• SHOP
  • CLUB
Prøv premium konto
0
Min garage
Tilføj køretøj
0
Vare(r) #
0,00 kr.
Din indkøbsvogn er tom

VW Touran-motorer

Indholdsfortegnelse

  1. VW Touran-motorer: Generation I (2003-2015)
    1. VW Touran benzinmotorer: Generation I (2003-2015)
    2. VW Touran-dieselmotorer: Generation I (2003-2015)
  2. VW Touran motorer: Generation II (2015-2022)
    1. VW Touran benzinmotorer: Generation II (2015-2022)
    2. VW Touran dieselmotorer: Generation II (2015-2022)
  3. VW Touran-motorer: Generation III (2022-i dag)
    1. VW Touran mild hybrid benzinmotor: Generation III (2022-i dag)
    2. VW Touran plug-in hybrid: Generation III (2022-i dag)
    3. VW Touran dieselmotorer: Generation III (2022-i dag)
  4. Konklusion: De bedste VW Touran-motorer i alle generationer

Siden lanceringen i 2003 har VW Touran etableret sig som en alsidig kompakt varebil, der tilbyder et sofistikeret udvalg af VW Touran-motorer i tre generationer. Hver generation bragte nye drivteknologier og forskellige styrker med sig, og udviklingen gik fra klassiske sugemotorer til moderne turbo- og hybriddrev.

VW Touran-motorer: Generation I (2003-2015)

VW Touran-motorer: Generation I (2003-2015)

Den første generation af VW Touran var præget af overgangsperioden mellem klassiske sugemotorer og moderne turbomotorer. Kilometertallet varierede betydeligt afhængigt af motortypen: Mens de gennemprøvede TDI-dieselmotorer nemt nåede 350.000 til 450.000 kilometer med korrekt vedligeholdelse, viste de tidlige TSI-benzinmotorer allerede de første svagheder i timingkæden eller turboladeren mellem 100.000 og 150.000 kilometer. Især de TSI-motorer, der blev introduceret fra 2007, led under den første turbogenerations børnesygdomme. Den absolutte topmotor i denne æra var 2,0 TDI med 170 hk, som kombinerede kraft, pålidelighed og lavt forbrug optimalt og viste sig at være den ideelle familiemotor.

VW Touran benzinmotorer: Generation I (2003-2015)

VW Tourans benzinmotorprogram startede med klassiske sugemotorer som 1,6 FSI (115 hk) og 2,0 FSI (150 hk), som var pålidelige, men tørstige. Fra 2007 kom de første TSI-turbomotorer til: 1,4 TSI med 140 hk og senere 170 hk samt 1,8 TSI med 160 hk. Disse VW Touran TSI-motorer tilbød betydeligt mere effekt med lavere brændstofforbrug, men led af typiske problemer fra den tidlige TSI-generation. Problemer med timingkæden, øget olieforbrug og skader på turboladeren gjorde dem til de mest problematiske motorer i denne generation. 1,4 TSI'en med twincharger-teknologi (turboladning og kompressorladning) var særligt udsat for fejl i det komplekse ladesystem.

VW Touran-dieselmotorer: Generation I (2003-2015)

Den gennemprøvede 1,9 TDI med en ydelse på 90 til 105 hk dominerede VW Touran-dieselmotorerne i de første år (2003-2009). Samtidig blev den mere moderne 2,0 TDI med 136 hk og senere 140 hk og 170 hk introduceret fra 2005. VW Touran 2,0 TDI med 140 hk udviklede sig til den mest pålidelige og populære motor i hele generationen. Disse VW Touran TDI-motorer med pumpedyseindsprøjtning viste sig at være ekstremt holdbare og økonomiske med et testforbrug på kun 5,2-5,8 liter pr. 100 km. Fra 2009 blev der tilføjet common-rail-versioner med partikelfilter, som var mere støjsvage og renere, men som af og til havde problemer med recirkulation af udstødningsgassen.

Motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
1,6 FSI 115 HK 7,8-8,5 l/100 km Højt forbrug, træg Gennemsnit
2.0 FSI 150 HK 8,2-9,1 l/100 km Tørstig, men robust Gennemsnit
1,4 TSI 140-170 HK 6,5-7,8 l/100 km Problemer med timingkæde og dobbeltlader Problematisk
1,8 TSI 160 HK 7,1-7,9 l/100 km Olieforbrug, turbolader Moderat
1.9 TDI 90-105 HK 5,0-5,6 l/100 km Høj, men pålidelig God
2,0 TDI 136-170 HK 5,2-5,8 l/100 km Meget robust, økonomisk Meget god

VW Touran motorer: Generation II (2015-2022)

VW Touran motorer: Generation II (2015-2022)

Den anden generation af VW Touran markerede et betydeligt kvalitetsspring i motorteknologien og anses for at være den mest afbalancerede af alle generationer. Med korrekt vedligeholdelse når de fleste motorer i denne generation nemt op på 280.000 til 380.000 kilometer, og 2.0 TDI-dieselmotorerne anses fortsat for at være særligt holdbare. TSI-benzinmotorerne viste betydelige forbedringer i forhold til den første generation, selv om den kraftige 2,0 TSI fortsat havde lejlighedsvise problemer med olieforbruget. Det absolutte højdepunkt var 1,5 TSI med 150 hk, som anses for at være en af de bedste VW Touran-motorer nogensinde - den kombinerede pålidelighed, effektivitet og tilstrækkelig kraft til familiens hverdag på perfekt vis.

VW Touran benzinmotorer: Generation II (2015-2022)

VW Tourans benzinmotorprogram blev fuldstændig revideret og bestod udelukkende af TSI-turbomotorer. Det startede med 1,2 TSI (110 hk), som hurtigt blev erstattet af den mere moderne 1,0 TSI (115 hk). Midtpunktet var 1,4 TSI'en med 125 hk og 150 hk, som blev erstattet af 1,5 TSI'en med samme effektniveau fra 2017. Disse VW Touran TSI-motorer viste sig at være betydeligt mere pålidelige end deres forgængere, og der var kun lejlighedsvise problemer med ventilkoks. For sportslige bilister var der VW Touran 2.0 TSI med 190 hk, som dog stadig var tilbøjelig til øget olieforbrug og viste sig at være den mest problematiske motor i denne generation.

VW Touran dieselmotorer: Generation II (2015-2022)

VW Touran 2.0 TDI (EA288) blev tilbudt i to effektniveauer: 115 hk og 150 hk. Begge varianter havde moderne common-rail-indsprøjtning med SCR-katalysator og partikelfilter for at opfylde Euro 6-normen. VW Touran 2,0 TDI med 150 hk viste sig at være den mest pålidelige og effektive motor i denne generation med et testforbrug på kun 4,1-4,7 liter pr. 100 km og høj pålidelighed. Disse VW Touran TDI-motorer viste kun lejlighedsvise problemer med recirkulation af udstødningsgas og AdBlue-systemet, men var generelt meget robuste og ideelle til hyppige bilister.

Motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
1.0 TSI 115 HK 5,2-6,1 l/100 km Lidt svag for Touran Gennemsnit
1.2 TSI 110 HK 5,4-6,3 l/100 km Ikke særlig almindelig Gennemsnitlig
1,4/1,5 TSI 125-150 HK 5,6-6,8 l/100 km Lejlighedsvis ventilforkoksning Meget god
2.0 TSI 190 HK 6,8-7,6 l/100 km Olieforbrug, stempelringe Problematisk
2.0 TDI 115-150 HK 4,1-4,7 l/100 km EGR-problemer, AdBlue-system Meget god

VW Touran-motorer: Generation III (2022-i dag)

Den nuværende VW Touran-generation er helt afhængig af elektrificering og repræsenterer Volkswagens moderne drivstrategi. Alle benzinmotorer er nu udstyret med mild hybridteknologi, og for første gang findes der også en plug-in-hybrid til Touran. Da denne generation kun har været på markedet siden 2022, er der endnu ingen langtidserfaringer, men de første tests viser lovende takter. Topmotoren er 1.5 eHybrid med en systemydelse på 218 hk, som kombinerer sportslige køreegenskaber med høj effektivitet. Mild hybrid-teknologien lover en levetid på over 300.000 kilometer, da den elektriske støtte aflaster forbrændingsmotoren og sikrer en mere jævn lastfordeling.

VW Touran mild hybrid benzinmotor: Generation III (2022-i dag)

Motorprogrammet til VW Touran er baseret på to 1,5 eTSI-motorer med 96 kW (131 hk) og 110 kW (150 hk). Begge VW Touran-motorer har 48-volts mildhybridteknologi med remstartergenerator og cylinderdeaktivering ved lav belastning. VW Touran 1,5 eTSI med 110 kW (150 hk) anses for at være en særlig succes og er ved at udvikle sig til den bedste motor i denne generation - den leverer jævn kraft over et bredt omdrejningsområde, har hidtil været fri for større serieproduktionsproblemer og opnår et testforbrug på kun 5,8-6,4 liter pr. 100 km.

VW Touran plug-in hybrid: Generation III (2022-i dag)

VW Touran eHybrid tilbyder en systemydelse på 160 kW (218 hk) med en elektrisk rækkevidde på op til 65 km. Denne VW Touran-motor kombinerer en 1,4 TSI med en 85 kW elmotor og giver fremragende effektivitet i bytrafikken. Teknologien er kompleks, men indtil videre pålidelig, og det er kun DSG-gearkassen, der af og til udviser en træg skifteadfærd, når der skiftes mellem el- og forbrændingstilstand.

VW Touran dieselmotorer: Generation III (2022-i dag)

To VW Touran 2.0 TDI-motorer (EA288 evo) med 110 kW (150 hk) og 142 kW (193 hk) er tilgængelige og fortsætter traditionen med pålidelige VW Touran-dieselmotorer. Begge varianter har moderne udstødningsgasrensning med SCR-katalysator og dobbeltdoseringssystem for lave emissionsværdier. VW Touran 2.0 TDI med 150 hk er fortsat favoritten blandt de hyppige bilister og har et testforbrug på kun 4,2-4,8 liter pr. 100 km.

Motor Ydelse Brændstofforbrug Typiske svagheder Vurdering
1,5 eTSI 131-150 HK 5,8-6,4 l/100 km Ingen serieproblemer indtil videre Meget god
2.0 TDI 150-193 HK 4,2-4,8 l/100 km Robust, gennemprøvet Meget god
1,4 eHybrid 218 HK 1,4 l/100 km + elektricitet Træg DSG, kompleks God

Konklusion: De bedste VW Touran-motorer i alle generationer

Udviklingen af VW Touran-motorerne viser tydeligt de teknologiske fremskridt over tre generationer. Mens dieselmotorerne i VW Touran konsekvent har imponeret med deres høje pålidelighed og lave brændstofforbrug, har benzinmotorerne udviklet sig fra problematiske tidlige TSI-motorer til moderne, effektive mildhybridmotorer. Den nye elektrificering af tredje generation lover en lovende fremtid for bilister, der sætter pris på effektivitet og miljøvenlighed.

  • Bedste VW Touran benzinmotor:

VW Touran 1,5 eTSI (150 hk, generation III) kombinerer moderne mild-hybrid-teknologi med høj effektivitet og fremragende pålidelighed - ideel til det moderne familieliv.

  • Bedste VW Touran-dieselmotor:

VW Touran 2.0 TDI (150 hk, Generation II & III) tilbyder den bedste kombination af pålidelighed, økonomi og egnethed til hverdagsbrug på tværs af alle generationer og er fortsat favoritten for hyppige bilister.

  • Bedste VW Touran-hybridmotor:

VW Touran 1,4 eHybrid (218 hk, generation III) med en elektrisk rækkevidde på op til 65 km og et lavt brændstofforbrug - perfekt til pendlere og miljøbevidste familier.

Når det gælder vedligeholdelse og reservedele til alle VW Touran-generationer, tilbyder AUTODOC et omfattende udvalg af originale kvalitetsreservedele med hurtig levering og ekspertrådgivning.

AUTODOC Bedst sælgende: reservedele til en rimelig pris

MANNOL ENERGY MN7511-20 Motorolie 5W-30, 20l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 52
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Specifikation efter ACEA: ACEA A3 / B4
  • Specification efter API: API CH-4, API SN
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Indhold [liter]: 20
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Produktserie: ENERGY
  • Varenummer: MN7511-20
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 783,34 kr.
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 20l, Delsyntetisk olie
Varenummer: MN7511-20
Se mere
783,34 kr.
39,17 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
CASTROL Magnatec Stop-Start A3/B4 15C94E Motorolie 5W-30, 4l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 71
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Specifikation efter ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • Specification efter API: API SL
  • Producentens anbefalinger: VW 502 00, VW 505 00, MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Indhold [liter]: 4
  • Olie: Syntetisk olie
  • Produktserie: Magnatec
  • Version: Stop-Start A3 / B4
  • Varenummer: 15C94E
  • Beholdertype: Kannister
  • CASTROL: Motorolie
  • Vores pris: 396,44 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
CASTROL Motorolie 5W-30, 4l, Syntetisk olie
Varenummer: 15C94E
396,44 kr.
99,11 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL ENERGY MN7511-4 Motorolie 5W-30, 4l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 63
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Specifikation efter ACEA: ACEA A3 / B4
  • Specification efter API: API CH-4, API SN
  • Producentens anbefalinger: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Indhold [liter]: 4
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Produktserie: ENERGY
  • Varenummer: MN7511-4
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 195,25 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 4l, Delsyntetisk olie
Varenummer: MN7511-4
Se mere
195,25 kr.
48,81 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-10 Motorolie 5W-30, 10l
Anmeldelser - 53
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Specifikation efter ACEA: ACEA C3
  • Specification efter API: API SN
  • Producentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Indhold [liter]: 10
  • Produktserie: Longlife
  • Version: 504 / 507
  • Varenummer: MN7715-10
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 519,94 kr.
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 10l
Varenummer: MN7715-10
Se mere
519,94 kr.
51,99 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Motorolie 5W-30, 20l
Anmeldelser - 71
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Specifikation efter ACEA: ACEA C3
  • Specification efter API: API SN
  • Producentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Indhold [liter]: 20
  • Produktserie: Longlife
  • Version: 504 / 507
  • Varenummer: MN7715-20
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 978,16 kr.
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 20l
Varenummer: MN7715-20
Se mere
978,16 kr.
48,91 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MOBIL Super 2000 X1 150865 Motorolie 10W-40, 4l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 32
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 10W-40
  • Specifikation efter ACEA: ACEA A3 / B3
  • Specification efter API: API SL, API CF
  • Producentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Indhold [liter]: 4
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Produktserie: Super
  • Version: 2000 X1
  • Varenummer: 150865
  • Beholdertype: Kannister
  • MOBIL: Motorolie
  • Vores pris: 234,98 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MOBIL Motorolie 10W-40, 4l, Delsyntetisk olie
Varenummer: 150865
234,98 kr.
58,75 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
VAG LONGLIFE III FE GS55545M4 Motorolie 0W-30, 5l
Anmeldelser - 74
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 0W-30
  • Specifikation efter ACEA: ACEA C3
  • Producentens anbefalinger: VW 504 00, VW 507 00
  • Indhold [liter]: 5
  • Produktserie: LONGLIFE III
  • Version: FE
  • Varenummer: GS55545M4
  • VAG: Motorolie
  • Vores pris: 553,54 kr.
Detaljer
VAG Motorolie 0W-30, 5l
Varenummer: GS55545M4
553,54 kr.
110,71 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
CASTROL EDGE LL 15664C Motorolie 5W-30, 20l
Anmeldelser - 43
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Specifikation efter ACEA: ACEA C3
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Indhold [liter]: 20
  • Produktserie: EDGE
  • Version: LL
  • Varenummer: 15664C
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • CASTROL: Motorolie
  • Vores pris: 1784,52 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
CASTROL Motorolie 5W-30, 20l
Varenummer: 15664C
1784,52 kr.
89,23 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, Gratis levering
VAG Longlife IV FE GS60577M4 Motorolie 0W-20, 5l
Anmeldelser - 70
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 0W-20
  • Producentens anbefalinger: VW 508 00, VW 509 00, Porsche C20
  • Indhold [liter]: 5
  • Produktserie: Longlife
  • Version: IV FE
  • Varenummer: GS60577M4
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • VAG: Motorolie
  • Vores pris: 613,12 kr.
Detaljer
VAG Motorolie 0W-20, 5l
Varenummer: GS60577M4
613,12 kr.
122,62 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL SPECIAL PLUS MN7512-4 Motorolie 10W-30, 4l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 33
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 10W-30
  • Specifikation efter ACEA: ACEA A3 / B3
  • Specification efter API: API SN
  • Producentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Indhold [liter]: 4
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Produktserie: SPECIAL PLUS
  • Varenummer: MN7512-4
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 192,01 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MANNOL Motorolie 10W-30, 4l, Delsyntetisk olie
Varenummer: MN7512-4
Se mere
192,01 kr.
48,00 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
Valvoline SynPower 872378 Motorolie 5W-30, 4l
Anmeldelser - 47
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Specifikation efter ACEA: ACEA A3 / B4
  • Specification efter API: API SL, API CF
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, MB 226.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-G1
  • Indhold [liter]: 4
  • Produktserie: SynPower
  • Varenummer: 872378
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • Valvoline: Motorolie
  • Vores pris: 392,73 kr.
Detaljer
Valvoline Motorolie 5W-30, 4l
Varenummer: 872378
392,73 kr.
98,18 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
Valvoline VR1 Racing 873434 Motorolie 5W-50, 4l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 84
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-50
  • Specifikation efter ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • Specification efter API: API SL
  • Producentens anbefalinger: Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Indhold [liter]: 4
  • Olie: Syntetisk olie
  • Produktserie: VR1
  • Version: Racing
  • Varenummer: 873434
  • Valvoline: Motorolie
  • Vores pris: 512,30 kr.
Detaljer
Valvoline Motorolie 5W-50, 4l, Syntetisk olie
Varenummer: 873434
512,30 kr.
128,08 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL AF13++ High-performance MN4015-10 Frostbeskyttelse G12, violet, 10l, Færdigblandet, silikatholdig
Anmeldelser - 52
Produktbeskrivelse
  • Temperaturområde fra [°C]: -40, +125
  • Egenskaber: Færdigblandet
  • Kølemiddeproducentens anbefaling: G13
  • Farve: violet
  • Produktserie: AF13++, High-performance
  • Producentens anbefalinger: SAE J1034, ASTM D3306, ASTM D4656, ASTM D4985, BS 6580:2010, AFNOR NF R15-601, (except for ra), VAG TL-774 G, VAG TL-774 J, CUMMINS CES 14603, DEUTZ DQC CC-14, IRIZAR, LIEBHERR Minimum, LH-01-COL3A, MAN 324 Type Si-OAT, MB 325.5, MB 325.6, SCANIA, SMART MB 326.0, Germany, FVV Heft R443, France NFR 15-601, Italy NC 956-16, Spain, UNE 26-361-88 / 1, NATO S-759
  • Specifikation: G12
  • Indhold [liter]: 10
  • Beholdertype: Kannister
  • Kemisk egenskab: silikatholdig
  • MANNOL: Frostbeskyttelse
  • Varenummer: MN4015-10
  • Vores pris: 241,70 kr.
Detaljer
MANNOL Frostbeskyttelse G12, violet, 10l, Færdigblandet, silikatholdig
Varenummer: MN4015-10
Se mere
241,70 kr.
24,17 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL SPECIAL PLUS MN7512-5 Motorolie 10W-30, 5l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 58
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 10W-30
  • Specifikation efter ACEA: ACEA A3 / B3
  • Specification efter API: API SN, API CF
  • Producentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Indhold [liter]: 5
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Produktserie: SPECIAL PLUS
  • Varenummer: MN7512-5
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 229,09 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MANNOL Motorolie 10W-30, 5l, Delsyntetisk olie
Varenummer: MN7512-5
Se mere
229,09 kr.
45,82 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-67%
ELF Evolution 900 NF 2198877 Motorolie 5W-40, 5l
Anmeldelser - 73
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-40
  • Specifikation efter ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • Specification efter API: API SL, API CF
  • Producentens anbefalinger: VW 502 00, MB 229.3, VW 505 00
  • Indhold [liter]: 5
  • Produktserie: Evolution
  • Version: 900 NF
  • Varenummer: 2198877
  • Beholdertype: Kannister
  • ELF: Motorolie
  • Vores pris: 297,88 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
ELF Motorolie 5W-40, 5l
Varenummer: 2198877
sammenlignet med vejl. pris 916,49 kr.

297,88 kr.
59,58 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger

Populární příspěvky

Abonner modtag vores nyhedsbreve

Udfyld din e-mailadresse for at få de seneste nyheder og tips: