• SHOP
  • CLUB
Prøv premium konto
0
Min garage
Tilføj køretøj
0
Vare(r) #
0,00 kr.
Din indkøbsvogn er tom

VW Transporter-motorer

Indholdsfortegnelse

  1. VW Transporter-motorer: Historiske generationer T1-T3 (1950-1992)
    1. VW Transporter benzinmotorer: Historiske generationer T1-T3 (1950-1992)
    2. VW Transporter dieselmotorer: Historiske generationer T1-T3 (1950-1992)
  2. VW Transporter-motorer: T4-generation (1990-2003)
    1. VW Transporter benzinmotorer: T4-generationen (1990-2003)
    2. VW Transporter dieselmotorer: T4-generationen (1990-2003)
  3. VW Transporter-motorer: T5-generationen (2003-2015)
    1. VW Transporter benzinmotorer: T5-generationen (2003-2015)
    2. VW Transporters dieselmotorer: T5-generationen (2003-2015)
  4. VW Transporter-motorer: T6-generationen (2015-2019)
    1. VW Transporter benzinmotorer: T6-generationen (2015-2019)
    2. VW Transporters dieselmotorer: T6-generationen (2015-2019)
  5. VW Transporter-motorer: T6.1-generationen (2019-i dag)
    1. VW Transporter benzinmotorer: T6.1-generationen (2019-i dag)
    2. VW Transporter dieselmotorer: T6.1-generation (2019-i dag)
    3. VW Transporter med hybriddrift: T6.1-generationen (2019-i dag)
  6. Konklusion: De bedste VW Transporter-motorer i alle generationer

Siden introduktionen i 1950 har VW Transporter udviklet sig til et af de mest succesfulde erhvervskøretøjer i verden og tilbyder et imponerende udvalg af VW Transporter-motorer på tværs af seks generationer. Hver generation har bragt nye teknologier og forskellige styrker og svagheder med sig, fra de robuste luftkølede motorer til moderne turbodieselmotorer.

VW Transporter-motorer: Historiske generationer T1-T3 (1950-1992)

VW Transporter-motorer: Historiske generationer T1-T3 (1950-1992)

De første tre generationer af VW Transporter formede historien om erhvervskøretøjer og betragtes som legender i bilhistorien. Med den rette vedligeholdelse nåede disse historiske VW Transporter-motorer ofte op på 400.000 til 600.000 kilometer, hvor de robuste luftkølede boxermotorer var særligt holdbare. Større motorskader opstod normalt kun efter ekstrem forsømmelse, med typiske reparationsintervaller på 80.000 til 120.000 kilometer. Den absolutte topmotor i denne æra var 2,0 boxermotoren med 70 hk fra T3 (1982-1992), som perfekt kombinerede pålidelighed og tilstrækkelig kraft. T1-generationen (1950-1967) startede med beskedne 1,2-liters motorer, T2 (1967-1979) bragte varianter med større slagvolumen, mens T3 (1979-1992) repræsenterede højdepunktet inden for luftkøling.

VW Transporter benzinmotorer: Historiske generationer T1-T3 (1950-1992)

VW Transporters benzinmotorprogram i de historiske generationer var udelukkende baseret på luftkølede boxermotorer. T1 blev lanceret i 1950 med en 1,1-liters motor (25 hk), efterfulgt af 1,2-liters (30 hk) og senere 1,5-liters (44 hk). T2 introducerede den robuste 1,6-liters motor (50 hk), som viste sig at være særligt pålidelig. Disse VW Transporter-motorer led hovedsageligt af overophedning, når de kørte op ad bakke, og krævede regelmæssige ventiljusteringer. T3 kronede luftkølingen med 1,9-liters motoren (67 hk) og topmodellen 2,0-liters (70 hk), hvor sidstnævnte blev betragtet som den bedste benzinmotor i de historiske generationer - robust, nem at vedligeholde og med tilstrækkelig kraft til de daværende forhold.

VW Transporter dieselmotorer: Historiske generationer T1-T3 (1950-1992)

Dieselmotorer var ikke tilgængelige før T3 (1981), hvor den legendariske 1,6 TD (50 hk) og senere 1,7 TD (57 hk) blev introduceret. Disse VW Transporter-dieselmotorer viste sig at være ekstremt holdbare og økonomiske med kilometertal, der ofte oversteg 500.000 kilometer. Selv om 1,6 TD var højlydt og levende, var den praktisk talt uforgængelig og udviklede sig til den mest pålidelige motor i hele T3-generationen.

VW Transporter motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
1,1-1,2 Boxer (T1) 25-30 HK 12-14 l/100 km Overophedning, svag Gennemsnit
1,5-1,6 Boxer (T2) 44-50 HK 11-13 l/100 km Ventilspalte, overophedning God
1,9-2,0 Boxer (T3) 67-70 HK 10-12 l/100 km Ventilspalte, men robust Meget god
1,6-1,7 TD (T3) 50-57 HK 7-8 l/100 km Høj, men uforgængelig Meget god

VW Transporter-motorer: T4-generation (1990-2003)

VW Transporter-motorer: T4-generation (1990-2003)

Den fjerde generation af VW Transporter markerede overgangen til vandkøling og moderne motorteknologi. Med den rette vedligeholdelse nåede disse VW Transporter-motorer nemt op på 300.000 til 450.000 kilometer, hvor de robuste TDI-dieselmotorer var særligt holdbare. Større motorskader opstod normalt mellem 200.000 og 300.000 kilometer, hovedsageligt på grund af revner i tandremmen eller defekte toppakninger. Den absolutte topmotor i denne generation var 2,5 TDI med 102 hk, som kombinerede kraft, pålidelighed og økonomi optimalt. T4-generationen introducerede for første gang moderne indsprøjtningsteknologi og turboladning, hvilket førte til markant bedre køreegenskaber og lavere brændstofforbrug.

VW Transporter benzinmotorer: T4-generationen (1990-2003)

VW Transporters benzinmotorprogram bestod af vandkølede motorer med en slagvolumen på 1,8 til 2,8 liter. Indgangsmotoren 1,8 (60 hk) var undermotoriseret, mens 2,0 (84 hk) og 2,4 (78 hk) havde tilstrækkelig effekt. Topmotoren var 2,8 VR6 med 140 hk, men den var sjælden og tørstig. Disse VW Transporter-motorer led af typiske problemer som revner i tandremmen, defekte toppakninger og problemer med kølesystemet. 2,0-liters motoren viste sig at være den mest pålidelige benzinmotor i denne generation med moderate reparationsomkostninger og et godt udbud af reservedele.

VW Transporter dieselmotorer: T4-generationen (1990-2003)

VW Transporters dieselmotorer blev domineret af den legendariske 2,5 TDI i forskellige ydelsesniveauer fra 75 til 151 hk. Der var også den mindre 1,9 TD (68 hk) og senere 1,9 TDI (90 hk). VW Transporter 2,5 TDI med 102 hk blev en absolut favorit - især de varianter, der blev produceret fra 1995 og frem med en forbedret indsprøjtningspumpe, viste sig at være ekstremt holdbare og økonomiske. Disse VW Transporter TDI-motorer tilbød en fremragende kombination af ydelse, forbrug og pålidelighed, og kilometertal på 400.000 til 500.000 kilometer var ikke ualmindelige.

VW Transporter-motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Vurdering
1,8 benzinmotor 60 HK 10-12 l/100 km Svag, tandrem Moderat
2.0 benzinmotor 84 HK 9-11 l/100 km Tandrem, ZKD God
2,4 benzinmotor 78 HK 10-12 l/100 km Tandrem, træg Gennemsnitlig
2,8 VR6 140 HK 12-14 l/100 km Sjælden, tørstig Gennemsnitlig
1,9 TD/TDI 68-90 HK 7-8 l/100 km Robust, men svag God
2,5 TDI 75-151 HK 7-9 l/100 km Ekstremt holdbar Meget god

VW Transporter-motorer: T5-generationen (2003-2015)

VW Transporter-motorer: T5-generationen (2003-2015)

Den femte generation af VW Transporter bragte moderne common-rail-teknologi og betydeligt forfinede motorer. Med den rette vedligeholdelse nåede disse VW Transporter-motorer op på 250.000 til 400.000 kilometer, og de gennemtestede TDI-dieselmotorer forblev langdistancemestre. Større motorskader opstod normalt mellem 150.000 og 250.000 kilometer, primært på grund af DPF-problemer eller skader på turboladeren. Den absolutte topmotor i denne generation var 2,5 TDI med 174 hk, som kombinerede sportslige præstationer med høj pålidelighed. T5-generationen introducerede Euro 4 og senere Euro 5-standarder for første gang, hvilket førte til en mere kompleks efterbehandling af udstødningsgassen, men også en renere forbrænding.

VW Transporter benzinmotorer: T5-generationen (2003-2015)

Udvalget af benzinmotorer til VW Transporter var meget begrænset og bestod primært af 2,0 TSI med 204 hk (fra 2009). Denne VW Transporter TSI-motor tilbød sportslige præstationer, men led af typiske TSI-problemer som problemer med timingkæden og øget olieforbrug. Tidlige modeller havde også en 3,2 VR6 med 235 hk, men den var ekstremt sjælden og tørstig. Benzinmotorerne forblev et marginalt fænomen i T5-generationen, da dieselmotorerne var meget mere praktiske.

VW Transporters dieselmotorer: T5-generationen (2003-2015)

VW Transporter 2,5 TDI forblev det centrale element i motorprogrammet, nu med common-rail-indsprøjtning og ydelser fra 130 til 174 hk. Der var også den mindre 1,9 TDI (84-105 hk) og senere 2,0 TDI (84-180 hk). Alle VW Transporters dieselmotorer havde partikelfiltre og opfyldte Euro 4- og Euro 5-standarderne. VW Transporter 2,5 TDI med 130 hk viste sig at være den mest pålidelige motor i denne generation med et testforbrug på kun 6,8-7,5 liter pr. 100 km og høj pålidelighed. De kraftige varianter med 174 hk havde en imponerende ydeevne, men var tilbøjelige til at få problemer med turboladeren ved intensiv brug.

VW Transporter motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
2.0 TSI 204 HK 9-11 l/100 km Tandhjulskæde, olieforbrug Problematisk
3,2 VR6 235 HK 13-15 l/100 km Ekstremt sjælden, tørstig Moderat
1.9 TDI 84-105 HK 6-7 l/100 km Robust, men svag god
2,0 TDI 84-180 HK 6-8 l/100 km Meget pålidelig Meget god
2,5 TDI 130-174 HK 7-9 l/100 km Holdbar, kraftfuld Meget god

VW Transporter-motorer: T6-generationen (2015-2019)

VW Transporter-motorer: T6-generationen (2015-2019)

Den sjette generation af VW Transporter var en videreudvikling af T5 med moderniserede motorer og forbedret efterbehandling af udstødningen. Disse VW Transporter-motorer nåede 200.000 til 350.000 kilometer med korrekt vedligeholdelse, hvor Euro 6-standarderne førte til mere kompleks teknologi. Større motorskader opstod normalt mellem 120.000 og 200.000 kilometer, hovedsageligt på grund af problemer med AdBlue-systemet eller DPF-blokeringer. Den absolutte topmotor i denne generation var 2,0 TDI med 150 hk, som gav den bedste balance mellem ydelse, forbrug og pålidelighed. T6-generationen introducerede SCR-katalysatorer og AdBlue-indsprøjtning for første gang, hvilket førte til renere forbrænding, men også større kompleksitet.

VW Transporter benzinmotorer: T6-generationen (2015-2019)

Udvalget af benzinmotorer i VW Transporter var begrænset til 2,0 TSI med 204 hk, som blev overtaget fra T5. Denne VW Transporter TSI-motor beholdt de velkendte problemer, men var blevet noget mere pålidelig takket være softwareopdateringer. Motoren forblev en nicheløsning for kunder, der ikke ville eller kunne køre diesel.

VW Transporters dieselmotorer: T6-generationen (2015-2019)

VW Transporter 2.0 TDI (EA288) erstattede alle tidligere dieselmotorer og blev tilbudt i effektniveauer fra 84 til 204 hk. Alle VW Transporter-dieselmotorer havde moderne common-rail-indsprøjtning med SCR-katalysator og AdBlue-indsprøjtning for at opfylde Euro 6-standarden. VW Transporter 2,0 TDI med 150 hk viste sig at være den optimale motor i denne generation - den tilbød tilstrækkelig effekt, lavt forbrug og god pålidelighed, så længe AdBlue-systemet fungerede korrekt. Bi-turbo-varianterne med 180 og 204 hk havde en imponerende ydeevne, men var mere tilbøjelige til at beskadige turboladeren.

VW Transporter motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
2.0 TSI 204 HK 9-11 l/100 km Tandhjulskæde, olieforbrug Problematisk
2.0 TDI 84-150 HK 5,5-7,0 l/100 km AdBlue-system, DPF God
2,0 TDI Bi-Turbo 180-204 HK 6,5-8,0 l/100 km Turbolader, kompleks Gennemsnit

VW Transporter-motorer: T6.1-generationen (2019-i dag)

Den nuværende VW Transporter-generation er en omfattende revision af T6 med moderniserede motorer og forbedret elektronik. Med korrekt vedligeholdelse forventes disse VW Transporter-motorer at køre 200.000 til 300.000 kilometer, og Euro 6d-standarderne fører til endnu mere kompleks efterbehandling af udstødningsgassen. Da denne generation kun har været på markedet siden 2019, er der endnu ingen langtidserfaringer, men de første tests viser solide resultater. Topmotoren er 2.0 TDI med 199 hk, som kombinerer sportslige præstationer med acceptabel driftssikkerhed. T6.1-generationen introducerede også for første gang en plug-in-hybrid, som dog kun produceres i et lille antal.

VW Transporter benzinmotorer: T6.1-generationen (2019-i dag)

Udvalget af benzinmotorer i VW Transporter omfatter stadig 2,0 TSI med 204 hk, som er blevet mere pålidelig takket være softwareopdateringer og mindre tekniske forbedringer. Denne VW Transporter TSI-motor har færre problemer med timingkæden, men har stadig tendens til øget olieforbrug. Motoren er fortsat en nicheløsning, men kan sagtens bruges af kunder uden dieselkørselsforbud.

VW Transporter dieselmotorer: T6.1-generation (2019-i dag)

VW Transporter 2.0 TDI (EA288 evo) tilbydes i effektniveauer fra 90 til 199 hk. Alle VW Transporter-dieselmotorer har dobbelt AdBlue-indsprøjtning og dobbeltdoseringsteknologi for at opfylde Euro 6d-standarden. VW Transporter 2,0 TDI med 150 hk er fortsat den optimale motor i denne generation - den giver den bedste balance mellem ydelse, forbrug og pålidelighed. Bi-turbo-varianterne med 199 hk tilbyder imponerende køreegenskaber, men er teknisk komplekse og modtagelige for skader på turboladeren ved intensiv brug.

VW Transporter med hybriddrift: T6.1-generationen (2019-i dag)

En VW Transporter plug-in-hybrid (ABT e-Transporter) med 111 hk elektrisk kraft har været tilgængelig siden 2020. Den kombinerer en elmotor med et 37,3 kWh batteri og har en rækkevidde på ca. 130 km. Drevet er dog kun tilgængeligt i et lille antal og er primært beregnet til flådebrugere.

VW Transporter-motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
2.0 TSI 204 HK 9-11 l/100 km Olieforbrug, men forbedret Gennemsnit
2.0 TDI 90-150 HK 5,5-7,0 l/100 km AdBlue-system, men robust God
2,0 TDI Bi-Turbo 199 HK 6,5-8,0 l/100 km Turbolader, meget kompleks Gennemsnitlig
Elektrisk (ABT) 111 HK 0 l/100km + elektricitet Lav rækkevidde, dyr God

Konklusion: De bedste VW Transporter-motorer i alle generationer

Udviklingen af VW Transporters motorer viser en imponerende teknisk udvikling fra simple luftkølede motorer til moderne turbodieselmotorer. Mens de historiske boxermotorer imponerede med deres enkelhed og robusthed, dominerede TDI-dieselmotorerne scenen fra T4 og fremefter. Benzinmotorerne forblev hele tiden en nicheløsning og kæmpede med typiske problemer som problemer med timingkæden og øget olieforbrug.

  • Bedste VW Transporter benzinmotor:

2,0 Boxer (70 hk, T3) fra den historiske generation kombinerer maksimal enkelhed med høj pålidelighed og er stadig den bedste benzinmotor nogensinde.

  • Bedste VW Transporter-dieselmotor:

2,5 TDI (102 hk, T4) tilbyder den bedste kombination af pålidelighed, økonomi og egnethed til hverdagsbrug på tværs af alle generationer og anses for at være legendarisk holdbar.

  • Bedste moderne VW Transporter-motor:

2,0 TDI (150 hk, T6/T6.1) med sin moderne common-rail-teknologi og gode balance mellem ydelse og effektivitet med acceptabel pålidelighed.

Til vedligeholdelse og reservedele til alle VW Transporter-generationer tilbyder AUTODOC et omfattende udvalg af originale kvalitetsreservedele med hurtig levering og ekspertrådgivning til alle generationer fra T1 til den nuværende T6.1.

Populæreste produkter i kategorien:

AUTODOC Bedst sælgende: reservedele til en rimelig pris

MANNOL ENERGY MN7511-20 Motorolie 5W-30, 20l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 54
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 20
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Produktserie: ENERGY
  • Varenummer: MN7511-20
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 778,00 kr.
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 20l, Delsyntetisk olie
Varenummer: MN7511-20
Se mere
778,00 kr.
38,90 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
VAG Special G GS55502M4 Motorolie 5W-40, 5l
Anmeldelser - 85
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-40
  • Producentens anbefalinger: VW 502 00, VW 505 00
  • Produktserie: Special G
  • Varenummer: GS55502M4
  • VAG: Motorolie
  • Vores pris: 465,50 kr.
Detaljer
VAG Motorolie 5W-40, 5l
Varenummer: GS55502M4
465,50 kr.
93,10 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL ENERGY MN7511-10 Motorolie 5W-30, 10l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 71
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 10
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Producentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Produktserie: ENERGY
  • Varenummer: MN7511-10
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 384,00 kr.
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 10l, Delsyntetisk olie
Varenummer: MN7511-10
Se mere
384,00 kr.
38,40 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
SHELL Helix Ultra 550046268 Motorolie 5W-30, 4l
Anmeldelser - 54
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SN
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Produktserie: Helix
  • Version: Ultra
  • Varenummer: 550046268
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • SHELL: Motorolie
  • Vores pris: 312,50 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
SHELL Motorolie 5W-30, 4l
Varenummer: 550046268
312,50 kr.
78,13 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
FEBI BILSTEIN 02113 Låg, oliepåfyldningsstuds sort
Anmeldelser - 55
Produktbeskrivelse
  • Farve: sort
  • Materiale: plastik
  • Vægt [kg]: 0,04
  • til original-nummer: 06B 103 485 C
  • FEBI BILSTEIN: Låg, oliepåfyldningsstuds
  • Varenummer: 02113
  • Vores pris: 20,99 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
FEBI BILSTEIN Låg, oliepåfyldningsstuds sort
Varenummer: 02113
20,99 kr.
Pris pr. stk
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Motorolie 5W-30, 20l
Anmeldelser - 78
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 20
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Producentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Produktserie: Longlife
  • Version: 504 / 507
  • Varenummer: MN7715-20
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 971,50 kr.
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 20l
Varenummer: MN7715-20
Se mere
971,50 kr.
48,58 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MOBIL Super 2000 X1 150865 Motorolie 10W-40, 4l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 33
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • SAE-viskositetsklasse: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B3
  • API: API SL, API CF
  • Producentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Produktserie: Super
  • Version: 2000 X1
  • Varenummer: 150865
  • Beholdertype: Kannister
  • MOBIL: Motorolie
  • Vores pris: 235,00 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MOBIL Motorolie 10W-40, 4l, Delsyntetisk olie
Varenummer: 150865
235,00 kr.
58,75 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
VAG Special e GS60107M4 Motorolie 10W-40, 5l
Anmeldelser - 4
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • SAE-viskositetsklasse: 10W-40
  • Producentens anbefalinger: VW 501 01, VW 505 00
  • Produktserie: Special e
  • Varenummer: GS60107M4
  • Beholdertype: Kannister
  • VAG: Motorolie
  • Vores pris: 356,00 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
VAG Motorolie 10W-40, 5l
Varenummer: GS60107M4
Se mere
356,00 kr.
71,20 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
VAG LongLife III FE GS55545M2 Motorolie 0W-30, 1l
Anmeldelser - 78
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 1
  • SAE-viskositetsklasse: 0W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Producentens anbefalinger: VW 504 00, VW 507 00
  • Produktserie: LongLife
  • Version: III FE
  • Varenummer: GS55545M2
  • Beholdertype: Flaske
  • VAG: Motorolie
  • Vores pris: 131,99 kr.
Detaljer
VAG Motorolie 0W-30, 1l
Varenummer: GS55545M2
131,99 kr.
131,99 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
SHELL Helix Ultra ECT C3 550042826 Motorolie 5W-30, 4l
Anmeldelser - 77
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, Chrysler MS-11106
  • Produktserie: Helix
  • Version: Ultra ECT C3
  • Varenummer: 550042826
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • SHELL: Motorolie
  • Vores pris: 357,50 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
SHELL Motorolie 5W-30, 4l
Varenummer: 550042826
357,50 kr.
89,38 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
Valvoline SynPower 872378 Motorolie 5W-30, 4l
Anmeldelser - 48
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SL, API CF
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, MB 226.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-G1
  • Produktserie: SynPower
  • Varenummer: 872378
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • Valvoline: Motorolie
  • Vores pris: 382,00 kr.
Detaljer
Valvoline Motorolie 5W-30, 4l
Varenummer: 872378
382,00 kr.
95,50 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
Valvoline VR1 Racing 873434 Motorolie 5W-50, 4l
Anmeldelser - 84
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-50
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SM
  • Producentens anbefalinger: Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Produktserie: VR1
  • Version: Racing
  • Varenummer: 873434
  • Beholdertype: Kannister
  • Valvoline: Motorolie
  • Vores pris: 499,50 kr.
Detaljer
Valvoline Motorolie 5W-50, 4l
Varenummer: 873434
499,50 kr.
124,88 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
PEMCO Antifreeze 911 -40 PM0911-10 Frostbeskyttelse G11, Blå, 10l, Færdigblandet, aminfri-uden nitrit
Anmeldelser - 67
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 10
  • Specifikation: G11
  • Farve: Blå
  • Egenskaber: Færdigblandet
  • Producentens anbefalinger: SAE J1034, ASTM D3306, ASTM D4340, ASTM D4985, NATO S759, VAG TL-774 C
  • Temperaturområde til [°C]: +125
  • Temperaturområde fra [°C]: -40
  • Produktserie: Antifreeze 911
  • Version: -40
  • Beholdertype: Kannister
  • Kemisk egenskab: uden nitrit, fosfatfri, aminfri
  • PEMCO: Frostbeskyttelse
  • Varenummer: PM0911-10
  • Vores pris: 161,99 kr.
Detaljer
PEMCO Frostbeskyttelse G11, Blå, 10l, Færdigblandet, aminfri-uden nitrit
Varenummer: PM0911-10
Se mere
161,99 kr.
16,20 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
Valvoline SynPower XL-III C3 872375 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 89
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Producentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Produktserie: SynPower
  • Version: XL-III C3
  • Varenummer: 872375
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • Valvoline: Motorolie
  • Vores pris: 471,00 kr.
Detaljer
Valvoline Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 872375
471,00 kr.
94,20 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL ENERGY PREMIUM MN7908-5 Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 101
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API CH-4, API SN
  • Producentens anbefalinger: MB 229.52, MB 229.31, VW 505 01, MB 229.51, BMW Longlife-04, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 226.5
  • Olie: Syntetisk olie
  • Produktserie: ENERGY PREMIUM
  • Varenummer: MN7908-5
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 279,00 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Varenummer: MN7908-5
Se mere
279,00 kr.
55,80 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger

Populární příspěvky

Abonner modtag vores nyhedsbreve

Udfyld din e-mailadresse for at få de seneste nyheder og tips: