• SHOP
  • CLUB
Prøv premium konto
0
Min garage
Tilføj køretøj
0
Vare(r) #
0,00 kr.
Din indkøbsvogn er tom

Problemer med Citroën C4 Picasso

Indholdsfortegnelse

  1. Citroën C4 Picasso: Problemer og fejl
  2. Citroën C4 Picasso: Problemer med at klimaanlægget ikke køler
  3. Citroën C4 Picasso: Problemer med blæseren, der ikke virker
  4. Citroën C4 Picasso: Problemer med ikke at starte og vil ikke starte
  5. Citroën C4 Picasso: Problemer med at varmeapparatet ikke bliver varmt
  6. Citroën C4 Picasso: Problemer med at bagagerummet ikke kan åbnes
  7. Yderligere almindelige fejl på Citroën C4 Picasso
  8. Citroën C4 Picasso: svagheder og styrker

Citroën C4 Picasso: Problemer og fejl

 
  • Klimaanlægget køler ikke: Klimaanlægget mister ofte sin kølekapacitet efter 60.000-80.000 km på grund af tab af kølemiddel eller defekte kompressorer. Dette problem er især almindeligt i Grand Picasso-modeller.
  • Blæseren virker ikke: Den indvendige blæser svigter ofte efter 50.000-70.000 km, hvilket resulterer i komplet varme- og ventilationssvigt. Det er især 1.6 HDI-modeller, der er ramt.
  • Keyless virker ikke: Det nøglefri adgangssystem svigter ofte efter 40.000-60.000 km på grund af defekte sensorer eller batteriproblemer i fjernbetjeningen.
  • Defekt luftaffjedring: I modeller med luftaffjedring opstår der problemer efter 30.000 km, især i Grand Picasso 2.0 HDI på grund af utætte luftbælge eller defekte kompressorer.

Citroën C4 Picasso: Problemer med at klimaanlægget ikke køler

Citroën C4 Picasso: Problemer med at klimaanlægget ikke køler

Klimaanlægget i Citroën C4 Picasso mister ofte sin kølekapacitet, hvilket kan mærkes ved, at der kommer varm luft ud af ventilationsåbningerne. Dette problem opstår især i Grand Picasso benzinmodeller efter 60.000-80.000 kilometer og kan have forskellige årsager. Tab af kølemiddel på grund af utætte rør eller en defekt kondensator er den mest almindelige kilde til fejlen. Når det gælder 1.6 THP-motorer, er for tidlig slitage af airconditionkompressoren også ofte synlig efter blot 50.000 kilometer. Symptomerne spænder fra dårlig køleevne til komplet svigt af klimaanlægget. Især om sommeren fører dette til et betydeligt tab af komfort og kan forringe kørselssikkerheden på grund af duggede ruder.

En systematisk kontrol er afgørende for at sikre, at klimaanlægget fungerer korrekt. De følsomme Citroën C4 Picasso-klimaanlægskompressorer kræver regelmæssig vedligeholdelse hver 24. måned med kontrol af kølemiddel og lækagetest. Diagnosen begynder med en trykmåling af kølemiddelsystemet - det høje tryk skal være mellem 15-20 bar, det lave tryk på 2-3 bar. Hvis der er tab af kølemiddel, skal hele systemet kontrolleres for lækager ved hjælp af UV-kontrastmiddel for at lokalisere lækager. Udskiftning af airconditionkompressoren koster mellem 800-1200 euro, mens påfyldning af kølemiddel koster omkring 100-150 euro. Forebyggende vedligeholdelse med årlig desinfektion af systemet forhindrer større skader.

Citroën C4 Picasso: Problemer med blæseren, der ikke virker

Blæseren til opvarmning og ventilation svigter ofte i Citroën C4 Picasso efter 50.000-70.000 kilometer, hvilket resulterer i et fuldstændigt tab af indvendig ventilation. Det er især modellerne 1.6 HDI og Grand Picasso 1.6 HDI, hvor blæsermotoren svigter på grund af slid på kulbørsterne eller defekte lejer. De første symptomer er usædvanlige lyde som knirken eller raslen, når ventilationen er tændt. I fremskredne stadier starter blæseren slet ikke længere eller arbejder kun på højeste niveau. I Grand Picasso-modeller kan blæserregulatoren også være defekt, hvilket resulterer i ukontrolleret blæserydelse. Nedbrud opstår ofte pludseligt og påvirker både komfort og køresikkerhed på grund af duggede ruder.

QF 0468 BOSCH F 026 C00 468 Hjulsensor, dæktrykkontrolsystem
Anmeldelser - 27
Produktbeskrivelse
  • Frekvensområde [MHz]: 433
  • Materiale: Stål
  • Farve: sort
  • kan programmeres
  • BOSCH: Hjulsensor, dæktrykkontrolsystem
  • Varenummer: F 026 C00 468
  • Stand: Helt ny
Detaljer
BOSCH Hjulsensor, dæktrykkontrolsystem
Varenummer: F 026 C00 468
252,09 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
HJS 93 21 5018 Partikelfilter Euro 5, Cordierit, med befæstelsesmateriale
Anmeldelser - 7
Produktbeskrivelse
  • ikke til kørsel på rapsolie
  • Tillægsartikel / Yderligere info. 2: med befæstelsesmateriale
  • Udstødningssystem: til køretøjer m fabriksmonteret sod- / partikelfilter
  • ikke egnet til brændstoftype: Biodiesel
  • Som afbilledet
  • Vær opmærksom på bilfabrikantens anvisninger
  • Se brugsanvisning
  • Udstødningsnorm: Euro 5
  • Materiale: Cordierit
  • Katalysatortype: uden katalysator
  • med ECE / ABE-godkendelse
  • ingen effektøgning
  • HJS: Partikelfilter
  • Varenummer: 93 21 5018
  • Vores pris: 3135,21 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
HJS Partikelfilter Euro 5, Cordierit, med befæstelsesmateriale
Varenummer: 93 21 5018
3135,21 kr.
Pris inkl. 25 % moms, Gratis levering
FA1 008-946 Rep.sæt, udstødningsrør
Anmeldelser - 11
Produktbeskrivelse
  • Diameter [mm]: 46
  • Alternativt reparationssæt: 008-948
  • FA1: Rep.sæt, udstødningsrør
  • Varenummer: 008-946
  • Vores pris: 84,17 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
FA1 Rep.sæt, udstødningsrør
Varenummer: 008-946
84,17 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
067SE EXIDE EXCELL EB740 Starterbatteri 12V 74Ah 680A B13 Bly-syre batteri
Anmeldelser - 31
Produktbeskrivelse
  • Produktserie: EXCELL
  • Batterikapacitet [Ah]: 74
  • Batteri: Bly-syre batteri
  • Bespænding: B13
  • Koldstarts-strøm (A): 680
  • Længde [mm]: 278
  • Bredde [mm]: 175
  • Højde [mm]: 190
  • Spænding [V]: 12
  • DIN / ISO: L3
  • Poltype: EN, 1
  • Polstilling 0
  • EXIDE: Starterbatteri
  • Varenummer: EB740
  • Vores pris: 937,96 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
EXIDE Starterbatteri 12V 74Ah 680A B13 Bly-syre batteri
Varenummer: EB740
937,96 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
555 59 EXIDE EXCELL EB620 Starterbatteri 12V 62Ah 540A B13 Bly-syre batteri
Anmeldelser - 46
Produktbeskrivelse
  • Produktserie: EXCELL
  • Batterikapacitet [Ah]: 62
  • Batteri: Bly-syre batteri
  • Bespænding: B13
  • Koldstarts-strøm (A): 540
  • Længde [mm]: 242
  • Bredde [mm]: 175
  • Højde [mm]: 190
  • Spænding [V]: 12
  • DIN / ISO: L2
  • Poltype: EN, 1
  • Polstilling 0
  • EXIDE: Starterbatteri
  • Varenummer: EB620
  • Vores pris: 777,60 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
EXIDE Starterbatteri 12V 62Ah 540A B13 Bly-syre batteri
Varenummer: EB620
777,60 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger

En professionel inspektion er nødvendig for at diagnosticere blæserproblemerne korrekt. De robuste Citroën C4 Picasso-blæsermotorer kræver et tjek af de elektriske forbindelser og børsteslid for hver 60.000 kilometer. Fejldiagnosen begynder med at måle strømforbruget - en sund blæsermotor trækker mellem 8-15 ampere afhængigt af effektniveauet. I tilfælde af et totalt svigt skal sikringen (normalt 40A) og relæet kontrolleres først. Blæsermotoren er placeret under instrumentbrættet i passagersiden og er tilgængelig, når handskerummet er fjernet. Udskiftning af den komplette blæsermotor koster 200-350 euro, mens en defekt blæserstyring koster omkring 150-250 euro. Regelmæssige filterskift for hver 15.000 kilometer forhindrer for tidlig slitage på grund af støvaflejringer.

Citroën C4 Picasso: Problemer med ikke at starte og vil ikke starte

Citroën C4 Picasso: Problemer med ikke at starte og vil ikke starte

Startproblemer med Citroën C4 Picasso viser sig i forskellige former og rammer især benzinmodellerne 1.6 VTI og Grand Picasso efter 80.000-100.000 kilometer. Motoren vil ikke starte eller starter ikke, og årsagerne kan være alt fra defekte tændspoler og slidte brændstofpumper til problemer med motorens styreenhed. I 1.6 THP-motorer er det ofte højtrykspumpen eller indsprøjtningsventilerne, der er påvirket, hvilket kan mærkes ved længere starttider eller ujævn tomgang. Problemer med koldstart opstår især på HDI-dieselmotorer, hvis gløderørene eller glødetidsrelæet er defekte. Batteriet mister ofte sin kapacitet efter 4-5 år, hvilket også fører til startproblemer. Desuden kan problemer med startspærren eller det nøglefri system forhindre start.

Professionel vedligeholdelse er afgørende for pålidelig start af køretøjet. De komplekse Citroën C4 Picasso-startsystemer kræver regelmæssig kontrol af batterispændingen (skal være over 12.4 V i tomgang) og startstrømsforbruget. I tilfælde af startproblemer skal man gå systematisk til værks: Mål først batterispændingen under belastning, tjek derefter brændstoftilførslen og til sidst tændingssystemet. Med HDI-motorer er railtrykket afgørende - det skal nå op på mindst 250 bar under startprocessen. Defekte gløderør kan kendes på et strømforbrug på mindre end 8 ampere pr. stik. Udskiftning af en brændstofpumpe koster 300-500 euro, nye gløderør omkring 200-300 euro for et sæt. Forebyggende foranstaltninger som regelmæssige batteritests og rensning af brændstofsystemet for hver 30.000 kilometer forhindrer de fleste startproblemer.

Citroën C4 Picasso: Problemer med at varmeapparatet ikke bliver varmt

Varmeanlægget i Citroën C4 Picasso bliver ofte ikke ordentligt varmt, hvilket især forekommer i Grand Picasso-modellerne efter 60.000-80.000 kilometer. Problemet viser sig ved, at der kommer kold luft ud af ventilationsåbningerne, selv om motoren er varm, og det kan have forskellige årsager. I 2.0 HDI-motorer er varmeveksleren ofte tilstoppet eller utæt, mens termostaten i benzinmotorer ofte sidder fast. En anden almindelig fejl er luft i kølesystemet efter reparationer eller lækager. Varmeventilerne kan miste deres funktion efter 70.000 kilometer på grund af slitage eller tilkalkning. I forbindelse med automatiske klimaanlæg kan den elektroniske temperaturstyring også være defekt. Dette problem er især irriterende om vinteren, da det forringer kørekomforten betydeligt, og ruderne kan dugge til.

Regelmæssig vedligeholdelse er afgørende for, at varmesystemet fungerer optimalt. De følsomme Citroën C4 Picasso varmesystemer kræver, at kølekredsløbet skylles, og at kølevæskekoncentrationen kontrolleres for hver 60.000 kilometer. Diagnosen begynder med at kontrollere kølevæskeniveauet og temperaturen ved varmeveksleren - begge forbindelser skal være jævnt varme i henhold til driftstemperaturen. Termostaten åbner ved 89 °C for benzinmotorer og 83 °C for dieselmotorer. Hvis kun den ene tilslutning er varm, tyder det på en blokering. Varmeventilerne kan testes ved at aktivere dem med et diagnoseapparat. En ny varmeveksler koster 150-300 euro, en termostat ca. 50-80 euro. Regelmæssig udskiftning af kølevæsken for hver 120.000 kilometer og brug af den foreskrevne frostvæske forebygger forkalkning og korrosion.

Citroën C4 Picasso: Problemer med at bagagerummet ikke kan åbnes

Bagagerummet på Citroën C4 Picasso kan ofte ikke åbnes, hvilket især forekommer i Grand Picasso-modeller efter 50.000-70.000 kilometer. Problemet kan have mekaniske eller elektriske årsager og viser sig ved, at hverken fjernbetjeningen eller den indvendige kontakt betjener bagagerumslåsen. I tilfælde af mekaniske defekter er selve låsen ofte blokeret på grund af slid eller korrosion, mens elektriske problemer normalt skyldes defekte aktuatorer eller afbrudte kabelforbindelser. Et fastklemt bagagerum er især irriterende, når bilen er fuldt lastet eller i en nødsituation. I nogle modeller kan centrallåsesystemet også være påvirket, hvilket betyder, at bagagerummet kun kan åbnes mekanisk ved hjælp af nødnøglen. Fugt kan også føre til korrosion på kontakterne og forværre problemet.

Et systematisk tjek er nødvendigt for at afhjælpe problemerne med bagagerummet. De komplekse Citroën C4 Picasso bagagerumslåse kræver regelmæssig vedligeholdelse med smøring af de mekaniske dele hver 24. måned. Fejlfinding begynder med at tjekke sikringerne - bagagerumslåsen er normalt beskyttet af en 15A-sikring. Spændingen ved servomotoren kan måles med et multimeter (bør være 12 V). Mekaniske blokeringer kan genkendes på modstanden, når låsen betjenes manuelt. I tilfælde af elektriske problemer skal hele låsen ofte udskiftes, hvilket koster 200-400 euro. Servomotoren alene koster omkring 100-150 euro. Forebyggende pleje med syrefrit smøremiddel og beskyttelse mod fugt forlænger levetiden betydeligt.

NTY ECT-PE-000 Sensor, udetemp.
Anmeldelser - 18
Produktbeskrivelse
  • Kabellængde [mm]: 300
  • Læs serviceinformationen
  • Fabrikationsnummer: ECT-PE-000
  • NTY: Sensor, udetemp.
  • Varenummer: ECT-PE-000
  • Vores pris: 75,93 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
NTY Sensor, udetemp.
Varenummer: ECT-PE-000
75,93 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
VALEO 837522 Koblingssæt med tomassesvinghjul, med centraludrykker, med skruesæt, med sikringsskruesæt
Anmeldelser - 33
Produktbeskrivelse
  • Tillægsartikel / Yderligere info.: med tomassesvinghjul, med centraludrykker
  • Tandantal: 26
  • Tillægsartikel / Yderligere info. 2: med skruesæt, med sikringsskruesæt
  • Ny del
  • Vægt [kg]: 20
  • Antal fastgørelseshuller: 6
  • kun anvendelig i sæt
  • Boringsdiameter [mm]: 24
  • Tilspændingsmoment [Nm]: 60
  • Antal monteringshuller på centraludrykker: 3
  • fås kun i sæt
  • VALEO: Koblingssæt
  • Varenummer: 837522
  • Vores pris: 3879,27 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
VALEO Koblingssæt med tomassesvinghjul, med centraludrykker, med skruesæt, med sikringsskruesæt
Varenummer: 837522
3879,27 kr.
Pris inkl. 25 % moms, Gratis levering
VALEO 632200 Parkeringssensor bag, med sensor, Anzahl der Sensoren: 4
Anmeldelser - 20
Produktbeskrivelse
  • Monteringsside: bag
  • Farve: sort, mat
  • Trækanordning: med automatisk parkeringsassistent afbrydelse
  • Køretøjstilbehør: til køretøjer med anhængertræk
  • DIN / ISO: 17386
  • Sensortype: Ultralydsensor
  • Visning: uden visning
  • Vægt [kg]: 1,156
  • Kemisk egenskab: malbar
  • Nominel spænding [V]: 12
  • Tillægsartikel / Yderligere info. 2: med sensor
  • Monteringstype: montering
  • Sensorudstrålingsvinkel parkeringsassistent: Sensorudstrålingsvinkel : 0 til 5 grader
  • Højdejustering til [cm]: 65
  • Parkeringsassistent aktivering: med akustisk advarselsfunktion, med radio-mute, Aktiveringsmulighed via kontakt, Aktivering via bakgear
  • Parameter Programming, PPS (Parkeringsassistent): med parameter programmering, PPS
  • til køretøjsbredde til [m]: 2,2
  • Rækkevidde til [m]: 1,7
  • Rækkevidde fra [m]: 0,1
  • Højdejustering fra [cm]: 40
  • Monteringstid på [i timer]: 1,5
  • Antal sensorer: 4
  • VALEO: Parkeringssensor
  • Varenummer: 632200
  • Vores pris: 806,72 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
VALEO Parkeringssensor bag, med sensor, Anzahl der Sensoren: 4
Varenummer: 632200
806,72 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-55%
H7 OSRAM COOL BLUE INTENSE next Generation 64210CBN-HCB Pære, fjernlys H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogen
Anmeldelser - 65
Produktbeskrivelse
  • Produktserie: COOL BLUE INTENSE next Generation
  • Lampe / pæretype: H7
  • Lampekonstruktion: Halogen
  • Nominel ydelse [W]: 55
  • Spænding [V]: 12
  • Farvetemperatur [K]: 5000
  • Sokkeltype glødepære: PX26d
  • OSRAM: Pære, fjernlys
  • Varenummer: 64210CBN-HCB
  • Stand: Helt ny
Detaljer
OSRAM Pære, fjernlys H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogen
Varenummer: 64210CBN-HCB
sammenlignet med vejl. pris 320,64 kr.

143,81 kr.
Pris per sæt af 2 stykker
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
EL600 (027EFB) EXIDE EFB EL600 Starterbatteri 12V 60Ah 640A EFB-batteri
Anmeldelser - 57
Produktbeskrivelse
  • Produktserie: EFB
  • Batterikapacitet [Ah]: 60
  • Batteri: EFB-batteri
  • Koldstarts-strøm (A): 640
  • Længde [mm]: 242
  • Bredde [mm]: 175
  • Højde [mm]: 190
  • Spænding [V]: 12
  • DIN / ISO: L2
  • Poltype: 1, 1,EN
  • Bespænding: B13
  • Polstilling 0
  • EXIDE: Starterbatteri
  • Varenummer: EL600
  • Vores pris: 1031,59 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
EXIDE Starterbatteri 12V 60Ah 640A EFB-batteri
Varenummer: EL600
1031,59 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger

Yderligere almindelige fejl på Citroën C4 Picasso

Yderligere almindelige fejl på Citroën C4 Picasso

Baseret på erfaringerne fra Citroën C4 Picasso-førere opstår følgende yderligere problemer:

 
  • Elektronisk parkeringsbremse defekt: opstår ofte efter 80.000-100.000 km på grund af slid på servomotorerne eller kalkaflejringer på bremseklodserne.
  • Xenon-forlygteballast defekt: Problemer opstår normalt efter 60.000-80.000 km på grund af overophedning eller fugt i forlygtehuset.
  • Turboladerproblemer med HDI-motorer: Fejl opstår typisk efter 120.000-150.000 km på grund af olieforkoksning eller defekte ledevinger.
  • Ryk i den automatiske gearkasse: Især i automatiske modeller efter 100.000-120.000 km på grund af slidte koblinger eller defekte ventiler.
  • Vinduesløftere defekte: Elektriske vinduesløftere svigter ofte efter 70.000-90.000 km på grund af slidte styreskinner eller defekte motorer.
  • Defekt ABS-sensor: Problemer med hjulhastighedssensorerne opstår normalt efter 80.000-100.000 km på grund af korrosion eller mekaniske skader.
  • Defekt brændstofpumpe: I benzinmotorer efter 120.000-140.000 km på grund af slid eller forurening i tanken.

Citroën C4 Picasso: svagheder og styrker

Styrke Svage punkter
Rummeligt interiør Aircondition køler ikke
Fleksibelt sædesystem Blæseren virker ikke
Godt overblik Problemer med elektronikken
Komfortabel affjedring Varmeapparatet bliver ikke varmt
Praktiske opbevaringsløsninger Startproblemer
Lave vedligeholdelsesomkostninger Bagagerummet kan ikke åbnes
Moderne sikkerhedsudstyr Keyless virker ikke
Økonomiske HDI-motorer Defekt luftaffjedring

Citroën C4 Picasso er en praktisk familiebil med nogle typiske svage punkter, som primært påvirker komforten og det elektroniske udstyr. De mest almindelige fejl opstår efter 50.000-80.000 kilometer og kan i vid udstrækning undgås med regelmæssig vedligeholdelse og forebyggende foranstaltninger.

 

AUTODOC Bedst sælgende: reservedele til en rimelig pris

-60%
TotalEnergies Quartz INEO FDE 2205313 Motorolie 0W-30, 5l, HC synteseolie (hydro-cracked)
Anmeldelser - 12
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 0W-30
  • ACEA: ACEA C2
  • API: API SN
  • Producentens anbefalinger: Ford WSS-M2C950-A, STJLR.03.5007
  • Indhold [liter]: 5
  • Olie: HC synteseolie (hydro-cracked)
  • Produktserie: Quartz
  • Version: INEO FDE
  • Varenummer: 2205313
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • TotalEnergies: Motorolie
  • Vores pris: 461,54 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
TotalEnergies Motorolie 0W-30, 5l, HC synteseolie (hydro-cracked)
Varenummer: 2205313
sammenlignet med vejl. pris 1177,39 kr.

461,54 kr.
92,31 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
D24 VARTA BLUE dynamic D24 5604080543132 Starterbatteri 12V 60Ah 540A Bly-syre batteri
Anmeldelser - 37
Produktbeskrivelse
  • Version: D24
  • Produktserie: BLUE dynamic
  • Batterikapacitet [Ah]: 60
  • Batteri: Bly-syre batteri
  • Koldstarts-strøm (A): 540
  • Længde [mm]: 242
  • Bredde [mm]: 175
  • Højde [mm]: 190
  • Spænding [V]: 12
  • Læs serviceinformationen
  • Vægt [kg]: 15
  • DIN / ISO: L2
  • Poltype: 1
  • Polstilling 0
  • Bespænding: B13
  • VARTA: Starterbatteri
  • Varenummer: 5604080543132
  • Vores pris: 935,79 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
VARTA Starterbatteri 12V 60Ah 540A Bly-syre batteri
Varenummer: 5604080543132
935,79 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
EK700 (067AGM) EXIDE AGM EK720 Starterbatteri 12V 72Ah 760A AGM-batteri
Anmeldelser - 20
Produktbeskrivelse
  • Produktserie: AGM
  • Batterikapacitet [Ah]: 72
  • Batteri: AGM-batteri
  • Koldstarts-strøm (A): 760
  • Længde [mm]: 278
  • Bredde [mm]: 175
  • Højde [mm]: 190
  • Spænding [V]: 12
  • DIN / ISO: L3
  • Poltype: 1, 1,EN
  • Bespænding: B13
  • Polstilling 0
  • EXIDE: Starterbatteri
  • Varenummer: EK720
  • Vores pris: 1485,26 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
EXIDE Starterbatteri 12V 72Ah 760A AGM-batteri
Varenummer: EK720
1485,26 kr.
Pris inkl. 25 % moms, Gratis levering
1831 BOSCH 0 986 018 310 Starter 12V, 1,4kW, Zähnez.: 10, 13, 12, 11, 30,50, links
Anmeldelser - 9
Produktbeskrivelse
  • Nominel ydelse (kW): 1,4
  • Spænding [V]: 12
  • Tandantal: 10, 13, 12, 11
  • Rotationsretning: Roterer med uret
  • Antal fastgørelseshuller 0
  • Antal gevind huller: 3
  • Ombytningsdel
  • Klemme: 30,50
  • Position / grad: links
  • Drev-udgangsposition [mm]: -5,5
  • Startertype: selvlejret
  • Længde [mm]: 238
  • Gevindmål: M10x1.5
  • Gevindmål 1: M10x1.5
  • Gevindmål 2: M10x1.5
  • Fastgørelsesvinkel [grader]: 56
  • Vinkelmål gaffelåbning [grader]: 35
  • Vinkelmål trekantsbærearm [grader]: 56
  • BOSCH: Starter
  • Varenummer: 0 986 018 310
  • Vores pris: 913,15 kr.
  • Stand: Renoveret
Detaljer
BOSCH Starter 12V, 1,4kW, Zähnez.: 10, 13, 12, 11, 30,50, links
Varenummer: 0 986 018 310
913,15 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-27%
FANFARO Max 7 FF8710-1 Gearolie 75W-80, Inhalt: 1l
Anmeldelser - 59
Produktbeskrivelse
  • Produktserie: Max 7
  • SAE-viskositetsklasse: 75W-80
  • Producentens anbefalinger: VW G 009 317, VW G 052 171, VW G 052 178, VW G 052 512, VW G 052 532, VW G 052 527, VW G 052 726, VW G 052 798, VW G 055 726, BMW MTF LT-1, BMW MTF LT-2, BMW MTF LT-3, BMW MTF LT-4, Ford WSS-M2C200-D2, MB 235.10, Nissan 999MP-MTF20P, Nissan KE91699932R, Mitsubishi MZ312644, PSA 9730 A2, PSA 9730 A8, PSA B71 2330, Toyota JWS 227
  • Indhold [liter]: 1
  • gearkassetype, (man. / aut.): til manuelt gear
  • Specifikation: API GL-4
  • Beholdertype: Flaske
  • Køretøjstype: Bil
  • FANFARO: Gearolie
  • Varenummer: FF8710-1
  • Vores pris: 70,47 kr.
Detaljer
FANFARO Gearolie 75W-80, Inhalt: 1l
Varenummer: FF8710-1
Se mere
sammenlignet med vejl. pris 96,59 kr.

70,47 kr.
70,47 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
S5 A08 BOSCH S5 0 092 S5A 080 Starterbatteri 12V 70Ah 760A AGM-batteri
Anmeldelser - 28
Produktbeskrivelse
  • Produktserie: S5
  • Batterikapacitet [Ah]: 70
  • Batteri: AGM-batteri
  • Koldstarts-strøm (A): 760
  • Længde [mm]: 278
  • Bredde [mm]: 175
  • Højde [mm]: 190
  • Spænding [V]: 12
  • DIN / ISO: L3
  • Bespænding: B00
  • Poltype: 1
  • BOSCH: Starterbatteri
  • Varenummer: 0 092 S5A 080
  • Vores pris: 1556,99 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
BOSCH Starterbatteri 12V 70Ah 760A AGM-batteri
Varenummer: 0 092 S5A 080
1556,99 kr.
Pris inkl. 25 % moms, Gratis levering
-28%
CASTROL Magnatec C2 15F6C5 Motorolie 5W-30, 4l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 73
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2
  • Producentens anbefalinger: PSA B71 2290
  • Indhold [liter]: 4
  • Olie: Syntetisk olie
  • Produktserie: Magnatec
  • Version: C2
  • Varenummer: 15F6C5
  • Beholdertype: Kannister
  • CASTROL: Motorolie
  • Vores pris: 291,00 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
CASTROL Motorolie 5W-30, 4l, Syntetisk olie
Varenummer: 15F6C5
sammenlignet med vejl. pris 406,29 kr.

291,00 kr.
72,75 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
TotalEnergies Traxium Gear 8 2201278 Gearolie 75W-80, Inhalt: 1l
Anmeldelser - 67
Produktbeskrivelse
  • Version: Gear 8
  • Produktserie: Traxium
  • SAE-viskositetsklasse: 75W-80
  • Producentens anbefalinger: PSA B71 2330
  • Indhold [liter]: 1
  • gearkassetype, (man. / aut.): til manuelt gear
  • Specifikation: API GL-4+
  • Beholdertype: Flaske
  • Køretøjstype: Bil
  • TotalEnergies: Gearolie
  • Varenummer: 2201278
  • Vores pris: 142,31 kr.
Detaljer
TotalEnergies Gearolie 75W-80, Inhalt: 1l
Varenummer: 2201278
Se mere
142,31 kr.
142,31 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
LuK RepSet DMF 600 0143 00 Koblingssæt med centraludrykker, uden styreleje, med svinghjul, med skruesæt, Specialværktøj er nødvending for montage, Dobbeltmassesvinghjul med friktionsreguleringsskive, med automatisk justering
Anmeldelser - 6
Produktbeskrivelse
  • Tillægsartikel / Yderligere info.: med centraludrykker, uden styreleje
  • Produktserie: RepSet DMF
  • Tillægsartikel / Yderligere info. 2: med svinghjul, med skruesæt, Specialværktøj er nødvending for montage, Dobbeltmassesvinghjul med friktionsreguleringsskive
  • Justering: med automatisk justering
  • Antal tænder (I forhold til max. frivinkel): 7
  • Max. kippetollerence [mm]: 2,9
  • Max. frivinkel [grader]: 19
  • Antal fastgørelseshuller: 6
  • LuK: Koblingssæt
  • Varenummer: 600 0143 00
  • Vores pris: 4199,99 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
LuK Koblingssæt med centraludrykker, uden styreleje, med svinghjul, med skruesæt, Specialværktøj er nødvending for montage, Dobbeltmassesvinghjul med friktionsreguleringsskive, med automatisk justering
Varenummer: 600 0143 00
4199,99 kr.
Pris inkl. 25 % moms, Gratis levering
-68%
ELF Evolution 900 NF 2198877 Motorolie 5W-40, 5l
Anmeldelser - 75
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SL, API CF
  • Producentens anbefalinger: VW 502 00, MB 229.3, VW 505 00
  • Indhold [liter]: 5
  • Produktserie: Evolution
  • Version: 900 NF
  • Varenummer: 2198877
  • Beholdertype: Kannister
  • ELF: Motorolie
  • Vores pris: 289,16 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
ELF Motorolie 5W-40, 5l
Varenummer: 2198877
sammenlignet med vejl. pris 916,49 kr.

289,16 kr.
57,83 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger

Populární příspěvky

Abonner modtag vores nyhedsbreve

Udfyld din e-mailadresse for at få de seneste nyheder og tips: