7-motorer kombinerer en 3.0 TFSI med en kraftig elmotor og er teknisk avancerede, men komplekse.

Audi Q7 dieselmotorer: Generation III (2024-i dag)

To Audi Q7 3.0 TDI-motorer med 286 hk og 340 hk er tilgængelige og fortsætter traditionen med pålidelige Audi Q7-dieselmotorer. Begge har mild hybridteknologi og moderne rensning af udstødningsgassen.

Audi Q7 højtydende motorer: Generation III (2024-i dag)

SQ7 4.0 TFSI med 507 hk er fortsat tilgængelig som topmodel og kombinerer nu mild hybrid-teknologi med den gennemprøvede V8 bi-turbo-teknologi. De første rapporter viser forbedret pålidelighed i forhold til forgængeren.

Audi Q7 motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
3.0 TFSI MHEV 340-367 HK 8,1-8,8 l/100 km Ingen serieproblemer indtil videre Meget god
4.0 TFSI MHEV 507 HK 10,5-11,2 l/100 km Forbedret pålidelighed God
3,0 TDI MHEV 286-340 HK 6,9-7,6 l/100 km Gennemprøvet og effektiv Meget god
3.0 TFSI e 490 HK 1,8 l/100 km + elektricitet Kompleks, men meget effektiv Meget god

Konklusion: De bedste Audi Q7-motorer i alle generationer

Udviklingen af Audi Q7's motorer viser en klar udvikling fra tørstige, men karakterfulde motorer til højeffektive, elektrificerede drev. Mens Audi Q7's dieselmotorer er forblevet pålidelige på tværs af alle generationer, er benzinmotorerne også blevet væsentligt forbedret. Den nye tredjegenerations mildhybridteknologi lover en lys fremtid for bilister, der sætter pris på ydelse og effektivitet.

  • Bedste Audi Q7 benzinmotor:

Audi Q7 3.0 TFSI MHEV (367 hk, generation III) kombinerer moderne mild hybrid-teknologi med høj ydelse og fremragende pålidelighed til dato.

  • Bedste Audi Q7 dieselmotor:

Audi Q7 3.0 TDI (272 hk, generation II) tilbyder den bedste kombination af pålidelighed, økonomi og køreegenskaber på tværs af alle generationer.

  • Bedste Audi Q7 hybridmotor:

Audi Q7 3.0 TFSI e (490 hk, generation III) med sin høje elektriske rækkevidde på op til 80 km og imponerende køreegenskaber.

Til vedligeholdelse og reservedele til alle Audi Q7-generationer tilbyder AUTODOC et omfattende udvalg af originale kvalitetsreservedele med hurtig levering.

AUTODOC Bedst sælgende: reservedele til en rimelig pris

MANNOL 4-Takt Plus MN7202-4 Motorolie 10W-40, 4l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 23
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • Specifikation: API SL, JASO MA, JASO MA2
  • Viskositätsklasse SAE: 10W-40
  • Version: 4-Takt Plus
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Motorcykel
  • Motorversion: 4-Stroke
  • MANNOL: Motorolie
  • Varenummer: MN7202-4
  • Vores pris: 268,71 kr.
Detaljer
MANNOL Motorolie 10W-40, 4l, Delsyntetisk olie
Varenummer: MN7202-4
Se mere
268,71 kr.
67,18 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-17%
BMW Quality Longlife-04 5011987001831 Motorolie 5W-30, 1l
Anmeldelser - 67
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 1
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04
  • Specifikation: ACEA C3, API SN
  • Produktserie: Quality Longlife-04
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Beholdertype: Flaske
  • BMW: Motorolie
  • Varenummer: 5011987001831
  • Vores pris: 168,93 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
BMW Motorolie 5W-30, 1l
Varenummer: 5011987001831
sammenlignet med vejl. pris 205,95 kr.

168,93 kr.
168,93 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
CASTROL Magnatec Stop-Start A3/B4 15C94E Motorolie 5W-30, 4l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 68
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • Producentens anbefalinger: VW 502 00, VW 505 00, MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Specifikation: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4, API SL
  • Produktserie: Magnatec
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: Stop-Start A3 / B4
  • Olie: Syntetisk olie
  • Beholdertype: Kannister
  • CASTROL: Motorolie
  • Varenummer: 15C94E
  • Vores pris: 396,46 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
CASTROL Motorolie 5W-30, 4l, Syntetisk olie
Varenummer: 15C94E
396,46 kr.
99,12 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL Traktor Superoil MN7406-10 Motorolie 15W-40, 10l, Mineralolie
Anmeldelser - 17
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 10
  • Specifikation: API SG, API CD
  • Produktserie: Traktor
  • Viskositätsklasse SAE: 15W-40
  • Version: Superoil
  • Olie: Mineralolie
  • Specification efter API: CD, SG
  • MANNOL: Motorolie
  • Varenummer: MN7406-10
  • Vores pris: 540,81 kr.
Detaljer
MANNOL Motorolie 15W-40, 10l, Mineralolie
Varenummer: MN7406-10
Se mere
540,81 kr.
54,08 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
40085730 PHILIPS 12620C1 Pære, fjernlys R2 (Bilux) 12V 45/40W P45t-41, Halogen
Anmeldelser - 3
Produktbeskrivelse
  • Lampe / pæretype: R2 (Bilux)
  • Lampekonstruktion: Halogen
  • Nominel ydelse [W]: 45 / 40
  • Spænding [V]: 12
  • Beholdertype: Æske
  • Sokkeltype glødepære: P45t-41
  • PHILIPS: Pære, fjernlys
  • Varenummer: 12620C1
  • Stand: Helt ny
Detaljer
PHILIPS Pære, fjernlys R2 (Bilux) 12V 45/40W P45t-41, Halogen
Varenummer: 12620C1
28,86 kr.
Pris pr. stk
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-18%
HIR2 OSRAM COOL BLUE INTENSE next Generation 9012CBN Pære, fjernlys HIR2 12V 55W PX22d, 4200K, Halogen
Anmeldelser - 10
Produktbeskrivelse
  • Produktserie: COOL BLUE INTENSE next Generation
  • Lampe / pæretype: HIR2
  • Lampekonstruktion: Halogen
  • Nominel ydelse [W]: 55
  • Spænding [V]: 12
  • Beholdertype: Æske
  • Farvetemperatur [K]: 4200
  • Sokkeltype glødepære: PX22d
  • OSRAM: Pære, fjernlys
  • Varenummer: 9012CBN
  • Stand: Helt ny
Detaljer
OSRAM Pære, fjernlys HIR2 12V 55W PX22d, 4200K, Halogen
Varenummer: 9012CBN
sammenlignet med vejl. pris 335,55 kr.

273,51 kr.
Pris pr. stk
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
SHELL Helix Ultra 550046268 Motorolie 5W-30, 4l
Anmeldelser - 45
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Specifikation: API SN, ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • Produktserie: Helix
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: Ultra
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • SHELL: Motorolie
  • Varenummer: 550046268
  • Vores pris: 363,05 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
SHELL Motorolie 5W-30, 4l
Varenummer: 550046268
363,05 kr.
90,76 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-60%
TotalEnergies Quartz Ineo First 183106 Motorolie 0W-30, 5l
Anmeldelser - 59
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: PSA B71 2312, PSA B71 2302, STJLR.03.5007, Fiat 9.55535-GS1, Fiat 9.55535-DS1
  • Specifikation: ACEA C2, API SN PLUS
  • Produktserie: Quartz
  • Viskositätsklasse SAE: 0W-30
  • Version: Ineo First
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • TotalEnergies: Motorolie
  • Varenummer: 183106
  • Vores pris: 455,25 kr.
Detaljer
TotalEnergies Motorolie 0W-30, 5l
Varenummer: 183106
sammenlignet med vejl. pris 1158,76 kr.

455,25 kr.
91,05 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-55%
H7 OSRAM COOL BLUE INTENSE next Generation 64210CBN-HCB Pære, fjernlys H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogen
Anmeldelser - 64
Produktbeskrivelse
  • Produktserie: COOL BLUE INTENSE next Generation
  • Lampe / pæretype: H7
  • Lampekonstruktion: Halogen
  • Nominel ydelse [W]: 55
  • Spænding [V]: 12
  • Farvetemperatur [K]: 5000
  • Sokkeltype glødepære: PX26d
  • OSRAM: Pære, fjernlys
  • Varenummer: 64210CBN-HCB
  • Stand: Helt ny
Detaljer
OSRAM Pære, fjernlys H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogen
Varenummer: 64210CBN-HCB
sammenlignet med vejl. pris 320,64 kr.

143,77 kr.
Pris per sæt af 2 stykker
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Motorolie 5W-30, 20l
Anmeldelser - 71
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 20
  • Producentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specifikation: API SN, ACEA C3
  • Produktserie: Longlife
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: 504 / 507
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • MANNOL: Motorolie
  • Varenummer: MN7715-20
  • Vores pris: 977,76 kr.
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 20l
Varenummer: MN7715-20
Se mere
977,76 kr.
48,89 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-69%
TotalEnergies Quartz INEO ECS 2198452 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 25
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: PSA B71 2290, Fiat 9.55535-S1, Iveco 18-1811 SC1
  • Olieproducentens anbefaling: Toyota
  • Specifikation: ACEA C2
  • Produktserie: Quartz
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: INEO ECS
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • TotalEnergies: Motorolie
  • Varenummer: 2198452
  • Vores pris: 338,03 kr.
Detaljer
TotalEnergies Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 2198452
sammenlignet med vejl. pris 1102,85 kr.

338,03 kr.
67,61 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-14%
MAZDA ULTRA DPF 206477 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 39
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Produktserie: ULTRA DPF
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Beholdertype: Kannister
  • MAZDA: Motorolie
  • Varenummer: 206477
  • Vores pris: 478,10 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MAZDA Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 206477
Se mere
sammenlignet med vejl. pris 559,58 kr.

478,10 kr.
95,62 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-65%
TotalEnergies Quartz Ineo Xtra First 214314 Motorolie 0W-20, 5l
Anmeldelser - 23
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: PSA B71 2010, Fiat 9.55535-DM1, OV0401547-A20
  • Specifikation: ACEA C5, API SN PLUS
  • Produktserie: Quartz
  • Viskositätsklasse SAE: 0W-20
  • Version: Ineo Xtra First
  • Beholdertype: Kannister
  • Motorversion: 4-Stroke
  • Køretøjstype: Bil
  • TotalEnergies: Motorolie
  • Varenummer: 214314
  • Vores pris: 467,09 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
TotalEnergies Motorolie 0W-20, 5l
Varenummer: 214314
sammenlignet med vejl. pris 1363,75 kr.

467,09 kr.
93,42 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-63%
TotalEnergies Quartz INEO FDE 2205313 Motorolie 0W-30, 5l, HC synteseolie (hydro-cracked)
Anmeldelser - 11
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: Ford WSS-M2C950-A, STJLR.03.5007
  • Specifikation: ACEA C2, API SN
  • Produktserie: Quartz
  • Viskositätsklasse SAE: 0W-30
  • Version: INEO FDE
  • Olie: HC synteseolie (hydro-cracked)
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • TotalEnergies: Motorolie
  • Varenummer: 2205313
  • Vores pris: 432,82 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
TotalEnergies Motorolie 0W-30, 5l, HC synteseolie (hydro-cracked)
Varenummer: 2205313
sammenlignet med vejl. pris 1177,39 kr.

432,82 kr.
86,56 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
BLIC 5703-04-9522596P Skærmforøger bagved til højre
Anmeldelser - 1
Produktbeskrivelse
  • Monteringsside: bagved til højre
  • BLIC: Skærmforøger
  • Varenummer: 5703-04-9522596P
  • Vores pris: 100,33 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
BLIC Skærmforøger bagved til højre
Varenummer: 5703-04-9522596P
100,33 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger

Populární příspěvky

Abonner modtag vores nyhedsbreve

Udfyld din e-mailadresse for at få de seneste nyheder og tips: