• SHOP
  • CLUB
Prøv premium konto
0
Min garage
Tilføj køretøj
0
Vare(r) #
0,00 kr.
Din indkøbsvogn er tom

Ford S-Max motorer

Indholdsfortegnelse

  1. Ford S-Max generation I (2006-2015)
    1. Ford S-Max benzinmotorer: Generation I (2006-2015)
    2. Ford S-Max dieselmotorer: Generation I (2006-2015)
  2. Ford S-Max generation II (2015-2023)
    1. Ford S-Max benzinmotorer: Generation II (2015-2023)
    2. Ford S-Max dieselmotorer: Generation II (2015-2023)
    3. Ford S-Max med hybriddrift: Generation II (2015-2023)
  3. Ford S-Max - Oversigt over historiske generationer (2006-2023)
  4. Konklusion: De bedste Ford S-Max-motorer i alle generationer

Siden markedslanceringen i 2006 har Ford S-Max etableret sig som en innovativ MPV med en sporty karakter og tilbyder et bredt udvalg af Ford S-Max-motorer på tværs af to generationer. Udviklingen viser tydeligt den teknologiske forandring fra klassiske sugemotorer til moderne turbo- og hybridmotorer med konstant forbedret effektivitet og ydeevne.

Ford S-Max generation I (2006-2015)

Ford S-Max generation I (2006-2015)

Den første generation af Ford S-Max revolutionerede MPV-segmentet med sit sporty design og sine dynamiske køreegenskaber. Kilometertallet varierede meget afhængigt af motortypen: Mens de robuste 2,0 TDCi-dieselmotorer nemt nåede 300.000 til 400.000 kilometer med korrekt vedligeholdelse, viste de tidlige EcoBoost-benzinmotorer ofte de første tegn på svaghed i turboladeren eller den direkte indsprøjtning mellem 150.000 og 200.000 kilometer. Især dieselmotorerne blev anset for at være ekstremt holdbare, selv om der lejlighedsvis opstod problemer med dobbeltmasse-svinghjulet og koblingen. Den absolutte topmotor i denne generation var 2,2 TDCi med 200 hk, som på optimal vis kombinerede effekt, pålidelighed og moderate forbrugsværdier. Typiske større reparationer skulle normalt udføres mellem 180.000 og 250.000 kilometer, hvorved dieselvarianterne var betydeligt mindre vedligeholdelseskrævende end benzinmodellerne.

Ford S-Max benzinmotorer: Generation I (2006-2015)

Ford S-Max' benzinmotorprogram startede med klassiske sugemotorer og blev senere udvidet med moderne EcoBoost-enheder. 2,3 Duratec med 118 kW (160 hk) dannede grundlaget som sugemotor, efterfulgt af den mere kraftfulde 2,5 Duratec med 162 kW (220 hk). Disse Ford S-Max-motorer viste sig at være robuste, men tørstige med hensyn til brændstofforbrug. Fra 2010 kom de revolutionerende EcoBoost-motorer til: 1,6 EcoBoost med 118 kW (160 hk) og senere 134 kW (182 hk) samt den kraftfulde 2,0 EcoBoost med 149 kW (203 hk) og 177 kW (240 hk). Ford S-Max EcoBoost-motorerne tilbød betydeligt bedre køreegenskaber med reduceret brændstofforbrug, men led under typiske turboladerproblemer og lejlighedsvise defekter ved direkte indsprøjtning. Især 2,0 EcoBoost med 240 hk udviklede sig til den mest problematiske benzinmotor på grund af hyppige turboladerskader og en tendens til overophedning under sportslig kørsel.

Ford S-Max dieselmotorer: Generation I (2006-2015)

Ford S-Max-dieselmotorerne var domineret af den gennemprøvede TDCi-familie med common-rail-indsprøjtning. Den startede med 1,8 TDCi i forskellige ydelsesniveauer fra 92 kW (125 hk) til 103 kW (140 hk), som viste sig at være økonomisk og pålidelig. Ford S-Max 2.0 TDCi var tilgængelig med ydelser på 96 kW (130 hk), 103 kW (140 hk) og 120 kW (163 hk) og udviklede sig til seriens bestseller. Kronen på værket var Ford S-Max 2,2 TDCi med 147 kW (200 hk), som på trods af sin kraft opnåede et brændstofforbrug på kun 6,8 liter pr. 100 km. Alle Ford S-Max TDCi-motorer havde partikelfiltre og opfyldte mindst Euro 4-normen. Typiske svage punkter var dobbeltmasse-svinghjulet efter 200.000 km og lejlighedsvise problemer med højtrykspumpen, selv om motorerne i sig selv blev anset for at være ekstremt holdbare.

Ford S-Max motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
2,3 Duratec 160 HK 9,2-10,1 l/100 km Højt forbrug, robust Gennemsnit
2.5 Duratec 220 HK 10,5-11,2 l/100 km Meget højt brændstofforbrug Moderat
1,6 EcoBoost 160-182 HK 7,8-8,4 l/100 km Turboladet, direkte indsprøjtning God
2.0 EcoBoost 203-240 HK 8,6-9,8 l/100 km Turbolader, overophedning Problematisk
1.8 TDCi 125-140 HK 5,8-6,4 l/100 km Dobbeltmasse-svinghjul Meget god
2.0 TDCi 130-163 HK 6,2-6,8 l/100 km Dobbeltmasse-svinghjul, robust Meget god
2.2 TDCi 200 HK 6,8-7,2 l/100 km Lejlighedsvis højtrykspumpe Meget god

Ford S-Max generation II (2015-2023)

Ford S-Max generation II (2015-2023)

Den anden Ford S-Max-generation markerede et betydeligt teknologisk spring med udelukkende turboladede motorer og moderne elektronik. Pålideligheden blev mærkbart forbedret: Med korrekt vedligeholdelse kan de fleste motorer i denne generation nemt nå op på 250.000 til 300.000 kilometer, og 2,0 TDCi-dieselmotorerne anses fortsat for at være særligt holdbare. EcoBoost-benzinmotorerne viste betydelige forbedringer i forhold til deres forgængere, men der var stadig problemer med direkte indsprøjtning og turboladeren i enkelte tilfælde. Det absolutte højdepunkt var 2.0 TDCi Bi-Turbo med 210 hk - et teknisk mesterværk med sekventiel turboladning, der gav både kraft og effektivitet. Hybridteknologien fik også sin debut med 2.5 Duratec Hybrid fra 2019, selv om den kun var tilgængelig i et begrænset antal. Typisk skal der udføres større vedligeholdelsesarbejde mellem 200.000 og 280.000 kilometer, selvom dieselvarianterne fortsat kræver mindre vedligeholdelse.

Ford S-Max benzinmotorer: Generation II (2015-2023)

Ford S-Max' benzinmotorprogram fokuserede udelukkende på EcoBoost-teknologi med markant forbedret pålidelighed. 1,5 EcoBoost udgjorde grundlaget med 118 kW (160 hk) og 134 kW (182 hk) og viste sig at være betydeligt mere robust end sine forgængere i første generation. Denne Ford S-Max-motor brugte moderne cylinderdeaktivering og optimeret turboladerteknologi. Til højere krav fandtes 2.0 EcoBoost med 177 kW (240 hk), som på trods af sin ydelse opnåede et acceptabelt brændstofforbrug på 7,8 liter pr. 100 km. Ford S-Max EcoBoost-motorerne i anden generation viste betydeligt færre turboladerproblemer, men lejlighedsvis opstod der stadig forkoksning af indsugningsventilerne på grund af den direkte indsprøjtning. 1,5 EcoBoost med 160 hk udviklede sig til den mest pålidelige benzinmotor i denne generation med kun sjældne produktionsproblemer.

Ford S-Max dieselmotorer: Generation II (2015-2023)

Ford S-Max 2,0 TDCi (Panther-motoren) blev tilbudt i forskellige effektniveauer fra 110 kW (150 hk) til 155 kW (210 hk), hvor den kraftigste variant havde den innovative bi-turbo-teknologi. Alle Ford S-Max dieselmotorer var udstyret med den seneste generation af moderne common-rail-indsprøjtning med SCR-katalysator og optimeret partikelfilter for at opfylde Euro 6-standarden. Ford S-Max 2,0 TDCi med 132 kW (180 hk) viste sig at være den mest afbalancerede motor i denne generation med et testforbrug på kun 5,2-5,8 liter pr. 100 km og høj pålidelighed. Bi-Turbo-versionen med 210 hk bød på imponerende køreegenskaber, men var noget mere vedligeholdelseskrævende på grund af sin mere komplekse teknologi. Typiske svage punkter var dobbeltmasse-svinghjulet og lejlighedsvise problemer med AdBlue-systemet, selvom motorerne i sig selv blev anset for at være ekstremt robuste.

Ford S-Max med hybriddrift: Generation II (2015-2023)

Fra 2019 blev der for første gang tilbudt en Ford S-Max Hybrid med en 2,5 Duratec-benzinmotor og elmotor, der opnåede en systemeffekt på 140 kW (190 hk). Denne Ford S-Max-motorhybrid brugte Atkinson-cyklus-teknologi for optimal effektivitet og opnåede et standardbrændstofforbrug på 5,6 liter pr. 100 km. Hybridteknologien viste sig at være pålidelig, men var mere vedligeholdelseskrævende på grund af den komplekse elektronik og var kun tilgængelig i begrænsede mængder.

Ford S-Max motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Vurdering
1,5 EcoBoost 160-182 HK 6,8-7,4 l/100 km Lejlighedsvis ventilforkoksning Meget god
2.0 EcoBoost 240 HK 7,8-8,2 l/100 km Sjældne problemer med turboladeren God
2,0 TDCi 150-180 HK 5,2-6,1 l/100 km Dobbeltmasse-svinghjul, AdBlue Meget god
2,0 TDCi Bi-Turbo 210 HK 5,8-6,4 l/100 km Mere kompleks vedligeholdelse God
2,5 Duratec Hybrid 190 HK 5,6 l/100 km Kompleks elektronik Gennemsnit

Ford S-Max - Oversigt over historiske generationer (2006-2023)

Da Ford S-Max blev udfaset i 2023, og der ikke fulgte nogen tredje generation, omfatter modelhistorien to komplette generationer med markant forskellige egenskaber. Den første generation (2006-2015) etablerede konceptet for den sporty MPV med en blanding af klassiske sugemotorer og tidlige turbomotorer, mens den anden generation (2015-2023) konsekvent fokuserede på moderne EcoBoost- og TDCi-teknologi. På tværs af begge generationer viste dieselmotorerne sig at være betydeligt mere pålidelige og holdbare end benzinmotorerne, hvor anden generation af Ford S-Max-motorerne generelt tilbød højere kvalitet og bedre holdbarhed. De bedste benzinmotorer var første generation af 1,6 EcoBoost (160 hk) og anden generation af 1,5 EcoBoost (160 hk), mens første generation af 2,0 TDCi (140 hk) og anden generation af 2,0 TDCi (180 hk) blandt dieselmotorerne havde den optimale balance mellem ydelse, forbrug og pålidelighed.

Konklusion: De bedste Ford S-Max-motorer i alle generationer

Udviklingen af Ford S-Max-motorerne viser tydeligt de teknologiske fremskridt fra 2006 til 2023. Mens Ford S-Max-dieselmotorerne forblev konsekvent pålidelige og økonomiske på tværs af begge generationer, blev EcoBoost-benzinmotorerne forbedret betydeligt i anden generation. Den tidlige udfasning af 2023-modelserien afsluttede en succesfuld æra med innovative MPV'er med en sporty karakter.

  • Bedste Ford S-Max benzinmotor:

Ford S-Max 1,5 EcoBoost (160 hk, generation II) kombinerer moderne turboteknologi med høj effektivitet og fremragende pålidelighed med et moderat brændstofforbrug.

  • Bedste Ford S-Max dieselmotor:

Ford S-Max 2,0 TDCi (180 hk, generation II) tilbyder den bedste kombination af pålidelighed, økonomi og køreegenskaber på tværs af begge generationer.

  • Bedste Ford S-Max hybridmotor:

Ford S-Max 2,5 Duratec Hybrid (190 hk, generation II) med sin effektive Atkinson-cyklus-teknologi og lave brændstofforbrug, men med begrænset tilgængelighed.

For vedligeholdelse og reservedele til alle generationer af Ford S-Max tilbyder AUTODOC et omfattende udvalg af originale kvalitetsreservedele med hurtig levering og ekspertrådgivning.

AUTODOC Bedst sælgende: reservedele til en rimelig pris

SCHRADER 3023 Hjulsensor, dæktrykkontrolsystem med skrue, med ventiler
Anmeldelser - 24
Produktbeskrivelse
  • Tillægsartikel / Yderligere info. 2: med skrue, med ventiler
  • Højeste tilladte hastighed: 210
  • Husfarve: sort
  • Frekvensområde [MHz]: 433
  • Ventilskaftmateriale: gummi med kobbervæv-indlæg
  • Checkmærke: CE
  • Kendingsbogstav: 3023
  • Tilspændingsmoment [Nm]: 00
  • Monteringstype: indstukket
  • Køretøjstilbehør: til køretøjer med dæktrykkontrolsystem
  • Ventilfarve: sort
  • SCHRADER: Hjulsensor, dæktrykkontrolsystem
  • Varenummer: 3023
  • Stand: Helt ny
Detaljer
SCHRADER Hjulsensor, dæktrykkontrolsystem med skrue, med ventiler
Varenummer: 3023
182,99 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
SCHRADER 1210 Hjulsensor, dæktrykkontrolsystem med skrue, med ventiler
Anmeldelser - 48
Produktbeskrivelse
  • Tillægsartikel / Yderligere info. 2: med skrue, med ventiler
  • Højeste tilladte hastighed: 210
  • Husfarve: sort / hvid
  • Frekvensområde [MHz]: 433
  • Ventilskaftmateriale: gummi med kobbervæv-indlæg
  • Checkmærke: CE
  • Kendingsbogstav: 1210
  • Tilspændingsmoment [Nm]: 00
  • Monteringstype: indstukket
  • Køretøjstilbehør: til køretøjer med dæktrykkontrolsystem
  • Ventilfarve: sort
  • SCHRADER: Hjulsensor, dæktrykkontrolsystem
  • Varenummer: 1210
  • Stand: Helt ny
Detaljer
SCHRADER Hjulsensor, dæktrykkontrolsystem med skrue, med ventiler
Varenummer: 1210
221,06 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
GOC 40085730 PHILIPS 12620C1 Pære, fjernlys R2 (Bilux) 12V 45/40W P45t-41, Halogen
Anmeldelser - 3
Produktbeskrivelse
  • Lampe / pæretype: R2 (Bilux)
  • Lampekonstruktion: Halogen
  • Nominel ydelse [W]: 45 / 40
  • Spænding [V]: 12
  • Beholdertype: Æske
  • Sokkeltype glødepære: P45t-41
  • PHILIPS: Pære, fjernlys
  • Varenummer: 12620C1
  • Stand: Helt ny
Detaljer
PHILIPS Pære, fjernlys R2 (Bilux) 12V 45/40W P45t-41, Halogen
Varenummer: 12620C1
28,86 kr.
Pris pr. stk
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-18%
HIR2 OSRAM COOL BLUE INTENSE next Generation 9012CBN Pære, fjernlys HIR2 12V 55W PX22d, 4200K, Halogen
Anmeldelser - 10
Produktbeskrivelse
  • Produktserie: COOL BLUE INTENSE next Generation
  • Lampe / pæretype: HIR2
  • Lampekonstruktion: Halogen
  • Nominel ydelse [W]: 55
  • Spænding [V]: 12
  • Beholdertype: Æske
  • Farvetemperatur [K]: 4200
  • Sokkeltype glødepære: PX22d
  • OSRAM: Pære, fjernlys
  • Varenummer: 9012CBN
  • Stand: Helt ny
Detaljer
OSRAM Pære, fjernlys HIR2 12V 55W PX22d, 4200K, Halogen
Varenummer: 9012CBN
sammenlignet med vejl. pris 335,55 kr.

273,51 kr.
Pris pr. stk
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-55%
H7 OSRAM COOL BLUE INTENSE next Generation 64210CBN-HCB Pære, fjernlys H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogen
Anmeldelser - 64
Produktbeskrivelse
  • Produktserie: COOL BLUE INTENSE next Generation
  • Lampe / pæretype: H7
  • Lampekonstruktion: Halogen
  • Nominel ydelse [W]: 55
  • Spænding [V]: 12
  • Farvetemperatur [K]: 5000
  • Sokkeltype glødepære: PX26d
  • OSRAM: Pære, fjernlys
  • Varenummer: 64210CBN-HCB
  • Stand: Helt ny
Detaljer
OSRAM Pære, fjernlys H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogen
Varenummer: 64210CBN-HCB
sammenlignet med vejl. pris 320,64 kr.

143,77 kr.
Pris per sæt af 2 stykker
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
R2 NARVA 49211 Pære, fjernlys R2 (Bilux) 12V 45/40W P45t-41, Halogen
Produktbeskrivelse
  • Lampe / pæretype: R2 (Bilux)
  • Lampekonstruktion: Halogen
  • Nominel ydelse [W]: 45 / 40
  • Spænding [V]: 12
  • Block 1.5 [axle]: P45t-41
  • NARVA: Pære, fjernlys
  • Varenummer: 49211
  • Stand: Helt ny
Detaljer
NARVA Pære, fjernlys R2 (Bilux) 12V 45/40W P45t-41, Halogen
Varenummer: 49211
15,44 kr.
Pris pr. stk
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
QF 0467 BOSCH F 026 C00 467 Hjulsensor, dæktrykkontrolsystem
Anmeldelser - 34
Produktbeskrivelse
  • Frekvensområde [MHz]: 433
  • Materiale: Stål
  • Farve: titan
  • kan programmeres
  • BOSCH: Hjulsensor, dæktrykkontrolsystem
  • Varenummer: F 026 C00 467
  • Stand: Helt ny
Detaljer
BOSCH Hjulsensor, dæktrykkontrolsystem
Varenummer: F 026 C00 467
251,02 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
TotalEnergies DA 2166222 Centralhydraulikolie
Anmeldelser - 13
Produktbeskrivelse
  • Volumen (L): 1
  • Beholdertype: Flaske
  • Farve: orange
  • Olie: Syntetisk olie
  • Køretøjstilbehør: til køretøjer med hydraulisk servostyring
  • Køretøjstype: Bil, Lastbiler
  • Producentens anbefalinger: PSA S71 2710, MAN 3289
  • Produktserie: DA
  • TotalEnergies: Centralhydraulikolie
  • Varenummer: 2166222
  • Vores pris: 153,32 kr.
Detaljer
TotalEnergies Centralhydraulikolie
Varenummer: 2166222
Se mere
153,32 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
H15 BOSCH 1 987 302 088 Pære, fjernlys H15 12V 15/55W PGJ23t-1
Anmeldelser - 8
Produktbeskrivelse
  • Lampe / pæretype: H15
  • Nominel ydelse [W]: 15 / 55
  • Spænding [V]: 12
  • Sokkeltype glødepære: PGJ23t-1
  • BOSCH: Pære, fjernlys
  • Varenummer: 1 987 302 088
  • Stand: Helt ny
Detaljer
BOSCH Pære, fjernlys H15 12V 15/55W PGJ23t-1
Varenummer: 1 987 302 088
110,02 kr.
Pris pr. stk
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
KEGEL BASIC LIN 5-9110-261-3025 Sædeovertræk sort/grå, Polyester, PU (polyuretan), foran
Anmeldelser - 3
Produktbeskrivelse
  • Monteringsside: foran
  • Størrelse: L
  • Antal dele [delt]: 4
  • Materiale: Polyester, PU (polyuretan)
  • Farve: sort / grå
  • Køretøjstype: Personbiler
  • Mængdeenhed: sæt
  • Version: BASIC LIN
  • Vigtig faktor: AIR BAG FRONT
  • KEGEL: Sædeovertræk
  • Varenummer: 5-9110-261-3025
  • Vores pris: 332,34 kr.
Detaljer
KEGEL Sædeovertræk sort/grå, Polyester, PU (polyuretan), foran
Varenummer: 5-9110-261-3025
332,34 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
WALSER Trish 20038 Sædeovertræk antracit, Fåreskind, foran
Anmeldelser - 3
Produktbeskrivelse
  • Monteringsside: foran
  • Antal dele [delt]: 1
  • Materiale: Fåreskind
  • Farve: antracit
  • Køretøjstype: Personbiler
  • Mængdeenhed: stk.
  • Universal: Ja
  • Version: Trish
  • WALSER: Sædeovertræk
  • Varenummer: 20038
  • Vores pris: 398,86 kr.
Detaljer
WALSER Sædeovertræk antracit, Fåreskind, foran
Varenummer: 20038
398,86 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
E1 2VX BOSCH 1 987 302 026 Pære, fjernlys HIR2 12V 55W PX22d, Halogen
Anmeldelser - 17
Produktbeskrivelse
  • Lampe / pæretype: HIR2
  • Lampekonstruktion: Halogen
  • Nominel ydelse [W]: 55
  • Spænding [V]: 12
  • Sokkeltype glødepære: PX22d
  • BOSCH: Pære, fjernlys
  • Varenummer: 1 987 302 026
  • Stand: Helt ny
Detaljer
BOSCH Pære, fjernlys HIR2 12V 55W PX22d, Halogen
Varenummer: 1 987 302 026
130,38 kr.
Pris pr. stk
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-14%
WALSER Modulo 13557 Sædeovertræk sort, Polyester, foran
Anmeldelser - 2
Produktbeskrivelse
  • Monteringsside: foran
  • Antal dele [delt]: 1
  • Materiale: Polyester
  • Farve: sort
  • Køretøjstype: Personbiler
  • Mængdeenhed: stk.
  • Version: Modulo
  • WALSER: Sædeovertræk
  • Varenummer: 13557
  • Vores pris: 209,68 kr.
Detaljer
WALSER Sædeovertræk sort, Polyester, foran
Varenummer: 13557
sammenlignet med vejl. pris 245,84 kr.

209,68 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-46%
VDO A2C9966870380 Hjulsensor, dæktrykkontrolsystem
Anmeldelser - 12
Produktbeskrivelse
  • Højeste tilladte hastighed: 200
  • Version: TG1D
  • Frekvensområde [MHz]: 433
  • Ventilskaftmateriale: Gummi
  • Se brugsanvisning
  • Det anbefalede tilbehørs varenummer: 2910000063400
  • Farve: sort
  • Fælge: til stålfælge, til letmetalfælge
  • VDO: Hjulsensor, dæktrykkontrolsystem
  • Varenummer: A2C9966870380
  • Stand: Helt ny
Detaljer
VDO Hjulsensor, dæktrykkontrolsystem
Varenummer: A2C9966870380
sammenlignet med vejl. pris 427,75 kr.

229,58 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL HYDRO ISO 46 MN2102-10 Centralhydraulikolie
Anmeldelser - 14
Produktbeskrivelse
  • Version: ISO 46
  • Indhold [liter]: 10
  • Beholdertype: Kannister
  • Produktserie: HYDRO
  • Viskositetskl. efter ISO: VG 46
  • Olie: Mineralolie
  • Specifikation: ISO 11158 HM, DIN 51524-2, AFNOR NF E 48-603, CONESTOGA ISO 20763, EATON I-286-S, MAG CINCINNATI P-68, MAG CINCINNATI P-69, MAG CINCINNATI P-70, PARKER DENISON HF-0, PARKER DENISON HF-1, PARKER DENISON HF-2, FilterabilityTP02100, SPERRY VICKERS, I-286-S3, US STEEL 126, US STEEL 127
  • MANNOL: Centralhydraulikolie
  • Varenummer: MN2102-10
  • Vores pris: 304,80 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MANNOL Centralhydraulikolie
Varenummer: MN2102-10
Se mere
304,80 kr.
30,48 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger

Populární příspěvky

Abonner modtag vores nyhedsbreve

Udfyld din e-mailadresse for at få de seneste nyheder og tips: