• SHOP
  • CLUB
Prøv premium konto
0
Min garage
Tilføj køretøj
0
Vare(r) #
0,00 kr.
Din indkøbsvogn er tom

Land Rover Freelander-motorer

Indholdsfortegnelse

  1. Land Rover Freelander generation I (1997-2006)
    1. Land Rover Freelander benzinmotorer: Generation I (1997-2006)
    2. Land Rover Freelander dieselmotorer: Generation I (1997-2006)
  2. Land Rover Freelander Generation II (2006-2014)
    1. Land Rover Freelander benzinmotorer: Generation II (2006-2014)
    2. Land Rover Freelander dieselmotorer: Generation II (2006-2014)
  3. Land Rover Freelander Historiske generationer: Oversigt (1997-2014)
    1. Land Rover Freelander benzinmotorer: Historiske generationer (1997-2014)
    2. Land Rover Freelander dieselmotorer: Historiske generationer (1997-2014)
  4. Konklusion: De bedste Land Rover Freelander-motorer i alle generationer

Siden introduktionen i 1997 har Land Rover Freelander etableret sig som et kompakt terrængående køretøj med bymæssige kvaliteter og har gennemgået tre generationer med forskellige motorkoncepter. Land Rover Freelanders motorprogram har udviklet sig fra robuste, men tørstige enheder til moderne, mere effektive motorer med forbedret pålidelighed.

Land Rover Freelander generation I (1997-2006)

Land Rover Freelander generation I (1997-2006)

Den første Land Rover Freelander-generation var en pioner i det kompakte SUV-segment og var kendetegnet ved rustikke, men ikke altid pålidelige motorer. Kilometertallet varierede betydeligt: Mens de robuste dieselmotorer nåede 250.000 til 350.000 kilometer med korrekt vedligeholdelse, krævede benzinmotorerne ofte dyre reparationer af topstykkepakningen eller kølesystemet mellem 150.000 og 200.000 kilometer. Den berygtede Viscous Coupling Unit (VCU) i firehjulstrækket var særligt problematisk og førte til skader på transmissionen, hvis den blev forsømt. Den absolutte topmotor i denne generation var 2.0 Td4 med 112 hk, som på optimal vis kombinerede robusthed og acceptable køreegenskaber. De tidlige Land Rover Freelander-motorer led af typiske børnesygdomme i slutningen af 1990'erne, herunder problemer med kølesystemet og skrøbelig elektronik.

Land Rover Freelander benzinmotorer: Generation I (1997-2006)

Land Rover Freelanders benzinmotorprogram startede med Rovers 1,8-liters K-Series-motor med 86 kW (117 hk), som senere blev øget til 88 kW (120 hk). Denne Land Rover Freelander-motor viste sig at være den mest problematiske drivlinje i hele serien - kroniske overophedningsproblemer på grund af defekte topstykkepakninger, utætte kølesystemer og hyppige termostatfejl gjorde det til en kostbar affære. Fra 2000 blev den mere kraftfulde 2,5-liters V6 med 130 kW (177 hk) tilføjet, som var mindre tilbøjelig til overophedning, men havde et enormt brændstofforbrug på op til 12 liter pr. 100 km. Land Rover Freelander V6 blev anset for at være mere pålidelig, men tørstig og vedligeholdelseskrævende, især tændspoler og lambdasonder var tilbøjelige til at blive slidt for tidligt.

Land Rover Freelander dieselmotorer: Generation I (1997-2006)

Land Rover Freelander-dieselmotorerne blev domineret af 2,0 Td4 med 82 kW (112 hk), en BMW-udviklet common-rail-diesel, der viste sig at være betydeligt mere pålidelig end benzinmotorerne. Denne Land Rover Freelander Td4-motor havde moderne direkte indsprøjtning og en variabel turbolader, hvilket var progressivt for den tid. Typiske svage punkter var brændstofinjektorerne efter ca. 120.000 km og lejlighedsvise problemer med turboladeren på grund af manglende vedligeholdelse. Land Rover Freelander Diesel blev den mest populære og pålidelige drivlinje i den første generation med et brændstofforbrug på 7,5-8,5 liter pr. 100 km og solide terrænegenskaber. BMW's teknologi sikrede en betydeligt bedre langsigtet pålidelighed end Rovers benzinmotorer.

Land Rover Freelander motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
1,8 K-serie 117-120 HK 9,5-10,5 l/100 km Topstykkepakning, overophedning, kølesystem Problematisk
2,5 V6 177 HK 11,0-12,0 l/100km Højt brændstofforbrug, tændspoler, lambdasonder Moderat
2.0 Td4 112 HK 7,5-8,5 l/100 km Injektorer, lejlighedsvis turbolader God

Land Rover Freelander Generation II (2006-2014)

Land Rover Freelander Generation II (2006-2014)

Den anden generation af Land Rover Freelander markerede et betydeligt spring i kvalitet og tilbød betydeligt mere pålidelige motorer end sin forgænger. Med korrekt vedligeholdelse nåede de fleste motorer nemt op på 200.000 til 300.000 kilometer, og de reviderede Td4-dieselmotorer blev anset for at være særligt holdbare. Det frygtede VCU-problem blev erstattet af et forbedret Haldex-system, som øgede den samlede pålidelighed betydeligt. Det absolutte højdepunkt var 2,2 Td4 med 160 hk - en teknisk moden diesel med en høj grad af jævn kørsel og god effektivitet. For første gang tilbød Land Rover også en mere kompakt 2,2 eD4 med forhjulstræk, som var særligt velegnet til bybilister. Land Rover Freelander-motorerne i denne generation nød godt af Tata Motors' overtagelse og den dermed forbundne kvalitetsoffensiv.

Land Rover Freelander benzinmotorer: Generation II (2006-2014)

Udvalget af benzinmotorer til Land Rover Freelander blev fuldstændig revideret og var nu baseret på Ford-teknologi. Den 3,2-liters i6 med 171 kW (233 hk) erstattede den problematiske V6'er og viste sig at være meget mere pålidelig. Denne Land Rover Freelander-motor havde et robust design med en styringskæde i stedet for en tandrem og tilbød sportslige præstationer. Svage punkter var primært vandpumpen efter ca. 100.000 km og lejlighedsvise problemer med ventildækslets pakninger. Land Rover Freelander i6 udviklede sig til den bedste benzinmotor i hele Freelanders historie, men den var stadig tørstig med et forbrug på 10-11 liter pr. 100 km. Ford Duratec-basen gav betydeligt bedre pålidelighed end den første generation af Rover K-Series.

Land Rover Freelander dieselmotorer: Generation II (2006-2014)

Den reviderede Land Rover Freelander 2,2 Td4 blev tilbudt i forskellige effektniveauer fra 112 kW (150 hk) til 140 kW (190 hk). Der var også en økonomisk eD4-variant med forhjulstræk og 110 kW (150 hk). Alle Land Rover Freelander-dieselmotorer havde moderne tredjegenerations common-rail-indsprøjtning med partikelfilter. Land Rover Freelander Td4 med 118 kW (160 hk) viste sig at være den mest afbalancerede motor i denne generation - den tilbød en god balance mellem ydelse, brændstofforbrug (6,8-7,5 l/100 km) og pålidelighed. Typiske problemer var begrænset til partikelfilteret på overvejende korte ture og lejlighedsvise skader på turboladeren på grund af forsømt vedligeholdelse. PSA-Peugeot-Citroën-basen i disse motorer sikrede meget bedre langsigtet pålidelighed end den første generation af BMW-enheder.

Land Rover Freelander-motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
3,2 i6 233 HK 10,0-11,0 l/100 km Vandpumpe, ventildækselpakninger God
2.2 Td4 150-190 HK 6,8-7,8 l/100 km Partikelfilter, lejlighedsvis turbolader Meget god
2.2 eD4 150 HK 6,2-6,8 l/100 km Partikelfilter til korte ture Meget god

Land Rover Freelander Historiske generationer: Oversigt (1997-2014)

Da Land Rover Freelander udgik i 2014 og blev erstattet af Discovery Sport, omfatter den historiske gennemgang begge generationer af serien. Udviklingen af Land Rover Freelander-motorerne viser en klar stigning i kvaliteten fra første til anden generation. Mens de tidlige benzinmotorer i den første generation (1997-2006) kæmpede med kroniske pålidelighedsproblemer, etablerede dieselmotorerne sig konsekvent som robuste og holdbare enheder. Den bedste benzinmotor var 3.2 i6 fra anden generation (2006-2014), og den bedste dieselmotor var 2.2 Td4 med 160 hk, også fra anden generation. Den første generation led af typiske Rover-problemer i slutningen af 1990'erne, mens den anden generation nød godt af Tatas overtagelse og moderne PSA-dieselteknologi. Særligt bemærkelsesværdigt er det, at anden generation af Land Rover Freelander-motorer opnåede et niveau af pålidelighed, der konkurrerede med tyske premium-producenter.

Land Rover Freelander benzinmotorer: Historiske generationer (1997-2014)

Generation I (1997-2006): 1,8 K-serien (117-120 hk) var berygtet for fejl i topstykket og overophedning, mens 2,5 V6'eren (177 hk) var mere robust, men ekstremt tørstig. Generation II (2006-2014): Den Ford-baserede 3,2 i6 (233 hk) var den bedste Land Rover Freelander-benzinmotor nogensinde - pålidelig, kraftfuld, men stadig tørstig. Udviklingen viser tydeligt kvalitetsspringet mellem generationerne, hvor andengenerations Ford-teknologi med succes erstatter den problematiske Rover-teknologi.

Land Rover Freelander dieselmotorer: Historiske generationer (1997-2014)

Generation I (1997-2006): Den BMW-baserede 2.0 Td4 (112 hk) var allerede meget pålidelig og etablerede sig som rygraden i serien. Generation II (2006-2014): 2.2 Td4-familien (150-190 hk) baseret på PSA nåede nye standarder med hensyn til jævn kørsel og effektivitet. 2,2 Td4 med 160 hk betragtes som den bedste Land Rover Freelander-motor i alle generationer. Dieselteknologien fortsatte med at udvikle sig, og begge generationer var meget pålidelige.

Land Rover Freelander motor Generation Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
1.8 K-serie I (1997-2006) 117-120 HK 9,5-10,5 l/100 km Cylinderhovedpakning, overophedning Problematisk
2,5 V6 I (1997-2006) 177 HK 11,0-12,0 l/100 km Højt forbrug, tændspoler Moderat
2.0 Td4 I (1997-2006) 112 HK 7,5-8,5 l/100 km Injektorer, turbolader God
3,2 i6 II (2006-2014) 233 HK 10,0-11,0 l/100 km Vandpumpe, ventildæksel God
2.2 Td4 II (2006-2014) 150-190 HK 6,8-7,8 l/100 km Partikelfilter Meget god
2.2 eD4 II (2006-2014) 150 HK 6,2-6,8 l/100 km Partikelfilter til korte ture Meget god

Konklusion: De bedste Land Rover Freelander-motorer i alle generationer

Udviklingen af Land Rover Freelander-motorer viser tydeligt ændringen fra problematiske Rover-motorer til pålidelige, moderne drev. Mens den første generation stadig led under de typiske britiske bilproblemer i 1990'erne, opnåede den anden generation europæisk topkvalitet gennem internationalt samarbejde. Dieselmotorerne viste sig konsekvent at være det bedste valg til langdistancekørsel og offroad-brug.

  • Bedste Land Rover Freelander benzinmotor:

3,2 i6 (233 hk, generation II) kombinerede Ford-pålidelighed med sporty præstationer og var den eneste benzinmotor i serien, der virkelig blev anbefalet.

  • Bedste Land Rover Freelander-dieselmotor:

2,2 Td4 (160 hk, generation II) tilbød den bedste kombination af pålidelighed, økonomi, jævn kørsel og terrænegenskaber på tværs af alle generationer.

  • Bedste Land Rover Freelander hybridmotor:

Land Rover Freelander blev aldrig tilbudt med en hybriddrivlinje, da produktionen ophørte i 2014 forud for den store hybridtrend.

For vedligeholdelse og reservedele til alle generationer af Land Rover Freelander tilbyder AUTODOC et omfattende udvalg af originale reservedele af høj kvalitet med hurtig levering, da disse modeller fortsat har en loyal tilhængerskare.

Populæreste produkter i kategorien:

AUTODOC Bedst sælgende: reservedele til en rimelig pris

MANNOL ENERGY MN7511-20 Motorolie 5W-30, 20l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 53
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Indhold [liter]: 20
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Produktserie: ENERGY
  • Varenummer: MN7511-20
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 709,00 kr.
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 20l, Delsyntetisk olie
Varenummer: MN7511-20
Se mere
709,00 kr.
35,45 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-31%
LIQUI MOLY Top Tec 4600 3756 Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 94
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SN
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.52, VW 502 00, VW 505 01, Ford WSS-M2C917-A, GM LL-A-025, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-S3, MB 229.51, VW 505 00
  • Indhold [liter]: 5
  • Olie: Syntetisk olie
  • Produktserie: Top Tec
  • Version: 4600
  • Varenummer: 3756
  • Beholdertype: Kannister
  • LIQUI MOLY: Motorolie
  • Vores pris: 460,50 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Varenummer: 3756
sammenlignet med vejl. pris 668,24 kr.

460,50 kr.
92,10 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
Valvoline VR1 Racing 873434 Motorolie 5W-50, 4l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 84
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-50
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SL
  • Producentens anbefalinger: Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Indhold [liter]: 4
  • Olie: Syntetisk olie
  • Produktserie: VR1
  • Version: Racing
  • Varenummer: 873434
  • Valvoline: Motorolie
  • Vores pris: 474,00 kr.
Detaljer
Valvoline Motorolie 5W-50, 4l, Syntetisk olie
Varenummer: 873434
474,00 kr.
118,50 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL ENERGY MN7511-5 Motorolie 5W-30, 5l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 70
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Producentens anbefalinger: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Indhold [liter]: 5
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Produktserie: ENERGY
  • Varenummer: MN7511-5
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 224,00 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 5l, Delsyntetisk olie
Varenummer: MN7511-5
Se mere
224,00 kr.
44,80 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MOBIL 1 FS 153687 Motorolie 0W-40, 4l
Anmeldelser - 79
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 0W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Producentens anbefalinger: AAE STO 003 B7, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 503 01, VW 505 00, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2, Ford WSS-M2C937-A
  • Indhold [liter]: 4
  • Produktserie: 1
  • Version: FS
  • Varenummer: 153687
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • MOBIL: Motorolie
  • Vores pris: 470,00 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MOBIL Motorolie 0W-40, 4l
Varenummer: 153687
470,00 kr.
117,50 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-32%
VT540S EIBACH VT540-S Skærmforøger foraksel, bagaksel, Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
Anmeldelser - 20
Produktbeskrivelse
  • Monteringsside: foraksel, bagaksel
  • Længde [mm]: 210
  • Bredde [mm]: 13
  • Yderligere info.: Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
  • EIBACH: Skærmforøger
  • Varenummer: VT540-S
  • Vores pris: 301,00 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
EIBACH Skærmforøger foraksel, bagaksel, Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
Varenummer: VT540-S
sammenlignet med vejl. pris 446,62 kr.

301,00 kr.
Pris per sæt af 2 stykker
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
SHELL Helix Ultra A5/B5 550046685 Motorolie 0W-30, 4l
Anmeldelser - 9
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 0W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • API: API SL
  • Indhold [liter]: 4
  • Produktserie: Helix
  • Version: Ultra A5 / B5
  • Varenummer: 550046685
  • Olieproducentens anbefaling: Ford, Volvo
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • SHELL: Motorolie
  • Vores pris: 417,00 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
SHELL Motorolie 0W-30, 4l
Varenummer: 550046685
417,00 kr.
104,25 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL O.E.M. 7707 MN7707-20 Motorolie 5W-30, 20l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 72
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • API: API SN
  • Producentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-A, Volvo VCC 95200377, MB 229.6, Fiat 9.55535-G1, STJLR.03.5003
  • Indhold [liter]: 20
  • Olie: Syntetisk olie
  • Produktserie: O.E.M.
  • Version: 7707
  • Varenummer: MN7707-20
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 902,50 kr.
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 20l, Syntetisk olie
Varenummer: MN7707-20
Se mere
902,50 kr.
45,13 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
TotalEnergies Quartz 9000 NFC 2183450 Motorolie 5W-30, 4l
Anmeldelser - 48
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • API: API SL, API CF
  • Producentens anbefalinger: Fiat 9.55535-G1, Fiat 9.55535-N1, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-D, STJLR.03.5003, Renault RN0700
  • Indhold [liter]: 4
  • Produktserie: Quartz
  • Version: 9000 NFC
  • Varenummer: 2183450
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • TotalEnergies: Motorolie
  • Vores pris: 370,00 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
TotalEnergies Motorolie 5W-30, 4l
Varenummer: 2183450
370,00 kr.
92,50 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL O.E.M. 7707 MN7707-5 Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 22
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • API: API SN
  • Producentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-A, Volvo VCC 95200377, MB 229.6, Fiat 9.55535-G1, STJLR.03.5003
  • Indhold [liter]: 5
  • Olie: Syntetisk olie
  • Produktserie: O.E.M.
  • Version: 7707
  • Varenummer: MN7707-5
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 234,50 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Varenummer: MN7707-5
Se mere
234,50 kr.
46,90 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-13%
WALSER Soft Nappa 11960 Sædeovertræk sort, Kunstlæder, foran og bagved
Anmeldelser - 9
Produktbeskrivelse
  • Monteringsside: foran og bagved
  • Antal dele [delt]: 11
  • Materiale: Kunstlæder
  • Farve: sort
  • Køretøjstype: Personbiler
  • Mængdeenhed: sæt
  • Version: Soft Nappa
  • Mængde: 3
  • WALSER: Sædeovertræk
  • Varenummer: 11960
  • Vores pris: 836,00 kr.
Detaljer
WALSER Sædeovertræk sort, Kunstlæder, foran og bagved
Varenummer: 11960
sammenlignet med vejl. pris 969,54 kr.

836,00 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
WALSER Portland 13412 Sædeovertræk sort/grå, Polyester, foran
Anmeldelser - 51
Produktbeskrivelse
  • Monteringsside: foran
  • Antal dele [delt]: 6
  • Materiale: Polyester
  • Farve: sort / grå
  • Køretøjstype: Personbiler
  • Mængdeenhed: sæt
  • Version: Portland
  • Mængde: 2
  • WALSER: Sædeovertræk
  • Varenummer: 13412
  • Vores pris: 177,49 kr.
Detaljer
WALSER Sædeovertræk sort/grå, Polyester, foran
Varenummer: 13412
177,49 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-36%
VT540XXL EIBACH VT540-XXL Skærmforøger foraksel, bagaksel
Anmeldelser - 7
Produktbeskrivelse
  • Monteringsside: foraksel, bagaksel
  • Længde [mm]: 690
  • Bredde [mm]: 20
  • EIBACH: Skærmforøger
  • Varenummer: VT540-XXL
  • Vores pris: 764,00 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
EIBACH Skærmforøger foraksel, bagaksel
Varenummer: VT540-XXL
sammenlignet med vejl. pris 1208,29 kr.

764,00 kr.
Pris per sæt af 2 stykker
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
SHELL Helix HX8 550046291 Motorolie 5W-40, 4l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 97
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Producentens anbefalinger: Renault RN0700, Renault RN0710, MB 229.3, VW 502 00, VW 505 00
  • Indhold [liter]: 4
  • Olie: Syntetisk olie
  • Produktserie: Helix
  • Version: HX8
  • Varenummer: 550046291
  • Beholdertype: Kannister
  • SHELL: Motorolie
  • Vores pris: 297,50 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
SHELL Motorolie 5W-40, 4l, Syntetisk olie
Varenummer: 550046291
297,50 kr.
74,38 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MOBIL Super 3000 X1 150565 Motorolie 5W-40, 5l
Anmeldelser - 55
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CF, API SN
  • Producentens anbefalinger: Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, AAE STO 003 B6
  • Indhold [liter]: 5
  • Produktserie: Super
  • Version: 3000 X1
  • Varenummer: 150565
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • MOBIL: Motorolie
  • Vores pris: 393,50 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MOBIL Motorolie 5W-40, 5l
Varenummer: 150565
393,50 kr.
78,70 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger

Populární příspěvky

Abonner modtag vores nyhedsbreve

Udfyld din e-mailadresse for at få de seneste nyheder og tips: