• SHOP
  • CLUB
Prøv premium konto
0
Min garage
Tilføj køretøj
0
Vare(r) #
0,00 kr.
Din indkøbsvogn er tom

Mitsubishi L 200 motorer

Indholdsfortegnelse

  1. Mitsubishi L 200-motorer: Historiske generationer I-III (1978-2005)
    1. Mitsubishi L 200 benzinmotorer: Historiske generationer I-III (1978-2005)
    2. Mitsubishi L 200 dieselmotorer: Historiske generationer I-III (1978-2005)
  2. Mitsubishi L 200-motorer: Generation IV (2006-2015)
    1. Mitsubishi L 200-benzinmotorer: Generation IV (2006-2015)
    2. Mitsubishi L 200 dieselmotorer: Generation IV (2006-2015)
  3. Mitsubishi L 200-motorer: Generation V (2015-i dag)
    1. Mitsubishi L 200-dieselmotorer: Generation V (2015-i dag)
  4. Konklusion: De bedste Mitsubishi L 200-motorer i alle generationer

Siden introduktionen i 1978 har Mitsubishi L 200 etableret sig som en robust pickup og har gennemgået fem generationer med et imponerende udvalg af drivkoncepter. Mitsubishi L 200-motorerne har udviklet sig fra simple sugemotorer til moderne turbodieselmotorer og afspejler fire årtier med japansk erhvervskøretøjsteknologi.

Mitsubishi L 200-motorer: Historiske generationer I-III (1978-2005)

Mitsubishi L 200-motorer: Historiske generationer I-III (1978-2005)

De første tre generationer af Mitsubishi L 200 prægede billedet af den japanske pickup i næsten tre årtier og lagde grunden til dens omdømme som en uforgængelig arbejdsbil. Med den rette vedligeholdelse nåede disse historiske Mitsubishi L 200-motorer nemt op på 400.000 til 500.000 kilometer, og de robuste dieselmotorer kørte ofte langt længere end det. Større reparationer var normalt først påkrævet efter 250.000 til 300.000 kilometer, hovedsageligt på hjælpeenheder som vandpumpen eller generatoren. Den absolutte topmotor i denne æra var 2,5 TD (4D56) med sit legendariske ry for at være uforgængelig - en motor, der stadig bruges millioner af gange i udviklingslande i dag. Blandt de tekniske højdepunkter var introduktionen af turboladning i 1986 og firehjulstræk med valgbar gearreduktion, mens de typiske problemer primært drejede sig om rust på karrosseriet, men ikke på selve motorerne.

Mitsubishi L 200 benzinmotorer: Historiske generationer I-III (1978-2005)

Mitsubishi L 200-benzinmotorprogrammet bestod af forskellige sugemotorer, der startede med 1,6-liters 4G32 (80 hk) i den første generation. Den mest populære var den 2,0-liters 4G63 med 90-110 hk, som blev brugt i forskellige varianter fra 1986 til 2005. Disse Mitsubishi L 200-motorer var kendetegnet ved ekstrem enkelhed og pålidelighed - problemer med timingkæden eller kompleks elektronik var ukendt. Den 2,4-liters 4G64 (125 hk) blev tilføjet fra 1996 og blev betragtet som den mest kraftfulde benzinmotor i denne generation. Alle historiske benzinmotorer havde den svaghed, at de havde et relativt højt brændstofforbrug på 10-12 liter pr. 100 km, men de havde en levetid, som moderne motorer sjældent opnår.

Mitsubishi L 200 dieselmotorer: Historiske generationer I-III (1978-2005)

Den legendariske Mitsubishi L 200-dieselmotor 4D56 dominerede denne æra i forskellige udviklingsstadier. Den startede som en 2,5-liters sugediesel med 68 hk og udviklede sig til en 2,5 TD (turbodiesel) med 85-100 hk. Denne Mitsubishi L 200-motor betragtes som en af de mest pålidelige dieselenheder nogensinde - enkel i design, nem at vedligeholde og praktisk talt uforgængelig. 4D56 klarede nemt overbelastning, dårligt brændstof og forsømt vedligeholdelse. Typiske svagheder var begrænset til indsprøjtningspumper, der blev slidt op efter 300.000 kilometer, og lejlighedsvise problemer med generatoren. Køreegenskaberne var beskedne, brændstofforbruget acceptabelt med 8-9 liter, men pålideligheden uovertruffen.

Mitsubishi L 200 motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
1,6 4G32 80 HK 11,0 l/100 km Lidt kraft, højt forbrug Gennemsnit
2,0 4G63 90-110 HK 10,5 l/100 km Højt brændstofforbrug Godt
2,4 4G64 125 HK 11,5 l/100 km Højt forbrug God
2,5 D 4D56 68 HK 9,0 l/100 km Lidt kraft, højlydt Meget god
2,5 TD 4D56 85-100 HK 8,5 l/100 km Indsprøjtningspumpe efter 300.000 km Meget god

Mitsubishi L 200-motorer: Generation IV (2006-2015)

Mitsubishi L 200-motorer: Generation IV (2006-2015)

Den fjerde generation markerede overgangen til moderne pickup-standarder og bragte betydeligt raffinerede Mitsubishi L 200-motorer med sig. Med 300.000 til 400.000 kilometer forblev kilometertallet på et højt niveau, idet common rail-dieselteknologien gav større komfort, men også højere vedligeholdelsesomkostninger. Større motorskader var fortsat sjældne, men de mere komplekse indsprøjtningssystemer krævede mere præcis vedligeholdelse end deres forgængere. Det absolutte højdepunkt var den reviderede 2,5 DI-D med 178 hk - en motor, der kombinerede kraft og effektivitet optimalt. Tekniske innovationer omfattede common-rail-indsprøjtning, variabel turboladergeometri og for første gang direkte benzinindsprøjtning, mens de største problemer var forurenende partikelfiltre og følsomme højtrykspumper.

Mitsubishi L 200-benzinmotorer: Generation IV (2006-2015)

Mitsubishi L 200-benzinmotorprogrammet blev fuldstændig revideret og bestod oprindeligt af den gennemprøvede 2,4-liters 4G69 med 143 hk og den nye 3,2-liters V6 6G75 med 208 hk. Fra 2010 blev den moderne 2,4 MIVEC med direkte indsprøjtning og 181 hk tilføjet. Disse Mitsubishi L 200-motorer tilbød betydeligt mere raffinement end deres forgængere, med jævnere kørsel og højere effekt. 2,4 MIVEC udviklede sig til den bedste benzinmotor i denne generation med en afbalanceret kraftoverførsel og et acceptabelt brændstofforbrug på 9-10 liter. V6-motoren var problematisk med lejlighedsvise problemer med timingkæderne og høje reparationsomkostninger.

Mitsubishi L 200 dieselmotorer: Generation IV (2006-2015)

Den videreudviklede Mitsubishi L 200-dieselmotor 4D56 var udstyret med common-rail-indsprøjtning og variabel turboladergeometri. I forskellige konfigurationsniveauer fra 136 til 178 hk tilbød den betydeligt mere kraft og komfort end sin forgænger. 2,5 DI-D med 178 hk blev flagskibet og kombinerede kraftfuld ydelse med et brændstofforbrug på kun 7,8 liter pr. 100 km. Disse Mitsubishi L 200-motorer bevarede den grundlæggende robusthed fra deres forgængere, men krævede mere præcis vedligeholdelse af det mere komplekse brændstofindsprøjtningssystem. Typiske problemer omfattede tilstoppede partikelfiltre på korte ture og lejlighedsvis defekte højtrykspumper efter 200.000 kilometer.

Mitsubishi L 200 motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
2,4 4G69 143 HK 10,2 l/100 km Moderat ydelse God
3,2 V6 6G75 208 HK 12,5 l/100 km Tandhjulskæder, højt brændstofforbrug Moderat
2,4 MIVEC 181 HK 9,5 l/100 km Kompleks med direkte indsprøjtning God
2,5 DI-D 136-178 HK 7,5-8,2 l/100 km Partikelfilter, højtrykspumpe Meget god

Mitsubishi L 200-motorer: Generation V (2015-i dag)

Mitsubishi L 200-motorer: Generation V (2015-i dag)

Den nuværende generation repræsenterer den mest moderne tilstand af Mitsubishi L 200-motorer og er konsekvent afhængig af dieselteknologi med maksimal effektivitet. Med korrekt vedligeholdelse kan kilometertallet nå op på 250.000 til 350.000 kilometer, selv om det komplekse system til rensning af udstødningsgas kræver regelmæssig pleje. Større reparationer er normalt først påkrævet efter 180.000 til 220.000 kilometer, hovedsageligt på det komplekse Euro 6-emissionskontrolsystem. Topmotoren er helt klart 2.2 DI-D med 150 hk - en topmoderne firecylindret turbodiesel, der kombinerer ydelse, effektivitet og miljøvenlighed på optimal vis. De tekniske højdepunkter omfatter den nyeste common rail-generation, SCR-katalysator med AdBlue-indsprøjtning og adaptivt firehjulstræk, mens de største udfordringer ligger i det komplekse system til rensning af udstødningsgas og de dermed forbundne vedligeholdelsesomkostninger.

Mitsubishi L 200-dieselmotorer: Generation V (2015-i dag)

Mitsubishi L 200-motorprogrammet fokuserer udelukkende på dieselmotorer med den nye 2,2 DI-D-enhed i to effektniveauer. Mitsubishi L 200 2,2 DI-D med 110 kW (150 hk) og 380 Nm drejningsmoment er blevet standardmotoren og tilbyder en fremragende balance mellem ydelse og forbrug. Den mere kraftfulde variant med 133 kW (181 hk) og 430 Nm henvender sig til chauffører med højere anhængervægt. Begge Mitsubishi L 200-motorer har moderne firecylindret teknologi med aluminiumsblok, den nyeste generation af common-rail-indsprøjtning og omfattende Euro 6-emissionskontrol inklusive SCR-katalysator. Motoren med 150 hk anses for at være særligt velafbalanceret og pålidelig, mens versionen med 181 hk af og til har problemer med det komplekse system til rensning af udstødningsgas.

Mitsubishi L 200 motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
2,2 DI-D 150 HK 7,4 l/100 km AdBlue-system, DPF-regenerering Meget god
2.2 DI-D 181 HK 7,8 l/100 km Kompleks rensning af udstødningsgas God

Konklusion: De bedste Mitsubishi L 200-motorer i alle generationer

Udviklingen af Mitsubishi L 200-motorer viser en bemærkelsesværdig kontinuitet med hensyn til pålidelighed over næsten fem årtier. Mens de historiske generationer var kendetegnet ved ekstrem enkelhed og holdbarhed, tilbyder de moderne varianter betydeligt mere komfort og effektivitet, samtidig med at de opretholder et højt niveau af pålidelighed. Det konsekvente fokus på dieselteknologi i de nyere generationer understreger orienteringen som arbejdskøretøj.

  • Bedste Mitsubishi L 200 benzinmotor:

2,4 MIVEC (181 hk, Generation IV) kombinerer moderne direkte indsprøjtning med gennemprøvet Mitsubishi-pålidelighed og acceptabelt brændstofforbrug.

  • Bedste Mitsubishi L 200 dieselmotor:

Den legendariske 2,5 TD 4D56 (100 hk, generation I-IV) er fortsat den mest pålidelige motor nogensinde, mens den moderne 2,2 DI-D (150 hk, generation V) tilbyder den bedste kombination af ydeevne, effektivitet og miljøvenlighed.

  • Bedste Mitsubishi L 200 hybridmotor:

Hybriddrev blev aldrig tilbudt på L 200, da fokus altid var på robust erhvervskøretøjskapacitet.

Til vedligeholdelse og reservedele til alle Mitsubishi L 200-generationer tilbyder AUTODOC et omfattende udvalg af originale kvalitetsreservedele med hurtig levering og ekspertrådgivning.

AUTODOC Bedst sælgende: reservedele til en rimelig pris

MANNOL Longlife 504/507 MN7715-5 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 24
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specifikation: API SN, ACEA C3
  • Produktserie: Longlife
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: 504 / 507
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • MANNOL: Motorolie
  • Varenummer: MN7715-5
  • Vores pris: 269,34 kr.
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: MN7715-5
Se mere
269,34 kr.
53,87 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-69%
TotalEnergies Quartz INEO ECS 2198452 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 25
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: PSA B71 2290, Fiat 9.55535-S1, Iveco 18-1811 SC1
  • Olieproducentens anbefaling: Toyota
  • Specifikation: ACEA C2
  • Produktserie: Quartz
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: INEO ECS
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • TotalEnergies: Motorolie
  • Varenummer: 2198452
  • Vores pris: 338,05 kr.
Detaljer
TotalEnergies Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 2198452
sammenlignet med vejl. pris 1102,85 kr.

338,05 kr.
67,61 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MOBIL Super 2000 X1 150865 Motorolie 10W-40, 4l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 32
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • Producentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Specifikation: ACEA A3 / B3, API SL, API CF
  • Produktserie: Super
  • Viskositätsklasse SAE: 10W-40
  • Version: 2000 X1
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Beholdertype: Kannister
  • Specification efter API: CF, SL
  • MOBIL: Motorolie
  • Varenummer: 150865
  • Vores pris: 233,19 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MOBIL Motorolie 10W-40, 4l, Delsyntetisk olie
Varenummer: 150865
233,19 kr.
58,30 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
CASTROL EDGE LL 15664C Motorolie 5W-30, 20l
Anmeldelser - 42
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 20
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specifikation: ACEA C3
  • Produktserie: EDGE
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: LL
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • CASTROL: Motorolie
  • Varenummer: 15664C
  • Vores pris: 2083,41 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
CASTROL Motorolie 5W-30, 20l
Varenummer: 15664C
2083,41 kr.
104,17 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, Gratis levering
-54%
ELF Evolution R-Tech ELITE 2217610 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 59
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: Renault RN0700, MB 226.52, Renault RN0710, Renault RN17
  • Specifikation: ACEA C2, ACEA C3
  • Produktserie: Evolution
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: R-Tech ELITE
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • Motorversion: 4-Stroke
  • ELF: Motorolie
  • Varenummer: 2217610
  • Vores pris: 495,71 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
ELF Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 2217610
sammenlignet med vejl. pris 1091,67 kr.

495,71 kr.
99,14 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
Valvoline SynPower 872378 Motorolie 5W-30, 4l
Anmeldelser - 47
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, MB 226.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-G1
  • Specifikation: ACEA A3 / B4, API SL, API CF
  • Produktserie: SynPower
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • Valvoline: Motorolie
  • Varenummer: 872378
  • Vores pris: 367,82 kr.
Detaljer
Valvoline Motorolie 5W-30, 4l
Varenummer: 872378
367,82 kr.
91,96 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-38%
MOTUL 8100 X-CLEAN+ 106377 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 55
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: VW 504 00, Porsche C30, MB 229.51, BMW Longlife-04, VW 507 00
  • Specifikation: ACEA C3
  • Produktserie: 8100
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: X-CLEAN+
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • Katalysatortype: til køretøjer med katalytisk sod- / partikelfilter
  • Udstødningsnorm: Euro 4 (D4), Euro 5, Euro 6
  • MOTUL: Motorolie
  • Varenummer: 106377
  • Vores pris: 408,96 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MOTUL Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 106377
sammenlignet med vejl. pris 663,74 kr.

408,96 kr.
81,79 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
Valvoline SynPower XL-III C3 872375 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 125
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Specifikation: ACEA C3, API SN
  • Produktserie: SynPower
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: XL-III C3
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • Valvoline: Motorolie
  • Varenummer: 872375
  • Vores pris: 390,60 kr.
Detaljer
Valvoline Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 872375
390,60 kr.
78,12 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-18%
LIQUI MOLY Top Tec 4300 3741 Motorolie 5W-30, 5l, Fuldsyntetisk olie
Anmeldelser - 80
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: PSA B71 2290, MB 226.52, MB 229.52, Renault RN17, Fiat 9.55535-S1, MB 229.31, MB 229.51, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Specifikation: ACEA C2, ACEA C3, API SP
  • Produktserie: Top Tec
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: 4300
  • Olie: Fuldsyntetisk olie
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolie
  • Varenummer: 3741
  • Vores pris: 471,74 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolie 5W-30, 5l, Fuldsyntetisk olie
Varenummer: 3741
sammenlignet med vejl. pris 581,10 kr.

471,74 kr.
94,35 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MOBIL 1 FS 153687 Motorolie 0W-40, 4l
Anmeldelser - 76
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • Producentens anbefalinger: AAE STO 003 B7, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 503 01, VW 505 00, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2, Ford WSS-M2C937-A
  • Specifikation: API SN, API CF, ACEA A3 / B4
  • Produktserie: 1
  • Viskositätsklasse SAE: 0W-40
  • Version: FS
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • MOBIL: Motorolie
  • Varenummer: 153687
  • Vores pris: 455,66 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MOBIL Motorolie 0W-40, 4l
Varenummer: 153687
455,66 kr.
113,92 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-25%
CASTROL Magnatec A5 15F908 Motorolie 5W-30, 4l
Anmeldelser - 86
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • Producentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-D
  • Specifikation: ACEA A1 / B1, ACEA A5 / B5, API SN, ILSAC GF-4
  • Produktserie: Magnatec
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: A5
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • CASTROL: Motorolie
  • Varenummer: 15F908
  • Vores pris: 303,27 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
CASTROL Motorolie 5W-30, 4l
Varenummer: 15F908
sammenlignet med vejl. pris 406,29 kr.

303,27 kr.
75,82 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-56%
TotalEnergies Quartz Ineo MC3 2204221 Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 79
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 5
  • Producentens anbefalinger: VW 505 01, MB 229.52, BMW Longlife-04, Renault RN0700, Renault RN0710, DEXOS 2, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3, OV0401547-D30, OV0401547-G30
  • Specifikation: API SN, API CF, ACEA C3
  • Produktserie: Quartz
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: Ineo MC3
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • TotalEnergies: Motorolie
  • Varenummer: 2204221
  • Vores pris: 460,75 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
TotalEnergies Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: 2204221
sammenlignet med vejl. pris 1065,58 kr.

460,75 kr.
92,15 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-62%
ELF Evolution 700 STI 2202841 Motorolie 10W-40, 4l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 83
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 4
  • Producentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, Fiat 9.55535-G2, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00
  • Specifikation: API SN, ACEA A3 / B3, API CF, ACEA A3 / B4
  • Produktserie: Evolution
  • Viskositätsklasse SAE: 10W-40
  • Version: 700 STI
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Beholdertype: Kannister
  • Specification efter API: CF, SN
  • ELF: Motorolie
  • Varenummer: 2202841
  • Vores pris: 226,90 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
ELF Motorolie 10W-40, 4l, Delsyntetisk olie
Varenummer: 2202841
sammenlignet med vejl. pris 611,84 kr.

226,90 kr.
56,73 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-55%
+50 HELLA 8GJ 004 173-121 Pære, fjernlys R2 (Bilux) 12V 60/55W P45t, 3200K, Halogen, gennemsigtig
Anmeldelser - 35
Produktbeskrivelse
  • Lampe / pæretype: R2 (Bilux)
  • Lampekonstruktion: Halogen
  • Nominel ydelse [W]: 60 / 55
  • Spænding [V]: 12
  • Beholdertype: Æske
  • Pærefarve: gennemsigtig
  • Farvetemperatur [K]: 3200
  • Sokkeltype glødepære: P45t
  • Skal monteres og afmonteres af fagfolk!
  • HELLA: Pære, fjernlys
  • Varenummer: 8GJ 004 173-121
  • Stand: Helt ny
Detaljer
HELLA Pære, fjernlys R2 (Bilux) 12V 60/55W P45t, 3200K, Halogen, gennemsigtig
Varenummer: 8GJ 004 173-121
sammenlignet med vejl. pris 69,12 kr.

30,77 kr.
Pris pr. stk
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL O.E.M. 7707 MN7707-20 Motorolie 5W-30, 20l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 70
Produktbeskrivelse
  • Indhold [liter]: 20
  • Producentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-A, Volvo VCC 95200377, MB 229.6, Fiat 9.55535-G1, STJLR.03.5003
  • Specifikation: API SN, ACEA A5 / B5
  • Produktserie: O.E.M.
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Version: 7707
  • Olie: Syntetisk olie
  • MANNOL: Motorolie
  • Varenummer: MN7707-20
  • Vores pris: 891,92 kr.
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 20l, Syntetisk olie
Varenummer: MN7707-20
Se mere
891,92 kr.
44,60 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger

Populární příspěvky

Abonner modtag vores nyhedsbreve

Udfyld din e-mailadresse for at få de seneste nyheder og tips: