• SHOP
  • CLUB
Prøv premium konto
0
Min garage
Tilføj køretøj
0
Vare(r) #
0,00 kr.
Din indkøbsvogn er tom

Nissan Patrol-motorer

Indholdsfortegnelse

  1. Nissan Patrol-motorer: Historiske generationer I-IV (1951-1997)
    1. Nissan Patrol benzinmotorer: Historiske generationer I-IV (1951-1997)
    2. Nissan Patrol dieselmotorer: Historiske generationer I-IV (1951-1997)
  2. Nissan Patrol-motorer: Generation V (1997-2010)
    1. Nissan Patrols benzinmotorer: Generation V (1997-2010)
    2. Nissan Patrols dieselmotorer: Generation V (1997-2010)
  3. Nissan Patrol-motorer: Generation VI (2010-i dag)
    1. Nissan Patrols benzinmotorer: Generation VI (2010-i dag)
    2. Nissan Patrols dieselmotorer: Generation VI (2010-i dag)
  4. Konklusion: De bedste Nissan Patrol-motorer i alle generationer

Siden introduktionen i 1951 har Nissan Patrol etableret sig som et af verdens mest robuste terrængående køretøjer og tilbyder et imponerende udvalg af Nissan Patrol-motorer på tværs af seks generationer. Fra de tidlige mekaniske enheder til moderne V8-turbomotorer afspejler Patrols teknologiske udvikling hele bilindustriens udvikling.

Nissan Patrol-motorer: Historiske generationer I-IV (1951-1997)

Nissan Patrol-motorer: Historiske generationer I-IV (1951-1997)

I 46 år lagde de første fire generationer af Nissan Patrol grundlaget for et af de mest langtidsholdbare terrængående køretøjer i bilhistorien. Disse historiske Nissan Patrol-motorer var kendetegnet ved ekstrem robusthed og enkelhed - kilometertal på 500.000 til 800.000 kilometer var ikke ualmindelige med korrekt vedligeholdelse. Større reparationer var normalt først nødvendige efter 300.000 til 400.000 kilometer, selv om de ofte var billige. Den absolutte topmotor i alle historiske generationer var den 4,2-liters sekscylindrede rækkemotor TB42S fra fjerde generation (1987-1997), som perfekt kombinerede pålidelighed, drejningsmoment og holdbarhed. De tekniske højdepunkter i denne æra var introduktionen af dieselteknologi i 1980'erne og overgangen fra karburator- til brændstofindsprøjtningssystemer.

Nissan Patrol benzinmotorer: Historiske generationer I-IV (1951-1997)

De tidlige Nissan Patrol-benzinmotorer startede i 1951 med den 3,7-liters sekscylindrede rækkemotor P (85 hk), som blev produceret frem til 1960. Anden generation (1960-1980) producerede den legendariske 4,0-liters P40 med 105-125 hk, som viste sig at være stort set uforgængelig. Fra 1980 blev tredje generation domineret af den 2,8-liters L28 med 101-110 hk, mens fjerde generation (1987-1997) nåede sit højdepunkt med den 4,2-liters TB42 (116 hk) og TB42S (145 hk). Disse Nissan Patrol-motorer var kendt for deres ekstreme robusthed - TB42S blev den bedste benzinmotor i alle historiske generationer med sin kombination af højt drejningsmoment og pålidelighed. Typiske problemer var for det meste begrænset til sliddele som vandpumper eller kølere efter meget høje kilometertal.

Nissan Patrol dieselmotorer: Historiske generationer I-IV (1951-1997)

Nissan Patrols dieselhistorie begyndte i 1980 med 3,3-liters SD33 (95 hk) i tredje generation, efterfulgt af den mere kraftfulde SD33T med turboladning (110 hk). Den fjerde generation introducerede den revolutionerende 4,2-liters TD42 (115 hk) i 1987, som senere blev tilgængelig som den turboladede TD42T (145 hk). TD42T etablerede sig som den bedste dieselmotor i alle historiske generationer og betragtes stadig som en af de mest pålidelige dieselmotorer nogensinde. Disse Nissan Patrol-dieselmotorer nåede regelmæssigt op på over 600.000 kilometer uden motoroverhaling, og kun indsprøjtningspumperne og turboladeren krævede lejlighedsvis vedligeholdelse. Den mekaniske brændstofindsprøjtning viste sig at være ekstremt holdbar og kræver kun lidt vedligeholdelse.

Nissan Patrol-motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
P40 (4,0 liter benzin) 105-125 HK 15-18 l/100 km Højt forbrug, karburator God
L28 (2,8L benzin) 101-110 HK 12-15 l/100 km Justering af ventilspillerum God
TB42S (4,2L benzin) 145 HK 14-16 l/100 km Minimale svagheder Meget god
SD33T (3,3 liter diesel) 110 HK 10-12 l/100 km Slid på turbolader God
TD42T (4,2 liter diesel) 145 HK 9-11 l/100 km Praktisk talt problemfri Meget god

Nissan Patrol-motorer: Generation V (1997-2010)

Nissan Patrol-motorer: Generation V (1997-2010)

Den femte generation markerede overgangen for Nissan Patrol til moderne teknologier og mere luksuriøs komfort uden at miste sin legendariske robusthed. Disse Nissan Patrol-motorer nåede nemt 400.000 til 500.000 kilometer med korrekt vedligeholdelse, og dieselvarianterne forblev langdistancemestre. Større reparationer var typisk påkrævet mellem 200.000 og 300.000 kilometer, mest på grund af mere kompleks elektronik og indsprøjtningssystemer. Det absolutte højdepunkt i denne generation var den 4,8-liters TB48DE med 245 hk - en V8-benzinmotor, der kombinerede kraft og pålidelighed på optimal vis. Blandt de tekniske højdepunkter var indførelsen af elektronisk motorstyring, common-rail-dieselteknologi og forbedret rensning af udstødningsgassen. Sammenlignet med konkurrenter som Toyota Land Cruiser eller Mercedes G-klasse tilbyder Patrol fortsat det bedste forhold mellem pris og ydelse kombineret med robusthed.

Nissan Patrols benzinmotorer: Generation V (1997-2010)

Nissan Patrols benzinmotorprogram var domineret af to V8-motorer: den 4,5-liters VK45DE (245 hk) og den større 4,8-liters TB48DE (245-265 hk). Begge Nissan Patrols V8-motorer var baseret på gennemprøvet teknologi med elektronisk indsprøjtning og tænding. TB48DE udviklede sig til den mest pålidelige benzinmotor i denne generation med sin robuste konstruktion og karakteristiske V8-lyd. Problemerne var for det meste begrænset til hjælpeenheder som generatorer eller kompressorer til klimaanlæg efter mange kilometer. VK45DE var lidt mere tilbøjelig til tændspolefejl og lejlighedsvise problemer med gasspjældet, men forblev generelt meget pålidelig. Begge motorer brugte mellem 14-18 liter pr. 100 kilometer, hvilket blev anset for at være acceptabelt for en V8-offroader af denne størrelse.

Nissan Patrols dieselmotorer: Generation V (1997-2010)

Den gennemprøvede 4,2-liters TD42T blev i første omgang videreført, men fik i 2001 selskab af den mere moderne 3,0-liters ZD30DDTi med common-rail-indsprøjtning og 158-160 hk. ZD30DDTi repræsenterede den nye generation af Nissan Patrol-dieselmotorer med betydeligt lavere brændstofforbrug (8-10 l/100 km) og bedre køreegenskaber. ZD30DDTi viste sig dog at være mere problematisk end sin robuste forgænger - typiske svagheder var revner i topstykket, defekte indsprøjtningsdyser og problemer med recirkulation af udstødningsgassen. På trods af et højere brændstofforbrug forblev den gamle TD42T den mest pålidelige motor og foretrækkes stadig af patruljeentusiaster i dag. Begge motorer havde tilstrækkeligt drejningsmoment til tungt slæb og offroad-brug.

Nissan Patrol-motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
VK45DE (4,5L V8) 245 HK 15-17 l/100 km Tændspoler, gasspjæld God
TB48DE (4,8L V8) 245-265 HK 14-16 l/100 km Minimale svagheder Meget god
TD42T (4,2 liter diesel) 145 HK 11-13 l/100 km Praktisk talt problemfri Meget god
ZD30DDTi (3,0L diesel) 158-160 HK 8-10 l/100 km Revner i topstykket, EGR Moderat

Nissan Patrol-motorer: Generation VI (2010-i dag)

Nissan Patrol-motorer: Generation VI (2010-i dag)

Den nuværende sjette generation revolutionerede Nissan Patrol fuldstændigt og forvandlede den fra en spartansk arbejdshest til en luksuriøs luksus-SUV. Disse moderne Nissan Patrol-motorer når 300.000 til 400.000 kilometer med korrekt vedligeholdelse, selvom den mere komplekse teknologi kræver hyppigere serviceintervaller. Større reparationer er typisk påkrævet mellem 150.000 og 250.000 kilometer, for det meste på grund af turboladere, indsprøjtningssystemer eller elektroniske komponenter. Den absolutte topmotor i denne generation er den 5,6-liters VK56VD med 400 hk - en V8-benzinmotor med direkte indsprøjtning, der kombinerer imponerende køreegenskaber med acceptabel pålidelighed. De tekniske højdepunkter omfatter VVEL-ventilstyring, trinløs variabel knastakseljustering og avanceret turboladerteknologi. I premiumsegmentet konkurrerer Patrol nu direkte med Mercedes GLS, BMW X7 og Audi Q7, men fortsætter med at tilbyde overlegne offroad-egenskaber.

Nissan Patrols benzinmotorer: Generation VI (2010-i dag)

Den nuværende Nissan Patrol benzinmotor er domineret af den 5,6-liters VK56VD, som tilbydes i forskellige effektniveauer fra 400-428 hk. Denne Nissan Patrol V8 har direkte benzinindsprøjtning, VVEL-ventilstyring og trinløs variabel knaststyring. VK56VD udviklede sig til den kraftigste og mest moderne benzinmotor i Patrols historie, men viser også de typiske svagheder ved moderne højtydende motorer. Problemområderne omfatter det komplekse VVEL-ventilstyringssystem, som kan kræve vedligeholdelse efter 100.000-150.000 kilometer, samt lejlighedsvise problemer med højtryksinjektorerne. Brændstofforbruget ligger på 13-16 liter pr. 100 kilometer, hvilket anses for at være moderat for en 2,5 tons tung SUV med 400 hk. Kraftoverførslen er imponerende lineær, og motoren har tilstrækkelige reserver til at trække laster på op til 3,5 ton.

Nissan Patrols dieselmotorer: Generation VI (2010-i dag)

Den 3,0-liters V6-diesel YD25DDTi med 231-238 hk blev udviklet til de europæiske og mellemøstlige markeder, som senere blev erstattet af den mere moderne 3,0-liters twin-turbo V6 YS23DDTTi med 265 hk. Disse Nissan Patrol-dieselmotorer giver en betydeligt bedre økonomi (9-11 l/100 km) end V8-benzinmotorerne og er specielt optimeret til lange afstande og trailerdrift. YS23DDTTi har med sine to sekventielle turboladere vist sig at være den mest moderne og effektive dieselmotor i Patrols historie. Typiske svagheder er de komplekse turboladersystemer, som kan kræve vedligeholdelse efter 200.000 kilometer, samt lejlighedsvise problemer med recirkulation af udstødningsgassen og partikelfilteret. Begge motorer har dog et fremragende drejningsmoment til offroad-brug og er betydeligt mere pålidelige end deres direkte europæiske konkurrenter.

Nissan Patrol-motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
VK56VD (5.6L V8) 400-428 HK 13-16 l/100 km VVEL-system, brændstofinjektorer God
YD25DDTi (3,0L V6 diesel) 231-238 HK 9-11 l/100km Turbolader, EGR God
YS23DDTTi (3,0L V6 Twin-Turbo) 265 HK 8-10 l/100 km Kompleks turbolader God

Konklusion: De bedste Nissan Patrol-motorer i alle generationer

Udviklingen af Nissan Patrol-motorer gennem syv årtier viser en fascinerende udvikling fra enkle, men næsten uforgængelige enheder til ultramoderne, kraftfulde motorer. Mens de historiske generationer var kendetegnet ved ekstrem holdbarhed og nem vedligeholdelse, tilbyder de moderne motorer betydeligt mere komfort og ydeevne, samtidig med at de opretholder en respektabel pålidelighed. Dieselmotorerne er forblevet langdistancemestre på tværs af alle generationer, mens V8-benzinmotorerne er værdsat for deres karakteristiske kraftudfoldelse.

  • Bedste Nissan Patrol benzinmotor:

TB42S (4,2 liter, 145 hk) fra de historiske generationer kombinerer legendarisk pålidelighed med rigelig kraft og er stadig den mest robuste benzinmotor i Patrols historie den dag i dag.

  • Bedste Nissan Patrol-dieselmotor:

TD42T (4,2L turbo, 145 hk) fra generation IV-V betragtes som en af de mest pålidelige dieselmotorer nogensinde og når regelmæssigt op på over 600.000 kilometer uden større reparationer.

  • Bedste moderne Nissan Patrol-motor:

Den nuværende generation VK56VD (5.6L V8, 400 hk) tilbyder den bedste kombination af ydeevne, teknologi og acceptabel pålidelighed til nutidens krav.

Til vedligeholdelse og reservedele til alle Nissan Patrol-generationer tilbyder AUTODOC et omfattende udvalg af originale kvalitetsreservedele med hurtig levering, fra historiske komponenter til de nyeste systemdele.

AUTODOC Bedst sælgende: reservedele til en rimelig pris

OSRAM ORIGINAL 2820 Pære 12V 2W, Sokkelpærer
Anmeldelser - 4
Produktbeskrivelse
  • Lampe / pæretype: Sokkelpærer
  • Produktserie: ORIGINAL
  • Spænding [V]: 12
  • Nominel ydelse [W]: 2
  • Sokkeltype glødepære: W2.1x9.5d
  • OSRAM: Pære
  • Varenummer: 2820
  • Stand: Helt ny
Detaljer
OSRAM Pære 12V 2W, Sokkelpærer
Varenummer: 2820
9,72 kr.
Pris pr. stk
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
Valvoline VR1 Racing 873432 Motorolie 20W-50, 5l, Mineralolie
Anmeldelser - 22
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Specifikation: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4, API SL
  • Produktserie: VR1 Racing
  • Viskositätsklasse SAE: 20W-50
  • Olie: Mineralolie
  • Specification efter API: SL
  • Valvoline: Motorolie
  • Varenummer: 873432
  • Vores pris: 463,26 kr.
Detaljer
Valvoline Motorolie 20W-50, 5l, Mineralolie
Varenummer: 873432
463,26 kr.
92,65 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-54%
TotalEnergies Quartz Ineo Xtra First 214314 Motorolie 0W-20, 5l
Anmeldelser - 23
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: PSA B71 2010, Fiat 9.55535-DM1, OV0401547-A20
  • Specifikation: ACEA C5, API SN PLUS
  • Produktserie: Quartz
  • Viskositätsklasse SAE: 0W-20
  • Version: Ineo Xtra First
  • Beholdertype: Kannister
  • Motorversion: 4-Stroke
  • Køretøjstype: Bil
  • TotalEnergies: Motorolie
  • Varenummer: 214314
  • Vores pris: 614,55 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
TotalEnergies Motorolie 0W-20, 5l
Varenummer: 214314
sammenlignet med vejl. pris 1363,75 kr.

614,55 kr.
122,91 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
CASTROL EDGE LL 15664C Motorolie 5W-30, 20l
Anmeldelser - 42
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 20
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specifikation: ACEA C3
  • Produktserie: EDGE
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: LL
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • CASTROL: Motorolie
  • Varenummer: 15664C
  • Vores pris: 2083,41 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
CASTROL Motorolie 5W-30, 20l
Varenummer: 15664C
2083,41 kr.
104,17 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, Gratis levering
MANNOL SPECIAL PLUS MN7512-4 Motorolie 10W-30, 4l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 32
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • Producentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Specifikation: API SN, ACEA A3 / B3
  • Produktserie: SPECIAL PLUS
  • Viskositätsklasse SAE: 10W-30
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • MANNOL: Motorolie
  • Varenummer: MN7512-4
  • Vores pris: 191,94 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MANNOL Motorolie 10W-30, 4l, Delsyntetisk olie
Varenummer: MN7512-4
Se mere
191,94 kr.
47,99 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
Valvoline SynPower 872378 Motorolie 5W-30, 4l
Anmeldelser - 47
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, MB 226.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-G1
  • Specifikation: ACEA A3 / B4, API SL, API CF
  • Produktserie: SynPower
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • Valvoline: Motorolie
  • Varenummer: 872378
  • Vores pris: 367,82 kr.
Detaljer
Valvoline Motorolie 5W-30, 4l
Varenummer: 872378
367,82 kr.
91,96 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-38%
MOTUL 8100 X-CLEAN+ 106377 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 55
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: VW 504 00, Porsche C30, MB 229.51, BMW Longlife-04, VW 507 00
  • Specifikation: ACEA C3
  • Produktserie: 8100
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: X-CLEAN+
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • Katalysatortype: til køretøjer med katalytisk sod- / partikelfilter
  • Udstødningsnorm: Euro 4 (D4), Euro 5, Euro 6
  • MOTUL: Motorolie
  • Varenummer: 106377
  • Vores pris: 408,96 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MOTUL Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 106377
sammenlignet med vejl. pris 663,74 kr.

408,96 kr.
81,79 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
Valvoline SynPower XL-III C3 872375 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 125
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Specifikation: ACEA C3, API SN
  • Produktserie: SynPower
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: XL-III C3
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • Valvoline: Motorolie
  • Varenummer: 872375
  • Vores pris: 390,60 kr.
Detaljer
Valvoline Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 872375
390,60 kr.
78,12 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-68%
ELF Evolution 900 NF 2198877 Motorolie 5W-40, 5l
Anmeldelser - 73
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: VW 502 00, MB 229.3, VW 505 00
  • Specifikation: API SL, ACEA A3 / B3, API CF, ACEA A3 / B4
  • Produktserie: Evolution
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-40
  • Version: 900 NF
  • Beholdertype: Kannister
  • Specification efter API: CF, SL
  • ELF: Motorolie
  • Varenummer: 2198877
  • Vores pris: 289,10 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
ELF Motorolie 5W-40, 5l
Varenummer: 2198877
sammenlignet med vejl. pris 916,49 kr.

289,10 kr.
57,82 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-5%
LIQUI MOLY Top Tec 4100 3701 Motorolie 5W-40, 5l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 77
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C917-A, MB 229.31, Porsche A40, DEXOS 2, VW 505 01, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-S2, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00
  • Specifikation: API SN, API CF, ACEA C3
  • Produktserie: Top Tec
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-40
  • Version: 4100
  • Olie: Syntetisk olie
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolie
  • Varenummer: 3701
  • Vores pris: 533,62 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolie 5W-40, 5l, Syntetisk olie
Varenummer: 3701
sammenlignet med vejl. pris 563,10 kr.

533,62 kr.
106,72 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MOBIL Super 3000 XE 151453 Motorolie 5W-30, 4l
Anmeldelser - 111
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • Producentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Specifikation: ACEA C3, API SN, API CF
  • Produktserie: Super
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: 3000 XE
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • MOBIL: Motorolie
  • Varenummer: 151453
  • Vores pris: 343,72 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MOBIL Motorolie 5W-30, 4l
Varenummer: 151453
343,72 kr.
85,93 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-13%
VT540S EIBACH VT540-S Skærmforøger foraksel, bagaksel, Splash Guards
Anmeldelser - 19
Produktbeskrivelse
  • Monteringsside: foraksel, bagaksel
  • Længde [mm]: 210
  • Bredde [mm]: 13
  • Yderligere info.: Splash Guards
  • EIBACH: Skærmforøger
  • Varenummer: VT540-S
  • Vores pris: 388,52 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
EIBACH Skærmforøger foraksel, bagaksel, Splash Guards
Varenummer: VT540-S
sammenlignet med vejl. pris 446,62 kr.

388,52 kr.
Pris per sæt af 2 stykker
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-65%
TotalEnergies Quartz Ineo MC3 2204221 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 79
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: VW 505 01, MB 229.52, BMW Longlife-04, Renault RN0700, Renault RN0710, DEXOS 2, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3, OV0401547-D30, OV0401547-G30
  • Specifikation: API SN, API CF, ACEA C3
  • Produktserie: Quartz
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: Ineo MC3
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • TotalEnergies: Motorolie
  • Varenummer: 2204221
  • Vores pris: 370,32 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
TotalEnergies Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 2204221
sammenlignet med vejl. pris 1065,58 kr.

370,32 kr.
74,06 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-62%
ELF Evolution 700 STI 2202841 Motorolie 10W-40, 4l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 83
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • Producentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, Fiat 9.55535-G2, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00
  • Specifikation: API SN, ACEA A3 / B3, API CF, ACEA A3 / B4
  • Produktserie: Evolution
  • Viskositätsklasse SAE: 10W-40
  • Version: 700 STI
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Beholdertype: Kannister
  • Specification efter API: CF, SN
  • ELF: Motorolie
  • Varenummer: 2202841
  • Vores pris: 226,90 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
ELF Motorolie 10W-40, 4l, Delsyntetisk olie
Varenummer: 2202841
sammenlignet med vejl. pris 611,84 kr.

226,90 kr.
56,73 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
WALSER Trish 20038 Sædeovertræk antracit, Fåreskind, foran
Anmeldelser - 3
Produktbeskrivelse
  • Monteringsside: foran
  • Antal dele [delt]: 1
  • Materiale: Fåreskind
  • Farve: antracit
  • Køretøjstype: Personbiler
  • Mængdeenhed: stk.
  • Universal: Ja
  • Version: Trish
  • WALSER: Sædeovertræk
  • Varenummer: 20038
  • Vores pris: 398,88 kr.
Detaljer
WALSER Sædeovertræk antracit, Fåreskind, foran
Varenummer: 20038
398,88 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger

Populární příspěvky

Abonner modtag vores nyhedsbreve

Udfyld din e-mailadresse for at få de seneste nyheder og tips: