• SHOP
  • CLUB
Prøv premium konto
0
Min garage
Tilføj køretøj
0
Vare(r) #
0,00 kr.
Din indkøbsvogn er tom

Renault Clio motorer

Indholdsfortegnelse

  1. Renault Clio-motorer: Historiske generationer I-III (1990-2012)
    1. Renault Clio benzinmotorer: Historiske generationer I-III (1990-2012)
    2. Renault Clio dieselmotorer: Historiske generationer I-III (1990-2012)
  2. Renault Clio-motorer: Generation IV (2012-2019)
    1. Renault Clio benzinmotorer: Generation IV (2012-2019)
    2. Renault Clio dieselmotorer: Generation IV (2012-2019)
  3. Renault Clio-motorer: Generation V (2019-i dag)
    1. Renault Clio mild hybrid benzinmotor: Generation V (2019-i dag)
    2. Renault Clio fuldhybrid: Generation V (2019-i dag)
    3. Renault Clio benzinmotorer: Generation V (2019-i dag)
  4. Konklusion: De bedste Renault Clio-motorer i alle generationer

Siden lanceringen i 1990 er Renault Clio blevet en af de mest succesfulde små biler i Europa med et imponerende udvalg af Renault Clio-motorer over fem generationer. Hver generation har bragt innovative teknologier og forskellige styrker, fra de robuste atmosfæriske motorer i de tidlige dage til de moderne hybriddrivlinjer i den nuværende generation.

Renault Clio-motorer: Historiske generationer I-III (1990-2012)

Renault Clio-motorer: Historiske generationer I-III (1990-2012)

De første tre generationer af Renault Clio prægede det europæiske marked for små biler i over to årtier og lagde fundamentet for mærket. Generation I (1990-1998) startede med gennemprøvede atmosfæriske motorer, der nemt nåede 250.000 til 300.000 kilometer med korrekt vedligeholdelse. Generation II (1998-2005) introducerede mere moderne indsprøjtningsteknologi og tilbød et større udvalg af motorer, mens Generation III (2005-2012) introducerede de første turbobenzinmotorer og common-rail-dieselmotorer. Det absolutte højdepunkt i disse historiske generationer var 2.0 16V fra Generation II med 172 hk i Clio RS, som kombinerede sportslige præstationer med overraskende høj pålidelighed. Typiske reparationsintervaller for atmosfæriske motorer var mellem 150.000 og 200.000 kilometer, mens de tidlige turbomotorer krævede opmærksomhed fra så lidt som 120.000 kilometer.

Renault Clio benzinmotorer: Historiske generationer I-III (1990-2012)

Renault Clios benzinmotorprogram i de første tre generationer omfattede en bred vifte fra basale 1,2-liters motorer til kraftfulde 2,0-liters enheder. Generation I tilbød primært atmosfæriske motorer: 1,2 (54-58 hk), 1,4 (75-80 hk) og 1,8 (90-107 hk). Disse Renault Clio-motorer blev anset for at være særligt pålidelige og vedligeholdelsesfattige. Generation II udvidede sortimentet med den legendariske 2.0 16V med 172 hk i Clio RS og introducerede de første 1,6-liters motorer. Renault Clio 1.6 16V med 110 hk blev den mest populære motor i denne generation. Generation III bragte endelig den første turboladede benzinmotor: 1,2 TCe med 100 hk, som i starten kæmpede med problemer med turboladeren. Den bedste benzinmotor i disse historiske generationer var 1,4 16V med 98 hk fra generation II - den tilbød en perfekt balance mellem ydelse, forbrug og holdbarhed.

Renault Clio dieselmotorer: Historiske generationer I-III (1990-2012)

Renault Clios dieselhistorie begyndte i generation I med den robuste 1.9 D (64 hk), en motor med indirekte indsprøjtning uden turbolader. Generation II introducerede den mere moderne 1,5 dCi, som blev tilbudt med forskellige effektniveauer fra 65 til 106 hk. Denne Renault Clio 1.5 dCi udviklede sig til en succesfuld motor og er stadig i brug i dag. Generation III forfinede 1,5 dCi yderligere og tilbød også en 1,2 dCi med 75 hk som indgangsdiesel. Renault Clio 1,5 dCi med 86 hk fra Generation III betragtes som den mest pålidelige dieselmotor i disse generationer - den kombinerede et lavt brændstofforbrug (4,2 l/100 km) med en lang levetid og kørte regelmæssigt over 400.000 kilometer.

Renault Clio motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
1,2 8V (Gen I-II) 54-75 HK 6,5-7,2 l/100 km Tændspoler, tomgangshastighedsregulator God
1,4 16V (Gen II-III) 98 HK 6,8-7,4 l/100 km Meget robust, næsten ingen problemer Meget god
1,6 16V (Gen II-III) 110 HK 7,2-7,8 l/100 km Gasspjæld, lambdasonde God
2.0 16V RS (Gen II-III) 172-197 HK 8,5-9,2 l/100 km Sporty kørsel, men robust Meget god
1,2 TCe (Gen III) 100 HK 5,9-6,4 l/100 km Tidlige problemer med turboladeren Gennemsnitlig
1,9 D (Gen I) 64 HK 5,8-6,2 l/100 km Højlydt, lidt kraft Gennemsnitlig
1,5 dCi (Gen II-III) 65-106 HK 4,0-4,8 l/100 km Meget pålidelig fra 2001 Meget god
1,2 dCi (Gen III) 75 HK 4,2-4,6 l/100 km Ikke særlig almindelig God

Renault Clio-motorer: Generation IV (2012-2019)

Renault Clio-motorer: Generation IV (2012-2019)

Den fjerde generation af Renault Clio markerede et teknologisk vendepunkt med introduktionen af moderne downsizing-koncepter og forbedret effektivitet. Denne generation nåede typisk 200.000 til 280.000 kilometer med korrekt vedligeholdelse, og de velafprøvede 1,5 dCi-dieselmotorer forblev langdistancemestre. Større motorfejl var sjældne, og kun de nye 0,9 TCe trecylindrede motorer viste begyndervanskeligheder i begyndelsen. Den absolutte topmotor i denne generation var Renault Clio 1.5 dCi med 90 hk, som perfekt kombinerede effektivitet og pålidelighed. Blandt de tekniske højdepunkter var start-stop-systemer som standard for første gang og optimeret aerodynamik. Sammenlignet med konkurrenterne positionerede Clio IV sig som en særlig økonomisk og pålidelig lille bil.

Renault Clio benzinmotorer: Generation IV (2012-2019)

Renault Clios benzinmotorprogram i fjerde generation fokuserede konsekvent på downsizing med turboladning. Den nye 0,9 TCe trecylindrede blev tilbudt i forskellige effektniveauer fra 90 til 120 hk og erstattede de større atmosfæriske motorer. Samtidig forblev den gennemprøvede 1,2 16V med 75 hk tilgængelig som indgangsmotor. Renault Clio 0,9 TCe med 90 hk udviklede sig til en bestseller, men led af typiske problemer med tidlige trecylindrede turbomotorer: tændspolefejl, turboladerproblemer og øget olieforbrug. Renault Clio 1.2 16V, som blev betragtet som den sidste atmosfæriske benzinmotor i serien, viste sig at være meget mere pålidelig. For sportslige bilister var der Clio RS med 1,6 Turbo og 200 hk, som dog var mere sårbar på grund af sin kompleksitet.

Renault Clio dieselmotorer: Generation IV (2012-2019)

Den gennemprøvede Renault Clio 1.5 dCi forblev kernen i dieselprogrammet og blev tilbudt i effektniveauer fra 75 til 110 hk. Alle varianter havde moderne common-rail-indsprøjtning og partikelfiltre. Renault Clio 1,5 dCi med 90 hk (Energy dCi 90) viste sig at være den bedste motor i denne generation - den kombinerede et standardforbrug på kun 3,2 l/100 km med høj pålidelighed og kørte regelmæssigt over 350.000 kilometer. De mere kraftfulde 110 hk-varianter tilbød mere kraft, men var lidt mere modtagelige for turboladerproblemer under sportslig kørsel.

Renault Clio motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
1,2 16V 75 HK 6,9-7,5 l/100 km Robust, men lidt kraft God
0,9 TCe 90-120 HK 4,9-5,4 l/100 km Tændspoler, turbolader, olieforbrug Moderat
1,6 Turbo RS 200 HK 7,8-8,4 l/100 km Kompleks, sporty kørsel Gennemsnitlig
1,5 dCi 75-110 HK 3,2-4,1 l/100 km Meget pålidelig (90 hk-variant) Meget god

Renault Clio-motorer: Generation V (2019-i dag)

Renault Clio-motorer: Generation V (2019-i dag)

Den nuværende femte generation af Renault Clio repræsenterer det nyeste inden for småbilsteknologi og er helt afhængig af elektrificerede drivsystemer. Alle motorer har mild hybridteknologi eller er designet som fuldhybrider. Det forventede kilometertal er 250.000 til 300.000 kilometer, hvor hybridteknologien aflaster forbrændingsmotoren og sikrer en længere levetid. Typiske reparationsintervaller er blevet forlænget på grund af den elektriske understøttelse, og den første større vedligeholdelse forventes ikke før 180.000 kilometer. Det absolutte højdepunkt er Renault Clio E-Tech Hybrid med 140 hk systemydelse, som tilbyder effektivitet og kørekomfort på højeste niveau. Med hensyn til teknologi introducerede denne generation innovative hybridtransmissioner med flere hastigheder og 48-volts elektriske systemer. I en markedssammenligning positionerer Clio V sig som teknologileder i segmentet for små biler.

Renault Clio mild hybrid benzinmotor: Generation V (2019-i dag)

Renault Clios motorprogram er baseret på to 1,0 TCe-motorer med 67 kW (91 hk) og 74 kW (100 hk), som begge er udstyret med 12-volts mildhybridteknologi. Disse Renault Clio-motorer er udstyret med Start-Stop-systemer og rekuperation ved opbremsning. Renault Clio 1.0 TCe med 100 hk anses for at være en særlig succes og er ved at blive den bedst sælgende motor i denne generation - den har en jævn kraftoverførsel og har indtil videre været fri for større produktionsproblemer. Mild hybrid-teknologien reducerer brændstofforbruget med omkring 0,2-0,4 liter/100 km sammenlignet med konventionelle motorer.

Renault Clio fuldhybrid: Generation V (2019-i dag)

Renault Clio E-Tech Hybrid kombinerer en 1,6-liters sugemotor med to elmotorer og opnår en systemeffekt på 103 kW (140 hk). Den innovative koblingsfri hybridgearkasse med flere hastigheder muliggør rent elektrisk kørsel ved lave hastigheder. Denne Renault Clio-motor har et standardbrændstofforbrug på kun 4,3 liter/100 km og betragtes som et teknisk mesterværk, men viser af og til tilpasningsproblemer med gearkassen i stop-and-go-trafik.

Renault Clio benzinmotorer: Generation V (2019-i dag)

Ud over mildhybridvarianterne er der også konventionelle Renault Clio 1,0 TCe-motorer med 65 og 90 hk til prisbevidste købere. Disse er dog mindre effektive og tilbydes primært på basismarkederne.

Renault Clio motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
1.0 TCe 65-90 HK 5,4-5,8 l/100 km Ikke særlig udbredt Gennemsnit
1.0 TCe Mild-Hybrid 91-100 HK 4,8-5,2 l/100 km Ingen serieproblemer indtil videre Meget god
1.6 E-Tech Hybrid 140 HK 4,3 l/100 km Tilpasning af gearkasse God

Konklusion: De bedste Renault Clio-motorer i alle generationer

Udviklingen af Renault Clio-motorer viser en kontinuerlig forbedring af effektivitet og teknologi. Mens de historiske generationer var kendetegnet ved robuste, enkle motorer, er den moderne generation afhængig af innovativ hybridteknologi. Dieselmotorerne er forblevet langdistancemestre gennem alle generationer, mens benzinmotorerne først er kommet til deres ret i den nuværende generation takket være elektrificeringen.

  • Bedste Renault Clio benzinmotor:

Renault Clio 1.0 TCe mild hybrid (100 hk, generation V) kombinerer moderne teknologi med høj effektivitet og fremragende pålidelighed.

  • Bedste Renault Clio dieselmotor:

Renault Clio 1,5 dCi (90 hk, generation IV) tilbyder den bedste kombination af pålidelighed, økonomi og holdbarhed på tværs af alle generationer.

  • Bedste Renault Clio hybridmotor:

Renault Clio E-Tech Hybrid (140 hk, generation V) med sin innovative hybridgearkasse med flere hastigheder og et lavt brændstofforbrug på 4,3 l/100 km.

Når det gælder vedligeholdelse og reservedele til alle Renault Clio-generationer, tilbyder AUTODOC et omfattende udvalg af originale kvalitetsreservedele med hurtig levering og ekspertrådgivning.

Populæreste produkter i kategorien:

AUTODOC Bedst sælgende: reservedele til en rimelig pris

MANNOL ENERGY MN7511-20 Motorolie 5W-30, 20l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 53
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Indhold [liter]: 20
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Produktserie: ENERGY
  • Varenummer: MN7511-20
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 709,00 kr.
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 20l, Delsyntetisk olie
Varenummer: MN7511-20
Se mere
709,00 kr.
35,45 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
FR 7 DC+ BOSCH 0 242 235 666 Tændrør M 14 x 1,25, Schlüsselweite: 16 mm
Anmeldelser - 25
Produktbeskrivelse
  • Elektrodeafstand[mm]: 0,9
  • Nøglespændvidde: 16 mm
  • Gevindlængde [mm]: 19
  • Gnistposition [mm]: 3
  • Gevindmål: M 14 x 1,25
  • Tilspændingsmoment [Nm]: 28
  • Antal stikkontakter: 1
  • BOSCH: Tændrør
  • Varenummer: 0 242 235 666
  • Stand: Helt ny
Detaljer
BOSCH Tændrør M 14 x 1,25, Schlüsselweite: 16 mm
Varenummer: 0 242 235 666
23,49 kr.
Pris pr. stk
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-31%
LIQUI MOLY Top Tec 4600 3756 Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 94
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SN
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.52, VW 502 00, VW 505 01, Ford WSS-M2C917-A, GM LL-A-025, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-S3, MB 229.51, VW 505 00
  • Indhold [liter]: 5
  • Olie: Syntetisk olie
  • Produktserie: Top Tec
  • Version: 4600
  • Varenummer: 3756
  • Beholdertype: Kannister
  • LIQUI MOLY: Motorolie
  • Vores pris: 460,50 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Varenummer: 3756
sammenlignet med vejl. pris 668,24 kr.

460,50 kr.
92,10 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-51%
TotalEnergies Quartz INEO FDE 2205313 Motorolie 0W-30, 5l, HC synteseolie (hydro-cracked)
Anmeldelser - 12
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 0W-30
  • ACEA: ACEA C2
  • API: API SN
  • Producentens anbefalinger: Ford WSS-M2C950-A, STJLR.03.5007
  • Indhold [liter]: 5
  • Olie: HC synteseolie (hydro-cracked)
  • Produktserie: Quartz
  • Version: INEO FDE
  • Varenummer: 2205313
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • TotalEnergies: Motorolie
  • Vores pris: 572,00 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
TotalEnergies Motorolie 0W-30, 5l, HC synteseolie (hydro-cracked)
Varenummer: 2205313
sammenlignet med vejl. pris 1177,39 kr.

572,00 kr.
114,40 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-65%
ELF Evolution Full-Tech FE 2195305 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 34
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C4
  • Producentens anbefalinger: Renault RN0720, MB 226.51
  • Indhold [liter]: 5
  • Produktserie: Evolution
  • Version: Full-Tech FE
  • Varenummer: 2195305
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • ELF: Motorolie
  • Vores pris: 387,00 kr.
Detaljer
ELF Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 2195305
sammenlignet med vejl. pris 1121,48 kr.

387,00 kr.
77,40 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL SPECIAL PLUS MN7512-4 Motorolie 10W-30, 4l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 33
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 10W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B3
  • API: API SN
  • Producentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Indhold [liter]: 4
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Produktserie: SPECIAL PLUS
  • Varenummer: MN7512-4
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 194,49 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MANNOL Motorolie 10W-30, 4l, Delsyntetisk olie
Varenummer: MN7512-4
Se mere
194,49 kr.
48,62 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-59%
ELF Evolution Full-Tech LLX 2194890 Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 54
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Producentens anbefalinger: MB 229.31, VW 504 00, Porsche C30, BMW Longlife-04, MB 229.51, VW 507 00
  • Indhold [liter]: 5
  • Olie: Syntetisk olie
  • Produktserie: Evolution
  • Version: Full-Tech LLX
  • Varenummer: 2194890
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • ELF: Motorolie
  • Vores pris: 454,50 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
ELF Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Varenummer: 2194890
sammenlignet med vejl. pris 1121,48 kr.

454,50 kr.
90,90 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-28%
MOTUL 8100 X-CLEAN+ 106377 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 58
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Producentens anbefalinger: VW 504 00, Porsche C30, MB 229.51, BMW Longlife-04, VW 507 00
  • Indhold [liter]: 5
  • Produktserie: 8100
  • Version: X-CLEAN+
  • Varenummer: 106377
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • Katalysatortype: til køretøjer med katalytisk sod- / partikelfilter
  • Udstødningsnorm: Euro 4 (D4), Euro 5, Euro 6
  • MOTUL: Motorolie
  • Vores pris: 475,00 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MOTUL Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 106377
sammenlignet med vejl. pris 663,74 kr.

475,00 kr.
95,00 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
Valvoline SynPower XL-III C3 872375 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 88
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Producentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Indhold [liter]: 5
  • Produktserie: SynPower
  • Version: XL-III C3
  • Varenummer: 872375
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • Valvoline: Motorolie
  • Vores pris: 482,50 kr.
Detaljer
Valvoline Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 872375
482,50 kr.
96,50 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL ENERGY PREMIUM MN7908-5 Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 98
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API CH-4, API SN
  • Producentens anbefalinger: MB 229.52, MB 229.31, VW 505 01, MB 229.51, BMW Longlife-04, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 226.5
  • Indhold [liter]: 5
  • Olie: Syntetisk olie
  • Produktserie: ENERGY PREMIUM
  • Varenummer: MN7908-5
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 286,50 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Varenummer: MN7908-5
Se mere
286,50 kr.
57,30 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-17%
LIQUI MOLY Top Tec 4300 3741 Motorolie 5W-30, 5l, Fuldsyntetisk olie
Anmeldelser - 84
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SP
  • Producentens anbefalinger: PSA B71 2290, MB 226.52, MB 229.52, Renault RN17, Fiat 9.55535-S1, MB 229.31, MB 229.51, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Indhold [liter]: 5
  • Olie: Fuldsyntetisk olie
  • Produktserie: Top Tec
  • Version: 4300
  • Varenummer: 3741
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolie
  • Vores pris: 482,00 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolie 5W-30, 5l, Fuldsyntetisk olie
Varenummer: 3741
sammenlignet med vejl. pris 581,10 kr.

482,00 kr.
96,40 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-5%
LIQUI MOLY Top Tec 4100 3701 Motorolie 5W-40, 5l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 78
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-40
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C917-A, MB 229.31, Porsche A40, DEXOS 2, VW 505 01, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-S2, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00
  • Indhold [liter]: 5
  • Olie: Syntetisk olie
  • Produktserie: Top Tec
  • Version: 4100
  • Varenummer: 3701
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolie
  • Vores pris: 530,00 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolie 5W-40, 5l, Syntetisk olie
Varenummer: 3701
sammenlignet med vejl. pris 563,10 kr.

530,00 kr.
106,00 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MOBIL Super 3000 XE 151453 Motorolie 5W-30, 4l
Anmeldelser - 112
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Producentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Indhold [liter]: 4
  • Produktserie: Super
  • Version: 3000 XE
  • Varenummer: 151453
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • MOBIL: Motorolie
  • Vores pris: 354,50 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MOBIL Motorolie 5W-30, 4l
Varenummer: 151453
354,50 kr.
88,63 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-58%
TotalEnergies Quartz Ineo MC3 2204221 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 62
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Producentens anbefalinger: VW 505 01, MB 229.52, BMW Longlife-04, Renault RN0700, Renault RN0710, DEXOS 2, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3, OV0401547-D30, OV0401547-G30
  • Indhold [liter]: 5
  • Produktserie: Quartz
  • Version: Ineo MC3
  • Varenummer: 2204221
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • TotalEnergies: Motorolie
  • Vores pris: 446,00 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
TotalEnergies Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 2204221
sammenlignet med vejl. pris 1065,58 kr.

446,00 kr.
89,20 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-69%
TotalEnergies Quartz 9000 Energy 2198206 Motorolie 5W-40, 5l
Anmeldelser - 48
Produktbeskrivelse
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B3
  • API: API SN, API CF
  • Producentens anbefalinger: MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, BMW Longlife-01, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-G2, Fiat 9.55535-Z2
  • Indhold [liter]: 5
  • Produktserie: Quartz
  • Version: 9000 Energy
  • Varenummer: 2198206
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • TotalEnergies: Motorolie
  • Vores pris: 322,00 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
TotalEnergies Motorolie 5W-40, 5l
Varenummer: 2198206
sammenlignet med vejl. pris 1065,58 kr.

322,00 kr.
64,40 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger

Populární příspěvky

Abonner modtag vores nyhedsbreve

Udfyld din e-mailadresse for at få de seneste nyheder og tips: