• SHOP
  • CLUB
Prøv premium konto
0
Min garage
Tilføj køretøj
0
Vare(r) #
0,00 kr.
Din indkøbsvogn er tom

BMW 1-serie motorer

Indholdsfortegnelse

  1. BMW 1-serie generation I (2004-2013)
    1. BMW 1-serie benzinmotorer: Generation I (2004-2013)
    2. BMW 1-serie dieselmotorer: Generation I (2004-2013)
  2. BMW 1-serie generation II (2011-2019)
    1. BMW 1-serie benzinmotorer: Generation II (2011-2019)
    2. BMW 1-serie dieselmotorer: Generation II (2011-2019)
  3. BMW 1-serie generation III (2019-i dag)
    1. BMW 1-serie benzinmotorer: Generation III (2019-i dag)
    2. BMW 1-serie dieselmotorer: Generation III (2019-i dag)
  4. Konklusion: De bedste BMW 1-serie motorer i alle generationer

Siden lanceringen i 2004 har BMW 1-serie etableret sig som en kompakt premium-sedan med baghjulstræk og senere forhjulstræk, og hver generation har budt på et bredt udvalg af BMW 1-serie-motorer med forskellige teknologiske tilgange. Fra de første sekscylindrede rækkemotorer til moderne trecylindrede turbomotorer afspejler udviklingen af BMW 1-seriens motorer ændringerne i bilindustrien.

BMW 1-serie generation I (2004-2013)

BMW 1-serie generation I (2004-2013)

Den første generation af BMW 1-serie var en pionerpræstation som en kompakt BMW med klassisk baghjulstræk og en langsgående motor. Disse BMW 1-serie motorer nåede typisk 250.000 til 350.000 kilometer med korrekt vedligeholdelse, hvor de sekscylindrede sugemotorer var særligt holdbare. Større reparationer skulle normalt udføres mellem 150.000 og 200.000 kilometer, hovedsageligt på vandpumpen, termostaten og ventildækselpakningen. Det absolutte højdepunkt var N54 3,0-liters biturbo i 135i med 306 hk, som blev betragtet som en af de bedste BMW-motorer i sin tid på trods af lejlighedsvise problemer med turboladeren. Denne generation var præget af den klassiske BMW-filosofi: Rækkemotorer med fremragende smidighed og sportslig karakter, omend med højere brændstofforbrug end konkurrenterne.

BMW 1-serie benzinmotorer: Generation I (2004-2013)

BMW 1-seriens benzinmotorprogram bestod af forskellige fire- og sekscylindrede motorer. Indgangsmotorerne var den 1,6-liters firecylindrede N42/N46 med 85 kW (115 hk) og den 2,0-liters firecylindrede N43/N46 med 110-125 kW (150-170 hk). Disse BMW 1-serie-motorer led af typiske problemer som defekte ventildækselpakninger, vandpumpeproblemer og, for N43's vedkommende, problemer med direkte indsprøjtning. De sekscylindrede N52-sugemotorer (2,5 og 3,0 liter) med 160-200 kW (218-272 hk) blev anset for at være meget pålidelige og raffinerede. Den absolutte topmotor var N54 3,0-liters biturbo med 225 kW (306 hk) i 135i, som af og til havde problemer med turboladeren og forkoksede indsprøjtningsventiler, men ikke desto mindre opnåede legendarisk status.

BMW 1-serie dieselmotorer: Generation I (2004-2013)

BMW 1-seriens dieselmotorer blev domineret af den gennemprøvede og testede firecylindrede serie. Den 2,0-liters diesel N47 kunne fås i forskellige ydelsesniveauer fra 85 kW (116 hk) til 150 kW (204 hk). Disse BMW 1-serie TDI-motorer (BMW kaldte dem kun "d") viste sig at være meget økonomiske og pålidelige, kun de tidlige N47-motorer (2007-2009) viste lejlighedsvis problemer med timingkæden. BMW 118d med 105 kW (143 hk) blev generationens mest populære diesel - den tilbød en fremragende kombination af ydelse, brændstofforbrug på kun 4,5-5,2 liter og høj pålidelighed. Den kraftfulde BMW 123d med 150 kW (204 hk) var et ægte insidertip for sportslige bilister.

BMW 1-serie motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
N42/N46 1.6L 115 HK 7,2-8,1 l/100 km Ventildækselpakning, vandpumpe Gennemsnit
N43/N46 2.0L 150-170 HK 7,5-8,5 l/100 km Direkte indsprøjtning, ventildæksel Moderat
N52 2,5/3,0L 218-272 HK 8,2-9,8 l/100 km Meget pålidelig Meget god
N54 3.0L Biturbo 306 HK 9,8-11,2 l/100 km Turbolader, brændstofinjektorer God
N47 2.0L Diesel 116-204 HK 4,5-5,8 l/100 km Tidlig timingkæde (indtil 2009) Meget god

BMW 1-serie generation II (2011-2019)

BMW 1-serie generation II (2011-2019)

Den anden generation af BMW 1-serie beholdt baghjulstrækket og forfinede motorteknologien betydeligt. Med korrekt vedligeholdelse nåede disse BMW 1-serie-motorer nemt 300.000 til 400.000 kilometer, hvorved de reviderede dieselmotorer blev anset for at være særligt holdbare. Større reparationer var normalt først påkrævet efter 200.000 kilometer, hovedsageligt på turboladeren og højtrykspumpen i dieselmotorerne. Det absolutte højdepunkt var N55 3,0-liters turboen med 240-250 kW (326-340 hk) i M135i, som stort set eliminerede problemerne med N54 og betragtes som en af de bedste sekscylindrede BMW-turbomotorer. Denne generation markerede overgangen til moderne turbomotorer med markant forbedret effektivitet og øget pålidelighed.

BMW 1-serie benzinmotorer: Generation II (2011-2019)

BMW 1-seriens benzinmotorprogram blev fuldstændig revideret og bestod nu hovedsageligt af turboladede motorer. N13 1,6-liters turbo med 100 kW (136 hk) fungerede som indgangsmotor, men viste sig at være problematisk med hyppige turboladerskader og olieforbrug. N20 2,0-liters turboen med 135-180 kW (184-245 hk) var langt mere pålidelig og havde en god balance mellem ydelse og forbrug. Det absolutte højdepunkt var N55 3,0-liters turboen med 240-250 kW (326-340 hk) i M135i, der som en videreudvikling af N54 fjernede dens børnesygdomme og viste sig at være usædvanlig pålidelig. For første gang tilbød disse BMW 1-serie-motorer en kombination af høj ydelse og acceptabelt brændstofforbrug.

BMW 1-serie dieselmotorer: Generation II (2011-2019)

BMW 1-seriens dieselmotorer blev grundlæggende revideret. N47 blev videreudviklet til N47N og senere erstattet af B47. Disse motorer var tilgængelige i effektniveauer fra 85 kW (116 hk) til 170 kW (231 hk). BMW 118d med 110 kW (150 hk) udviklede sig til den mest pålidelige motor i denne generation - den tilbød et testforbrug på kun 4,2-4,8 liter pr. 100 km med høj hverdagsegnethed. Den kraftfulde BMW 125d med 160 kW (218 hk) var et ægte insidertip til sportslige bilister, der satte pris på effektivitet. Alle BMW 1-serie dieselmotorer havde moderne common-rail-indsprøjtning med partikelfilter og opfyldte Euro 5-standarden.

BMW 1-serie motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
N13 1.6L Turbo 136 HK 6,4-7,2 l/100 km Turbolader, olieforbrug Problematisk
N20 2.0L Turbo 184-245 HK 6,8-8,1 l/100 km Lejlighedsvis timing kæde God
N55 3,0L Turbo 326-340 HK 8,2-9,1 l/100 km Meget pålidelig Meget god
N47N/B47 Diesel 116-231 HK 4,2-5,6 l/100 km Robust, økonomisk Meget god

BMW 1-serie generation III (2019-i dag)

BMW 1-serie generation III (2019-i dag)

Den tredje generation af BMW 1-serie markerede en radikal ændring med skiftet til forhjulstræk og et tværgående motorlayout. Disse BMW 1-serie-motorer er baseret på den modulære BMW-arkitektur og forventes at kunne køre 250.000 til 350.000 kilometer med korrekt vedligeholdelse, og de trecylindrede motorer er overraskende robuste. Da generationen kun har været på markedet siden 2019, er der endnu ingen langtidserfaring, men de første tests viser lovende resultater. Topmotoren er B48 2,0-liters turbo med 225 kW (306 hk) i M135i xDrive, som har en imponerende ydeevne på trods af forhjulstræk. Denne generation er helt afhængig af turbomotorer og repræsenterer BMW's svar på konkurrencen fra Audi A3 og Mercedes A-Klasse.

BMW 1-serie benzinmotorer: Generation III (2019-i dag)

BMW 1-seriens benzinprogram er udelukkende baseret på turboladede motorer i B-serien. B38 1,5-liters trecylindret turbo med 100-103 kW (136-140 hk) fungerer som indgangsmotor og overrasker med sin smidige gang og pålidelighed. B48 2,0-liters firecylindret turbo fås i effektniveauer fra 141 kW (192 hk) til 225 kW (306 hk). BMW 118i med B38-motoren udvikler sig til den mest økonomiske benzinmotor i generationen med et brændstofforbrug på kun 5,8-6,4 liter pr. 100 km. BMW M135i med B48-motoren (225 kW/306 hk) byder på imponerende præstationer trods forhjulstræk, men viser allerede de første tegn på de velkendte B48-problemer med olieforbruget, når den køres sportsligt.

BMW 1-serie dieselmotorer: Generation III (2019-i dag)

BMW 1-seriens dieselmotorer er baseret på den gennemprøvede B47-motor i forskellige ydelsesniveauer fra 85 kW (116 hk) til 140 kW (190 hk). BMW 118d med 110 kW (150 hk) fortsætter traditionen med pålidelige BMW-dieselmotorer og tilbyder et testforbrug på kun 4,1-4,6 liter pr. 100 km. Disse BMW 1-serie dieselmotorer har moderne efterbehandling af udstødningsgassen med SCR-katalysator og opfylder Euro 6d-standarden. BMW 120d med 140 kW (190 hk) er den kraftigste diesel i generationen og tilbyder en fremragende kombination af ydelse og effektivitet.

BMW 1-serie motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
B38 1,5L Turbo 136-140 HK 5,8-6,4 l/100 km Indtil videre ingen serieproblemer Meget god
B48 2.0L Turbo 192-306 HK 6,2-7,8 l/100 km Olieforbrug for sportsvarianter Godt
B47 2.0L Diesel 116-190 HK 4,1-4,8 l/100 km Meget pålidelig Meget god

Konklusion: De bedste BMW 1-serie motorer i alle generationer

Udviklingen af BMW 1-serie-motorerne viser tydeligt skiftet fra klassiske sugemotorer til moderne turbomotorer med en samtidig ændring i drivkoncepterne. Mens de to første generationer med baghjulstræk og rækkemotorer var udtryk for den klassiske BMW-filosofi, bragte den tredje generation med forhjulstræk en helt ny retning. BMW 1-seriens dieselmotorer forblev pålidelige og økonomiske gennem alle generationer, mens benzinmotorerne viste en kontinuerlig udvikling mod mere effektivitet og øget ydeevne på samme tid.

  • Bedste BMW 1-serie benzinmotor:

BMW 1-serie N55 3,0-liters turbo (326-340 hk, generation II) kombinerer klassisk BMW rækkesekserkultur med moderne turboteknologi og enestående pålidelighed.

  • Bedste BMW 1-serie dieselmotor:

BMW 1-serie B47 2,0-liters diesel (150 hk, generation II & III) tilbyder den bedste kombination af pålidelighed, økonomi og daglig brugbarhed på tværs af alle generationer.

  • Bedste samlede BMW 1-serie motor:

BMW 1-serie N52 3,0-liters sugemotor (258-272 hk, generation I) anses for at være en af de bedste BMW-motorer nogensinde med usædvanlig jævn kørsel og holdbarhed.

Til vedligeholdelse og reservedele til alle BMW 1-serie generationer tilbyder AUTODOC et omfattende udvalg af originale kvalitetsreservedele med hurtig levering og ekspertrådgivning.

Populæreste produkter i kategorien:

AUTODOC Bedst sælgende: reservedele til en rimelig pris

MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Motorolie 5W-30, 20l
Anmeldelser - 73
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Producentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Indhold [liter]: 20
  • Produktserie: Longlife
  • Version: 504 / 507
  • Varenummer: MN7715-20
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 849,00 kr.
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 20l
Varenummer: MN7715-20
Se mere
849,00 kr.
42,45 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-54%
TotalEnergies Quartz Ineo Xtra First 214314 Motorolie 0W-20, 5l
Anmeldelser - 23
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 0W-20
  • ACEA: ACEA C5
  • API: API SN Plus
  • Producentens anbefalinger: PSA B71 2010, Fiat 9.55535-DM1, OV0401547-A20
  • Indhold [liter]: 5
  • Produktserie: Quartz
  • Version: Ineo Xtra First
  • Varenummer: 214314
  • Beholdertype: Kannister
  • Motorversion: 4-Stroke
  • Køretøjstype: Bil
  • TotalEnergies: Motorolie
  • Vores pris: 622,00 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
TotalEnergies Motorolie 0W-20, 5l
Varenummer: 214314
sammenlignet med vejl. pris 1363,75 kr.

622,00 kr.
124,40 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
SHELL Helix Ultra ECT C3 550042826 Motorolie 5W-30, 4l
Anmeldelser - 76
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, Chrysler MS-11106
  • Indhold [liter]: 4
  • Produktserie: Helix
  • Version: Ultra ECT C3
  • Varenummer: 550042826
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • SHELL: Motorolie
  • Vores pris: 347,50 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
SHELL Motorolie 5W-30, 4l
Varenummer: 550042826
347,50 kr.
86,88 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
Valvoline SynPower 872378 Motorolie 5W-30, 4l
Anmeldelser - 48
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SL, API CF
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, MB 226.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-G1
  • Indhold [liter]: 4
  • Produktserie: SynPower
  • Varenummer: 872378
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • Valvoline: Motorolie
  • Vores pris: 386,50 kr.
Detaljer
Valvoline Motorolie 5W-30, 4l
Varenummer: 872378
386,50 kr.
96,63 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-31%
MOTUL 8100 X-CLEAN+ 106377 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 58
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Producentens anbefalinger: VW 504 00, Porsche C30, MB 229.51, BMW Longlife-04, VW 507 00
  • Indhold [liter]: 5
  • Produktserie: 8100
  • Version: X-CLEAN+
  • Varenummer: 106377
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • Katalysatortype: til køretøjer med katalytisk sod- / partikelfilter
  • Udstødningsnorm: Euro 4 (D4), Euro 5, Euro 6
  • MOTUL: Motorolie
  • Vores pris: 456,50 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MOTUL Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 106377
sammenlignet med vejl. pris 663,74 kr.

456,50 kr.
91,30 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
Valvoline SynPower XL-III C3 872375 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 89
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Producentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Indhold [liter]: 5
  • Produktserie: SynPower
  • Version: XL-III C3
  • Varenummer: 872375
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • Valvoline: Motorolie
  • Vores pris: 454,50 kr.
Detaljer
Valvoline Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 872375
454,50 kr.
90,90 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
CASTROL GTX 15DAFE Motorolie 5W-30, 20l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 57
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SP
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04, VW 504 00, VW 507 00, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30
  • Indhold [liter]: 20
  • Olie: Syntetisk olie
  • Produktserie: GTX
  • Varenummer: 15DAFE
  • Beholdertype: Kannister
  • CASTROL: Motorolie
  • Vores pris: 1398,50 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
CASTROL Motorolie 5W-30, 20l, Syntetisk olie
Varenummer: 15DAFE
1398,50 kr.
69,93 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, Gratis levering
MOBIL Super 3000 XE 151453 Motorolie 5W-30, 4l
Anmeldelser - 112
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Producentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Indhold [liter]: 4
  • Produktserie: Super
  • Version: 3000 XE
  • Varenummer: 151453
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • MOBIL: Motorolie
  • Vores pris: 300,50 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MOBIL Motorolie 5W-30, 4l
Varenummer: 151453
300,50 kr.
75,13 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-62%
TotalEnergies Quartz Ineo MC3 2204221 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 62
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Producentens anbefalinger: VW 505 01, MB 229.52, BMW Longlife-04, Renault RN0700, Renault RN0710, DEXOS 2, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3, OV0401547-D30, OV0401547-G30
  • Indhold [liter]: 5
  • Produktserie: Quartz
  • Version: Ineo MC3
  • Varenummer: 2204221
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • TotalEnergies: Motorolie
  • Vores pris: 403,00 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
TotalEnergies Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 2204221
sammenlignet med vejl. pris 1065,58 kr.

403,00 kr.
80,60 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL Extreme MN7915-4 Motorolie 5W-40, 4l
Anmeldelser - 73
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • JASO: JASO MA2
  • Producentens anbefalinger: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Indhold [liter]: 4
  • Version: Extreme
  • Varenummer: MN7915-4
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil, Motorcykel
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 216,50 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-40, 4l
Varenummer: MN7915-4
Se mere
216,50 kr.
54,13 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
HDEV-5-2LE BOSCH 0 261 500 541 Indsprøjtningsventil Direkte indsprøjtning
Anmeldelser - 6
Produktbeskrivelse
  • Brændstofforberedelse: Direkte indsprøjtning
  • Brændstoftype: Benzin
  • BOSCH: Indsprøjtningsventil
  • Varenummer: 0 261 500 541
  • Stand: Helt ny
Detaljer
BOSCH Indsprøjtningsventil Direkte indsprøjtning
Varenummer: 0 261 500 541
877,00 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
TOYOTA Premium Fuel Economy 08880-83389 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 13
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2
  • API: API SN
  • Indhold [liter]: 5
  • Produktserie: Premium Fuel Economy
  • Varenummer: 08880-83389
  • TOYOTA: Motorolie
  • Vores pris: 604,50 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
TOYOTA Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 08880-83389
604,50 kr.
120,90 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
RAVENOL VMP 1111122-005-01-999 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 27
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.51, MB 229.31, VW 504 00, VW 507 00, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S1, Audi V31 748 026, Porsche C30
  • Indhold [liter]: 5
  • Version: VMP
  • Varenummer: 1111122-005-01-999
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • RAVENOL: Motorolie
  • Vores pris: 760,50 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
RAVENOL Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 1111122-005-01-999
760,50 kr.
152,10 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
FUCHS Titan GT1 Pro C-3 601426384 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 25
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3
  • Indhold [liter]: 5
  • Produktserie: Titan
  • Version: GT1 Pro C-3
  • Varenummer: 601426384
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • FUCHS: Motorolie
  • Vores pris: 448,00 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
FUCHS Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 601426384
448,00 kr.
89,60 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-34%
KROON OIL HELAR SP LL-03 33088 Motorolie 5W-30, 5l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 45
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Producentens anbefalinger: VW 504 00, VW 507 00, MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30
  • Indhold [liter]: 5
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Produktserie: HELAR
  • Version: SP LL-03
  • Varenummer: 33088
  • Beholdertype: Kannister
  • KROON OIL: Motorolie
  • Vores pris: 451,00 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
KROON OIL Motorolie 5W-30, 5l, Delsyntetisk olie
Varenummer: 33088
sammenlignet med vejl. pris 690,24 kr.

451,00 kr.
90,20 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger

Populární příspěvky

Abonner modtag vores nyhedsbreve

Udfyld din e-mailadresse for at få de seneste nyheder og tips: