• SHOP
  • CLUB
Prøv premium konto
0
Min garage
Tilføj køretøj
0
Vare(r) #
0,00 kr.
Din indkøbsvogn er tom

Dacia Logan motorer

Indholdsfortegnelse

  1. Dacia Logan Generation I (2004-2012)
    1. Dacia Logan benzinmotorer: Generation I (2004-2012)
    2. Dacia Logan dieselmotorer: Generation I (2004-2012)
  2. Dacia Logan Generation II (2012-2021)
    1. Dacia Logan benzinmotorer: Generation II (2012-2021)
    2. Dacia Logan dieselmotorer: Generation II (2012-2021)
  3. Dacia Logan Generation III (2021-i dag)
    1. Dacia Logan benzinmotorer: Generation III (2021-i dag)
    2. Dacia Logan LPG-motorer: Generation III (2021-i dag)
    3. Dacia Logan dieselmotorer: Generation III (2021-i dag)
  4. Konklusion: De bedste Dacia Logan-motorer i alle generationer

Siden lanceringen i 2004 har Dacia Logan etableret sig som en prisvenlig og pålidelig indgangsbil med et gennemprøvet motorprogram, der spænder over tre generationer. Dacia Logan-motorerne har altid været kendetegnet ved enkelhed, nem vedligeholdelse og lave driftsomkostninger, og hver generation har bragt tekniske forbedringer til det gennemprøvede grunddesign.

Dacia Logan Generation I (2004-2012)

Dacia Logan Generation I (2004-2012)

Den første generation af Dacia Logan revolutionerede markedet for små biler med kompromisløs enkelhed og pålidelighed. Med korrekt vedligeholdelse kunne Dacia Logan-motorerne nemt køre 250.000 til 350.000 kilometer, og 1,5 dCi-dieselmotorerne kunne endda køre 400.000 kilometer og mere. Større reparationer var normalt først påkrævet efter 200.000 kilometer - hovedsageligt kobling, vandpumpe eller tandrem. Den absolutte topmotor i denne generation var 1,5 dCi med 70 hk, som kombinerede økonomi med enestående holdbarhed og blev betragtet som en af de mest pålidelige dieselmotorer til små biler på sin tid. Den tekniske filosofi var baseret på gennemprøvede Renault-motorer uden kompleks elektronik, hvilket forklarede den høje pålidelighed og de lave vedligeholdelsesomkostninger.

Dacia Logan benzinmotorer: Generation I (2004-2012)

Dacia Logans benzinmotorprogram bestod hovedsageligt af tre enheder: 1.4 MPI med 55 kW (75 hk) som basismotor, 1.6 MPI med 64 kW (87 hk) som standardmotor og fra 2007 den kraftfulde 1.6 16V med 77 kW (105 hk). Alle Dacia Logans benzinmotorer kom fra den gennemprøvede Renault-familie og undgik bevidst turboladning eller komplekse ventilstyringssystemer. Dacia Logan 1,6 MPI udviklede sig til den mest populære benzinmotor i denne generation - den havde tilstrækkelig kraft til hverdagsbrug, et moderat forbrug på 6,8 liter pr. 100 kilometer og var praktisk talt uforgængelig. Typiske svagheder var begrænset til slidte tændspoler efter 120.000 kilometer og lejlighedsvise problemer med lambdasonden.

Dacia Logan dieselmotorer: Generation I (2004-2012)

Dacia Logan 1.5 dCi dominerede dieselprogrammet med forskellige effektniveauer fra 50 kW (68 hk) til 63 kW (86 hk). Denne motor fra Renault-Nissan-alliancen blev betragtet som en af de bedste dieselmotorer til små biler på sin tid og gjorde Dacia Logan til en favorit blandt hyppige bilister. Dacia Logan 1.5 dCi med 70 hk tilbød den bedste balance mellem ydelse og forbrug - med kun 4,5 liter diesel pr. 100 kilometer og en jævn kørsel, der lå langt over klassens niveau. Svaghederne lå primært i turboladeren efter 200.000 kilometer og lejlighedsvise problemer med recirkulation af udstødningsgassen, men det kunne undgås med regelmæssig vedligeholdelse.

Dacia Logan motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
1,4 MPI 75 HK 7,2 l/100 km Tændspoler, lambdasonde God
1.6 MPI 87 HK 6,8 l/100 km Meget robust, næsten ingen problemer Meget god
1,6 16V 105 HK 7,5 l/100 km Ventilspillerum, højere slitage God
1,5 dCi 68-86 HK 4,5-4,8 l/100 km Turbolader, EGR-ventil Meget god

Dacia Logan Generation II (2012-2021)

Dacia Logan Generation II (2012-2021)

Den anden generation af Dacia Logan beholdt den gennemprøvede filosofi, men fik mere moderne motorer med forbedret effektivitet og emissionsværdier. Kilometertallet forblev på samme høje niveau som i den første generation, hvor 300.000 til 400.000 kilometer fortsat var standard for dieselmotorerne. Større motorfejl forblev en absolut undtagelse i denne generation. Den fremragende motor var den reviderede 1,5 dCi med 90 hk, som var endnu mere økonomisk og mere støjsvag end sin forgænger. Tekniske innovationer omfattede start-stop-systemer på udvalgte varianter og forbedret efterbehandling af udstødningen, samtidig med at den grundlæggende enkelhed blev bevaret. Sammenlignet med konkurrenterne gav Dacia Logan fortsat mest værdi for pengene i segmentet for små biler.

Dacia Logan benzinmotorer: Generation II (2012-2021)

Udvalget af benzinmotorer i Dacia Logan blev strømlinet og bestod primært af den gennemprøvede 1.2 16V med 55 kW (75 hk) som indgangsmotor og 0.9 TCe med 66 kW (90 hk) som mærkets første turbobenzinmotor. Den lille trecylindrede turbomotor blev udviklet af Renault og skulle kombinere ydelse med lavt brændstofforbrug. Dacia Logan 1.2 16V viste sig at være den mest pålidelige benzinmotor i denne generation - uden turboladning eller kompleks teknologi nåede den nemt op på 250.000 kilometer med minimale vedligeholdelsesomkostninger. Dacia Logan 0,9 TCe viste på den anden side typiske turbo-børneproblemer: Intercoolerproblemer, øget olieforbrug og lejlighedsvise skader på turboladeren gjorde den til den mest problematiske motor i hele Logans historie.

Dacia Logan dieselmotorer: Generation II (2012-2021)

Den reviderede Dacia Logan 1.5 dCi forblev den eneste dieselmotor, men blev tilbudt i forskellige effektniveauer fra 55 kW (75 hk) til 66 kW (90 hk). Euro 5- og senere Euro 6-versionerne fik forbedret rensning af udstødningsgassen med SCR-katalysator og partikelfilter. Dacia Logan 1.5 dCi med 90 hk udviklede sig til det absolutte højdepunkt i denne generation - den brugte kun 3,8 liter pr. 100 kilometer, kørte betydeligt mere støjsvagt end sin forgænger og bevarede sin legendariske pålidelighed. Problemerne var hovedsageligt begrænset til partikelfilteret på korte ture og lejlighedsvise skader på turboladeren efter 250.000 kilometer, selv om sidstnævnte kunne undgås med regelmæssige olieskift.

Dacia Logan motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Vurdering
1,2 16V 75 HK 6,5 l/100 km Praktisk talt ingen problemer Meget god
0,9 TCe 90 HK 5,8 l/100 km Turbolader, intercooler, olieforbrug Problematisk
1,5 dCi 75-90 HK 3,8-4,2 l/100 km Partikelfilter til korte ture Meget god

Dacia Logan Generation III (2021-i dag)

Den nuværende Dacia Logan-generation markerer et teknologisk spring med LPG-teknologi tilgængelig for første gang og mere moderne benzinmotorer, men bevarer den gennemprøvede enkelhed. Da generationen kun har været tilgængelig siden 2021, er der endnu ikke nogen langtidserfaring, men de første 50.000 kilometer viser lovende pålidelighedsværdier. Topmotoren er 1.0 TCe med 100 hk, som er betydeligt mere moden end den problematiske 0.9 TCe fra den forrige generation. LPG-varianterne tilbyder for første gang et omkostningseffektivt alternativ til diesel og benzin. Alle Dacia Logan-motorer i denne generation opfylder Euro 6d-Temp-standarderne og lover en levetid på mindst 250.000 kilometer, hvorved dieselmotorerne fortsat anses for at være de mest holdbare drev.

Dacia Logan benzinmotorer: Generation III (2021-i dag)

Det nye benzinmotorprogram til Dacia Logan omfatter 1.0 SCe med 48 kW (65 hk) som basismotor og 1.0 TCe med 74 kW (100 hk) som turbo-version. Begge motorer er fra den seneste Renault-generation og er betydeligt mere sofistikerede end deres forgængere. Dacia Logan 1.0 TCe med 100 hk betragtes som den bedste benzinmotor i Logans historie - den giver sportslige køreegenskaber med et brændstofforbrug på kun 5,5 liter og har indtil videre ikke vist nogen af sine forgængeres turbo-problemer. Dacia Logan 1.0 SCe er derimod rettet mod prisbevidste købere og tilbyder en solid basisydelse uden kompleks teknologi, men med 65 hk når den sine grænser, når den kører på motorvejen eller er læsset.

Dacia Logan LPG-motorer: Generation III (2021-i dag)

For første gang tilbyder Dacia Logan med et fabriksmonteret LPG-system. Dacia Logan 1.0 TCe Bi-Fuel kombinerer benzin- og LPG-drift med en effekt på 74 kW (100 hk). Disse Dacia Logan-motorer lover driftsomkostninger på kun 4-5 euro pr. 100 kilometer i LPG-tilstand og forlænger rækkevidden betydeligt takket være den ekstra benzintank. De første erfaringer viser, at det italienske BRC LPG-system er meget pålideligt, selv om der stadig mangler langtidserfaringer.

Dacia Logan dieselmotorer: Generation III (2021-i dag)

Den gennemprøvede Dacia Logan 1.5 dCi med 70 kW (95 hk) er fortsat den eneste dieselmotor og fortsætter succeshistorien. Med Euro 6d Temp-emissionskontrol og optimeret forbrænding bruger den kun 3,6 liter pr. 100 kilometer og bevarer sin legendariske pålidelighed. Denne Dacia Logan Diesel er allerede ved at blive den mest pålidelige motor i den nye generation.

Dacia Logan motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
1.0 SCe 65 HK 6,2 l/100 km Lidt kraft, ellers robust Gennemsnit
1.0 TCe 100 HK 5,5 l/100 km Ingen serieproblemer indtil videre Meget god
1.0 TCe Bi-Fuel 100 HK 5,8 l/100 km (benzin) LPG-system stadig uprøvet God
1,5 dCi 95 HK 3,6 l/100 km Dokumenteret pålidelig Meget god

Konklusion: De bedste Dacia Logan-motorer i alle generationer

Udviklingen af Dacia Logan-motorerne viser en konsekvent filosofi: Enkelhed, pålidelighed og lave driftsomkostninger er i centrum. Mens andre producenter fokuserer på kompleks teknologi, er Dacia forblevet tro mod sit gennemtestede koncept og har derved opnået en enestående lang levetid. Dacia Logan-dieselmotorerne har etableret sig som benchmark for pålidelighed i småbilssegmentet i alle generationer, mens benzinmotorerne først nåede fuld modenhed i tredje generation.

  • Bedste Dacia Logan benzinmotor:

Dacia Logan 1.0 TCe (100 hk, generation III) kombinerer moderne turboteknologi med gennemprøvet pålidelighed og har det bedste forhold mellem effekt og forbrug af alle Logans benzinmotorer.

  • Bedste Dacia Logan-dieselmotor:

Dacia Logan 1.5 dCi (90-95 hk, Generation II & III) er anerkendt som en af de mest pålidelige dieselmotorer til små biler og har en enestående brændstoføkonomi med et højt kilometertal.

  • Bedste alternative kørsel i Dacia Logan:

Dacia Logan 1.0 TCe Bi-Fuel (100 hk, Generation III) med LPG-teknologi har de laveste driftsomkostninger af alle Logan-motorer med god anvendelighed i hverdagen.

Når det gælder vedligeholdelse og reservedele til alle Dacia Logan-generationer, tilbyder AUTODOC et omfattende udvalg af originale kvalitetsreservedele med hurtig levering og attraktive priser til den omkostningsbevidste Logan-bilist.

AUTODOC Bedst sælgende: reservedele til en rimelig pris

SHELL Helix Ultra 550046268 Motorolie 5W-30, 4l
Anmeldelser - 45
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Specifikation: API SN, ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • Produktserie: Helix
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: Ultra
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • SHELL: Motorolie
  • Varenummer: 550046268
  • Vores pris: 314,91 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
SHELL Motorolie 5W-30, 4l
Varenummer: 550046268
314,91 kr.
78,73 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-55%
H7 OSRAM COOL BLUE INTENSE next Generation 64210CBN-HCB Pære, fjernlys H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogen
Anmeldelser - 64
Produktbeskrivelse
  • Produktserie: COOL BLUE INTENSE next Generation
  • Lampe / pæretype: H7
  • Lampekonstruktion: Halogen
  • Nominel ydelse [W]: 55
  • Spænding [V]: 12
  • Farvetemperatur [K]: 5000
  • Sokkeltype glødepære: PX26d
  • OSRAM: Pære, fjernlys
  • Varenummer: 64210CBN-HCB
  • Stand: Helt ny
Detaljer
OSRAM Pære, fjernlys H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogen
Varenummer: 64210CBN-HCB
sammenlignet med vejl. pris 320,64 kr.

143,78 kr.
Pris per sæt af 2 stykker
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-69%
TotalEnergies Quartz INEO ECS 2198452 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 25
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: PSA B71 2290, Fiat 9.55535-S1, Iveco 18-1811 SC1
  • Olieproducentens anbefaling: Toyota
  • Specifikation: ACEA C2
  • Produktserie: Quartz
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: INEO ECS
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • TotalEnergies: Motorolie
  • Varenummer: 2198452
  • Vores pris: 338,05 kr.
Detaljer
TotalEnergies Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 2198452
sammenlignet med vejl. pris 1102,85 kr.

338,05 kr.
67,61 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-19%
LIQUI MOLY Top Tec 4600 3756 Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 108
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.52, VW 502 00, VW 505 01, Ford WSS-M2C917-A, GM LL-A-025, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-S3, MB 229.51, VW 505 00
  • Specifikation: ACEA C2, ACEA C3, API SN
  • Produktserie: Top Tec
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: 4600
  • Olie: Syntetisk olie
  • Beholdertype: Kannister
  • LIQUI MOLY: Motorolie
  • Varenummer: 3756
  • Vores pris: 539,14 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Varenummer: 3756
sammenlignet med vejl. pris 668,24 kr.

539,14 kr.
107,83 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-68%
ELF Evolution Full-Tech FE 2195305 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 30
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: Renault RN0720, MB 226.51
  • Specifikation: ACEA C4
  • Produktserie: Evolution
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: Full-Tech FE
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • ELF: Motorolie
  • Varenummer: 2195305
  • Vores pris: 350,03 kr.
Detaljer
ELF Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 2195305
sammenlignet med vejl. pris 1121,48 kr.

350,03 kr.
70,01 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-54%
ELF Evolution R-Tech ELITE 2217610 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 59
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: Renault RN0700, MB 226.52, Renault RN0710, Renault RN17
  • Specifikation: ACEA C2, ACEA C3
  • Produktserie: Evolution
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: R-Tech ELITE
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • Motorversion: 4-Stroke
  • ELF: Motorolie
  • Varenummer: 2217610
  • Vores pris: 495,71 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
ELF Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 2217610
sammenlignet med vejl. pris 1091,67 kr.

495,71 kr.
99,14 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
SHELL Helix Ultra ECT C3 550042826 Motorolie 5W-30, 4l
Anmeldelser - 74
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, Chrysler MS-11106
  • Specifikation: ACEA C3, API SN
  • Produktserie: Helix
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: Ultra ECT C3
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • SHELL: Motorolie
  • Varenummer: 550042826
  • Vores pris: 364,34 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
SHELL Motorolie 5W-30, 4l
Varenummer: 550042826
364,34 kr.
91,09 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
Valvoline SynPower 872378 Motorolie 5W-30, 4l
Anmeldelser - 47
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, MB 226.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-G1
  • Specifikation: ACEA A3 / B4, API SL, API CF
  • Produktserie: SynPower
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • Valvoline: Motorolie
  • Varenummer: 872378
  • Vores pris: 367,82 kr.
Detaljer
Valvoline Motorolie 5W-30, 4l
Varenummer: 872378
367,82 kr.
91,96 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
NTY EST-RE-000 Ratlås
Anmeldelser - 26
Produktbeskrivelse
  • Fabrikationsnummer: EST-RE-000
  • NTY: Ratlås
  • Varenummer: EST-RE-000
  • Vores pris: 293,60 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
NTY Ratlås
Varenummer: EST-RE-000
293,60 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-38%
MOTUL 8100 X-CLEAN+ 106377 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 55
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: VW 504 00, Porsche C30, MB 229.51, BMW Longlife-04, VW 507 00
  • Specifikation: ACEA C3
  • Produktserie: 8100
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: X-CLEAN+
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • Katalysatortype: til køretøjer med katalytisk sod- / partikelfilter
  • Udstødningsnorm: Euro 4 (D4), Euro 5, Euro 6
  • MOTUL: Motorolie
  • Varenummer: 106377
  • Vores pris: 408,96 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MOTUL Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 106377
sammenlignet med vejl. pris 663,74 kr.

408,96 kr.
81,79 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL ENERGY PREMIUM MN7908-5 Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 96
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: MB 229.52, MB 229.31, VW 505 01, MB 229.51, BMW Longlife-04, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 226.5
  • Specifikation: ACEA C3, API CH-4, ACEA C2, API SN
  • Produktserie: ENERGY PREMIUM
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Olie: Syntetisk olie
  • MANNOL: Motorolie
  • Varenummer: MN7908-5
  • Vores pris: 275,31 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Varenummer: MN7908-5
Se mere
275,31 kr.
55,06 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-18%
LIQUI MOLY Top Tec 4300 3741 Motorolie 5W-30, 5l, Fuldsyntetisk olie
Anmeldelser - 80
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: PSA B71 2290, MB 226.52, MB 229.52, Renault RN17, Fiat 9.55535-S1, MB 229.31, MB 229.51, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Specifikation: ACEA C2, ACEA C3, API SP
  • Produktserie: Top Tec
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: 4300
  • Olie: Fuldsyntetisk olie
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolie
  • Varenummer: 3741
  • Vores pris: 471,74 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolie 5W-30, 5l, Fuldsyntetisk olie
Varenummer: 3741
sammenlignet med vejl. pris 581,10 kr.

471,74 kr.
94,35 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-5%
LIQUI MOLY Top Tec 4100 3701 Motorolie 5W-40, 5l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 77
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C917-A, MB 229.31, Porsche A40, DEXOS 2, VW 505 01, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-S2, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00
  • Specifikation: API SN, API CF, ACEA C3
  • Produktserie: Top Tec
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-40
  • Version: 4100
  • Olie: Syntetisk olie
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolie
  • Varenummer: 3701
  • Vores pris: 533,62 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolie 5W-40, 5l, Syntetisk olie
Varenummer: 3701
sammenlignet med vejl. pris 563,10 kr.

533,62 kr.
106,72 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MOBIL Super 3000 XE 151453 Motorolie 5W-30, 4l
Anmeldelser - 111
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • Producentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Specifikation: ACEA C3, API SN, API CF
  • Produktserie: Super
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: 3000 XE
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • MOBIL: Motorolie
  • Varenummer: 151453
  • Vores pris: 343,72 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MOBIL Motorolie 5W-30, 4l
Varenummer: 151453
343,72 kr.
85,93 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-25%
CASTROL Magnatec A5 15F908 Motorolie 5W-30, 4l
Anmeldelser - 86
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • Producentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-D
  • Specifikation: ACEA A1 / B1, ACEA A5 / B5, API SN, ILSAC GF-4
  • Produktserie: Magnatec
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: A5
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • CASTROL: Motorolie
  • Varenummer: 15F908
  • Vores pris: 303,27 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
CASTROL Motorolie 5W-30, 4l
Varenummer: 15F908
sammenlignet med vejl. pris 406,29 kr.

303,27 kr.
75,82 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger

Populární příspěvky

Abonner modtag vores nyhedsbreve

Udfyld din e-mailadresse for at få de seneste nyheder og tips: