• SHOP
  • CLUB
Prøv premium konto
0
Min garage
Tilføj køretøj
0
Vare(r) #
0,00 kr.
Din indkøbsvogn er tom

VW Sharan 7N-motorer

Indholdsfortegnelse

  1. VW Sharan 7N-motorer - markedslancering og første facelift (2010-2015)
    1. VW Sharan 7N TSI-benzinmotorer: første generation (2010-2015)
    2. VW Sharan 7N TDI-dieselmotorer: første generation (2010-2015)
  2. VW Sharan 7N-motorer - facelift og Euro 6-konvertering (2015-2020)
    1. VW Sharan 7N TSI benzinmotorer: Facelift-Generation (2015–2020)
    2. VW Sharan 7N TDI-dieselmotorer: Euro 6 og SCR-teknologi (2015-2020)
  3. VW Sharan 7N-motorer - sidste fase og afslutning af produktionen (2020-2022)
    1. VW Sharan 7N TSI benzinmotorer: Sidste evolutionære fase (2020-2022)
    2. VW Sharan 7N TDI dieselmotorer: Moden Euro 6d-teknologi (2020-2022)
  4. Konklusion: De bedste VW Sharan 7N-motorer i alle generationer

Anden generation af Volkswagen Sharan (7N) blev præsenteret i 2010 som efterfølger til den første Sharan og etablerede sig hurtigt som en af de førende MPV'er på det europæiske marked. Motorerne i VW Sharan 7N er kendetegnet ved en afbalanceret blanding af effektivitet, ydelse og pålidelighed, og Volkswagen har løbende gennemført tekniske forbedringer i løbet af produktionsperioden. Fra de første TSI- og TDI-enheder til de nyeste Euro 6-kompatible motorer afspejler motorprogrammet koncernens teknologiske udvikling.

VW Sharan 7N-motorer - markedslancering og første facelift (2010-2015)

VW Sharan 7N-motorer - markedslancering og første facelift (2010-2015)

Den første fase af VW Sharan 7N-motorerne var kendetegnet ved gennemtestede Volkswagen-enheder, der allerede havde bevist deres pålidelighed i andre af koncernens modeller. Denne generation kørte typisk mellem 250.000 og 350.000 kilometer, og større vedligeholdelsesarbejder fandt normalt sted mellem 150.000 og 200.000 kilometer. 2.0 TDI med 140 hk (CFGB) blev betragtet som det absolutte højdepunkt i denne generation, da den kombinerede optimale køreegenskaber med lavt brændstofforbrug og høj pålidelighed på lang sigt. Teknisk set var motorerne baseret på den gennemprøvede EA888- og EA189-platform, hvor dieselversionerne blev udviklet før emissionsskandalen og derfor anses for at være særligt robuste. I en markedssammenligning placerede Sharans motorer den mellem den mere sportslige Ford S-Max og den mere komfortorienterede Citroën C8.

VW Sharan 7N TSI-benzinmotorer: første generation (2010-2015)

TSI-motorprogrammet i de tidlige VW Sharan 7N-motorer bestod af tre effektniveauer af den gennemprøvede 1,4 TSI-enhed. Indgangsmotoren med 150 hk (CAXA) havde allerede tilstrækkelig ydelse til daglig familiekørsel, mens 170 hk-versionen (CAVD) gav ekstra kraft. Topmodellen var 1,4 TSI med 180 hk, som imponerede med sit sportslige set-up. Alle varianter var baseret på EA111-blokken med turboladning og direkte indsprøjtning. Styrken lå i den spontane gasrespons og den jævne momentkurve, mens de typiske svage punkter ved højere kilometertal var timingkæden (fra 120.000 km) og lejlighedsvis turboladerens wastegate (fra 150.000 km). Brændstofforbruget lå på mellem 7,5 og 8,5 liter pr. 100 kilometer.

VW Sharan 7N TDI-dieselmotorer: første generation (2010-2015)

Kernen i de tidlige VW Sharan 7N-motorer var TDI-enhederne, som var tilgængelige i fire effektniveauer. 2,0 TDI med 115 hk (CFHC) fungerede som en økonomisk indgangsmotor, mens motoren med 140 hk (CFGB) tilbød den optimale balance mellem ydelse og effektivitet. De to kraftigere varianter med 163 hk (CFGC) og 170 hk (CFFE) var rettet mod kunder med højere krav til ydelse. Alle motorer havde common-rail-indsprøjtning og overholdt Euro 5-standarden. Den jævne gang og det høje drejningsmoment selv ved lave omdrejninger gjorde disse motorer til ideelle partnere for den tunge Sharan. EGR-ventilerne fra 180.000 kilometer og lejlighedsvis turboladergeometrien i de kraftigere versioner fra 200.000 kilometer viste sig at være problematiske. Det gennemsnitlige brændstofforbrug lå på mellem 5,8 og 6,8 liter pr. 100 kilometer.

Motor Effekt (hk) Forbrug (l/100 km) Typiske svagheder Bedømmelse
1.4 TSI 150 HK 150 8,2 Tandhjulskæde fra 120.000 km God
1,4 TSI 170 HK 170 8,5 Timingkæde, wastegate God
1,4 TSI 180 HK 180 8,7 Timingkæde, højere slitage Gennemsnitlig
2,0 TDI 115 HK 115 5,8 EGR-ventil fra 180.000 km Meget god
2.0 TDI 140 HK 140 6,2 Mindre EGR-problemer Meget god
2.0 TDI 163 HK 163 6,5 Turboladerens geometri God
2.0 TDI 170 HK 170 6,8 Turbolader, DPF-regenerering God

VW Sharan 7N-motorer - facelift og Euro 6-konvertering (2015-2020)

Med faceliftet i 2015 fik VW Sharan 7N-motorerne en omfattende opdatering, som primært påvirkede emissionsstandarder og effektivitet. Pålideligheden forblev på et højt niveau med forventede kilometertal på 280.000 til 380.000 kilometer, selvom overgangen til Euro 6 i første omgang førte til isolerede AdBlue-problemer med dieselmotorerne. Den reviderede 2.0 TDI med 150 hk (DFLA) etablerede sig som den nye referencemotor, da den kombinerede de gennemprøvede egenskaber fra forgængeren med den nyeste udstødningsteknologi. Benzinmotorerne nød godt af introduktionen af EA888-motoren, mens dieselmotorerne fik den sofistikerede SCR-katalysatorteknologi. I det konkurrenceprægede miljø fortsatte Sharan med at klare sig mod rivaler som den reviderede Seat Alhambra og den nye Renault Espace.

VW Sharan 7N TSI benzinmotorer: Facelift-Generation (2015–2020)

De reviderede VW Sharan 7N-benzinmotorer er nu baseret på den mere moderne EA888-enhed. Den nye 1,4 TSI med 150 hk (CZDA) tilbyder forbedret effektivitet og smidighed sammenlignet med forgængeren, mens 2,0 TSI med 220 hk (CHHB) blev introduceret som den nye topmodel. Denne kraftfulde motor stammer fra Golf GTI og gav Sharan ægte sportsvognspræstationer for første gang. De tekniske forbedringer omfattede optimeret forbrændingskammergeometri, reduceret intern friktion og raffineret turboladning. I de tidlige EA888-motorer (fra 100.000 km) dukkede der af og til svage punkter op i stempelringene, hvilket kunne føre til øget olieforbrug. Brændstofeffektiviteten blev forbedret til 7,0 til 8,8 liter pr. 100 kilometer.

VW Sharan 7N TDI-dieselmotorer: Euro 6 og SCR-teknologi (2015-2020)

De Euro 6-kompatible VW Sharan 7N-dieselmotorer fik et grundlæggende eftersyn af efterbehandlingssystemet for udstødningsgas. 2.0 TDI var nu tilgængelig i tre effektniveauer: 115 hk (DFLA), 150 hk (DFLA) og 184 hk (DFLA), hvor alle varianter er baseret på den samme grundmotor. Den nye SCR-katalysatorteknologi med AdBlue-indsprøjtning gjorde det muligt at overholde de strenge Euro 6-grænser. Mens selve motorerne forblev meget pålidelige, var der lejlighedsvis problemer med AdBlue-doseringsenheden i de første par år, som for det meste opstod mellem 80.000 og 120.000 kilometer. DPF-regenereringen fungerede mere pålideligt end i forgængerne, og brændstofforbruget faldt til mellem 4,9 og 5,8 liter pr. 100 kilometer. Varianten med 184 hk tilbød den bedste kombination af ydelse og effektivitet.

Motor Effekt (PS) Brændstofforbrug (l/100 km) Typiske svagheder Vurdering
1.4 TSI 150 HK (EA888) 150 7,0 Stempelringe fra 100.000 km God
2.0 TSI 220 HK 220 8,8 Højere slid, turbolader Gennemsnitlig
2,0 TDI 115 hk Euro-6 115 4,9 AdBlue-system fra 80.000 km Meget god
2,0 TDI 150 hk Euro-6 150 5,3 Mindre problemer med AdBlue Meget god
2,0 TDI 184 hk Euro-6 184 5,8 AdBlue-dosering, turbo-lejer God

VW Sharan 7N-motorer - sidste fase og afslutning af produktionen (2020-2022)

De sidste par år med VW Sharan 7N-motorer var præget af yderligere forbedringer af detaljerne og den gradvise udfasning af modellen. Pålideligheden nåede sit højdepunkt med forventede kilometertal på over 300.000 kilometer med korrekt vedligeholdelse. Den modne 2.0 TDI med 150 hk i sit sidste udviklingsstadie blev betragtet som benchmark for langdistancekapacitet og økonomi. Teknisk set fik motorerne de nyeste optimeringer inden for motorstyring og forbedrede materialer for større holdbarhed. Med fokus på ID.Buzz som den elektriske efterfølger blev produktionen af Sharan indstillet, og dermed sluttede en succesfuld æra med VW Sharan 7N-motorer.

VW Sharan 7N TSI benzinmotorer: Sidste evolutionære fase (2020-2022)

I den sidste fase var udvalget af VW Sharan 7N-benzinmotorer begrænset til den gennemtestede 1,4 TSI med 150 hk, som nu var tilgængelig i sin mest modne form. De erfaringer, man havde gjort sig i årenes løb, blev brugt til at forbedre detaljerne, som primært handlede om langtidsholdbarhed. Problemerne med stempelringene i den tidlige EA888-generation blev stort set løst, og styringskæden fik et forstærket design. Motoren tilbød nu en optimal balance mellem ydelse, forbrug og pålidelighed. Med et standardforbrug på 6,8 liter pr. 100 kilometer og en ydelse, der var tilstrækkelig til alle anvendelsesområder, var det en værdig afslutning på benzinmotorens æra.

VW Sharan 7N TDI dieselmotorer: Moden Euro 6d-teknologi (2020-2022)

De sidste VW Sharan 7N-dieselmotorer repræsenterede højdepunktet i TDI-udviklingen. 2,0 TDI med 150 hk og 184 hk var stadig tilgængelige, begge nu med Euro 6d-godkendelse og optimeret SCR-teknologi. AdBlue-systemerne fungerede pålideligt, og DPF-regenerering var stort set vedligeholdelsesfri. Især 150 hk-motoren imponerede med sine afbalancerede egenskaber og evne til at levere konstant effekt selv ved høje kilometertal. Brændstofeffektiviteten opnåede topværdier på 4,7 liter pr. 100 kilometer i den kombinerede cyklus. Disse motorer betragtes nu som benchmark for moderne dieselteknologi i MPV'er.

Motor Effekt (hk) Brændstofforbrug (l/100 km) Typiske svagheder Vurdering
1.4 TSI 150 hk endelig 150 6,8 Minimale begyndervanskeligheder Meget god
2.0 TDI 150 hk Euro-6d 150 4,7 Meget lav fejlrate Meget god
2,0 TDI 184 hk Euro-6d 184 5,2 Isolerede problemer med turboens lejer Meget god

Konklusion: De bedste VW Sharan 7N-motorer i alle generationer

Udviklingen af VW Sharan 7N-motorerne gennem tolv år viser på imponerende vis den kontinuerlige forbedring af moderne drevteknologi. Fra de første gennemprøvede TSI- og TDI-motorer til de højeffektive Euro 6d-motorer i den sidste fase lykkedes det Volkswagen konstant at optimere pålidelighed, effektivitet og køreegenskaber. Motorprogrammet tilbød altid den rigtige løsning til forskellige krav og budgetter.

  • Bedste VW Sharan 7N benzinmotor:

1,4 TSI med 150 hk i den sidste udviklingsfase (2020-2022) kombinerer optimale køreegenskaber med lavt brændstofforbrug og maksimal pålidelighed med minimale svage punkter.

  • Bedste VW Sharan 7N dieselmotor:

2.0 TDI med 150 hk i Euro 6d-versionen (2020-2022) betragtes som referencen for moderne dieselteknologi med fremragende langdistanceegenskaber og økonomi med stort set vedligeholdelsesfri drift.

  • Den mest pålidelige VW Sharan 7N-motor:

2.0 TDI med 140 hk fra den første generation (2010-2015) imponerer med gennemprøvet teknologi uden kompleks efterbehandling af udstødningsgassen og opnår nemt kilometertal på over 400.000 kilometer.

Du kan finde reservedele og sliddele af høj kvalitet til alle VW Sharan 7N-motorer hos AUTODOC for at sikre din bils pålidelighed og lange levetid.

AUTODOC Bedst sælgende: reservedele til en rimelig pris

OPEL GM DEXOS2™ SUPER SYNTHETIC 19 42 003 Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 81
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Producentens anbefalinger: VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01, MB 229.51, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Indhold [liter]: 5
  • Olie: Syntetisk olie
  • Produktserie: DEXOS2™
  • Version: SUPER SYNTHETIC
  • Varenummer: 19 42 003
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • OPEL GM: Motorolie
  • Vores pris: 372,44 kr.
Detaljer
OPEL GM Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Varenummer: 19 42 003
372,44 kr.
74,49 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
SCHRADER 1210 Hjulsensor, dæktrykkontrolsystem med skrue, med ventiler
Anmeldelser - 49
Produktbeskrivelse
  • Tillægsartikel / Yderligere info. 2: med skrue, med ventiler
  • Højeste tilladte hastighed: 210
  • Husfarve: sort / hvid
  • Frekvensområde [MHz]: 433
  • Ventilskaftmateriale: gummi med kobbervæv-indlæg
  • Checkmærke: CE
  • Kendingsbogstav: 1210
  • Tilspændingsmoment [Nm] 0
  • Monteringstype: indstukket
  • Køretøjstilbehør: til køretøjer med dæktrykkontrolsystem
  • Ventilfarve: sort
  • SCHRADER: Hjulsensor, dæktrykkontrolsystem
  • Varenummer: 1210
  • Stand: Helt ny
Detaljer
SCHRADER Hjulsensor, dæktrykkontrolsystem med skrue, med ventiler
Varenummer: 1210
221,10 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
EL700 (067EFB) EXIDE EFB EL700 Starterbatteri 12V 70Ah 760A EFB-batteri
Anmeldelser - 49
Produktbeskrivelse
  • Produktserie: EFB
  • Batterikapacitet [Ah]: 70
  • Batteri: EFB-batteri
  • Koldstarts-strøm (A): 760
  • Længde [mm]: 278
  • Bredde [mm]: 175
  • Højde [mm]: 190
  • Spænding [V]: 12
  • DIN / ISO: L3
  • Poltype: 1, 1,EN
  • Bespænding: B13
  • Polstilling 0
  • EXIDE: Starterbatteri
  • Varenummer: EL700
  • Vores pris: 1204,25 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
EXIDE Starterbatteri 12V 70Ah 760A EFB-batteri
Varenummer: EL700
1204,25 kr.
Pris inkl. 25 % moms, Gratis levering
-55%
DENSO DCP32045 Klimakompressor 7SEU17C, ND-8, R134a
Anmeldelser - 53
Produktbeskrivelse
  • Producentbegrænsning: DENSO, VW-Group
  • Kompressor-ID: 7SEU17C
  • Kompressorolie: ND-8
  • Oliepåfyldningsmængde [ml]: 140
  • Remskiver-Ø [mm]: 110
  • Sporantal: 6
  • Kølemiddel- / væske: R134a
  • vægt [g]: 5120
  • Kvalitet: OE
  • til original-nummer: 1K0820859S
  • Antal riller: 6
  • fyldt
  • Længde [mm]: 216
  • Højde [mm]: 138
  • Monteringstype: boltet / skruet
  • Bruttovægt [kg]: 5930
  • DENSO: Klimakompressor
  • Varenummer: DCP32045
  • Vores pris: 1782,39 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
DENSO Klimakompressor 7SEU17C, ND-8, R134a
Varenummer: DCP32045
sammenlignet med vejl. pris 3973,60 kr.

1782,39 kr.
Pris inkl. 25 % moms, Gratis levering
-52%
117 415 001 TOPRAN 117 415 Kappe, viskerarm Køretøjets bagrude
Anmeldelser - 40
Produktbeskrivelse
  • Monteringsside: Køretøjets bagrude
  • Farve: sort
  • Materiale: plastik, POM (Polyoxymethylen)
  • TOPRAN: Kappe, viskerarm
  • Varenummer: 117 415
  • Vores pris: 26,90 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
TOPRAN Kappe, viskerarm Køretøjets bagrude
Varenummer: 117 415
sammenlignet med vejl. pris 57,02 kr.

26,90 kr.
Pris pr. stk
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
OSRAM ORIGINAL 2820 Pære 12V 2W, Sokkelpærer
Anmeldelser - 4
Produktbeskrivelse
  • Lampe / pæretype: Sokkelpærer
  • Produktserie: ORIGINAL
  • Spænding [V]: 12
  • Nominel ydelse [W]: 2
  • Sokkeltype glødepære: W2.1x9.5d
  • OSRAM: Pære
  • Varenummer: 2820
  • Stand: Helt ny
Detaljer
OSRAM Pære 12V 2W, Sokkelpærer
Varenummer: 2820
8,79 kr.
Pris pr. stk
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
027TE EXIDE PREMIUM EA640 Starterbatteri 12V 64Ah 640A B13 Bly-syre batteri
Anmeldelser - 29
Produktbeskrivelse
  • Produktserie: PREMIUM
  • Batterikapacitet [Ah]: 64
  • Batteri: Bly-syre batteri
  • Bespænding: B13
  • Koldstarts-strøm (A): 640
  • Længde [mm]: 242
  • Bredde [mm]: 175
  • Højde [mm]: 190
  • Spænding [V]: 12
  • DIN / ISO: L2
  • Poltype: EN, 1
  • Polstilling 0
  • EXIDE: Starterbatteri
  • Varenummer: EA640
  • Vores pris: 874,41 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
EXIDE Starterbatteri 12V 64Ah 640A B13 Bly-syre batteri
Varenummer: EA640
874,41 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
VAG Special G GS55502M4 Motorolie 5W-40, 5l
Anmeldelser - 78
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-40
  • Producentens anbefalinger: VW 502 00, VW 505 00
  • Indhold [liter]: 5
  • Produktserie: Special G
  • Varenummer: GS55502M4
  • VAG: Motorolie
  • Vores pris: 511,35 kr.
Detaljer
VAG Motorolie 5W-40, 5l
Varenummer: GS55502M4
511,35 kr.
102,27 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
CASTROL Magnatec Stop-Start A3/B4 15C94E Motorolie 5W-30, 4l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 72
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SL
  • Producentens anbefalinger: VW 502 00, VW 505 00, MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Indhold [liter]: 4
  • Olie: Syntetisk olie
  • Produktserie: Magnatec
  • Version: Stop-Start A3 / B4
  • Varenummer: 15C94E
  • Beholdertype: Kannister
  • CASTROL: Motorolie
  • Vores pris: 396,36 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
CASTROL Motorolie 5W-30, 4l, Syntetisk olie
Varenummer: 15C94E
396,36 kr.
99,09 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
VIKA 65010000101 Navkapsel, hjulnav
Anmeldelser - 2
Produktbeskrivelse
  • Monteringsside: bagaksel
  • VIKA: Navkapsel, hjulnav
  • Varenummer: 65010000101
  • Vores pris: 29,22 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
VIKA Navkapsel, hjulnav
Varenummer: 65010000101
29,22 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL ENERGY MN7511-10 Motorolie 5W-30, 10l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 65
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Producentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Indhold [liter]: 10
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Produktserie: ENERGY
  • Varenummer: MN7511-10
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 401,66 kr.
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 10l, Delsyntetisk olie
Varenummer: MN7511-10
Se mere
401,66 kr.
40,17 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL ENERGY MN7511-4 Motorolie 5W-30, 4l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 63
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Producentens anbefalinger: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Indhold [liter]: 4
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Produktserie: ENERGY
  • Varenummer: MN7511-4
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 191,49 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 4l, Delsyntetisk olie
Varenummer: MN7511-4
Se mere
191,49 kr.
47,87 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
PROFITOOL 0XAT1068 Styreværktøj, knastaksel
Anmeldelser - 3
Produktbeskrivelse
  • Brændstoftype: Diesel
  • Træktype: Rem
  • Mængdeenhed: sæt
  • Vægt [kg]: 0.24
  • Køretøjstype: VAG 2.0 TDI
  • Yderligere info.: 23-059; 303-1054, 310-085; 3359; 9882, 9883; MB99206; , MB99208; MB99209;, T10050; T10060A; , T10100; T10115; , T20102; T20167;, T40098
  • PROFITOOL: Styreværktøj, knastaksel
  • Varenummer: 0XAT1068
  • Vores pris: 123,96 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
PROFITOOL Styreværktøj, knastaksel
Varenummer: 0XAT1068
123,96 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-10 Motorolie 5W-30, 10l
Anmeldelser - 53
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Producentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Indhold [liter]: 10
  • Produktserie: Longlife
  • Version: 504 / 507
  • Varenummer: MN7715-10
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 505,39 kr.
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 10l
Varenummer: MN7715-10
Se mere
505,39 kr.
50,54 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
EL600 (027EFB) EXIDE EFB EL600 Starterbatteri 12V 60Ah 640A EFB-batteri
Anmeldelser - 57
Produktbeskrivelse
  • Produktserie: EFB
  • Batterikapacitet [Ah]: 60
  • Batteri: EFB-batteri
  • Koldstarts-strøm (A): 640
  • Længde [mm]: 242
  • Bredde [mm]: 175
  • Højde [mm]: 190
  • Spænding [V]: 12
  • DIN / ISO: L2
  • Poltype: 1, 1,EN
  • Bespænding: B13
  • Polstilling 0
  • EXIDE: Starterbatteri
  • Varenummer: EL600
  • Vores pris: 1031,52 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
EXIDE Starterbatteri 12V 60Ah 640A EFB-batteri
Varenummer: EL600
1031,52 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger

Populární příspěvky

Abonner modtag vores nyhedsbreve

Udfyld din e-mailadresse for at få de seneste nyheder og tips: