• SHOP
  • CLUB
Prøv premium konto
0
Min garage
Tilføj køretøj
0
Vare(r) #
0,00 kr.
Din indkøbsvogn er tom

Mercedes-Benz A-Klasse motorer

Indholdsfortegnelse

  1. Mercedes-Benz A-Klasse generation I (1997-2004)
    1. Mercedes-Benz A-Klasse benzinmotorer: Generation I (1997-2004)
    2. Mercedes-Benz A-Klasse dieselmotorer: Generation I (1997-2004)
  2. Mercedes-Benz A-Klasse generation II (2004-2012)
    1. Mercedes-Benz A-Klasse benzinmotorer: Generation II (2004-2012)
    2. Mercedes-Benz A-Klasse dieselmotorer: Generation II (2004-2012)
  3. Mercedes-Benz A-Klasse generation III (2012-2018)
    1. Mercedes-Benz A-Klasse benzinmotorer: Generation III (2012-2018)
    2. Mercedes-Benz A-Klasse dieselmotorer: Generation III (2012-2018)
  4. Mercedes-Benz A-Klasse generation IV (2018-i dag)
    1. Mercedes-Benz A-Klasse benzinmotorer: Generation IV (2018-i dag)
    2. Mercedes-Benz A-Klasse dieselmotorer: Generation IV (2018-i dag)
    3. Mercedes-Benz A-Klasse hybriddrift: Generation IV (2018-i dag)
  5. Konklusion: De bedste Mercedes-Benz A-Klasse motorer i alle generationer

Siden lanceringen i 1997 har Mercedes-Benz A-Klasse udviklet sig fra en utraditionel kompaktbil til en af de mest succesfulde premium-småbiler med et bredt udvalg af Mercedes-Benz A-Klasse-motorer i fire generationer. Hver generation har budt på nye teknologier og forskellige styrker og svagheder med en teknologisk udvikling, der spænder fra simple sugemotorer til topmoderne turbo-hybrid-drivlinjer.

Mercedes-Benz A-Klasse generation I (1997-2004)

Mercedes-Benz A-Klasse generation I (1997-2004)

Den første generation af Mercedes-Benz A-Klasse var en revolutionerende tilgang for Mercedes-Benz i kompaktbilsegmentet og var kendetegnet ved et unikt sandwichdesign med en usædvanlig høj siddeposition. Kilometertallet varierede meget afhængigt af motortypen: Mens de robuste sugemotorer nemt nåede 250.000 til 350.000 kilometer med korrekt vedligeholdelse, krævede de tidlige CDI-dieselmotorer ofte dyre reparationer af indsprøjtningssystemet mellem 200.000 og 280.000 kilometer. Den absolutte topmotor i denne generation var A 190 med 125 hk, som på optimal vis kombinerede kraft, pålidelighed og et acceptabelt brændstofforbrug for den tid. Typiske reparationsintervaller var 150.000 til 200.000 kilometer for større vedligeholdelsesarbejde, selv om Mercedes-Benz A-Klasse-motorerne i denne generation stadig var designet til at være meget nemme at vedligeholde.

Mercedes-Benz A-Klasse benzinmotorer: Generation I (1997-2004)

Mercedes-Benz A-Klassens benzinmotorprogram bestod udelukkende af sugemotorer fra M-serien. Det startede med A 140 (82 hk), efterfulgt af A 160 (102 hk) og topmodellen A 190 (125 hk). Disse Mercedes-Benz A-Klasse-motorer var baseret på gennemprøvet Renault-teknologi og viste sig at være ekstremt pålidelige. A 140 med 1,4-liters motor (M 166 E14) var undermotoriseret, men stort set uforgængelig og nåede ofte over 300.000 kilometer uden større reparationer. A 160 med 1,6-liters motor havde det bedste forhold mellem ydelse og brændstofforbrug, mens A 190 med 1,9-liters motor var den mest sportslige variant, men havde et lidt højere brændstofforbrug.

Mercedes-Benz A-Klasse dieselmotorer: Generation I (1997-2004)

Mercedes-Benz A-Klasse-dieselmotorerne blev i begyndelsen domineret af A 160 CDI med 60 hk (1998-2001), som senere blev suppleret af den stærkere A 170 CDI med 90 hk (2001-2004). Disse førstegenerations Mercedes-Benz A-Klasse CDI-motorer led af typiske problemer med tidlige common-rail-systemer: Injektordefekter, problemer med højtrykspumpen og lejlighedsvise turboladerfejl gjorde dem til de mest problematiske motorer i denne generation. A 170 CDI viste sig at være mere pålidelig end sin svagere bror, men krævede regelmæssig vedligeholdelse af indsprøjtningssystemet for hver 100.000 til 120.000 kilometer.

Mercedes-Benz A-Klasse motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
A 140 (M 166 E14) 82 HK 6,8-7,2 l/100 km Svag ydeevne Meget god
A 160 (M 166 E16) 102 HK 6,5-7,0 l/100 km Meget robust Meget god
A 190 (M 166 E19) 125 HK 7,2-7,8 l/100 km Højere forbrug God
A 160 CDI 60 HK 4,8-5,2 l/100 km Injektorer, turbolader Moderat
A 170 CDI 90 HK 5,0-5,4 l/100 km Indsprøjtningssystem Gennemsnitlig

Mercedes-Benz A-Klasse generation II (2004-2012)

Mercedes-Benz A-Klasse generation II (2004-2012)

Den anden generation af Mercedes-Benz A-Klasse markerede et betydeligt evolutionært spring med forbedret køredynamik og mere moderne motorer. Med korrekt vedligeholdelse kan de fleste motorer i denne generation nemt nå op på 200.000 til 300.000 kilometer, og de reviderede CDI-dieselmotorer er blevet betydeligt mere pålidelige end deres forgængere. Større motorfejl er sjældne, kun de kraftige A 200 Turbo-benzinmotorer viser af og til svagheder i turboladningen. Det absolutte højdepunkt var A 200 CDI med 140 hk - et teknisk mesterværk, der bød på både kraft og effektivitet. Typiske reparationsintervaller var mellem 120.000 og 180.000 kilometer for større vedligeholdelsesarbejder, og CVT-gearkasserne i denne generation blev betragtet som et svagt punkt.

Mercedes-Benz A-Klasse benzinmotorer: Generation II (2004-2012)

Mercedes-Benz A-Klassens benzinmotorprogram blev fuldstændig revideret og omfattede A 150 (95 hk), A 170 (116 hk) og for første gang en turbo-benzinmotor A 200 Turbo (193 hk). Disse Mercedes-Benz A-Klasse-motorer fra M-serien viste sig at være betydeligt mere pålidelige end dieselvarianterne. A 150 med 1,5-liters motor udviklede sig til den mest pålidelige benzinmotor i denne generation med kun lejlighedsvise problemer med tændspolen efter 150.000 kilometer. A 170 tilbød en god balance mellem ydelse og brændstofforbrug, mens A 200 Turbo tilbød sportslige præstationer, men var tilbøjelig til at få skader på turboladeren og problemer med intercooling.

Mercedes-Benz A-Klasse dieselmotorer: Generation II (2004-2012)

Mercedes-Benz A-Klassens 2,0-liters CDI-motor (OM 640) blev tilbudt i forskellige ydelsesniveauer fra 109 til 140 hk. A 180 CDI med 109 hk viste sig at være den mest økonomiske og pålidelige diesel i denne generation, mens A 200 CDI med 140 hk tilbød den bedste kombination af ydelse og effektivitet. Disse Mercedes-Benz A-klasse CDI-motorer var udstyret med den moderne andengenerations common-rail-indsprøjtning og var betydeligt mere pålidelige end deres forgængere. Problemerne var hovedsageligt begrænset til lejlighedsvise fejl i udstødningsgasrecirkulationen og slid på indsprøjtningsdyserne efter 200.000 kilometer.

Mercedes-Benz A-Klasse motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
A 150 95 HK 6,2-6,8 l/100 km Tændspoler Meget god
A 170 116 HK 6,5-7,2 l/100 km Robust God
A 200 Turbo 193 HK 7,8-8,5 l/100 km Turbolader, intercooling Moderat
A 180 CDI 109 HK 4,5-5,0 l/100 km Meget økonomisk og robust Meget god
A 200 CDI 140 HK 4,8-5,3 l/100 km EGR-ventil God

Mercedes-Benz A-Klasse generation III (2012-2018)

Mercedes-Benz A-Klasse generation III (2012-2018)

Den tredje generation af Mercedes-Benz A-Klasse revolutionerede segmentet med en helt ny arkitektur med forhjulstræk og moderne turbomotorer. Denne generation anses for at være den mest dynamiske af alle A-Klasse generationer og kan nå 250.000 til 350.000 kilometer med korrekt vedligeholdelse. De fleste motorer er meget pålidelige, og det er kun AMG-varianterne, der af og til viser svagheder, når de køres sporty. Den absolutte topmotor var A 220 CDI med 177 hk - en ultramoderne firecylindret diesel med fremragende kraftoverførsel og lavt brændstofforbrug. Typiske reparationsintervaller ligger mellem 150.000 og 200.000 kilometer, og 7G-DCT-gearkasserne i denne generation anses for at være meget pålidelige.

Mercedes-Benz A-Klasse benzinmotorer: Generation III (2012-2018)

Mercedes-Benz A-Klassens benzinmotorprogram bestod udelukkende af turbomotorer fra den nye M-serie. Det startede med A 180 (122 hk), efterfulgt af A 200 (156 hk), A 250 (211 hk) og AMG-varianterne A 45 AMG (360-381 hk). Disse Mercedes-Benz A-Klasse-motorer fra M 270/M 133-serien viste sig at være meget pålidelige og økonomiske. A 180 med 1,6-liters turbo udviklede sig til den mest pålidelige benzinmotor i denne generation, med kun lejlighedsvise problemer med timingkæden efter 200.000 kilometer. A 200 tilbød en fremragende balance mellem ydelse og brændstofforbrug, mens A 250 kombinerede sportslige præstationer med høj pålidelighed.

Mercedes-Benz A-Klasse dieselmotorer: Generation III (2012-2018)

Mercedes-Benz A-Klassens 2,1-liters CDI-motor (OM 651) blev tilbudt i forskellige ydelsesniveauer fra 109 til 177 hk. A 180 CDI med 109 hk viste sig at være den mest økonomiske diesel, mens A 200 CDI med 136 hk tilbød den bedste anvendelighed i hverdagen. Topmodellen A 220 CDI med 177 hk kombinerede sportslige præstationer med et lavt brændstofforbrug og anses for at være en af de bedste dieselmotorer, Mercedes-Benz nogensinde har bygget. Disse Mercedes-Benz A-Klasse CDI-motorer var udstyret med moderne tredjegenerations common-rail-indsprøjtning og AdBlue-teknologi, hvilket gjorde dem meget rene og pålidelige.

Mercedes-Benz A-Klasse motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
A 180 (M 270) 122 HK 5,6-6,2 l/100 km Tandhjulskæde efter 200.000 km Meget god
A 200 (M 270) 156 HK 5,8-6,4 l/100 km Meget pålidelig Meget god
A 250 (M 270) 211 HK 6,2-6,8 l/100 km Robust God
A 45 AMG (M 133) 360-381 HK 7,3-7,8 l/100 km Kobling med sportslig kørestil God
A 180 CDI (OM 651) 109 HK 3,6-4,1 l/100 km Meget økonomisk Meget god
A 200 CDI (OM 651) 136 HK 3,8-4,3 l/100 km Fremragende Meget god
A 220 CDI (OM 651) 177 HK 4,0-4,5 l/100 km En af de bedste dieselbiler Meget god

Mercedes-Benz A-Klasse generation IV (2018-i dag)

Mercedes-Benz A-Klasse generation IV (2018-i dag)

Den nuværende generation af Mercedes-Benz A-Klasse repræsenterer toppen af den teknologiske udvikling med et fuldt elektrificeret motorprogram og den nyeste mildhybridteknologi. Alle motorer har et 48-volts elektrisk system ombord og en remstarter-alternator, som forventes at give en levetid på over 300.000 kilometer. Topmotoren er A 35 AMG med 306 hk, som kombinerer sportslige præstationer med høj pålidelighed. Plug-in-hybridteknologien giver op til 70 kilometers elektrisk rækkevidde og repræsenterer Mercedes-Benz' fremtidsvision for kompakte biler.

Mercedes-Benz A-Klasse benzinmotorer: Generation IV (2018-i dag)

Mercedes-Benz A-Klassens benzinmotorprogram omfatter moderne turbomotorer fra M-serien med 48-volts mildhybridteknologi. A 180 (136 hk), A 200 (163 hk) og A 250 (224 hk) er baseret på den gennemprøvede 1,3-liters turbo (M 282), som blev udviklet i samarbejde med Renault. Disse motorer i Mercedes-Benz A-Klasse har vist sig at være meget pålidelige og økonomiske med kun lejlighedsvise problemer med højtrykspumpen efter 150.000 kilometer. A 35 AMG med 2,0-liters turbo (M 260) yder 306 hk og anses for at være en af de mest pålidelige AMG-motorer nogensinde. Mild hybrid-teknologien reducerer brændstofforbruget med op til 0,4 liter pr. 100 kilometer.

Mercedes-Benz A-Klasse dieselmotorer: Generation IV (2018-i dag)

Mercedes-Benz A-Klassens 2,0-liters CDI-motor (OM 654) tilbydes i forskellige ydelsesniveauer fra 116 til 190 hk. A 180 d med 116 hk viste sig at være den mest økonomiske diesel i generationen, mens A 200 d med 150 hk tilbyder den bedste kombination af ydelse og effektivitet. Disse dieselmotorer i Mercedes-Benz A-Klasse er udstyret med den nyeste fjerde generation af common-rail-indsprøjtning og AdBlue-teknologi med meget lave emissionsværdier. A 220 d med 190 hk kombinerer sportslige præstationer med et testforbrug på kun 4,2 liter pr. 100 kilometer.

Mercedes-Benz A-Klasse hybriddrift: Generation IV (2018-i dag)

Mercedes-Benz A-Klasse plug-in-hybrid A 250 e tilbyder en systemydelse på 218 hk ved at kombinere en 1,3-liters turbo med en 102 hk elmotor. Den elektriske rækkevidde er op til 70 kilometer, og brændstofforbruget er 1,5 liter pr. 100 kilometer i WLTP-cyklussen. Denne hybridteknologi i Mercedes-Benz A-Klasse viser sig at være meget sofistikeret, men med begrænsninger med hensyn til bagagerumsplads på grund af batteriet.

Mercedes-Benz A-Klasse motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
A 180 (M 282) 136 HK 5,6-6,1 l/100 km Højtrykspumpe Meget god
A 200 (M 282) 163 HK 5,8-6,3 l/100 km Meget pålidelig Meget god
A 250 (M 282) 224 HK 6,2-6,7 l/100 km Robust God
A 35 AMG (M 260) 306 HK 7,3-7,8 l/100 km Meget pålidelig Meget god
A 180 d (OM 654) 116 HK 3,9-4,4 l/100 km Meget økonomisk Meget god
A 200 d (OM 654) 150 HK 4,0-4,5 l/100 km Fremragende Meget god
A 220 d (OM 654) 190 HK 4,2-4,7 l/100 km Sporty og økonomisk Meget god
A 250 e Hybrid 218 HK 1,5 l/100 km + elektricitet Lille bagagerum God

Konklusion: De bedste Mercedes-Benz A-Klasse motorer i alle generationer

Udviklingen af motorerne i Mercedes-Benz A-Klasse viser en kontinuerlig forbedring på tværs af alle fire generationer. Mens de første to generationer stadig kæmpede med børnesygdomme, etablerede Mercedes-Benz A-Klasse-motorerne sig som benchmark i det kompakte premiumsegment fra og med tredje generation. Den nuværende generation med mild hybrid-teknologi repræsenterer højdepunktet i udviklingen og tilbyder en fremragende kombination af ydeevne, effektivitet og pålidelighed.

  • Bedste Mercedes-Benz A-Klasse benzinmotor:

A 200 (163 hk, generation IV) med 48-volts mildhybridteknologi kombinerer moderne effektivitet med høj pålidelighed og fremragende anvendelighed i hverdagen.

  • Bedste Mercedes-Benz A-Klasse dieselmotor:

A 220 CDI (177 hk, generation III) tilbyder den bedste kombination af sportslige præstationer, lavt brændstofforbrug og enestående pålidelighed på tværs af alle generationer.

  • Bedste Mercedes-Benz A-Klasse hybridmotor:

A 250 e (218 hk, generation IV) med en elektrisk rækkevidde på 70 kilometer og et lavt brændstofforbrug på 1,5 liter pr. 100 kilometer.

Når det gælder vedligeholdelse og reservedele til alle generationer af Mercedes-Benz A-Klasse, tilbyder AUTODOC et omfattende udvalg af originale kvalitetsreservedele med hurtig levering og ekspertrådgivning.

AUTODOC Bedst sælgende: reservedele til en rimelig pris

MANNOL ENERGY MN7511-20 Motorolie 5W-30, 20l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 51
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 20
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Specifikation: ACEA A3 / B4, API CH-4, API SN
  • Produktserie: ENERGY
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • MANNOL: Motorolie
  • Varenummer: MN7511-20
  • Vores pris: 782,98 kr.
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 20l, Delsyntetisk olie
Varenummer: MN7511-20
Se mere
782,98 kr.
39,15 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL ENERGY MN7511-10 Motorolie 5W-30, 10l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 62
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 10
  • Producentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Specifikation: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktserie: ENERGY
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • MANNOL: Motorolie
  • Varenummer: MN7511-10
  • Vores pris: 415,66 kr.
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 10l, Delsyntetisk olie
Varenummer: MN7511-10
Se mere
415,66 kr.
41,57 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
SHELL Helix Ultra 550046268 Motorolie 5W-30, 4l
Anmeldelser - 45
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Specifikation: API SN, ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • Produktserie: Helix
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: Ultra
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • SHELL: Motorolie
  • Varenummer: 550046268
  • Vores pris: 358,65 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
SHELL Motorolie 5W-30, 4l
Varenummer: 550046268
358,65 kr.
89,66 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
FR 7 DC+ BOSCH 0 242 235 666 Tændrør M 14 x 1,25, Schlüsselweite: 16 mm
Anmeldelser - 25
Produktbeskrivelse
  • Elektrodeafstand[mm]: 0,9
  • Nøglespændvidde: 16 mm
  • Gevindlængde [mm]: 19
  • Gnistposition [mm]: 3
  • Gevindmål: M 14 x 1,25
  • Tilspændingsmoment [Nm]: 28
  • Antal stikkontakter: 1
  • BOSCH: Tændrør
  • Varenummer: 0 242 235 666
  • Stand: Helt ny
Detaljer
BOSCH Tændrør M 14 x 1,25, Schlüsselweite: 16 mm
Varenummer: 0 242 235 666
20,70 kr.
Pris pr. stk
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-19%
LIQUI MOLY Top Tec 4600 3756 Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 108
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.52, VW 502 00, VW 505 01, Ford WSS-M2C917-A, GM LL-A-025, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-S3, MB 229.51, VW 505 00
  • Specifikation: ACEA C2, ACEA C3, API SN
  • Produktserie: Top Tec
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: 4600
  • Olie: Syntetisk olie
  • Beholdertype: Kannister
  • LIQUI MOLY: Motorolie
  • Varenummer: 3756
  • Vores pris: 539,09 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Varenummer: 3756
sammenlignet med vejl. pris 668,24 kr.

539,09 kr.
107,82 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MOBIL Super 2000 X1 150865 Motorolie 10W-40, 4l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 32
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • Producentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Specifikation: ACEA A3 / B3, API SL, API CF
  • Produktserie: Super
  • Viskositätsklasse SAE: 10W-40
  • Version: 2000 X1
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Beholdertype: Kannister
  • Specification efter API: CF, SL
  • MOBIL: Motorolie
  • Varenummer: 150865
  • Vores pris: 237,02 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MOBIL Motorolie 10W-40, 4l, Delsyntetisk olie
Varenummer: 150865
237,02 kr.
59,26 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-68%
ELF Evolution Full-Tech FE 2195305 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 30
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: Renault RN0720, MB 226.51
  • Specifikation: ACEA C4
  • Produktserie: Evolution
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: Full-Tech FE
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • ELF: Motorolie
  • Varenummer: 2195305
  • Vores pris: 349,99 kr.
Detaljer
ELF Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 2195305
sammenlignet med vejl. pris 1121,48 kr.

349,99 kr.
70,00 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL SPECIAL PLUS MN7512-4 Motorolie 10W-30, 4l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 31
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • Producentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Specifikation: API SN, ACEA A3 / B3
  • Produktserie: SPECIAL PLUS
  • Viskositätsklasse SAE: 10W-30
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • MANNOL: Motorolie
  • Varenummer: MN7512-4
  • Vores pris: 191,92 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MANNOL Motorolie 10W-30, 4l, Delsyntetisk olie
Varenummer: MN7512-4
Se mere
191,92 kr.
47,98 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
Valvoline SynPower 872378 Motorolie 5W-30, 4l
Anmeldelser - 47
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, MB 226.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-G1
  • Specifikation: ACEA A3 / B4, API SL, API CF
  • Produktserie: SynPower
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • Valvoline: Motorolie
  • Varenummer: 872378
  • Vores pris: 367,78 kr.
Detaljer
Valvoline Motorolie 5W-30, 4l
Varenummer: 872378
367,78 kr.
91,95 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
Valvoline VR1 Racing 873434 Motorolie 5W-50, 4l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 82
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • Producentens anbefalinger: Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Specifikation: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4, API SL
  • Produktserie: VR1
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-50
  • Version: Racing
  • Olie: Syntetisk olie
  • Specification efter API: SL
  • Valvoline: Motorolie
  • Varenummer: 873434
  • Vores pris: 418,85 kr.
Detaljer
Valvoline Motorolie 5W-50, 4l, Syntetisk olie
Varenummer: 873434
418,85 kr.
104,71 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
Valvoline SynPower XL-III C3 872375 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 124
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Specifikation: ACEA C3, API SN
  • Produktserie: SynPower
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: XL-III C3
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • Valvoline: Motorolie
  • Varenummer: 872375
  • Vores pris: 389,50 kr.
Detaljer
Valvoline Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 872375
389,50 kr.
77,90 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL ENERGY PREMIUM MN7908-5 Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 96
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: MB 229.52, MB 229.31, VW 505 01, MB 229.51, BMW Longlife-04, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 226.5
  • Specifikation: ACEA C3, API CH-4, ACEA C2, API SN
  • Produktserie: ENERGY PREMIUM
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Olie: Syntetisk olie
  • MANNOL: Motorolie
  • Varenummer: MN7908-5
  • Vores pris: 275,29 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Varenummer: MN7908-5
Se mere
275,29 kr.
55,06 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-18%
LIQUI MOLY Top Tec 4300 3741 Motorolie 5W-30, 5l, Fuldsyntetisk olie
Anmeldelser - 80
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: PSA B71 2290, MB 226.52, MB 229.52, Renault RN17, Fiat 9.55535-S1, MB 229.31, MB 229.51, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Specifikation: ACEA C2, ACEA C3, API SP
  • Produktserie: Top Tec
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: 4300
  • Olie: Fuldsyntetisk olie
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolie
  • Varenummer: 3741
  • Vores pris: 471,70 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolie 5W-30, 5l, Fuldsyntetisk olie
Varenummer: 3741
sammenlignet med vejl. pris 581,10 kr.

471,70 kr.
94,34 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
CASTROL GTX 15DAFE Motorolie 5W-30, 20l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 50
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 20
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04, VW 504 00, VW 507 00, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30
  • Specifikation: ACEA C3, API SP
  • Produktserie: GTX
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Olie: Syntetisk olie
  • Beholdertype: Kannister
  • CASTROL: Motorolie
  • Varenummer: 15DAFE
  • Vores pris: 1059,07 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
CASTROL Motorolie 5W-30, 20l, Syntetisk olie
Varenummer: 15DAFE
1059,07 kr.
52,95 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MOBIL 1 FS 153687 Motorolie 0W-40, 4l
Anmeldelser - 76
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • Producentens anbefalinger: AAE STO 003 B7, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 503 01, VW 505 00, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2, Ford WSS-M2C937-A
  • Specifikation: API SN, API CF, ACEA A3 / B4
  • Produktserie: 1
  • Viskositätsklasse SAE: 0W-40
  • Version: FS
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • MOBIL: Motorolie
  • Varenummer: 153687
  • Vores pris: 455,62 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MOBIL Motorolie 0W-40, 4l
Varenummer: 153687
455,62 kr.
113,91 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger

Populární příspěvky

Abonner modtag vores nyhedsbreve

Udfyld din e-mailadresse for at få de seneste nyheder og tips: