Lupo 3L Rep-sæt til bremsekaliber
Hvor køber man Lupo 3L bremsekaliber-reparationssæt til en god pris? Hos AUTODOC!
Bestsellere fra AUTODOC - køb på nettet til lave priser og spar penge på udskiftning af Lupo 3L Rep-sæt til bremsekaliber
Bedst sælgende udskiftningsdel: Rep-sæt til bremsekaliber VW Lupo. Du har valget mellem forskellige Bremsekaliber-rep-sæt VW 6X1, 6E1 Lupo mærke-fabrikanter, eller at købe en anden højkvalitetsdel.
RIDEX 1165G0023 Glidersæt, bremsekaliper
foraksel, bagaksel
RIDEX 1165G0019 Glidersæt, bremsekaliper
bagaksel, foraksel
RIDEX 1009C0038 Holder, bremsekaliper
Bagaksel højre
QUICK BRAKE 113-1346X Glidersæt, bremsekaliper
BOSCH RG1007 Glidersæt, bremsekaliper
med monterings-/fastgørelsesmateriale
TRW ST1705 Glidersæt, bremsekaliper
QUICK BRAKE 113-1339 Glidersæt, bremsekaliper
QUICK BRAKE 113-1301X Glidersæt, bremsekaliper
QUICK BRAKE 11286 Ledebolt, bremsekaliper
M9x1,25
ATE 260085 Glidersæt, bremsekaliper
med bremsecaliperskruer
BOSCH RG1000 Glidersæt, bremsekaliper
Bremsekaliber-reparationssæt VW Lupo / Lupo 3L (6X1, 6E1) bil modeller
Rep-sæt til bremsekaliber for Lupo 3L: hvilket mærke er bedst?
Ifølge vores kunder er de bedste reservedele i produktkategorien Rep-sæt til bremsekaliber til VW Lupo kommer fra følgende mærker:
- RIDEX
- QUICK BRAKE
- BREMBO
- STARK
- BOSCH
Rep-sæt til kaliber for VW Lupo / Lupo 3L (6X1, 6E1): hvor meget koster dette produkt?
Prisen på bildele inden for kategorien Bremsekaliber-rep-sæt for VW Lupo / Lupo 3L (6X1, 6E1) varierer fra 14 kr. til 200 kr., afhængigt af producent og produktspecifikationer.
Tryghed ved internethandel! Returnér dine rep-sæt til bremsekaliber til Lupo 3L uden forklaring i op til 200 dage efter købet og få pengene tilbage. Hvordan? Vælg blot Sikker Bestilling ved betaling. Tjenesten koster kun 49,50 kr..
AUTODOC bekymrer sig for dig! Hver ordre fra 1200 kr. værdi af vare, er inklusiv gratis fragt i Danmark.
*Gælder ikke store bildele
Rep-sæt til bremsekaliber VW Lupo (6X1, 6E1) - driftstilstand og installation, diagnosticering af fejl og udskiftningsintervaller
Montering af et bremsekaliber reparationssæt på VW Lupo (6X1, 6E1) udføres bedst på et værksted. For at foretage arbejdet nemmere, skal enheden fjernes fra bilen og skilles ad, og dette kræver specialværktøj og særlige evner.
For at trykke stemplerne ud af bremsekaliber huset bruger specialisterne trykluftsudstyr, der nemt fjerner stemplerne fra deres monteringssted. Du kan også bede en assistent om at trykke bremsepedalen helt ned, for at få stemplet til at glide ud af kaliberen og derefter frakoble den hydrauliske slange og trække delen ud.
Før du monterer nye stempler skal kaliber huset renses for snavs og rust på monteringsstedet. Benzin kan bruges til dette formål. Efter rengøringen skal kaliberen tørres med en ren klud og tørres grundigt. Du må aldrig montere nye stempler i en våd kaliper: Benzin øderlægger gummiforseglingen.
For at fjerne og montere låseringene skal du bruge et specialværktøj, der tillader at åbne delen uden at ødelægge den.
Før monteringen skal manchetterne monteringssted, selve forseglingselementerne og stemplerne behandles med en særlig pasta til hydrauliske cylindere. Det gør ikke kun monteringen lettere, men beskytter også delene i kaliberen mod ødelæggelse. Desuden skal der tilføres et andet smøremiddel til de styrestifter og deres manchetter. Som hovedregel indeholder reparationssættet to poser med smøremiddel til forskellige dele i kaliberen.
AUTODOC anbefaler, at du gør det følgende efter bremsekaliber reparationssættet til VW Lupo (6X1, 6E1) køretøj, er blevet monteret:
Brug en donkraft og aflast akslen på VW Lupo (6X1, 6E1) til den side hvor udskiftningen skal finde sted. Drej hjulet rundt og bed din assistent om at trykke på bremsepedalen, mens du fortsætter med at dreje. Hvis udskiftningen er udført korrekt, skal hjulet rotere frit.
Kontroller og om nødvendigtopfyld bremsevæske i beholderen på hovedbremsecylinderen.
Udluft VW Lupo (6X1, 6E1) bremsesystem med den metode, der findes i bilens tekniske manual. Du skal aldrig ignorere denne anbefaling, da luft i bremsesystemet reducerer bremsernes effektivitet, der kan medføre en ulykke.