• SHOP
  • CLUB
Prøv premium konto
0
Min garage
Tilføj køretøj
0
Vare(r) #
0,00 kr.
Din indkøbsvogn er tom

Subaru Forester-motorer

Indholdsfortegnelse

  1. Subaru Forester Generation I & II - Historiske generationer (1997-2007)
    1. Subaru Forester benzinmotorer: Historiske generationer (1997-2007)
  2. Subaru Forester Generation III (2008-2012)
    1. Subaru Foresters benzinmotorer: Generation III (2008-2012)
  3. Subaru Forester Generation IV (2013-2019)
    1. Subaru Forester benzinmotorer: Generation IV (2013-2019)
  4. Subaru Forester Generation V (2019-i dag)
    1. Subaru Forester benzinmotorer: Generation V (2019-i dag)
    2. Subaru Forester hybriddrift: Generation V (2019-i dag)
  5. Konklusion: De bedste Subaru Forester-motorer i alle generationer

Siden introduktionen i 1997 har Subaru Forester etableret sig som en robust firehjulstrukket SUV med karakteristiske boxermotorer og tilbyder et mangfoldigt Subaru Forester-motorprogram over fem generationer. Den teknologiske udvikling spænder fra atmosfæriske sugemotorer til moderne turbomotorer og hybride drivlinjer, hvor den legendariske boxermotor altid er i centrum.

Subaru Forester Generation I & II - Historiske generationer (1997-2007)

Subaru Forester Generation I & II - Historiske generationer (1997-2007)

De to første generationer af Subaru Forester lagde grunden til seriens succes og var kendetegnet ved usædvanligt robuste boxermotorer. Disse tidlige Subaru Forester-motorer nåede nemt 400.000 til 500.000 kilometer med korrekt vedligeholdelse, og EJ-serien blev anset for at være næsten uforgængelig. Typiske reparationer skulle først udføres efter 200.000 til 250.000 kilometer - hovedsageligt hovedpakninger og vandpumper. Den absolutte topmotor i denne æra var EJ255 2,5 Turbo med 230 hk fra anden generation, som perfekt kombinerede kraft og pålidelighed. Første generation (1997-2002) tilbød i første omgang kun atmosfæriske motorer, mens anden generation (2002-2007) introducerede turbovarianter for første gang og lagde grunden til sporty Subaru Foresters.

Subaru Forester benzinmotorer: Historiske generationer (1997-2007)

Den første generation af Subaru Forester-benzinmotorer omfattede den gennemprøvede EJ20 2,0-liters boxermotor med 125 hk og den større EJ25 2,5-liters med 165 hk. Disse tidlige Subaru Forester-motorer var uden undtagelse sugemotorer med en karakteristisk boxerlyd. EJ20 viste sig at være særlig holdbar, mens EJ25 af og til havde problemer med toppakningerne. Anden generation bragte den revolutionerende EJ255 2,5 turbo med 230 hk, som kom fra WRX STI og gjorde Subaru Forester XT til en af de hurtigste SUV'er på sin tid. Derudover var de gennemprøvede sugemotorer EJ20 (150 hk) og EJ25 (173 hk), som var kendetegnet ved deres robusthed, også tilgængelige.

Subaru Forester motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
EJ20 2.0 med naturlig indsugning 125-150 HK 8,5-9,2 l/100 km Meget robust, næsten ingen problemer Meget god
EJ25 2,5 med naturlig indsugning 165-173 HK 9,0-9,8 l/100 km Lejlighedsvis hovedpakninger God
EJ255 2,5 Turbo 230 HK 10,5-11,2 l/100 km Turbo-lejer med forsømmelse Meget god

Subaru Forester Generation III (2008-2012)

Subaru Forester Generation III (2008-2012)

Den tredje generation af Subaru Forester markerede et vendepunkt i motorudviklingen og bragte både fremskridt og nye udfordringer med sig. Kilometertallet forblev højt på 300.000 til 400.000 kilometer, men der opstod systematiske problemer for første gang: Den nye EJ253-motor led af hovedpakningssvigt mellem 100.000 og 150.000 kilometer, mens turbomotorerne blev mere tilbøjelige til olieforbrug. Større reparationer var typisk påkrævet mellem 120.000 og 200.000 kilometer. Den bedste motor i denne generation var den reviderede EJ255 Turbo med 241 hk, som var mere pålidelig end sin forgænger på trods af den højere ydelse. Denne generation introducerede også en trinløs CVT-transmission for første gang, hvilket ændrede Subaru Forester-motorernes egenskaber.

Subaru Foresters benzinmotorer: Generation III (2008-2012)

Subaru Foresters motorprogram fokuserede på to hovedvarianter: Den 2,5-liters sugemotor EJ253 med 170 hk og den 2,5-liters turbomotor EJ255 med 241 hk i Forester XT. EJ253 erstattede den gennemprøvede EJ25 og bragte mere kraft, men også nye problemer. Disse Subaru Forester-motorer var tilbøjelige til at slide hovedpakningerne for tidligt, især i køretøjer med højt kilometertal eller uregelmæssig vedligeholdelse. Subaru Forester XT med EJ255-turbo tilbød imponerende præstationer, men led under øget olieforbrug og lejlighedsvise problemer med turboladeren under sportslig kørsel. Begge motorer kunne kun fås med den nye CVT-gearkasse eller en 5-trins manuel gearkasse.

Subaru Forester motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
EJ253 2,5 med naturlig indsugning 170 HK 8,8-9,5 l/100 km Hovedpakninger, olieforbrug Gennemsnit
EJ255 2,5 Turbo 241 HK 10,8-11,5 l/100 km Olieforbrug, turboens lejer God

Subaru Forester Generation IV (2013-2019)

Subaru Forester Generation IV (2013-2019)

Den fjerde generation af Subaru Forester bragte en komplet motorrevolution med sig og introducerede den nye FB-serie, der er kendetegnet ved en markant forbedret effektivitet. Pålideligheden vendte tilbage til niveauet fra de tidlige generationer med kilometertal på 350.000 til 450.000 kilometer med korrekt vedligeholdelse. Typiske reparationsintervaller skiftede til 180.000 til 250.000 kilometer, hvilket primært påvirkede sliddele som vandpumper og tandremme. Det absolutte højdepunkt var FA20DIT 2,0-liters turboen med 241 hk, som kombinerede den nyeste teknologi med det gennemprøvede boxerdesign. Denne generation var den første, der helt afstod fra store sugemotorer og foretrak downsizing med turboladning eller større, men mere effektive sugemotorer.

Subaru Forester benzinmotorer: Generation IV (2013-2019)

Subaru Foresters motorprogram omfattede den nye FB25 2,5-liters sugemotor med 170 hk som basismotor og den ultramoderne FA20DIT 2,0-liters turbo med 241 hk i Forester XT. FB25 viste sig at være en betydelig forbedring i forhold til sin forgænger EJ253 og gav bedre brændstofeffektivitet kombineret med større pålidelighed. Disse Subaru Forester-motorer havde direkte indsprøjtning og optimeret forbrændingskammergeometri. FA20DIT i Forester XT var et teknisk mesterværk med direkte indsprøjtning, turboladning og variabel ventilstyring - den blev anset for at være en af de mest avancerede boxermotorer på sin tid. Begge motorer var som standard parret med den reviderede CVT-gearkasse, som fungerede meget mere harmonisk end sin forgænger.

Subaru Forester motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
FB25 2,5 med naturlig indsugning 170 HK 7,8-8,4 l/100 km Meget robust, næsten ingen problemer Meget god
FA20DIT 2.0 Turbo 241 HK 8,9-9,6 l/100 km Lejlighedsvis forkoksning af direkte indsprøjtning Meget god

Subaru Forester Generation V (2019-i dag)

Subaru Forester Generation V (2019-i dag)

Den nuværende femte generation af Subaru Forester fokuserer konsekvent på effektivitet og miljøvenlighed, og for første gang anvendes hybridteknologi. Pålideligheden forbliver på et højt niveau med forventede kilometertal på 300.000 til 400.000 kilometer, selvom hybridkomponenterne endnu ikke giver mulighed for langtidserfaring. Større vedligeholdelsesarbejder er typisk først nødvendige efter 200.000 kilometer. Topmotoren i denne generation er e-Boxer Hybrid med en systemydelse på 150 hk, som kombinerer effektivitet og anvendelighed i hverdagen på en optimal måde. Denne generation er helt uden turbomotorer og satser i stedet på optimerede sugemotorer med valgfri hybridunderstøttelse, hvilket reducerer kompleksiteten og øger pålideligheden.

Subaru Forester benzinmotorer: Generation V (2019-i dag)

Grundlaget for den nuværende Subaru Forester-motorserie er den videreudviklede FB25 2,5-liters sugemotor med 185 hk, som har fået endnu mere kraft og effektivitet i forhold til sin forgænger. Denne Subaru Forester-motor har optimeret direkte indsprøjtning og forbedret forbrændingskammergeometri. Turbovarianterne blev udfaset, da Subaru fokuserede på pålidelighed og miljøvenlighed. FB25 anses for at være en af de mest sofistikerede boxermotorer nogensinde og har indtil videre ikke vist nogen systematiske svagheder. CVT-gearkassen er blevet revideret igen og tilbyder nu en endnu mere harmonisk kraftoverførsel med simulerede gear for en mere sportslig køreoplevelse.

Subaru Forester hybriddrift: Generation V (2019-i dag)

Subaru Forester e-Boxer kombinerer FB20 2,0-liters sugemotor med 145 hk med en 12,3 kW elmotor til en systemydelse på 150 hk. Denne Subaru Forester Hybrid fås især i Japan og Europa og tilbyder et betydeligt reduceret brændstofforbrug med forbedrede startegenskaber. Hybridteknologien er bevidst holdt enkel - det er et mildhybridsystem uden mulighed for ekstern opladning, hvilket minimerer kompleksiteten og sårbarheden. E-Boxer anses for at være meget pålidelig, selv om der stadig mangler langtidserfaringer.

Subaru Forester motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
FB25 2,5 med naturlig indsugning 185 HK 7,2-7,8 l/100 km Ingen serieproblemer indtil videre Meget god
FB20 e-Boxer Hybrid 150 HK 5,8-6,4 l/100 km Mangel på langtidserfaring God

Konklusion: De bedste Subaru Forester-motorer i alle generationer

Udviklingen af Subaru Forester-motorerne viser en kontinuerlig forbedring med hensyn til effektivitet og miljøvenlighed, mens boxermotorernes legendariske pålidelighed stort set er bevaret. Mens de tidlige EJ-motorer imponerede med deres robusthed, tilbyder de moderne FB-motorer en optimal balance mellem ydelse, brændstofforbrug og pålidelighed. Introduktionen af hybridteknologi viser Subarus vej til en grønnere fremtid uden at ofre mærkets karakteristiske egenskaber.

  • Bedste Subaru Forester benzinmotor:

FB25 2,5-liters sugemotor (185 hk, generation V) kombinerer moderne teknologi med gennemprøvet boxer-pålidelighed og giver den bedste balance mellem ydelse og effektivitet.

  • Bedste Subaru Forester turbomotor:

FA20DIT 2,0-liters turbomotor (241 hk, generation IV) var den mest teknisk avancerede og pålidelige turbomotor i Subaru Foresters historie.

  • Bedste Subaru Forester hybridmotor:

FB20 e-Boxer Hybrid (150 hk, Generation V) tilbyder fremragende effektivitet med gennemprøvet Subaru-pålidelighed og enkel hybridteknologi.

Til vedligeholdelse og reservedele til alle Subaru Forester-generationer tilbyder AUTODOC et omfattende udvalg af originale kvalitetsreservedele med hurtig levering, specielt skræddersyet til boxermotorernes særlige krav.

AUTODOC Bedst sælgende: reservedele til en rimelig pris

MANNOL ENERGY MN7511-20 Motorolie 5W-30, 20l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 51
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 20
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Specifikation: ACEA A3 / B4, API CH-4, API SN
  • Produktserie: ENERGY
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • MANNOL: Motorolie
  • Varenummer: MN7511-20
  • Vores pris: 783,05 kr.
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 20l, Delsyntetisk olie
Varenummer: MN7511-20
Se mere
783,05 kr.
39,15 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-10 Motorolie 5W-30, 10l
Anmeldelser - 53
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 10
  • Producentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specifikation: API SN, ACEA C3
  • Produktserie: Longlife
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: 504 / 507
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • MANNOL: Motorolie
  • Varenummer: MN7715-10
  • Vores pris: 518,36 kr.
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 10l
Varenummer: MN7715-10
Se mere
518,36 kr.
51,84 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
Valvoline VR1 Racing 873432 Motorolie 20W-50, 5l, Mineralolie
Anmeldelser - 22
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Specifikation: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4, API SL
  • Produktserie: VR1 Racing
  • Viskositätsklasse SAE: 20W-50
  • Olie: Mineralolie
  • Specification efter API: SL
  • Valvoline: Motorolie
  • Varenummer: 873432
  • Vores pris: 463,26 kr.
Detaljer
Valvoline Motorolie 20W-50, 5l, Mineralolie
Varenummer: 873432
463,26 kr.
92,65 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-69%
TotalEnergies Quartz INEO ECS 2198452 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 25
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: PSA B71 2290, Fiat 9.55535-S1, Iveco 18-1811 SC1
  • Olieproducentens anbefaling: Toyota
  • Specifikation: ACEA C2
  • Produktserie: Quartz
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: INEO ECS
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • TotalEnergies: Motorolie
  • Varenummer: 2198452
  • Vores pris: 338,05 kr.
Detaljer
TotalEnergies Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 2198452
sammenlignet med vejl. pris 1102,85 kr.

338,05 kr.
67,61 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-19%
LIQUI MOLY Top Tec 4600 3756 Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 108
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.52, VW 502 00, VW 505 01, Ford WSS-M2C917-A, GM LL-A-025, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-S3, MB 229.51, VW 505 00
  • Specifikation: ACEA C2, ACEA C3, API SN
  • Produktserie: Top Tec
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: 4600
  • Olie: Syntetisk olie
  • Beholdertype: Kannister
  • LIQUI MOLY: Motorolie
  • Varenummer: 3756
  • Vores pris: 539,14 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Varenummer: 3756
sammenlignet med vejl. pris 668,24 kr.

539,14 kr.
107,83 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MOBIL Super 2000 X1 150865 Motorolie 10W-40, 4l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 32
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • Producentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Specifikation: ACEA A3 / B3, API SL, API CF
  • Produktserie: Super
  • Viskositätsklasse SAE: 10W-40
  • Version: 2000 X1
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Beholdertype: Kannister
  • Specification efter API: CF, SL
  • MOBIL: Motorolie
  • Varenummer: 150865
  • Vores pris: 233,19 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MOBIL Motorolie 10W-40, 4l, Delsyntetisk olie
Varenummer: 150865
233,19 kr.
58,30 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
CASTROL EDGE LL 15664C Motorolie 5W-30, 20l
Anmeldelser - 42
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 20
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specifikation: ACEA C3
  • Produktserie: EDGE
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: LL
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • CASTROL: Motorolie
  • Varenummer: 15664C
  • Vores pris: 2083,41 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
CASTROL Motorolie 5W-30, 20l
Varenummer: 15664C
2083,41 kr.
104,17 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, Gratis levering
MANNOL SPECIAL PLUS MN7512-4 Motorolie 10W-30, 4l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 32
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • Producentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Specifikation: API SN, ACEA A3 / B3
  • Produktserie: SPECIAL PLUS
  • Viskositätsklasse SAE: 10W-30
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • MANNOL: Motorolie
  • Varenummer: MN7512-4
  • Vores pris: 191,94 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MANNOL Motorolie 10W-30, 4l, Delsyntetisk olie
Varenummer: MN7512-4
Se mere
191,94 kr.
47,99 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-60%
ELF Evolution Full-Tech LLX 2194890 Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 53
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: MB 229.31, VW 504 00, Porsche C30, BMW Longlife-04, MB 229.51, VW 507 00
  • Specifikation: ACEA C3
  • Produktserie: Evolution
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: Full-Tech LLX
  • Olie: Syntetisk olie
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • ELF: Motorolie
  • Varenummer: 2194890
  • Vores pris: 438,48 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
ELF Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Varenummer: 2194890
sammenlignet med vejl. pris 1121,48 kr.

438,48 kr.
87,70 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-38%
MOTUL 8100 X-CLEAN+ 106377 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 55
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: VW 504 00, Porsche C30, MB 229.51, BMW Longlife-04, VW 507 00
  • Specifikation: ACEA C3
  • Produktserie: 8100
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: X-CLEAN+
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • Katalysatortype: til køretøjer med katalytisk sod- / partikelfilter
  • Udstødningsnorm: Euro 4 (D4), Euro 5, Euro 6
  • MOTUL: Motorolie
  • Varenummer: 106377
  • Vores pris: 408,96 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MOTUL Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 106377
sammenlignet med vejl. pris 663,74 kr.

408,96 kr.
81,79 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-25%
CASTROL Magnatec C2 15F6C5 Motorolie 5W-30, 4l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 66
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • Producentens anbefalinger: PSA B71 2290
  • Specifikation: ACEA C2
  • Produktserie: Magnatec
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: C2
  • Olie: Syntetisk olie
  • Beholdertype: Kannister
  • CASTROL: Motorolie
  • Varenummer: 15F6C5
  • Vores pris: 303,51 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
CASTROL Motorolie 5W-30, 4l, Syntetisk olie
Varenummer: 15F6C5
sammenlignet med vejl. pris 406,29 kr.

303,51 kr.
75,88 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL SPECIAL PLUS MN7512-5 Motorolie 10W-30, 5l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 58
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Specifikation: API SN, ACEA A3 / B3, API CF
  • Produktserie: SPECIAL PLUS
  • Viskositätsklasse SAE: 10W-30
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • MANNOL: Motorolie
  • Varenummer: MN7512-5
  • Vores pris: 229,01 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MANNOL Motorolie 10W-30, 5l, Delsyntetisk olie
Varenummer: MN7512-5
Se mere
229,01 kr.
45,80 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-68%
ELF Evolution 900 NF 2198877 Motorolie 5W-40, 5l
Anmeldelser - 73
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: VW 502 00, MB 229.3, VW 505 00
  • Specifikation: API SL, ACEA A3 / B3, API CF, ACEA A3 / B4
  • Produktserie: Evolution
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-40
  • Version: 900 NF
  • Beholdertype: Kannister
  • Specification efter API: CF, SL
  • ELF: Motorolie
  • Varenummer: 2198877
  • Vores pris: 289,10 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
ELF Motorolie 5W-40, 5l
Varenummer: 2198877
sammenlignet med vejl. pris 916,49 kr.

289,10 kr.
57,82 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL ENERGY MN7511-5 Motorolie 5W-30, 5l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 66
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Specifikation: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktserie: ENERGY
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • MANNOL: Motorolie
  • Varenummer: MN7511-5
  • Vores pris: 218,92 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 5l, Delsyntetisk olie
Varenummer: MN7511-5
Se mere
218,92 kr.
43,78 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MOBIL 1 FS 153687 Motorolie 0W-40, 4l
Anmeldelser - 76
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • Producentens anbefalinger: AAE STO 003 B7, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 503 01, VW 505 00, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2, Ford WSS-M2C937-A
  • Specifikation: API SN, API CF, ACEA A3 / B4
  • Produktserie: 1
  • Viskositätsklasse SAE: 0W-40
  • Version: FS
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • MOBIL: Motorolie
  • Varenummer: 153687
  • Vores pris: 455,66 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MOBIL Motorolie 0W-40, 4l
Varenummer: 153687
455,66 kr.
113,92 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger

Populární příspěvky

Abonner modtag vores nyhedsbreve

Udfyld din e-mailadresse for at få de seneste nyheder og tips: