• SHOP
  • CLUB
Prøv premium konto
0
Min garage
Tilføj køretøj
0
Vare(r) #
0,00 kr.
Din indkøbsvogn er tom

Renault Trafic-motorer

Indholdsfortegnelse

  1. Renault Trafic-motorer: Historiske generationer I-II (1981-2001)
    1. Renault Trafic benzinmotorer: Historiske generationer I-II (1981-2001)
    2. Renault Trafic dieselmotorer: Historiske generationer I-II (1981-2001)
  2. Renault Trafic-motorer: Generation III (2001-2014)
    1. Renault Trafic benzinmotorer: Generation III (2001-2014)
    2. Renault Trafics dieselmotorer: Generation III (2001-2014)
  3. Renault Trafic-motorer: Generation IV (2014-i dag)
    1. Renault Trafics dieselmotorer: Generation IV (2014-i dag)
    2. Renault Trafic med elektrisk drev: Generation IV (2014-i dag)
  4. Konklusion: De bedste Renault Trafic-motorer i alle generationer

Siden lanceringen i 1981 har Renault Trafic etableret sig som en af Europas mest alsidige varebiler og tilbyder et bredt udvalg af Renault Trafic-motorer på tværs af fire generationer. Den teknologiske udvikling af Renault Trafics motorer afspejler skiftet fra simple benzinmotorer til moderne, effektive dieselmotorer.

Renault Trafic-motorer: Historiske generationer I-II (1981-2001)

Renault Trafic-motorer: Historiske generationer I-II (1981-2001)

De første to Renault Trafic-generationer prægede to årtier af varebilens historie og var kendetegnet ved robuste, men stadig teknisk enkle motorer. Generation I (1981-1989) og Generation II (1989-2001) delte lignende motorkoncepter, hvor kilometertallet i høj grad afhang af mængden af vedligeholdelse, der var nødvendig. Velholdte Renault Trafic-motorer fra denne æra nåede op på 250.000 til 350.000 kilometer, mens forsømte eksemplarer ofte viste store skader efter bare 150.000 kilometer. Den absolutte topmotor i disse historiske generationer var 2,5 D med 80 hk fra anden generation - en uforgængelig dieselmotor uden turbolader, som imponerede med sin enkelhed og pålidelighed. De tidlige Renault Trafic-motorer var endnu ikke optimeret til komfort eller effektivitet, men var designet til ren robusthed til hårdt hverdagsbrug.

Renault Trafic benzinmotorer: Historiske generationer I-II (1981-2001)

Renault Trafics benzinmotorprogram i første generation bestod hovedsageligt af 1,4-liters motoren med 60 hk og senere den mere kraftfulde 1,6-liters med 70 hk. I anden generation blev 2,0-liters med 90 hk og 2,2-liters med 110 hk tilføjet. Disse Renault Trafic-motorer var teknisk enkle, men ofte underdrevne til tunge belastninger. Den 2,2-liters benzinmotor i anden generation udviklede sig til den bedste benzinmotor i denne æra, men led under et højt brændstofforbrug på 12-15 liter pr. 100 km. Typiske problemer var karburatorproblemer, svagheder i tændingen og, ved højere kilometertal, problemer med ventilsæderne.

Renault Trafic dieselmotorer: Historiske generationer I-II (1981-2001)

Den første generation af Renault Trafic-dieselmotorer var domineret af 2.0 D med 65 hk, en sugediesel uden turbolader. Anden generation bragte den legendariske 2,5 D med 80 hk, som viste sig at være den mest pålidelige motor i begge generationer. Senere blev der tilføjet turbodieselvarianter med 2.1 TD (88 hk) og 2.5 TD (95 hk). Renault Trafic 2.5 D uden turbolader blev anset for at være næsten uforgængelig - disse motorer kørte ofte over 400.000 kilometer uden større reparationer. Turbodieselvarianterne gav mere kraft, men var mere udsatte for skader på turboladeren og problemer med indsprøjtningspumpen.

Renault Trafic-motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
1,4/1,6 benzinmotor 60-70 HK 10-12 l/100 km Karburator, tænding Gennemsnit
2,0/2,2 benzinmotor 90-110 HK 12-15 l/100 km Højt forbrug, ventilsæder Moderat
2,0 D 65 HK 8-9 l/100 km Høj, lidt kraft God
2,5 D 80 HK 7-8 l/100 km Næsten uforgængelig Meget god
2,1/2,5 TD 88-95 HK 8-10 l/100 km Turbolader, indsprøjtningspumpe God

Renault Trafic-motorer: Generation III (2001-2014)

Renault Trafic-motorer: Generation III (2001-2014)

Den tredje generation af Renault Trafic markerede overgangen til modernitet og tilbød for første gang moderne dieselteknologi med common-rail-indsprøjtning. Kilometertallet steg markant: Velholdte Renault Trafic-motorer i denne generation nåede regelmæssigt op på 300.000 til 450.000 kilometer, og de senere dCi-motorer fra 2006 og frem blev anset for at være særligt holdbare. Større reparationer var normalt først påkrævet efter 200.000 til 250.000 kilometer, hovedsageligt på turboladeren og indsprøjtningssystemet. Det absolutte højdepunkt var 2,5 dCi med 145 hk - en kraftfuld og pålidelig motor, der nemt trak selv tunge trailere. Denne generation etablerede definitivt Renault som dieselspecialist i varevognssegmentet og tilbød for første gang også komfort og kørekultur på personbilsniveau.

Renault Trafic benzinmotorer: Generation III (2001-2014)

Udvalget af benzinmotorer til Renault Trafic skrumpede betydeligt i tredje generation, da diesel dominerede varevognssegmentet. Den 2,0-liters benzinmotor med 115 hk var hovedsageligt tilgængelig, men blev sjældent valgt på grund af dens høje brændstofforbrug på 11-13 liter pr. 100 km. Denne Renault Trafic-motor var teknisk god, men uegnet til daglig brug som varebil. De fleste kunder valgte de langt mere økonomiske og kraftfulde dieselvarianter.

Renault Trafics dieselmotorer: Generation III (2001-2014)

Renault Trafics dieselprogram bestod oprindeligt af den gennemprøvede 1,9 dCi med 80 og 100 hk og 2,5 dCi med 115 hk. Fra 2006 blev sortimentet udvidet med 2.0 dCi med 90 og 115 hk og den mere kraftfulde 2.5 dCi med 145 hk. Alle Renault Trafic dCi-motorer havde moderne common-rail-indsprøjtning og turboladning. 2,5 dCi med 145 hk udviklede sig til den bedste motor i denne generation - den leverede fremragende kraft, var økonomisk med et brændstofforbrug på 7-8 liter og viste sig at være meget pålidelig. Typiske svage punkter var problemer med turboladeren efter 200.000 km og lejlighedsvise fejl på indsprøjtningsdyserne.

Renault Trafics motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
2.0 benzinmotor 115 HK 11-13 l/100 km Højt brændstofforbrug Moderat
1.9 dCi 80-100 HK 6,5-7,5 l/100 km Turbolader efter 200.000 km God
2.0 dCi 90-115 HK 6,8-7,8 l/100 km Indsprøjtningsdyser God
2,5 dCi 115-145 HK 7,0-8,0 l/100 km Meget pålidelig (145 hk) Meget god

Renault Trafic-motorer: Generation IV (2014-i dag)

Den nuværende generation af Renault Trafic bygger udelukkende på moderne dieselteknologi og repræsenterer højdepunktet i udviklingen af Renault Trafic-motorer. Alle motorer er baseret på den gennemprøvede dCi-teknologi med SCR-rensning af udstødningsgassen og kan nemt køre 400.000 til 500.000 kilometer med den rette vedligeholdelse. Vedligeholdelsesintervallerne er blevet forlænget til 30.000 kilometer, og større motorskader er blevet ekstremt sjældne med korrekt vedligeholdelse. Den absolutte topmotor er 2.0 dCi med 170 hk - et teknisk mesterværk, der på perfekt vis kombinerer kraft, effektivitet og pålidelighed. For første gang tilbyder denne generation også et elektrisk drev (E-Tech siden 2022), som sætter nye standarder for emissionsfri transport.

Renault Trafics dieselmotorer: Generation IV (2014-i dag)

Renault Trafics dieselprogram er udelukkende baseret på det moderne 1.6 dCi og 2.0 dCi motorkoncept. 1.6 dCi fås med en effekt på 95, 120 og 125 hk, mens 2.0 dCi tilbydes med 145, 150 og 170 hk. Alle Renault Trafic dCi-motorer har BiTurbo-teknologi (på de kraftigere versioner), SCR-katalysator og den nyeste generation af moderne common-rail-indsprøjtning. 2.0 dCi med 170 hk betragtes som den bedste Renault Trafic-motor nogensinde - den giver sportslige køreegenskaber med et brændstofforbrug på kun 6,5-7,2 liter pr. 100 km og har indtil videre været stort set fri for serieproduktionsproblemer. De mindre 1,6 dCi-motorer imponerer med det laveste brændstofforbrug på 5,8-6,5 liter, men er mindre velegnede til tung last.

Renault Trafic med elektrisk drev: Generation IV (2014-i dag)

Siden 2022 har Renault tilbudt Trafic E-Tech Electric med 90 kW (122 hk) og en rækkevidde på op til 240 kilometer. Renault Trafic E-Tech er baseret på et 52 kWh-batteri og muliggør DC-hurtigopladning med op til 50 kW. Dette drev er et banebrydende alternativ til leveringstrafik i byerne, selv om rækkevidden på lange ture stadig er begrænset.

Renault Trafics motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Vurdering
1.6 dCi 95-125 HK 5,8-6,5 l/100 km Svag til tung last God
2.0 dCi 145-150 HK 6,2-7,0 l/100 km Meget pålidelig Meget god
2.0 dCi BiTurbo 170 HK 6,5-7,2 l/100 km Praktisk talt problemfri Meget god
E-Tech Elektrisk 122 HK 20-25 kWh/100 km Begrænset rækkevidde God

Konklusion: De bedste Renault Trafic-motorer i alle generationer

Udviklingen af Renault Trafics motorer viser en kontinuerlig forbedring fra generation til generation. Mens tidligere generationer foretrak robust enkelhed, tilbyder moderne Renault Trafic-motorer en perfekt balance mellem ydeevne, effektivitet og pålidelighed. Renaults dieselekspertise er særlig tydelig i den nuværende generation, hvor stort set alle motorer anses for at være meget pålidelige.

  • Bedste Renault Trafic-dieselmotor:

2.0 dCi BiTurbo med 170 hk (Generation IV) kombinerer topydelse med fremragende pålidelighed og lavt brændstofforbrug - den perfekte motor til alle formål.

  • Bedste historiske Renault Trafic-motor:

2.5 D med 80 hk (Generation II) er fortsat den mest pålidelige motor i Renault Trafics historie og kører stadig problemfrit i mange eksemplarer i dag.

  • Bedste elektriske Renault Trafic-drev:

E-Tech Electric med 122 hk (Generation IV) tilbyder emissionsfri mobilitet til leveringstransport i byerne med en solid rækkevidde og hurtig opladningstid.

Når det gælder vedligeholdelse og reservedele til alle Renault Trafic-generationer, tilbyder AUTODOC et omfattende udvalg af originale kvalitetsreservedele med hurtig levering og ekspertrådgivning.

AUTODOC Bedst sælgende: reservedele til en rimelig pris

MANNOL ENERGY MN7511-20 Motorolie 5W-30, 20l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 51
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 20
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Specifikation: ACEA A3 / B4, API CH-4, API SN
  • Produktserie: ENERGY
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • MANNOL: Motorolie
  • Varenummer: MN7511-20
  • Vores pris: 782,90 kr.
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 20l, Delsyntetisk olie
Varenummer: MN7511-20
Se mere
782,90 kr.
39,15 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
Valvoline VR1 Racing 873432 Motorolie 20W-50, 5l, Mineralolie
Anmeldelser - 22
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Specifikation: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4, API SL
  • Produktserie: VR1 Racing
  • Viskositätsklasse SAE: 20W-50
  • Olie: Mineralolie
  • Specification efter API: SL
  • Valvoline: Motorolie
  • Varenummer: 873432
  • Vores pris: 461,81 kr.
Detaljer
Valvoline Motorolie 20W-50, 5l, Mineralolie
Varenummer: 873432
461,81 kr.
92,36 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MOBIL Super 2000 X1 150865 Motorolie 10W-40, 4l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 32
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • Producentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Specifikation: ACEA A3 / B3, API SL, API CF
  • Produktserie: Super
  • Viskositätsklasse SAE: 10W-40
  • Version: 2000 X1
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Beholdertype: Kannister
  • Specification efter API: CF, SL
  • MOBIL: Motorolie
  • Varenummer: 150865
  • Vores pris: 248,90 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MOBIL Motorolie 10W-40, 4l, Delsyntetisk olie
Varenummer: 150865
248,90 kr.
62,23 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
CASTROL EDGE LL 15664C Motorolie 5W-30, 20l
Anmeldelser - 42
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 20
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specifikation: ACEA C3
  • Produktserie: EDGE
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: LL
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • CASTROL: Motorolie
  • Varenummer: 15664C
  • Vores pris: 1783,52 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
CASTROL Motorolie 5W-30, 20l
Varenummer: 15664C
1783,52 kr.
89,18 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, Gratis levering
-54%
ELF Evolution R-Tech ELITE 2217610 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 58
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: Renault RN0700, MB 226.52, Renault RN0710, Renault RN17
  • Specifikation: ACEA C2, ACEA C3
  • Produktserie: Evolution
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: R-Tech ELITE
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • Motorversion: 4-Stroke
  • ELF: Motorolie
  • Varenummer: 2217610
  • Vores pris: 495,61 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
ELF Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 2217610
sammenlignet med vejl. pris 1091,67 kr.

495,61 kr.
99,12 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
NTY EST-RE-000 Ratlås
Anmeldelser - 26
Produktbeskrivelse
  • Fabrikationsnummer: EST-RE-000
  • NTY: Ratlås
  • Varenummer: EST-RE-000
  • Vores pris: 293,10 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
NTY Ratlås
Varenummer: EST-RE-000
293,10 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-38%
MOTUL 8100 X-CLEAN+ 106377 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 53
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: VW 504 00, Porsche C30, MB 229.51, BMW Longlife-04, VW 507 00
  • Specifikation: ACEA C3
  • Produktserie: 8100
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: X-CLEAN+
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • Katalysatortype: til køretøjer med katalytisk sod- / partikelfilter
  • Udstødningsnorm: Euro 4 (D4), Euro 5, Euro 6
  • MOTUL: Motorolie
  • Varenummer: 106377
  • Vores pris: 408,12 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MOTUL Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 106377
sammenlignet med vejl. pris 663,74 kr.

408,12 kr.
81,62 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
Valvoline SynPower XL-III C3 872375 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 124
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Specifikation: ACEA C3, API SN
  • Produktserie: SynPower
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: XL-III C3
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • Valvoline: Motorolie
  • Varenummer: 872375
  • Vores pris: 389,45 kr.
Detaljer
Valvoline Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 872375
389,45 kr.
77,89 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-18%
LIQUI MOLY Top Tec 4300 3741 Motorolie 5W-30, 5l, Fuldsyntetisk olie
Anmeldelser - 80
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: PSA B71 2290, MB 226.52, MB 229.52, Renault RN17, Fiat 9.55535-S1, MB 229.31, MB 229.51, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Specifikation: ACEA C2, ACEA C3, API SP
  • Produktserie: Top Tec
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: 4300
  • Olie: Fuldsyntetisk olie
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolie
  • Varenummer: 3741
  • Vores pris: 471,65 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolie 5W-30, 5l, Fuldsyntetisk olie
Varenummer: 3741
sammenlignet med vejl. pris 581,10 kr.

471,65 kr.
94,33 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-5%
LIQUI MOLY Top Tec 4100 3701 Motorolie 5W-40, 5l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 77
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C917-A, MB 229.31, Porsche A40, DEXOS 2, VW 505 01, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-S2, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00
  • Specifikation: API SN, API CF, ACEA C3
  • Produktserie: Top Tec
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-40
  • Version: 4100
  • Olie: Syntetisk olie
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolie
  • Varenummer: 3701
  • Vores pris: 533,51 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolie 5W-40, 5l, Syntetisk olie
Varenummer: 3701
sammenlignet med vejl. pris 563,10 kr.

533,51 kr.
106,70 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MOBIL Super 3000 XE 151453 Motorolie 5W-30, 4l
Anmeldelser - 111
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • Producentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Specifikation: ACEA C3, API SN, API CF
  • Produktserie: Super
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: 3000 XE
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • MOBIL: Motorolie
  • Varenummer: 151453
  • Vores pris: 343,65 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MOBIL Motorolie 5W-30, 4l
Varenummer: 151453
343,65 kr.
85,91 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
SHELL Helix Ultra Prof AR-L 550051981 Motorolie 0W-20, 1l
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 1
  • Producentens anbefalinger: Renault RN17 FE, VW 508 00, VW 509 00
  • Specifikation: ACEA C5
  • Produktserie: Helix
  • Viskositätsklasse SAE: 0W-20
  • Version: Ultra Prof AR-L
  • Beholdertype: Flaske
  • Køretøjstype: Bil
  • Katalysatortype: til køretøjer med katalytisk sod- / partikelfilter
  • SHELL: Motorolie
  • Varenummer: 550051981
  • Vores pris: 149,88 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
SHELL Motorolie 0W-20, 1l
Varenummer: 550051981
149,88 kr.
149,88 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-63%
ELF Evolution 700 STI 2202841 Motorolie 10W-40, 4l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 82
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • Producentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, Fiat 9.55535-G2, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00
  • Specifikation: API SN, ACEA A3 / B3, API CF, ACEA A3 / B4
  • Produktserie: Evolution
  • Viskositätsklasse SAE: 10W-40
  • Version: 700 STI
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Beholdertype: Kannister
  • Specification efter API: CF, SN
  • ELF: Motorolie
  • Varenummer: 2202841
  • Vores pris: 224,61 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
ELF Motorolie 10W-40, 4l, Delsyntetisk olie
Varenummer: 2202841
sammenlignet med vejl. pris 611,84 kr.

224,61 kr.
56,15 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-55%
+50 HELLA 8GJ 004 173-121 Pære, fjernlys R2 (Bilux) 12V 60/55W P45t, 3200K, Halogen, gennemsigtig
Anmeldelser - 35
Produktbeskrivelse
  • Lampe / pæretype: R2 (Bilux)
  • Lampekonstruktion: Halogen
  • Nominel ydelse [W]: 60 / 55
  • Spænding [V]: 12
  • Beholdertype: Æske
  • Pærefarve: gennemsigtig
  • Farvetemperatur [K]: 3200
  • Sokkeltype glødepære: P45t
  • Skal monteres og afmonteres af fagfolk!
  • HELLA: Pære, fjernlys
  • Varenummer: 8GJ 004 173-121
  • Stand: Helt ny
Detaljer
HELLA Pære, fjernlys R2 (Bilux) 12V 60/55W P45t, 3200K, Halogen, gennemsigtig
Varenummer: 8GJ 004 173-121
sammenlignet med vejl. pris 69,12 kr.

30,76 kr.
Pris pr. stk
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
WALSER Trish 20038 Sædeovertræk antracit, Fåreskind, foran
Anmeldelser - 3
Produktbeskrivelse
  • Monteringsside: foran
  • Antal dele [delt]: 1
  • Materiale: Fåreskind
  • Farve: antracit
  • Køretøjstype: Personbiler
  • Mængdeenhed: stk.
  • Universal: Ja
  • Version: Trish
  • WALSER: Sædeovertræk
  • Varenummer: 20038
  • Vores pris: 398,80 kr.
Detaljer
WALSER Sædeovertræk antracit, Fåreskind, foran
Varenummer: 20038
398,80 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger

Populární příspěvky

Abonner modtag vores nyhedsbreve

Udfyld din e-mailadresse for at få de seneste nyheder og tips: