• SHOP
  • CLUB
Prøv premium konto
0
Min garage
Tilføj køretøj
0
Vare(r) #
0,00 kr.
Din indkøbsvogn er tom

BMW X5 motorer

Indholdsfortegnelse

  1. BMW X5 Generation I (1999-2006)
    1. BMW X5-benzinmotorer: Generation I (1999-2006)
    2. BMW X5 dieselmotorer: Generation I (1999-2006)
  2. BMW X5 generation II (2007-2013)
    1. BMW X5 benzinmotorer: Generation II (2007-2013)
    2. BMW X5 dieselmotorer: Generation II (2007-2013)
  3. BMW X5 Generation III (2014-2018)
    1. BMW X5 benzinmotorer: Generation III (2014-2018)
    2. BMW X5 dieselmotorer: Generation III (2014-2018)
    3. BMW X5 plug-in hybrid: Generation III (2014-2018)
  4. BMW X5 Generation IV (2019-i dag)
    1. BMW X5 benzinmotorer: Generation IV (2019-i dag)
    2. BMW X5 dieselmotorer: Generation IV (2019-i dag)
    3. BMW X5 plug-in-hybrider: Generation IV (2019-i dag)
  5. Konklusion: De bedste BMW X5-motorer i alle generationer

Siden lanceringen på markedet i 1999 har BMW X5 udviklet sig til en af de mest succesfulde luksus-SUV'er og tilbyder et imponerende udvalg af BMW X5-motorer i fire generationer. Fra de tidlige V8-sugemotorer til moderne plug-in-hybrider er den kontinuerlige teknologiske udvikling af det bayerske motorkunstværk tydelig.

BMW X5 Generation I (1999-2006)

BMW X5 Generation I (1999-2006)

Den første generation af BMW X5 etablerede konceptet Sports Activity Vehicle og baserede sig på gennemprøvede BMW-motorer fra 5- og 7-serien. Med korrekt vedligeholdelse nåede kilometertallet op på 250.000 til 350.000 kilometer, og dieselmotorerne kørte ofte længere end det. Typiske reparationer skulle udføres mellem 150.000 og 200.000 kilometer, primært på kølesystemet, luftaffjedringen og de elektriske komponenter. Den absolutte topmotor i denne generation var 3.0d med 184 hk - en næsten uforgængelig sekscylindret rækkemotor, der kombinerede kraft, pålidelighed og økonomi optimalt. De tidlige BMW X5-motorer var kendetegnet ved deres robusthed, men led af typiske BMW-problemer som tab af kølervæske og vanos-problemer i benzinmotorerne.

BMW X5-benzinmotorer: Generation I (1999-2006)

BMW X5's benzinmotorprogram startede med 3.0i (M54-motor) med 170 kW (231 hk), som viste sig at være en pålidelig arbejdsmotor. Den kraftigste BMW X5-benzinmotor var oprindeligt 4.4i med 210 kW (286 hk), som senere fik følgeskab af 4.8is med 265 kW (360 hk). Disse BMW X5 V8-motorer (M62/N62) led af typiske problemer som Nikasil-cylinderbelægning på tidlige modeller, Vanos-problemer og tab af kølevæske på grund af porøse plasttanke. BMW X5 3.0i viste sig at være den mest pålidelige benzinmotor i denne generation, mens V8-motorerne var kraftfulde, men vedligeholdelseskrævende.

BMW X5 dieselmotorer: Generation I (1999-2006)

BMW X5 3.0d med den legendariske M57-motor ydede 135 kW (184 hk) og blev kronjuvelen i den første generation. Denne BMW X5-diesel kombinerede usædvanlig jævn kørsel med høj pålidelighed og lavt brændstofforbrug. Den fik senere følgeskab af BMW X5 3.0d med 160 kW (218 hk), som også var baseret på den robuste M57-motor. Disse BMW X5 TDI-motorer nåede nemt op på 400.000 til 500.000 kilometer og blev anset for at være stort set uforgængelige, idet kun aktuatoren til hvirvelklappen og lejlighedsvis indsprøjtningspumpen gav problemer.

BMW X5-motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
3.0i (M54) 231 HK 11,2-12,8 l/100 km Vanos, kølesystem God
4.4i (M62/N62) 286 HK 13,1-14,7 l/100 km Nikasil, Vanos, tab af kølevæske Moderat
4.8is (N62) 360 HK 14,2-15,8 l/100 km Tab af kølervæske, kompleks Problematisk
3.0d (M57) 184-218 HK 8,3-9,1 l/100 km Aktuator til hvirvelklapper Meget god

BMW X5 generation II (2007-2013)

BMW X5 generation II (2007-2013)

Den anden generation af BMW X5 bragte en komplet ombygning af motorprogrammet med sig og introducerede for første gang turboladning i benzinmotorerne. Kilometertallet forblev solidt på 250.000 til 300.000 kilometer, men reparationsomkostningerne steg på grund af mere kompleks teknologi. Det var ikke ualmindeligt med større motorskader på grund af fejl i timingkæden i N54/N55-motorerne. Det absolutte højdepunkt var BMW X5 M med sin 4,4-liters V8 biturbo og 555 hk - et teknisk mesterværk, som dog også var tilsvarende vedligeholdelseskrævende. BMW X5 xDrive35d-varianten med 286 hk etablerede sig som den perfekte allrounder for kræsne bilister.

BMW X5 benzinmotorer: Generation II (2007-2013)

BMW X5's benzinmotorprogram bestod af xDrive30i med 200 kW (272 hk) baseret på N52-sugemotoren samt turbovarianterne xDrive35i (225 kW/306 hk) og xDrive50i (300 kW/408 hk). BMW X5 xDrive35i med N54-biturbomotoren led af problemer med højtrykspumperne, injektorerne og wastegate-klapper. BMW X5 xDrive50i med N63 V8-motor udviklede sig til den mest problematiske motor i denne generation med hyppige turboladerskader og olieforbrug. BMW X5 M med S63-motor ydede 408 kW (555 hk) og var den mest kraftfulde, men også den mest vedligeholdelseskrævende BMW X5 i denne generation.

BMW X5 dieselmotorer: Generation II (2007-2013)

BMW X5 xDrive30d med 180 kW (245 hk) var baseret på den gennemprøvede M57-motor og tilbød solid pålidelighed. BMW X5 xDrive35d med 210 kW (286 hk) benyttede den nye M57-motor med biturboopladning og blev en bestseller. Den fik senere følgeskab af BMW X5 xDrive40d med 225 kW (306 hk). Disse BMW X5-dieselmotorer tilbød en fremragende kombination af ydelse og effektivitet, hvor xDrive35d blev betragtet som den mest afbalancerede BMW X5-diesel i denne generation.

BMW X5-motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
xDrive30i (N52) 272 HK 10,7-11,9 l/100 km Motorblok i magnesium, Vanos God
xDrive35i (N54) 306 HK 11,4-12,8 l/100 km Højtrykspumpe, indsprøjtningsdyser Moderat
xDrive50i (N63) 408 HK 13,1-14,2 l/100 km Turbolader, olieforbrug Problematisk
X5 M (S63) 555 HK 14,0-15,5 l/100 km Vedligeholdelseskrævende, turbolader Moderat
xDrive30d (M57) 245 HK 7,8-8,6 l/100 km Robust, gennemprøvet Meget god
xDrive35d (M57) 286 HK 7,9-8,7 l/100 km Hvirvelklapper, meget robuste Meget god
xDrive40d (M57) 306 HK 8,2-9,1 l/100 km Kompleks, men pålidelig God

BMW X5 Generation III (2014-2018)

BMW X5 Generation III (2014-2018)

Den tredje generation af BMW X5 fokuserede på videreudviklede motorer med forbedret effektivitet og pålidelighed. Kilometertallet steg igen til mellem 300.000 og 400.000 kilometer, og dieselmotorerne forblev langdistancemestre. Større reparationer skulle typisk udføres mellem 180.000 og 250.000 kilometer. Den absolutte topmotor var xDrive30d med 258 hk - en perfekt afstemt sekscylindret rækkemotor, der på optimal vis kombinerede kraft, effektivitet og pålidelighed. BMW X5 plug-in-hybridteknologien fik sin debut med xDrive40e, som dog stadig havde begyndervanskeligheder.

BMW X5 benzinmotorer: Generation III (2014-2018)

BMW X5's benzinmotorprogram omfattede xDrive35i med 225 kW (306 hk) baseret på den forbedrede N55-motor samt xDrive50i med 330 kW (450 hk) med den reviderede N63-motor. BMW X5 xDrive35i viste sig at være betydeligt mere pålidelig end sin forgænger, men led stadig af lejlighedsvise problemer med timingkæden og Vanos-systemet. BMW X5 xDrive50i forblev problematisk med turboladerskader og olieforbrug. BMW X5 M med 423 kW (575 hk) tilbød endnu mere kraft, men forblev meget vedligeholdelseskrævende.

BMW X5 dieselmotorer: Generation III (2014-2018)

BMW X5 xDrive25d med 160 kW (218 hk) brugte en firecylindret diesel og var indgangsniveauet for diesel. BMW X5 xDrive30d med 190 kW (258 hk) var baseret på den gennemprøvede sekscylindrede rækkemotor og udviklede sig til den bedste BMW X5-diesel nogensinde. BMW X5 xDrive40d med 230 kW (313 hk) tilbød maksimal dieseleffekt. Disse BMW X5-dieselmotorer (B47/N57) var kendetegnet ved høj pålidelighed og lavt brændstofforbrug, og xDrive30d havde den perfekte balance.

BMW X5 plug-in hybrid: Generation III (2014-2018)

BMW X5 xDrive40e kombinerede en 2,0-liters benzinmotor med en elmotor for at producere 230 kW (313 hk) systemeffekt. Denne første BMW X5 Hybrid havde en elektrisk rækkevidde på omkring 30 km, men led under problemer med batterikøling og kompleks elektronik.

BMW X5 motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
xDrive35i (N55) 306 HK 9,8-10,7 l/100 km Tandremskæde, Vanos God
xDrive50i (N63) 450 HK 11,4-12,6 l/100 km Turbolader, olieforbrug Moderat
X5 M (S63) 575 HK 12,8-13,9 l/100 km Høj vedligeholdelse Moderat
xDrive25d (B47) 218 HK 6,4-7,1 l/100 km Tandhjulskæde, firecylindret Gennemsnitlig
xDrive30d (N57) 258 HK 6,8-7,4 l/100 km Meget robust, optimal Meget god
xDrive40d (N57) 313 HK 7,2-7,8 l/100 km Kompleks, men pålidelig God
xDrive40e (hybrid) 313 HK 3,3-3,8 l/100 km + elektricitet Batterikøling, kompleks Gennemsnitlig

BMW X5 Generation IV (2019-i dag)

BMW X5 Generation IV (2019-i dag)

Den nuværende BMW X5-generation repræsenterer det ypperste inden for BMW-motorteknologi med et bredt udvalg fra mild-hybrid benzinmotorer til kraftfulde plug-in-hybrider. Kilometertallet lover over 300.000 kilometer, hvor de nye B58-motorer anses for at være særligt robuste. Større motorskader er blevet sjældne, men kompleksiteten i elektronikken stiger. Den absolutte topmotor er xDrive40d med 340 hk - et teknisk mesterværk med tre turboladere, der giver både kraft og effektivitet. BMW X5 plug-in-hybridvarianterne opnår en elektrisk rækkevidde på over 80 kilometer og sætter nye standarder for luksus-SUV'er.

BMW X5 benzinmotorer: Generation IV (2019-i dag)

BMW X5's benzinmotorprogram er baseret på den nye B58-motor i forskellige konfigurationsniveauer. xDrive40i med 250 kW (340 hk) bruger B58-motoren med mild hybridteknologi og har vist sig at være meget pålidelig. xDrive50i med 390 kW (530 hk) er baseret på N63-motoren med forbedret teknologi. BMW X5 M med 460 kW (625 hk) og M Competition med 480 kW (650 hk) bruger den nyeste generation af S63-motoren. Disse BMW X5-motorer drager fordel af 48-volts mildhybridteknologi og udviser markant forbedret pålidelighed sammenlignet med deres forgængere.

BMW X5 dieselmotorer: Generation IV (2019-i dag)

BMW X5 xDrive30d med 195 kW (265 hk) bruger B57-motoren med mild hybrid-teknologi. BMW X5 xDrive40d med 250 kW (340 hk) tilbyder en triturbo-diesel med exceptionel ydeevne. BMW X5 M50d med 294 kW (400 hk) er den mest kraftfulde BMW X5-diesel nogensinde. Disse BMW X5-dieselmotorer (B57) sætter nye standarder for smidighed og effektivitet, og xDrive30d er anerkendt som den mest afbalancerede BMW X5-diesel.

BMW X5 plug-in-hybrider: Generation IV (2019-i dag)

BMW X5 xDrive45e kombinerer en 3,0-liters benzinmotor med en elmotor for at producere 290 kW (394 hk) systemeffekt. BMW X5 xDrive50e tilbyder endda 350 kW (476 hk) systemeffekt. Disse BMW X5-hybridmotorer har en elektrisk rækkevidde på over 80 kilometer og repræsenterer fremtiden for BMW X5-motorprogrammet.

BMW X5 motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
xDrive40i (B58) 340 HK 8,7-9,4 l/100 km Meget robust, mild hybrid Meget god
xDrive50i (N63) 530 HK 10,5-11,8 l/100 km Forbedret, men kompleks God
X5 M (S63) 625-650 HK 12,5-13,7 l/100 km Vedligeholdelseskrævende God
xDrive30d (B57) 265 HK 6,1-6,8 l/100 km Meget robust, mild hybrid Meget god
xDrive40d (B57) 340 HK 6,8-7,3 l/100 km Triturbo, kompleks, men robust Meget god
M50d (B57) 400 HK 7,4-8,1 l/100 km Quad-turbo, meget kompleks God
xDrive45e (Hybrid) 394 HK 1,7-2,1 l/100km + elektricitet Batterilevetid ukendt God
xDrive50e (hybrid) 476 HK 1,9-2,3 l/100 km + elektricitet Meget kompleks, høj ydeevne God

Konklusion: De bedste BMW X5-motorer i alle generationer

Udviklingen af BMW X5-motorerne viser en kontinuerlig forbedring af pålidelighed og effektivitet. Mens de tidlige generationer stadig led af typiske BMW-problemer, har de nuværende motorer nået et betydeligt højere kvalitetsniveau. BMW X5-dieselmotorerne har været de mest pålidelige på tværs af alle generationer, mens benzinmotorerne først har overvundet deres børnesygdomme i den fjerde generation.

  • Bedste BMW X5 benzinmotor:

BMW X5 xDrive40i (B58, 340 hk, generation IV) kombinerer moderne mild-hybrid-teknologi med enestående pålidelighed og sportslige præstationer.

  • Bedste BMW X5-dieselmotor:

BMW X5 xDrive30d (N57, 258 hk, Generation III) tilbyder den perfekte balance mellem ydelse, effektivitet og den legendariske BMW-dieselpålidelighed.

  • Bedste BMW X5 hybridmotor:

BMW X5 xDrive45e (394 hk, Generation IV) med sin høje elektriske rækkevidde på over 80 km og lave brændstofforbrug med høj systemydelse.

Til vedligeholdelse og reservedele til alle BMW X5-generationer tilbyder AUTODOC et omfattende udvalg af originale kvalitetsreservedele med hurtig levering og ekspertrådgivning.

AUTODOC Bedst sælgende: reservedele til en rimelig pris

MANNOL ENERGY MN7511-20 Motorolie 5W-30, 20l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 51
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 20
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Specifikation: ACEA A3 / B4, API CH-4, API SN
  • Produktserie: ENERGY
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • MANNOL: Motorolie
  • Varenummer: MN7511-20
  • Vores pris: 783,01 kr.
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 20l, Delsyntetisk olie
Varenummer: MN7511-20
Se mere
783,01 kr.
39,15 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
BMW TwinPower Turbo 83212365929 Motorolie 0W-30, 1l
Anmeldelser - 47
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 1
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04
  • Specifikation: ACEA C3, API SN
  • Produktserie: TwinPower Turbo
  • Viskositätsklasse SAE: 0W-30
  • BMW: Motorolie
  • Varenummer: 83212365929
  • Vores pris: 204,01 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
BMW Motorolie 0W-30, 1l
Varenummer: 83212365929
204,01 kr.
204,01 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-10 Motorolie 5W-30, 10l
Anmeldelser - 53
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 10
  • Producentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specifikation: API SN, ACEA C3
  • Produktserie: Longlife
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: 504 / 507
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • MANNOL: Motorolie
  • Varenummer: MN7715-10
  • Vores pris: 518,33 kr.
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 10l
Varenummer: MN7715-10
Se mere
518,33 kr.
51,83 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Motorolie 5W-30, 20l
Anmeldelser - 71
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 20
  • Producentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specifikation: API SN, ACEA C3
  • Produktserie: Longlife
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: 504 / 507
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • MANNOL: Motorolie
  • Varenummer: MN7715-20
  • Vores pris: 977,76 kr.
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 20l
Varenummer: MN7715-20
Se mere
977,76 kr.
48,89 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-19%
LIQUI MOLY Top Tec 4600 3756 Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 108
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.52, VW 502 00, VW 505 01, Ford WSS-M2C917-A, GM LL-A-025, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-S3, MB 229.51, VW 505 00
  • Specifikation: ACEA C2, ACEA C3, API SN
  • Produktserie: Top Tec
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: 4600
  • Olie: Syntetisk olie
  • Beholdertype: Kannister
  • LIQUI MOLY: Motorolie
  • Varenummer: 3756
  • Vores pris: 539,11 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Varenummer: 3756
sammenlignet med vejl. pris 668,24 kr.

539,11 kr.
107,82 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
CASTROL EDGE LL 15664C Motorolie 5W-30, 20l
Anmeldelser - 42
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 20
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specifikation: ACEA C3
  • Produktserie: EDGE
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: LL
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • CASTROL: Motorolie
  • Varenummer: 15664C
  • Vores pris: 2083,30 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
CASTROL Motorolie 5W-30, 20l
Varenummer: 15664C
2083,30 kr.
104,17 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, Gratis levering
-60%
ELF Evolution Full-Tech LLX 2194890 Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 53
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: MB 229.31, VW 504 00, Porsche C30, BMW Longlife-04, MB 229.51, VW 507 00
  • Specifikation: ACEA C3
  • Produktserie: Evolution
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: Full-Tech LLX
  • Olie: Syntetisk olie
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • ELF: Motorolie
  • Varenummer: 2194890
  • Vores pris: 438,45 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
ELF Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Varenummer: 2194890
sammenlignet med vejl. pris 1121,48 kr.

438,45 kr.
87,69 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-38%
MOTUL 8100 X-CLEAN+ 106377 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 54
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: VW 504 00, Porsche C30, MB 229.51, BMW Longlife-04, VW 507 00
  • Specifikation: ACEA C3
  • Produktserie: 8100
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: X-CLEAN+
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • Katalysatortype: til køretøjer med katalytisk sod- / partikelfilter
  • Udstødningsnorm: Euro 4 (D4), Euro 5, Euro 6
  • MOTUL: Motorolie
  • Varenummer: 106377
  • Vores pris: 408,18 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MOTUL Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 106377
sammenlignet med vejl. pris 663,74 kr.

408,18 kr.
81,64 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL ENERGY PREMIUM MN7908-5 Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 96
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: MB 229.52, MB 229.31, VW 505 01, MB 229.51, BMW Longlife-04, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 226.5
  • Specifikation: ACEA C3, API CH-4, ACEA C2, API SN
  • Produktserie: ENERGY PREMIUM
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Olie: Syntetisk olie
  • MANNOL: Motorolie
  • Varenummer: MN7908-5
  • Vores pris: 275,30 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Varenummer: MN7908-5
Se mere
275,30 kr.
55,06 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL ENERGY MN7511-5 Motorolie 5W-30, 5l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 65
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Specifikation: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktserie: ENERGY
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • MANNOL: Motorolie
  • Varenummer: MN7511-5
  • Vores pris: 223,24 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 5l, Delsyntetisk olie
Varenummer: MN7511-5
Se mere
223,24 kr.
44,65 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-5%
LIQUI MOLY Top Tec 4100 3701 Motorolie 5W-40, 5l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 77
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C917-A, MB 229.31, Porsche A40, DEXOS 2, VW 505 01, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-S2, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00
  • Specifikation: API SN, API CF, ACEA C3
  • Produktserie: Top Tec
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-40
  • Version: 4100
  • Olie: Syntetisk olie
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolie
  • Varenummer: 3701
  • Vores pris: 533,59 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolie 5W-40, 5l, Syntetisk olie
Varenummer: 3701
sammenlignet med vejl. pris 563,10 kr.

533,59 kr.
106,72 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-25%
VT540S EIBACH VT540-S Skærmforøger foraksel, bagaksel, Splash Guards
Anmeldelser - 19
Produktbeskrivelse
  • Monteringsside: foraksel, bagaksel
  • Længde [mm]: 210
  • Bredde [mm]: 13
  • Yderligere info.: Splash Guards
  • EIBACH: Skærmforøger
  • Varenummer: VT540-S
  • Vores pris: 334,03 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
EIBACH Skærmforøger foraksel, bagaksel, Splash Guards
Varenummer: VT540-S
sammenlignet med vejl. pris 446,62 kr.

334,03 kr.
Pris per sæt af 2 stykker
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-67%
TotalEnergies Quartz Ineo MC3 2204221 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 78
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: VW 505 01, MB 229.52, BMW Longlife-04, Renault RN0700, Renault RN0710, DEXOS 2, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3, OV0401547-D30, OV0401547-G30
  • Specifikation: API SN, API CF, ACEA C3
  • Produktserie: Quartz
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: Ineo MC3
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • TotalEnergies: Motorolie
  • Varenummer: 2204221
  • Vores pris: 348,08 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
TotalEnergies Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 2204221
sammenlignet med vejl. pris 1065,58 kr.

348,08 kr.
69,62 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-63%
ELF Evolution 700 STI 2202841 Motorolie 10W-40, 4l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 83
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • Producentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, Fiat 9.55535-G2, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00
  • Specifikation: API SN, ACEA A3 / B3, API CF, ACEA A3 / B4
  • Produktserie: Evolution
  • Viskositätsklasse SAE: 10W-40
  • Version: 700 STI
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Beholdertype: Kannister
  • Specification efter API: CF, SN
  • ELF: Motorolie
  • Varenummer: 2202841
  • Vores pris: 224,64 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
ELF Motorolie 10W-40, 4l, Delsyntetisk olie
Varenummer: 2202841
sammenlignet med vejl. pris 611,84 kr.

224,64 kr.
56,16 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-25%
VT540L EIBACH VT540-L Skærmforøger foraksel, bagaksel, Splash Guards
Anmeldelser - 36
Produktbeskrivelse
  • Monteringsside: foraksel, bagaksel
  • Længde [mm]: 210
  • Bredde [mm]: 20
  • Yderligere info.: Splash Guards
  • EIBACH: Skærmforøger
  • Varenummer: VT540-L
  • Vores pris: 334,03 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
EIBACH Skærmforøger foraksel, bagaksel, Splash Guards
Varenummer: VT540-L
sammenlignet med vejl. pris 446,62 kr.

334,03 kr.
Pris per sæt af 2 stykker
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger

Populární příspěvky

Abonner modtag vores nyhedsbreve

Udfyld din e-mailadresse for at få de seneste nyheder og tips: