• SHOP
  • CLUB
Prøv premium konto
0
Min garage
Tilføj køretøj
0
Vare(r) #
0,00 kr.
Din indkøbsvogn er tom

Nissan Navara motorer

Indholdsfortegnelse

  1. Nissan Navara Generation I & II - Historiske generationer (1985-2004)
    1. Nissan Navara benzinmotorer: Historiske generationer (1985-2004)
    2. Nissan Navara dieselmotorer: Historiske generationer (1985-2004)
  2. Nissan Navara Generation III (2005-2015)
    1. Nissan Navaras benzinmotorer: Generation III (2005-2015)
    2. Nissan Navara dieselmotorer: Generation III (2005-2015)
  3. Nissan Navara Generation IV (2015-i dag)
    1. Nissan Navaras benzinmotorer: Generation IV (2015-i dag)
    2. Nissan Navara dieselmotorer: Generation IV (2015-i dag)
  4. Konklusion: De bedste Nissan Navara-motorer i alle generationer

Siden sin debut i 1985 har Nissan Navara etableret sig som en robust pickup og har gennemgået fire generationer med et imponerende udvalg af motorer. Hver generation har bragt nye teknologier og forskellige styrker med sig, og Nissan Navara-motorerne er blevet kendt for deres holdbarhed og pålidelighed.

Nissan Navara Generation I & II - Historiske generationer (1985-2004)

Nissan Navara Generation I & II - Historiske generationer (1985-2004)

De to første Nissan Navara-generationer (D21: 1985-1997 og D22: 1997-2004) kendetegnede seriens omdømme som en uforgængelig arbejds-pickup. Med korrekt vedligeholdelse nåede disse historiske generationer nemt op på 400.000 til 500.000 kilometer, og dieselmotorerne var særligt holdbare. Større reparationer var normalt først påkrævet efter 250.000 til 300.000 kilometer, hovedsageligt på koblingen, transmissionen eller chassiset. Den absolutte topmotor i de historiske generationer var 2,5 TD med 105 hk fra D22-generationen - en stort set uforgængelig diesel med mekanisk indsprøjtning. De tekniske højdepunkter i denne æra var de robuste, enkelt designede motorer uden kompleks elektronik, hvilket gjorde dem særligt nemme at vedligeholde. I en markedssammenligning blev den tidlige Nissan Navara anset for at være mere pålidelig end datidens konkurrenter Toyota Hilux eller Mitsubishi L200.

Nissan Navara benzinmotorer: Historiske generationer (1985-2004)

Nissan Navaras benzinmotorprogram i den første generation bestod af forskellige sugemotorer: 2,0-liters motoren med 90 hk var indgangsmotoren, efterfulgt af 2,4-liters med 106 hk og den kraftigste 3,0-liters V6 med 134 hk. I anden generation blev der tilføjet mere moderne motorer, herunder den gennemprøvede 2,4-liters med 118 hk og en revideret 3,3-liters V6 med 170 hk. Disse Nissan Navara-motorer var kendetegnet ved deres enkelhed og robusthed - karburatorer eller enkle indsprøjtningssystemer uden turboladning sikrede lav kompleksitet. Den bedste benzinmotor var 2,4-liters D22-generationen, som gav en optimal balance mellem ydelse og pålidelighed.

Nissan Navara dieselmotorer: Historiske generationer (1985-2004)

Nissan Navaras dieselmotorer var i starten domineret af 2,5 TD (turbodiesel) med forskellige ydelsesniveauer fra 85 til 105 hk. Den tidlige 2,3-liters diesel uden turbo var undermotoriseret med kun 75 hk, men ekstremt holdbar. Højdepunktet var 2,5 TD fra D22-generationen med mekanisk Bosch-indsprøjtningspumpe - denne Nissan Navara-motor anses for at være en af de mest pålidelige pickup-dieselmotorer nogensinde. Med sin robuste motorblok af støbejern og enkle teknologi nåede den nemt op på 500.000 kilometer og mere. Typiske svagheder var kun gløderørene i kolde vintre og lejlighedsvise problemer med indsprøjtningspumpen efter meget høje kilometertal.

Nissan Navara motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
2.0 benzinmotor 90 HK 10,5-11,0 l/100 km Underdrevet Gennemsnit
2,4 benzin 106-118 HK 9,8-10,5 l/100 km Meget robust Meget god
3.0/3.3 V6 benzinmotor 134-170 HK 12,0-13,5 l/100 km Højt brændstofforbrug Godt
2.3 Diesel (med naturlig indsugning) 75 HK 8,5-9,0 l/100 km Svag, men holdbar Gennemsnitlig
2,5 TD 85-105 HK 8,0-9,5 l/100 km Ekstremt robust Meget god

Nissan Navara Generation III (2005-2015)

Nissan Navara Generation III (2005-2015)

Den tredje generation af Nissan Navara (D40) markerede overgangen til den moderne pickup-æra med markant forbedret komfort og udstyr. Kilometertallet forblev på et højt niveau på 300.000 til 400.000 kilometer, og common-rail-dieselmotorerne blev noget mere vedligeholdelseskrævende end deres mekaniske forgængere. Større reparationer af motor eller gearkasse skulle typisk foretages mellem 180.000 og 250.000 kilometer, primært på grund af den mere komplekse elektronik. Det absolutte højdepunkt i denne generation var 2,5 dCi med 190 hk - en kraftig, men økonomisk diesel med turbolader og intercooler. De tekniske innovationer omfattede common rail-indsprøjtning, partikelfilter og moderne motorstyring for første gang. I en markedssammenligning klarede Nissan Navara sig godt mod den fremadstormende VW Amarok og den etablerede Ford Ranger.

Nissan Navaras benzinmotorer: Generation III (2005-2015)

Udvalget af benzinmotorer til Nissan Navara var begrænset til den gennemprøvede 4,0-liters V6'er med 269 hk, som primært var beregnet til det amerikanske og australske marked. Denne motor var sjældent tilgængelig i Europa og fandt kun få købere på grund af sit høje brændstofforbrug på over 14 liter pr. 100 kilometer. Nissan Navara V6 var kendetegnet ved sin smidige kørsel og høje ydelse, men var for tørstig efter europæiske standarder. Tekniske problemer var sjældne - af og til opstod der tændspolefejl eller problemer med gasspjældet, men generelt viste motoren sig at være meget pålidelig.

Nissan Navara dieselmotorer: Generation III (2005-2015)

Nissan Navara 2.5 dCi dominerede denne generation i forskellige effektniveauer fra 144 hk til 190 hk. Alle varianter havde common rail-indsprøjtning, turboladere med variabel geometri og fra 2010 et partikelfilter. Nissan Navara 2.5 dCi med 174 hk blev den mest populære motor i denne generation - den tilbød en fremragende balance mellem effekt, brændstofforbrug (7,8-8,5 l/100 km) og pålidelighed. Den kraftigste variant med 190 hk var primært designet til tunge træk, men var tilbøjelig til at få problemer med turboladeren under hyppig fuld belastning. Typiske svagheder ved alle dCi-motorer var tilstoppede partikelfiltre på korte ture, defekte hvirvelklapper i indsugningskanalen og lejlighedsvise problemer med højtrykspumpen efter 200.000 kilometer.

Nissan Navara-motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
4.0 V6 benzinmotor 269 HK 14,0-15,5 l/100 km Meget højt brændstofforbrug Moderat
2.5 dCi 144 HK 8,0-8,8 l/100 km Partikelfilter, hvirvelklapper God
2,5 dCi 174 HK 7,8-8,5 l/100 km Meget afbalanceret Meget god
2.5 dCi 190 HK 8,2-9,0 l/100 km Skader på turboladeren ved fuld belastning God

Nissan Navara Generation IV (2015-i dag)

Nissan Navara Generation IV (2015-i dag)

Den nuværende Nissan Navara-generation (D23) repræsenterer det nyeste inden for pickup-udvikling med markant forbedret kørekomfort og reducerede emissioner. Forventningerne til kilometertal er mellem 250.000 og 350.000 kilometer med korrekt vedligeholdelse, selvom den mere komplekse udstødningsefterbehandling kræver regelmæssig service. Større reparationer skal typisk udføres mellem 150.000 og 200.000 kilometer, primært på udstødningsrensningssystemet eller elektroniske komponenter. Topmotoren i denne generation er 2.3 dCi med 190 hk - en topmoderne twin-turbo diesel med fremragende kraftoverførsel. De tekniske højdepunkter omfatter den nye twin-turbo-teknologi, SCR-katalysator med AdBlue-indsprøjtning og fuldstændig revideret elektronik. I en markedssammenligning konkurrerer den nuværende Nissan Navara med succes med Ford Ranger Raptor og den nyeste generation af Toyota Hilux.

Nissan Navaras benzinmotorer: Generation IV (2015-i dag)

I den nuværende generation har Nissan helt droppet benzinmotorer i Europa og koncentrerer sig udelukkende om effektive dieseldrev. V6-benzinmotorer er dog stadig tilgængelige på andre markeder, men de importeres ikke til Europa på grund af emissionsbestemmelserne. Dette fokus på diesel afspejler kravene fra europæiske pickup-kunder, der værdsætter lavt brændstofforbrug og høj trækkapacitet.

Nissan Navara dieselmotorer: Generation IV (2015-i dag)

Nissan Navaras dieselprogram er udelukkende baseret på den moderne 2.3 dCi-motor i forskellige effektniveauer. Indgangsmotoren yder 160 hk, efterfulgt af den populære variant med 190 hk og topmodellen med 210 hk. Alle Nissan Navaras 2,3 dCi-motorer har twin-turbo-teknologi med sekventiel turboladning, den nyeste generation af common-rail-indsprøjtning og SCR-efterbehandling af udstødningsgassen med AdBlue. Nissan Navara 2.3 dCi med 190 hk er blevet en bestseller - med et drejningsmoment på 450 Nm giver den tilstrækkelig kraft til tung last med et moderat brændstofforbrug på 7,2-8,0 liter pr. 100 kilometer. Versionen med 210 hk henvender sig til kunder med de højeste krav til ydelse, men har af og til problemer med den komplekse dobbeltturbo-styring. Typiske svagheder ved alle 2,3 dCi-motorer er tilstoppede AdBlue-indsprøjtningsdyser, defekte udstødningsgastemperaturfølere og lejlighedsvise problemer med højtrykspumpen på grund af forsømt vedligeholdelse.

Nissan Navara-motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
2.3 dCi 160 HK 7,5-8,2 l/100 km AdBlue-system, sensorer God
2.3 dCi 190 HK 7,2-8,0 l/100 km Meget afbalanceret Meget god
2.3 dCi 210 HK 7,8-8,5 l/100 km Dobbelt turbo-kontrol God

Konklusion: De bedste Nissan Navara-motorer i alle generationer

Udviklingen af Nissan Navara-motorerne viser en kontinuerlig forbedring af ydeevne og effektivitet med stigende kompleksitet. Mens de historiske generationer var kendetegnet ved deres uforgængelige enkelhed, tilbyder de moderne Nissan Navara-motorer betydeligt mere komfort og miljøvenlighed. Dieselmotorerne har været kernen i serien på tværs af alle generationer og har etableret Nissan Navara som en af de mest pålidelige pickupper på markedet.

  • Bedste Nissan Navara benzinmotor:

2,4-liters D22-motoren (1997-2004) kombinerede optimal pålidelighed med masser af kraft og nem vedligeholdelse.

  • Bedste Nissan Navara-dieselmotor:

2,5 dCi med 174 hk fra D40-generationen (2005-2015) tilbyder den bedste kombination af ydelse, økonomi og gennemprøvet teknologi på tværs af alle generationer.

  • Den mest moderne Nissan Navara-motor:

2.3 dCi med 190 hk fra den nuværende D23-generation repræsenterer det nyeste inden for dieselteknologi med dobbelt turboladning og topmoderne emissionskontrol.

Til vedligeholdelse og reservedele til alle Nissan Navara-generationer tilbyder AUTODOC et omfattende udvalg af originale kvalitetsreservedele med hurtig levering og ekspertrådgivning.

AUTODOC Bedst sælgende: reservedele til en rimelig pris

MANNOL Traktor Superoil MN7406-20 Motorolie 15W-40, 20l, Mineralolie
Anmeldelser - 14
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 20
  • Specifikation: API SG, API CD
  • Produktserie: Traktor
  • Viskositätsklasse SAE: 15W-40
  • Version: Superoil
  • Olie: Mineralolie
  • Beholdertype: Kannister
  • MANNOL: Motorolie
  • Varenummer: MN7406-20
  • Vores pris: 981,41 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MANNOL Motorolie 15W-40, 20l, Mineralolie
Varenummer: MN7406-20
Se mere
981,41 kr.
49,07 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
CASTROL EDGE Professional LongLife III 157EA4 Motorolie 5W-30, 4l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 107
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • Producentens anbefalinger: VW 504 00, VW 507 00, Porsche C30
  • Specifikation: ACEA C3
  • Produktserie: EDGE Professional
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: LongLife III
  • Olie: Syntetisk olie
  • CASTROL: Motorolie
  • Varenummer: 157EA4
  • Vores pris: 525,97 kr.
Detaljer
CASTROL Motorolie 5W-30, 4l, Syntetisk olie
Varenummer: 157EA4
525,97 kr.
131,49 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-50%
MOTUL 5100 4T 104068 Motorolie 10W-40, 4l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 17
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • Specifikation: API SP, JASO MA2
  • Produktserie: 5100
  • Viskositätsklasse SAE: 10W-40
  • Version: 4T
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Motorcykel
  • Motorversion: 4-Stroke
  • MOTUL: Motorolie
  • Varenummer: 104068
  • Vores pris: 289,04 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MOTUL Motorolie 10W-40, 4l, Delsyntetisk olie
Varenummer: 104068
sammenlignet med vejl. pris 586,29 kr.

289,04 kr.
72,26 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
REINZ 70-24571-20 Tætningsmiddel Tube, PU (polyuretan), Inhalt: 80ml, ikke hærdende, Blå, REINZOPLAST
Anmeldelser - 88
Produktbeskrivelse
  • Kemisk egenskab: ikke hærdende
  • Indhold [ml]: 80
  • Temperaturområde fra [°C]: 50
  • Temperaturområde til [°C]: 300
  • Beholdertype: Tube
  • Yderligere info.: REINZOPLAST
  • Farve: Blå
  • Materiale: PU (polyuretan)
  • REINZ: Tætningsmiddel
  • Varenummer: 70-24571-20
  • Vores pris: 59,54 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
REINZ Tætningsmiddel Tube, PU (polyuretan), Inhalt: 80ml, ikke hærdende, Blå, REINZOPLAST
Varenummer: 70-24571-20
59,54 kr.
744,25 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-5 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 24
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specifikation: API SN, ACEA C3
  • Produktserie: Longlife
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: 504 / 507
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • MANNOL: Motorolie
  • Varenummer: MN7715-5
  • Vores pris: 280,10 kr.
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: MN7715-5
Se mere
280,10 kr.
56,02 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
VAG Special G GS55502M4 Motorolie 5W-40, 5l
Anmeldelser - 75
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: VW 502 00, VW 505 00
  • Produktserie: Special G
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-40
  • VAG: Motorolie
  • Varenummer: GS55502M4
  • Vores pris: 508,55 kr.
Detaljer
VAG Motorolie 5W-40, 5l
Varenummer: GS55502M4
508,55 kr.
101,71 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL ENERGY MN7511-10 Motorolie 5W-30, 10l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 62
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 10
  • Producentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Specifikation: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktserie: ENERGY
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • MANNOL: Motorolie
  • Varenummer: MN7511-10
  • Vores pris: 415,68 kr.
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 10l, Delsyntetisk olie
Varenummer: MN7511-10
Se mere
415,68 kr.
41,57 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL ENERGY MN7511-4 Motorolie 5W-30, 4l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 82
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • Producentens anbefalinger: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Specifikation: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktserie: ENERGY
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • MANNOL: Motorolie
  • Varenummer: MN7511-4
  • Vores pris: 196,85 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 4l, Delsyntetisk olie
Varenummer: MN7511-4
Se mere
196,85 kr.
49,21 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
HIR2 HELLA 8GH 009 319-001 Pære, fjernlys HIR2 12V 55W PX22d, 4000K, Halogen, gennemsigtig, ECE-godkendt
Anmeldelser - 58
Produktbeskrivelse
  • Lampe / pæretype: HIR2
  • Lampekonstruktion: Halogen
  • Nominel ydelse [W]: 55
  • Spænding [V]: 12
  • Beholdertype: Æske
  • Pærefarve: gennemsigtig
  • Farvetemperatur [K]: 4000
  • Registreringstype: ECE-godkendt
  • Sokkeltype glødepære: PX22d
  • Skal monteres og afmonteres af fagfolk!
  • HELLA: Pære, fjernlys
  • Varenummer: 8GH 009 319-001
  • Stand: Helt ny
Detaljer
HELLA Pære, fjernlys HIR2 12V 55W PX22d, 4000K, Halogen, gennemsigtig, ECE-godkendt
Varenummer: 8GH 009 319-001
98,55 kr.
Pris pr. stk
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
BMW TwinPower Turbo 83212365929 Motorolie 0W-30, 1l
Anmeldelser - 47
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 1
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04
  • Specifikation: ACEA C3, API SN
  • Produktserie: TwinPower Turbo
  • Viskositätsklasse SAE: 0W-30
  • BMW: Motorolie
  • Varenummer: 83212365929
  • Vores pris: 203,82 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
BMW Motorolie 0W-30, 1l
Varenummer: 83212365929
203,82 kr.
203,82 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-60%
TotalEnergies Quartz Ineo First 183106 Motorolie 0W-30, 5l
Anmeldelser - 59
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: PSA B71 2312, PSA B71 2302, STJLR.03.5007, Fiat 9.55535-GS1, Fiat 9.55535-DS1
  • Specifikation: ACEA C2, API SN PLUS
  • Produktserie: Quartz
  • Viskositätsklasse SAE: 0W-30
  • Version: Ineo First
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • TotalEnergies: Motorolie
  • Varenummer: 183106
  • Vores pris: 455,25 kr.
Detaljer
TotalEnergies Motorolie 0W-30, 5l
Varenummer: 183106
sammenlignet med vejl. pris 1158,76 kr.

455,25 kr.
91,05 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-55%
H7 OSRAM COOL BLUE INTENSE next Generation 64210CBN-HCB Pære, fjernlys H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogen
Anmeldelser - 64
Produktbeskrivelse
  • Produktserie: COOL BLUE INTENSE next Generation
  • Lampe / pæretype: H7
  • Lampekonstruktion: Halogen
  • Nominel ydelse [W]: 55
  • Spænding [V]: 12
  • Farvetemperatur [K]: 5000
  • Sokkeltype glødepære: PX26d
  • OSRAM: Pære, fjernlys
  • Varenummer: 64210CBN-HCB
  • Stand: Helt ny
Detaljer
OSRAM Pære, fjernlys H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogen
Varenummer: 64210CBN-HCB
sammenlignet med vejl. pris 320,64 kr.

143,77 kr.
Pris per sæt af 2 stykker
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MAZDA SUPRA-X SKYACTIV-X 212579 Motorolie 0W-20, 5l
Anmeldelser - 17
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Specifikation: API SN, ILSAC GF-5
  • Produktserie: SUPRA-X
  • Viskositätsklasse SAE: 0W-20
  • Version: SKYACTIV-X
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • MAZDA: Motorolie
  • Varenummer: 212579
  • Vores pris: 941,15 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MAZDA Motorolie 0W-20, 5l
Varenummer: 212579
941,15 kr.
188,23 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
R2 NARVA 49211 Pære, fjernlys R2 (Bilux) 12V 45/40W P45t-41, Halogen
Produktbeskrivelse
  • Lampe / pæretype: R2 (Bilux)
  • Lampekonstruktion: Halogen
  • Nominel ydelse [W]: 45 / 40
  • Spænding [V]: 12
  • Block 1.5 [axle]: P45t-41
  • NARVA: Pære, fjernlys
  • Varenummer: 49211
  • Stand: Helt ny
Detaljer
NARVA Pære, fjernlys R2 (Bilux) 12V 45/40W P45t-41, Halogen
Varenummer: 49211
15,44 kr.
Pris pr. stk
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-19%
LIQUI MOLY Top Tec 4600 3756 Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 108
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.52, VW 502 00, VW 505 01, Ford WSS-M2C917-A, GM LL-A-025, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-S3, MB 229.51, VW 505 00
  • Specifikation: ACEA C2, ACEA C3, API SN
  • Produktserie: Top Tec
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: 4600
  • Olie: Syntetisk olie
  • Beholdertype: Kannister
  • LIQUI MOLY: Motorolie
  • Varenummer: 3756
  • Vores pris: 539,11 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Varenummer: 3756
sammenlignet med vejl. pris 668,24 kr.

539,11 kr.
107,82 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger

Populární příspěvky

Abonner modtag vores nyhedsbreve

Udfyld din e-mailadresse for at få de seneste nyheder og tips: