• SHOP
  • CLUB
Prøv premium konto
0
Min garage
Tilføj køretøj
0
Vare(r) #
0,00 kr.
Din indkøbsvogn er tom

BMW 3-serie motorer

Indholdsfortegnelse

  1. BMW 3-serie motorer: Historiske generationer I-III (1975-1998)
    1. BMW 3-serie benzinmotorer: Historiske generationer I-III (1975-1998)
    2. BMW 3-serie dieselmotorer: Historiske generationer I-III (1975-1998)
  2. BMW 3-serie motorer: Generation IV (1998-2005)
    1. BMW 3-serie benzinmotorer: Generation IV (1998-2005)
    2. BMW 3-serie dieselmotorer: Generation IV (1998-2005)
  3. BMW 3-serie motorer: Generation V (2005-2013)
    1. BMW 3-serie benzinmotorer: Generation V (2005-2013)
    2. BMW 3-serie dieselmotorer: Generation V (2005-2013)
  4. BMW 3-serie motorer: Generation VI (2012-2019)
    1. BMW 3-serie benzinmotorer: Generation VI (2012-2019)
    2. BMW 3-serie dieselmotorer: Generation VI (2012-2019)
    3. BMW 3-serie hybrid: Generation VI (2012-2019)
  5. BMW 3-serie motorer: Generation VII (2019-i dag)
    1. BMW 3-serie benzinmotorer: Generation VII (2019-i dag)
    2. BMW 3-serie dieselmotorer: Generation VII (2019-i dag)
    3. BMW 3-serie plug-in-hybrider: Generation VII (2019-i dag)
  6. Konklusion: De bedste BMW 3-serie motorer i alle generationer

Siden introduktionen i 1975 har BMW 3-serien udviklet sig til en af de mest succesfulde mellemstore sedaner, der tilbyder et usædvanligt varieret udvalg af BMW 3-serie motorer over syv generationer. Hver generation har bragt banebrydende teknologier og forskellige styrker med sig. Den løbende udvikling spænder fra firecylindrede sugemotorer til topmoderne hybrid- og elektriske drivlinjer.

BMW 3-serie motorer: Historiske generationer I-III (1975-1998)

BMW 3-serie motorer: Historiske generationer I-III (1975-1998)

De første tre BMW 3-serie generationer (E21, E30, E36) lagde grunden til seriens omdømme som en sporty og pålidelig mellemstor sedan. Disse historiske BMW 3-serie-motorer nåede nemt 300.000 til 500.000 kilometer med korrekt vedligeholdelse, hvorved de legendariske sekscylindrede M20- og M50-rækkemotorer blev betragtet som næsten uforgængelige. Større reparationer var normalt først nødvendige efter 200.000 til 250.000 kilometer, hovedsageligt på kobling, chassis og kølesystem. Den absolutte topmotor i denne æra var M3-motoren S14 (E30 M3) med 200 hk - en firecylindret motor med højt omdrejningstal, der bragte motorsportsafprøvet teknologi til vejtrafikken. BMW 3-seriens sekscylindrede M20- (E21/E30) og M50-motorer (E36) satte standarder for jævn kørsel og holdbarhed, mens de tidlige firecylindrede M10- og M40-motorer var økonomiske, men mindre holdbare.

BMW 3-serie benzinmotorer: Historiske generationer I-III (1975-1998)

BMW 3-seriens benzinmotorprogram begyndte med den gennemprøvede firecylindrede M10 (1,6-2,0 liter) i E21, som imponerede med sin enkelhed og økonomi. E30 bragte den legendariske sekscylindrede M20 (2,0-2,7 liter) med 125-171 hk, som blev indbegrebet af BMW's rækkesekser. Disse BMW 3-serie-motorer var kendetegnet ved usædvanlig jævn kørsel og pålidelighed. E36 introducerede den mere moderne sekscylindrede M50 (2,0-2,5 liter) med 150-192 hk, som senere blev efterfulgt af M52 med VANOS knastakseljustering. Det absolutte højdepunkt var S14-motoren i E30 M3 - en firecylindret motor baseret på M10 med 200 hk, som opnåede legendestatus takket være dens høje omdrejningstal og motorsportsafprøvede teknologi.

BMW 3-serie dieselmotorer: Historiske generationer I-III (1975-1998)

BMW 3-serie dieselmotorer var stadig sjældne i de første generationer. Fra 1983 tilbød E21 den sekscylindrede M21-diesel med 86 hk, som var økonomisk, men ikke særlig almindelig. E30 fortsatte denne tradition med den videreudviklede M21. Det var først i 1991, at E36 med den firecylindrede diesel M41 (1,7 liter, 90 hk) bragte en moderne dieselmotor, der var kendetegnet ved et lavt forbrug og et højt kilometertal. Disse tidlige BMW 3-serie dieselmotorer nåede ofte over 400.000 kilometer og blev anset for at være særligt robuste, men var støjende og ikke særlig komfortable.

BMW 3-serie motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
M10 (E21) 90-125 HK 8,5-10,0 l/100 km Ventilspalte, olieforbrug Gennemsnit
M20 (E30) 125-171 HK 9,0-11,0 l/100 km Kølesystem, topstykkepakning Meget god
M40/M43 (E36) 90-115 HK 7,5-9,0 l/100 km Tændkæde, olieforbrug God
M50/M52 (E36) 150-192 HK 8,5-10,5 l/100 km VANOS-problemer (M52) Meget god
S14 (E30 M3) 200 HK 11,0-13,0 l/100km Slid ved høj hastighed Meget god
M21 Diesel 86 HK 6,0-7,0 l/100 km Høj, lidt kraft Gennemsnitlig
M41 Diesel 90 HK 5,5-6,5 l/100 km Højlydt, men robust God

BMW 3-serie motorer: Generation IV (1998-2005)

BMW 3-serie motorer: Generation IV (1998-2005)

Den fjerde generation af BMW 3-serien (E46) markerede overgangen til moderne motorteknologi og anses for at være en af de mest pålidelige BMW-generationer nogensinde. De fleste BMW 3-serie-motorer i denne generation kan nemt nå 300.000 til 400.000 kilometer med korrekt vedligeholdelse, hvor de sekscylindrede M54-motorer anses for at være særligt holdbare. Større reparationer er normalt først nødvendige efter 180.000 til 220.000 kilometer, primært på kølesystemet, undervognen og de elektriske komponenter. Den absolutte topmotor var M54B30 med 231 hk - en perfekt afbalanceret sekscylindret motor, der på optimal vis kombinerede ydelse, jævn kørsel og pålidelighed. Common rail-dieselteknologi blev også introduceret for første gang, hvilket gjorde BMW 3-serie Diesel betydeligt mere komfortabel og kraftfuld.

BMW 3-serie benzinmotorer: Generation IV (1998-2005)

BMW 3-seriens benzinmotorprogram bestod af den gennemprøvede firecylindrede M43 (1,6-1,9 liter) og den helt nye sekscylindrede M54 (2,2-3,0 liter). M54B22 med 170 hk og M54B25 med 192 hk tilbød en fremragende balance mellem ydelse og forbrug. Højdepunktet var M54B30 med 231 hk, som var kendetegnet ved sin smidige gang og pålidelighed. Disse BMW 3-serie motorer var udstyret med moderne teknologi som VANOS knastakseljustering og elektronisk gasspjæld. Motorsportens højdepunkt var S54-motoren i E46 M3 med 343 hk - en højtydende sekscylindret motor, der betragtes som en af de bedste sugemotorer nogensinde.

BMW 3-serie dieselmotorer: Generation IV (1998-2005)

BMW 3-serie E46 revolutionerede dieselteknologien med den firecylindrede M47 (2,0 liter) i forskellige ydelsesniveauer fra 115 til 150 hk. Disse BMW 3-serie dieselmotorer havde moderne common-rail-indsprøjtning og tilbød betydeligt mere komfort end deres forgængere. M47D20 med 136 hk udviklede sig til den mest pålidelige dieselmotor i denne generation og nåede ofte over 400.000 kilometer. Defekten med hvirvelklapper, som kunne opstå fra omkring 150.000 kilometer, var dog problematisk.

BMW 3-serie motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
M43 105-118 HK 7,0-8,5 l/100 km Tandhjulskæde, olieforbrug God
M54B22 170 HK 8,0-9,5 l/100 km Kølesystem, VANOS Meget god
M54B25 192 HK 8,5-10,0 l/100 km Kølesystem, VANOS Meget god
M54B30 231 HK 9,0-11,0 l/100 km Kølesystem, meget robust Meget god
S54 (M3) 343 HK 12,0-14,0 l/100 km Højtydende slid Meget god
M47D20 115-150 HK 5,0-6,5 l/100 km Hvirvelklapper, brændstofindsprøjtning God

BMW 3-serie motorer: Generation V (2005-2013)

BMW 3-serie motorer: Generation V (2005-2013)

Den femte generation af BMW 3-serien (E90/E91/E92/E93) bragte en komplet nyorientering af motorprogrammet med sig og introducerede for første gang turboladning til benzinmotorer. BMW 3-serie-motorerne i denne generation når 250.000 til 350.000 kilometer med korrekt vedligeholdelse, hvor de senere N55-motorer anses for at være mere pålidelige end de tidlige N54-enheder. Større reparationer er normalt nødvendige mellem 120.000 og 180.000 kilometer, hovedsageligt på turboladere, højtrykspumper og indsprøjtningssystem. Den absolutte topmotor var N55B30 med 306 hk - en perfekt afstemt sekscylindret turbo, der stort set eliminerede problemerne med N54. Dieselmotorerne nåede nye dimensioner af ydeevne og effektivitet.

BMW 3-serie benzinmotorer: Generation V (2005-2013)

BMW 3-seriens benzinmotorprogram blev revolutioneret med introduktionen af N-serien med turboladning. Den firecylindrede N46 (2,0 liter) med 150-170 hk erstattede sugemotorerne, men led under problemer med timingkæden og Valvetronic-systemet. Den sekscylindrede N52-sugemotor (2,5-3,0 liter) med 177-272 hk blev anset for at være meget pålidelig og havde klassiske BMW-karakteristika. Den banebrydende N54 biturbo (3,0 liter) med 306 hk var den første BMW-benzinmotor med turbo, men havde problemer med højtrykspumpen, indsprøjtningsventilerne og turboladerne. Den efterfølgende N55 monoturbo eliminerede mange af disse problemer og udviklede sig til den bedste BMW 3-serie benzinmotor i denne generation.

BMW 3-serie dieselmotorer: Generation V (2005-2013)

BMW 3-serie dieselprogrammet bestod af den videreudviklede firecylindrede M47 (2,0 liter) med 120-177 hk og den nye sekscylindrede M57 (3,0 liter) med 197-286 hk. M47D20 med 163 hk udviklede sig til den mest pålidelige dieselmotor, mens M57D30 med 231 hk tilbød den perfekte balance mellem ydelse og jævn kørsel. Disse BMW 3-serie dieselmotorer var udstyret med moderne tredjegenerations common-rail-teknologi og nåede ofte op på over 400.000 kilometer. Hvirvelklapperne og sodpartikelfilteret var af og til problematiske for dem, der kørte meget.

BMW 3-serie motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
N46 150-170 HK 7,5-8,5 l/100 km Timing-kæde, Valvetronic Moderat
N52 177-272 HK 8,0-10,5 l/100 km Meget pålidelig Meget god
N54 306 HK 9,5-12,0 l/100 km Højtrykspumpe, turbolader Problematisk
N55 306 HK 8,5-10,5 l/100 km Betydeligt mere pålidelig God
M47D20 120-177 HK 4,5-6,0 l/100 km Hvirvelklapper, robuste God
M57D30 197-286 HK 5,5-7,5 l/100 km Meget afbalanceret Meget god

BMW 3-serie motorer: Generation VI (2012-2019)

BMW 3-serie motorer: Generation VI (2012-2019)

Den sjette generation af BMW 3-serie (F30/F31/F34) markerede den komplette overgang til turbo-æraen og introducerede den modulære motorfamilie. BMW 3-serie-motorerne i denne generation når 200.000 til 300.000 kilometer med korrekt vedligeholdelse, hvor de senere B-serie-motorer anses for at være betydeligt mere pålidelige end de tidlige N-serie-enheder. Større reparationer er normalt påkrævet mellem 100.000 og 150.000 kilometer, hovedsageligt på turboladere, timingkæder og indsprøjtningssystem. Den absolutte topmotor var B58B30 med 340 hk - et teknisk mesterværk, der betragtes som en af de bedste sekscylindrede BMW-motorer nogensinde. Hybridteknologien fandt også vej til BMW 3-serien for første gang.

BMW 3-serie benzinmotorer: Generation VI (2012-2019)

BMW 3-seriens benzinmotorprogram var baseret på den nye modulære arkitektur med N20 firecylindrede (2,0 liter) og N55 sekscylindrede (3,0 liter) motorer. N20B20 med 184-245 hk erstattede helt sugemotorerne, men led af problemer med timingkæden og turboladeren. Fra 2015 blev den markant forbedrede firecylindrede B48 (2,0 liter) med 184-252 hk introduceret, hvilket stort set eliminerede disse problemer. N55B30 med 306 hk blev senere erstattet af den revolutionerende B58B30 med 340 hk - denne BMW 3-serie motor anses for at være et teknisk mesterværk med lukket krumtaphusventilation og optimeret turboladning.

BMW 3-serie dieselmotorer: Generation VI (2012-2019)

BMW 3-seriens dieselprogram bestod af den firecylindrede N47 (2,0 liter) med 116-190 hk og den sekscylindrede N57 (3,0 liter) med 258-381 hk. N47D20 med 184 hk udviklede sig til den mest pålidelige dieselmotor i denne generation, mens N57D30 med 258 hk tilbød den perfekte balance mellem ydelse og effektivitet. Disse BMW 3-serie dieselmotorer var udstyret med moderne fjerdegenerations common-rail-teknologi med indsprøjtningstryk på op til 2500 bar. Taktkæden i N47 og den komplekse efterbehandling af udstødningsgassen i N57 var lejlighedsvis problematisk.

BMW 3-serie hybrid: Generation VI (2012-2019)

Fra 2016 blev der for første gang tilbudt en BMW 3-serie hybrid (330e) med 252 hk systemydelse. Den kombinerede en firecylindret N20-motor med en elmotor på 88 hk og havde en elektrisk rækkevidde på ca. 40 km. BMW 3-serie Hybrid viste sig at være teknisk moden, men med begrænsninger med hensyn til bagagerumsplads.

BMW 3-serie motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Vurdering
N20B20 184-245 HK 6,5-8,0 l/100 km Timingkæde, turbolader Moderat
B48B20 184-252 HK 5,8-7,2 l/100 km Betydeligt mere pålidelig God
N55B30 306 HK 7,5-9,0 l/100 km Gennemprøvet, men gammel God
B58B30 340 HK 7,0-8,5 l/100 km Teknisk mesterværk Meget god
N47D20 116-190 HK 4,0-5,5 l/100 km Tandhjulskæde, ellers robust God
N57D30 258-381 HK 5,0-6,5 l/100 km Kompleks, men kraftfuld God
330e Hybrid 252 HK 1,9 l/100 km + elektricitet Volumen i bagagerummet God

BMW 3-serie motorer: Generation VII (2019-i dag)

BMW 3-serie motorer: Generation VII (2019-i dag)

Den nuværende generation af BMW 3-serien (G20/G21) repræsenterer det ypperste inden for BMW-motorteknologi og er helt afhængig af elektrificerede drivsystemer. Alle BMW 3-serie-motorer har mild hybridteknologi eller er designet som plug-in-hybrider. Da generationen kun har været på markedet siden 2019, er der endnu ingen langtidserfaringer, men de første tests viser lovende tilgange til en levetid på over 300.000 kilometer. Den absolutte topmotor er B58B30 med 374 hk i M340i - en videreudvikling af den allerede gennemprøvede B58-motor med optimeret effekt. Den nye 48-volts mildhybridteknologi lover markant forbedret effektivitet og holdbarhed.

BMW 3-serie benzinmotorer: Generation VII (2019-i dag)

BMW 3-seriens benzinmotorprogram er baseret på den videreudviklede B-serie med B48 firecylindrede (2,0 liter) og B58 sekscylindrede (3,0 liter) motorer. B48B20 med 156-258 hk har 48-volts mildhybridteknologi og viser betydelige forbedringer i forhold til sin forgænger. B58B30 med 374 hk i M340i betragtes som en af de bedste sekscylindrede BMW-motorer nogensinde og er ved at udvikle sig til topmotoren i denne generation. Alle BMW 3-serie benzinmotorer har partikelfiltre og opfylder Euro 6d-standarden.

BMW 3-serie dieselmotorer: Generation VII (2019-i dag)

BMW 3-seriens dieselprogram omfatter den firecylindrede B47 (2,0 liter) med 150-190 hk og den sekscylindrede B57 (3,0 liter) med 265-340 hk. Begge motorfamilier har moderne femtegenerations common-rail-teknologi og 48-volts mild hybrid-teknologi. B47D20 med 190 hk er ved at blive den mest pålidelige dieselmotor i denne generation, mens B57D30 med 265 hk tilbyder den perfekte balance mellem ydelse og effektivitet.

BMW 3-serie plug-in-hybrider: Generation VII (2019-i dag)

BMW 3-serie plug-in-hybrider (330e, 330e xDrive) tilbyder en systemydelse på 292 hk med en elektrisk rækkevidde på op til 60 kilometer. Disse BMW 3-serie-motorer kombinerer en firecylindret B48-motor med en elmotor på 113 hk og tilbyder en fremragende balance mellem ydelse og effektivitet.

BMW 3-serie motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Vurdering
B48B20 156-258 HK 5,5-7,0 l/100 km Ingen serieproblemer indtil videre Meget god
B58B30 374 HK 7,2-8,5 l/100 km Gennemprøvet, højt udviklet Meget god
B47D20 150-190 HK 4,2-5,2 l/100 km Moderne, effektiv Meget god
B57D30 265-340 HK 5,0-6,0 l/100 km Kraftfuld, kompleks God
330e Hybrid 292 HK 1,7 l/100 km + elektricitet Høj kompleksitet God

Konklusion: De bedste BMW 3-serie motorer i alle generationer

Udviklingen af BMW 3-seriens motorer viser en fascinerende rejse fra simple sugemotorer til meget komplekse elektrificerede drivsystemer. Mens de historiske sekscylindrede motorer imponerede med deres lange levetid og karakteristiske BMW-lyd, imponerer de moderne turbomotorer med deres effektivitet og effekttæthed. Den kontinuerlige udvikling af dieselteknologien har gjort BMW 3-serie Diesel til et af de bedste alternativer for hyppige bilister.

  • Bedste BMW 3-serie benzinmotor:

B58B30 (374 hk, generation VII) kombinerer avanceret teknologi med gennemprøvet BMW-pålidelighed og betragtes som et mesterværk inden for motorteknologi.

  • Bedste BMW 3-serie dieselmotor:

M57D30 (231 hk, generation V) tilbyder den perfekte balance mellem ydelse, smidighed, pålidelighed og økonomi på tværs af alle generationer.

  • Bedste BMW 3-serie hybridmotor:

Plug-in-hybriden 330e (292 hk, generation VII) med sin lange elektriske rækkevidde og fremragende systemintegration.

Når det gælder vedligeholdelse og reservedele til alle BMW 3-serie generationer, tilbyder AUTODOC et omfattende udvalg af originale kvalitetsreservedele med hurtig levering og ekspertrådgivning.

Populæreste produkter i kategorien:

AUTODOC Bedst sælgende: reservedele til en rimelig pris

MANNOL ENERGY MN7511-20 Motorolie 5W-30, 20l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 53
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Indhold [liter]: 20
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Produktserie: ENERGY
  • Varenummer: MN7511-20
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 614,00 kr.
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 20l, Delsyntetisk olie
Varenummer: MN7511-20
Se mere
614,00 kr.
30,70 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-5%
MANNOL ENERGY MN7511-4 Motorolie 5W-30, 4l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 63
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Producentens anbefalinger: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Indhold [liter]: 4
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Produktserie: ENERGY
  • Varenummer: MN7511-4
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 162,99 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 4l, Delsyntetisk olie
Varenummer: MN7511-4
Se mere
sammenlignet med vejl. pris 172,41 kr.

162,99 kr.
40,75 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
SHELL Helix Ultra 550046268 Motorolie 5W-30, 4l
Anmeldelser - 51
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SN
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Indhold [liter]: 4
  • Produktserie: Helix
  • Version: Ultra
  • Varenummer: 550046268
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • SHELL: Motorolie
  • Vores pris: 316,00 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
SHELL Motorolie 5W-30, 4l
Varenummer: 550046268
316,00 kr.
79,00 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-68%
BK2A MAGNETI MARELLI 060690002010 Tændspole
Anmeldelser - 20
Produktbeskrivelse
  • Kvalitet: O.E. (Original)
  • MAGNETI MARELLI: Tændspole
  • Varenummer: 060690002010
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MAGNETI MARELLI Tændspole
Varenummer: 060690002010
sammenlignet med vejl. pris 744,00 kr.

235,50 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Motorolie 5W-30, 20l
Anmeldelser - 71
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Producentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Indhold [liter]: 20
  • Produktserie: Longlife
  • Version: 504 / 507
  • Varenummer: MN7715-20
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 766,00 kr.
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 20l
Varenummer: MN7715-20
Se mere
766,00 kr.
38,30 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-65%
TotalEnergies Quartz Ineo Xtra First 214314 Motorolie 0W-20, 5l
Anmeldelser - 23
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 0W-20
  • ACEA: ACEA C5
  • API: API SN Plus
  • Producentens anbefalinger: PSA B71 2010, Fiat 9.55535-DM1, OV0401547-A20
  • Indhold [liter]: 5
  • Produktserie: Quartz
  • Version: Ineo Xtra First
  • Varenummer: 214314
  • Beholdertype: Kannister
  • Motorversion: 4-Stroke
  • Køretøjstype: Bil
  • TotalEnergies: Motorolie
  • Vores pris: 472,50 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
TotalEnergies Motorolie 0W-20, 5l
Varenummer: 214314
sammenlignet med vejl. pris 1363,75 kr.

472,50 kr.
94,50 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MEAT & DORIA 10757 Tændspole 2-polet, Blå
Anmeldelser - 18
Produktbeskrivelse
  • Antal stikkontakter: 2
  • til original-nummer: DM21208B
  • Farve: Blå
  • MEAT & DORIA: Tændspole
  • Varenummer: 10757
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MEAT & DORIA Tændspole 2-polet, Blå
Varenummer: 10757
168,99 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
SHELL Helix Ultra ECT C3 550042826 Motorolie 5W-30, 4l
Anmeldelser - 76
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, Chrysler MS-11106
  • Indhold [liter]: 4
  • Produktserie: Helix
  • Version: Ultra ECT C3
  • Varenummer: 550042826
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • SHELL: Motorolie
  • Vores pris: 361,50 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
SHELL Motorolie 5W-30, 4l
Varenummer: 550042826
361,50 kr.
90,38 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-59%
ELF Evolution Full-Tech LLX 2194890 Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 54
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Producentens anbefalinger: MB 229.31, VW 504 00, Porsche C30, BMW Longlife-04, MB 229.51, VW 507 00
  • Indhold [liter]: 5
  • Olie: Syntetisk olie
  • Produktserie: Evolution
  • Version: Full-Tech LLX
  • Varenummer: 2194890
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • ELF: Motorolie
  • Vores pris: 454,50 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
ELF Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Varenummer: 2194890
sammenlignet med vejl. pris 1121,48 kr.

454,50 kr.
90,90 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-28%
MOTUL 8100 X-CLEAN+ 106377 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 58
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Producentens anbefalinger: VW 504 00, Porsche C30, MB 229.51, BMW Longlife-04, VW 507 00
  • Indhold [liter]: 5
  • Produktserie: 8100
  • Version: X-CLEAN+
  • Varenummer: 106377
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • Katalysatortype: til køretøjer med katalytisk sod- / partikelfilter
  • Udstødningsnorm: Euro 4 (D4), Euro 5, Euro 6
  • MOTUL: Motorolie
  • Vores pris: 474,50 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MOTUL Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 106377
sammenlignet med vejl. pris 663,74 kr.

474,50 kr.
94,90 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL ENERGY PREMIUM MN7908-5 Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 98
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API CH-4, API SN
  • Producentens anbefalinger: MB 229.52, MB 229.31, VW 505 01, MB 229.51, BMW Longlife-04, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 226.5
  • Indhold [liter]: 5
  • Olie: Syntetisk olie
  • Produktserie: ENERGY PREMIUM
  • Varenummer: MN7908-5
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 245,50 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Varenummer: MN7908-5
Se mere
245,50 kr.
49,10 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL ENERGY MN7511-5 Motorolie 5W-30, 5l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 70
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Producentens anbefalinger: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Indhold [liter]: 5
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Produktserie: ENERGY
  • Varenummer: MN7511-5
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 193,99 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 5l, Delsyntetisk olie
Varenummer: MN7511-5
Se mere
193,99 kr.
38,80 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-5%
LIQUI MOLY Top Tec 4100 3701 Motorolie 5W-40, 5l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 78
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-40
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C917-A, MB 229.31, Porsche A40, DEXOS 2, VW 505 01, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-S2, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00
  • Indhold [liter]: 5
  • Olie: Syntetisk olie
  • Produktserie: Top Tec
  • Version: 4100
  • Varenummer: 3701
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolie
  • Vores pris: 535,00 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolie 5W-40, 5l, Syntetisk olie
Varenummer: 3701
sammenlignet med vejl. pris 563,10 kr.

535,00 kr.
107,00 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MOBIL Super 3000 XE 151453 Motorolie 5W-30, 4l
Anmeldelser - 112
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Producentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Indhold [liter]: 4
  • Produktserie: Super
  • Version: 3000 XE
  • Varenummer: 151453
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • MOBIL: Motorolie
  • Vores pris: 354,50 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MOBIL Motorolie 5W-30, 4l
Varenummer: 151453
354,50 kr.
88,63 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-6%
CASTROL Magnatec A5 15F908 Motorolie 5W-30, 4l
Anmeldelser - 68
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A1 / B1, ACEA A5 / B5
  • API: API SN
  • ILSAC: ILSAC GF-4
  • Producentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-D
  • Indhold [liter]: 4
  • Produktserie: Magnatec
  • Version: A5
  • Varenummer: 15F908
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • CASTROL: Motorolie
  • Vores pris: 380,00 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
CASTROL Motorolie 5W-30, 4l
Varenummer: 15F908
sammenlignet med vejl. pris 406,29 kr.

380,00 kr.
95,00 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger

Populární příspěvky

Abonner modtag vores nyhedsbreve

Udfyld din e-mailadresse for at få de seneste nyheder og tips: