• SHOP
  • CLUB
Prøv premium konto
0
Min garage
Tilføj køretøj
0
Vare(r) #
0,00 kr.
Din indkøbsvogn er tom

Fiat Bravo-motorer

Indholdsfortegnelse

  1. Fiat Bravo generation I (1995-2001)
    1. Fiat Bravo benzinmotorer: Generation I (1995-2001)
    2. Fiat Bravo-dieselmotorer: Generation I (1995-2001)
  2. Fiat Bravo Generation II (2007-2014)
    1. Fiat Bravo benzinmotorer: Generation II (2007-2014)
    2. Fiat Bravo-dieselmotorer: Generation II (2007-2014)
  3. Fiat Bravo Generation III (2014-2019)
    1. Fiat Bravo benzinmotorer: Generation III (2014-2019)
    2. Fiat Bravo-dieselmotorer: Generation III (2014-2019)
  4. Konklusion: De bedste Fiat Bravo-motorer i alle generationer

Siden lanceringen i 1995 har Fiat Bravo etableret sig som en populær kompaktbil og har gennemgået tre generationer med et bredt udvalg af motorer. Hver generation har bragt teknologiske innovationer og forskellige styrker og svagheder med sig. Fiat Bravo-motorerne spænder fra klassiske sugemotorer til moderne turbomotorer med direkte indsprøjtning.

Fiat Bravo generation I (1995-2001)

Fiat Bravo generation I (1995-2001)

Den første Fiat Bravo-generation var en pionerperiode for Fiat i kompaktbilsegmentet og var kendetegnet ved robuste, men teknisk enkle motorer. Kilometertallet varierede meget afhængigt af motortypen: Mens de gennemprøvede 1,9 TD-dieselmotorer nemt nåede 300.000 til 400.000 kilometer med korrekt vedligeholdelse, krævede de tidlige benzinmotorer ofte større reparationer af ventiler eller topstykkespakninger mellem 200.000 og 250.000 kilometer. Den absolutte topmotor i denne generation var 1.8 GT med 113 hk, som på optimal vis kombinerede kraft, pålidelighed og sportslige køreegenskaber. Denne generation konkurrerede med succes med VW Golf III og Opel Astra F og etablerede Fiat som en seriøs konkurrent i det kompakte segment.

Fiat Bravo benzinmotorer: Generation I (1995-2001)

Fiat Bravo-benzinmotorprogrammet bestod af forskellige sugemotorer fra 1,4 til 2,0 liter. Indgangsmotoren var en 1,4 12V med 80 hk, efterfulgt af en 1,6 16V med 103 hk. Den kraftigste var 2.0 20V HGT med 154 hk, men den blev ikke solgt så ofte. Disse Fiat Bravo-motorer led af typiske problemer i 1990'erne: slid på ventilstyr, lejlighedsvise problemer med topstykkets pakning og udstødningssystemer, der var udsat for rust. 1.8 GT med 113 hk udviklede sig til den mest pålidelige benzinmotor i denne generation og tilbød en fremragende balance mellem ydelse og holdbarhed.

Fiat Bravo-dieselmotorer: Generation I (1995-2001)

Fiat Bravo-dieselmotorerne blev domineret af 1.9 TD med forskellige ydelsesniveauer fra 75 til 105 hk. 1.9 TD med 75 hk var indgangsdieselen, mens varianten med 100 hk blev anset for at være særligt holdbar. Disse Fiat Bravo-dieselmotorer var endnu ikke udstyret med direkte indsprøjtning eller turboladere, hvilket gjorde dem mere støjende, men også mere robuste. 1.9 TD med 100 hk udviklede sig til den mest pålidelige motor i hele generationen - især de varianter, der blev produceret fra 1997 og frem med en forbedret indsprøjtningspumpe, viste sig at være meget holdbare og økonomiske.

Fiat Bravo-motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
1,4 12V 80 HK 7,2-8,0 l/100 km Ventilstyr, topstykkepakning Gennemsnit
1,6 16V 103 HK 7,8-8,5 l/100 km Ventilslitage, udstødningssystem God
1,8 GT 113 HK 8,0-8,8 l/100 km Meget robust, få problemer Meget god
2.0 20V HGT 154 HK 9,2-10,1 l/100 km Kompleks, kræver meget vedligeholdelse Moderat
1.9 TD 75-105 HK 5,8-6,5 l/100 km Høj, men meget robust Meget god

Fiat Bravo Generation II (2007-2014)

Fiat Bravo Generation II (2007-2014)

Den anden Fiat Bravo-generation markerede et betydeligt teknologisk spring med moderne common-rail-dieselmotorer og turbobenzinmotorer. De fleste motorer i denne generation kan nemt nå 250.000 til 300.000 kilometer med korrekt vedligeholdelse, hvor 1,6 MultiJet-dieselmotorerne med 105 hk anses for at være særligt holdbare. Større motorfejl er blevet sjældnere, og kun de tidlige 1,4 T-Jet-benzinmotorer viste svagheder i timingkæden. Det absolutte højdepunkt var 1.9 MultiJet med 150 hk - en kraftig diesel med fremragende køreegenskaber og høj effektivitet. Denne generation positionerede sig med succes over for VW Golf V/VI og Ford Focus II.

Fiat Bravo benzinmotorer: Generation II (2007-2014)

Fiat Bravo-benzinmotorprogrammet startede med 1,4 16V sugemotor (90 hk) som indgangsmotor. Højdepunktet var 1,4 T-Jet med 120 eller 150 hk, Fiats første turbobenzinmotor i dette segment. Disse Fiat Bravo T-Jet-motorer havde en imponerende ydeevne, men led under problemer med timingkæden og lejlighedsvise skader på turboladeren. 1,4 16V-sugemotoren viste sig at være meget mere pålidelig, men havde mindre effekt. For sportslige bilister var der senere 1.4 MultiAir med variabel ventilstyring og 140 hk, som dog var kompleks og vedligeholdelseskrævende.

Fiat Bravo-dieselmotorer: Generation II (2007-2014)

Fiat Bravo 1.6 MultiJet (EA288) blev tilbudt i forskellige effektniveauer fra 90 til 120 hk. Der var også den mere kraftfulde 1,9 MultiJet med 120 eller 150 hk. Alle Fiat Bravo-dieselmotorer havde moderne common-rail-indsprøjtning med partikelfilter. Fiat Bravo 1.6 MultiJet med 105 hk viste sig at være den mest pålidelige og effektive motor i denne generation, med et testforbrug på kun 4,2-4,8 liter pr. 100 km og høj pålidelighed - ideel til hyppige bilister. 1.9 MultiJet med 150 hk tilbød mere kraft, men var mere tilbøjelig til at have problemer med recirkulation af udstødningsgassen.

Fiat Bravo-motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Vurdering
1,4 16V 90 HK 6,8-7,5 l/100 km Få problemer, robust God
1,4 T-Jet 120-150 HK 7,2-8,1 l/100 km Tandhjulskæde, turbolader Moderat
1.4 MultiAir 140 HK 6,9-7,8 l/100 km Kompleks, ventilstyring Gennemsnitlig
1.6 MultiJet 90-120 HK 4,2-4,8 l/100 km Meget robust (105 hk-variant) Meget god
1.9 MultiJet 120-150 HK 4,8-5,4 l/100 km EGR-ventil, DPF-problemer God

Fiat Bravo Generation III (2014-2019)

Den tredje og sidste Fiat Bravo-generation var mere et facelift end en helt ny generation og fokuserede på gennemprøvede teknologier. Motorprogrammet blev strømlinet og fokuseret på de mest succesfulde enheder fra den forrige generation. De fleste motorer kan køre 200.000 til 280.000 kilometer med korrekt vedligeholdelse, og de reviderede MultiJet-dieselmotorer anses for at være særligt modne. Topmotoren var den reviderede 1,6 MultiJet med 120 hk, som imponerede med forbedret indsprøjtning og optimeret efterbehandling af udstødningsgassen. Denne generation måtte klare sig mod stærk konkurrence fra VW Golf VII og Ford Focus III, men var i stand til at score med attraktive priser.

Fiat Bravo benzinmotorer: Generation III (2014-2019)

Udvalget af benzinmotorer i Fiat Bravo blev reduceret til nogle få, velafprøvede motorer. 1,4 16V med 90 hk forblev en pålidelig indgangsmotor. 1.4 T-Jet blev revideret og kunne nu kun fås med 120 hk, men udviste fortsat de velkendte svagheder ved styringskæden. 1,4 MultiAir Turbo med 170 hk var ny, men blev sjældent solgt og viste sig at være problematisk. Den bedste Fiat Bravo-benzinmotor i denne generation forblev den gennemprøvede 1,4 16V sugemotor med sin høje pålidelighed og lave vedligeholdelsesomkostninger.

Fiat Bravo-dieselmotorer: Generation III (2014-2019)

Fiat Bravo-dieselprogrammet fokuserede på den gennemprøvede 1.6 MultiJet i forskellige effektniveauer fra 90 til 120 hk. 1.9 MultiJet blev udfaset. Alle Fiat Bravo-dieselmotorer opfyldte Euro 6-emissionsstandarden og havde forbedrede partikelfiltre. Fiat Bravo 1.6 MultiJet med 120 hk blev højdepunktet i dieseludviklingen med fremragende køreegenskaber og et lavt brændstofforbrug på kun 3,8-4,2 liter pr. 100 km. Pålideligheden nåede nye højder, og kun lejlighedsvise problemer med AdBlue-systemet skæmmede billedet.

Fiat Bravo-motor Præstation Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
1,4 16V 90 HK 6,5-7,2 l/100 km Meget robust, gennemprøvet Meget god
1,4 T-Jet 120 HK 7,0-7,8 l/100 km Timingkæde, revideret, men stadig sårbar Gennemsnitlig
1.4 MultiAir Turbo 170 HK 7,8-8,6 l/100 km Kompleks, kræver meget vedligeholdelse Problematisk
1.6 MultiJet 90-120 HK 3,8-4,5 l/100 km AdBlue-system, ellers meget robust Meget god

Konklusion: De bedste Fiat Bravo-motorer i alle generationer

Udviklingen af Fiat Bravo-motorerne viser tydeligt Fiats fremskridt inden for motorteknologi. Mens de første generationer stadig baserede sig på gennemprøvet, enkel teknologi, introducerede de senere generationer moderne turbo- og common rail-teknologi. Fiat Bravo-dieselmotorerne viste sig at være særligt pålidelige og økonomiske på tværs af alle generationer, mens benzinmotorerne også blev mere sårbare, efterhånden som de blev mere komplekse.

  • Bedste Fiat Bravo-benzinmotor:

Fiat Bravo 1.8 GT (113 hk, generation I) kombinerer den klassiske sugemotors pålidelighed med sportslige præstationer og har vist sig at være den mest holdbare benzinmotor i alle generationer.

  • Bedste Fiat Bravo-dieselmotor:

Fiat Bravo 1.6 MultiJet (120 hk, generation III) tilbyder den bedste kombination af pålidelighed, økonomi og moderne emissionsstandarder med fremragende køreegenskaber.

  • Mest pålidelige Fiat Bravo-motor:

Fiat Bravo 1.9 TD (100 hk, generation I) med sin enkle, men robuste teknologi kører regelmæssigt over 400.000 kilometer.

Til vedligeholdelse og reservedele til alle Fiat Bravo-generationer tilbyder AUTODOC et omfattende udvalg af originale kvalitetsreservedele med hurtig levering.

AUTODOC Bedst sælgende: reservedele til en rimelig pris

067TE EXIDE PREMIUM EA770 Starterbatteri 12V 77Ah 760A B13 Bly-syre batteri
Anmeldelser - 55
Produktbeskrivelse
  • Produktserie: PREMIUM
  • Batterikapacitet [Ah]: 77
  • Batteri: Bly-syre batteri
  • Bespænding: B13
  • Koldstarts-strøm (A): 760
  • Længde [mm]: 278
  • Bredde [mm]: 175
  • Højde [mm]: 190
  • Spænding [V]: 12
  • DIN / ISO: L3
  • Poltype: EN, 1
  • Polstilling 0
  • EXIDE: Starterbatteri
  • Varenummer: EA770
  • Vores pris: 1090,71 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
EXIDE Starterbatteri 12V 77Ah 760A B13 Bly-syre batteri
Varenummer: EA770
1090,71 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
555 59 EXIDE EXCELL EB620 Starterbatteri 12V 62Ah 540A B13 Bly-syre batteri
Anmeldelser - 43
Produktbeskrivelse
  • Produktserie: EXCELL
  • Batterikapacitet [Ah]: 62
  • Batteri: Bly-syre batteri
  • Bespænding: B13
  • Koldstarts-strøm (A): 540
  • Længde [mm]: 242
  • Bredde [mm]: 175
  • Højde [mm]: 190
  • Spænding [V]: 12
  • DIN / ISO: L2
  • Poltype: EN, 1
  • Polstilling 0
  • EXIDE: Starterbatteri
  • Varenummer: EB620
  • Vores pris: 777,85 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
EXIDE Starterbatteri 12V 62Ah 540A B13 Bly-syre batteri
Varenummer: EB620
777,85 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
VALEO 632200 Parkeringssensor bag, med sensor, Anzahl der Sensoren: 4
Anmeldelser - 20
Produktbeskrivelse
  • Monteringsside: bag
  • Farve: sort, mat
  • Trækanordning: med automatisk parkeringsassistent afbrydelse
  • Køretøjstilbehør: til køretøjer med anhængertræk
  • DIN / ISO: 17386
  • Sensortype: Ultralydsensor
  • Visning: uden visning
  • Vægt [kg]: 1,156
  • Kemisk egenskab: malbar
  • Nominel spænding [V]: 12
  • Tillægsartikel / Yderligere info. 2: med sensor
  • Monteringstype: montering
  • Sensorudstrålingsvinkel parkeringsassistent: Sensorudstrålingsvinkel : 0 til 5 grader
  • Højdejustering til [cm]: 65
  • Parkeringsassistent aktivering: med akustisk advarselsfunktion, med radio-mute, Aktiveringsmulighed via kontakt, Aktivering via bakgear
  • Parameter Programming, PPS (Parkeringsassistent): med parameter programmering, PPS
  • til køretøjsbredde til [m]: 2,2
  • Rækkevidde til [m]: 1,7
  • Rækkevidde fra [m]: 0,1
  • Højdejustering fra [cm]: 40
  • Monteringstid på [i timer]: 1,5
  • Antal sensorer: 4
  • VALEO: Parkeringssensor
  • Varenummer: 632200
  • Vores pris: 720,28 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
VALEO Parkeringssensor bag, med sensor, Anzahl der Sensoren: 4
Varenummer: 632200
720,28 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
CASTROL Transmax Dexron VI Mercon LV 1550C4 Gearkasseolie automatik 1l, Rød
Anmeldelser - 15
Produktbeskrivelse
  • Producentens anbefalinger: GM Dexron VI, Ford Mercon LV, Aisin Warner AW-1, Aisin Warner AW-2, Bentley PY112995PA, BMW ATF3+, BMW ATF6, BMW ATF7, BMW ATF+4, Ammix ATF D-III, Elfmatic J6, Ford Mercon ULV, Ford Mercon SP, Honda ATF-3.1, Honda ATF DW-1, Honda ATF Z1, Hyundai SP-IV, Hyundai SP-IV M, Hyundai SP-IV-RR, Jaguar Fluid 8432, JASO M315 1A-LV, JWS 3314, JWS 3317, JWS 3309, JWS 3324, LR LR023288, LR TYK500050, MB 236.10, MB 236.12, MB 236.14, MB 236.15, MB 236.17, Maserati 231603, Mazda ATF M-III, Mazda ATF M-V, Mazda ATF FZ, Mitsubishi SP-II, Mitsubishi SP-III, Mitsubishi SP-IV, Mitsubishi ATF-PA, Mitsubishi ATF-J3, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic S, Nissan Matic F, Subaru F6, Suzuki 2384K, Toyota T-III, Toyota T-IV, Toyota WS, Volvo 1161540, VW G 052 990, VW G 055 540, VW G 060 162, Volvo 97342
  • Olie: Fuldsyntetisk olie, Syntetisk olie
  • Version: Dexron VI Mercon LV
  • Produktserie: Transmax
  • Beholdertype: Flaske
  • gearkassetype, (man. / aut.): for automatgear
  • Farve: Rød
  • Indhold [liter]: 1
  • Køretøjstype: Bil
  • CASTROL: Gearkasseolie automatik
  • Varenummer: 1550C4
  • Vores pris: 120,93 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
CASTROL Gearkasseolie automatik 1l, Rød
Varenummer: 1550C4
120,93 kr.
120,93 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
EL600 (027EFB) EXIDE EFB EL600 Starterbatteri 12V 60Ah 640A EFB-batteri
Anmeldelser - 55
Produktbeskrivelse
  • Produktserie: EFB
  • Batterikapacitet [Ah]: 60
  • Batteri: EFB-batteri
  • Koldstarts-strøm (A): 640
  • Længde [mm]: 242
  • Bredde [mm]: 175
  • Højde [mm]: 190
  • Spænding [V]: 12
  • DIN / ISO: L2
  • Poltype: 1,EN
  • Bespænding: B13
  • Polstilling 0
  • EXIDE: Starterbatteri
  • Varenummer: EL600
  • Vores pris: 1031,57 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
EXIDE Starterbatteri 12V 60Ah 640A EFB-batteri
Varenummer: EL600
1031,57 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MOBIL Super 2000 X1 150865 Motorolie 10W-40, 4l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 32
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 10W-40
  • Specifikation efter ACEA: A3 / B3
  • Specification efter API: CF, SL
  • Producentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Indhold [liter]: 4
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Produktserie: Super
  • Version: 2000 X1
  • Varenummer: 150865
  • Beholdertype: Kannister
  • MOBIL: Motorolie
  • Vores pris: 234,94 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MOBIL Motorolie 10W-40, 4l, Delsyntetisk olie
Varenummer: 150865
234,94 kr.
58,74 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-13%
FEBI BILSTEIN 27051 Låsebolte konisk sæde/bund F, 23 mm
Anmeldelser - 2
Produktbeskrivelse
  • Monteringsside: foraksel, bagaksel
  • Længde [mm]: 50
  • Diameter [mm]: 23,7
  • Mål udvendigt gevind: M12 x 1,25
  • Gevindlængde [mm]: 23
  • Kvallitet / klasse: 8.8
  • Nøglespændvidde: 17, 19
  • Hjulfastgøring: konisk sæde / bund F
  • Materiale: Stål
  • Overflade: forkromet
  • Skruelængde under hoved [mm]: 23
  • Vægt [kg]: 0,450
  • Låsbar: Aflåselig
  • Kontroller mål
  • Læs serviceinformationen
  • FEBI BILSTEIN: Låsebolte
  • Varenummer: 27051
  • Vores pris: 223,82 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
FEBI BILSTEIN Låsebolte konisk sæde/bund F, 23 mm
Varenummer: 27051
sammenlignet med vejl. pris 258,48 kr.

223,82 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
PETRONAS Paraflu UP 76059E18EU Frostbeskyttelse ASTM D3306-CUNA 956-16, Rød, 1l, Koncentrat, fosfatholdig-silikatholdig
Anmeldelser - 16
Produktbeskrivelse
  • Egenskaber: Koncentrat
  • Farve: Rød
  • Produktserie: Paraflu
  • Producentens anbefalinger: Fiat 9.55523, Chrysler MS-50203, Chrysler MS-12106, Chrysler MS-90032, Iveco 18-1830, PSA B71 5110, Lotus PE-00140
  • Specifikation: ASTM D3306, ASTM D6210, CUNA 956-16
  • Indhold [liter]: 1
  • Version: UP
  • Beholdertype: Flaske
  • Kemisk egenskab: nitritholdigt, fosfatholdig, silikatholdig
  • Omgivelsestemperatur fra [C°]: -40
  • Driftstemperatur til [°C]: +125
  • PETRONAS: Frostbeskyttelse
  • Varenummer: 76059E18EU
  • Vores pris: 110,43 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
PETRONAS Frostbeskyttelse ASTM D3306-CUNA 956-16, Rød, 1l, Koncentrat, fosfatholdig-silikatholdig
Varenummer: 76059E18EU
Se mere
110,43 kr.
110,43 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-62%
H11 HELLA 8GH 008 358-121 Pære, forlys H11, 12V, 55W, Halogen, PGJ19-2
Anmeldelser - 37
Produktbeskrivelse
  • Lampe / pæretype: H11
  • Lampekonstruktion: Halogen
  • Beholdertype: Æske
  • Pærefarve: gennemsigtig
  • Spænding [V]: 12
  • Nominel ydelse [W]: 55
  • Registreringstype: ECE-godkendt
  • Sokkeltype glødepære: PGJ19-2
  • Skal monteres og afmonteres af fagfolk!
  • HELLA: Pære, forlys
  • Varenummer: 8GH 008 358-121
  • Stand: Helt ny
Detaljer
HELLA Pære, forlys H11, 12V, 55W, Halogen, PGJ19-2
Varenummer: 8GH 008 358-121
sammenlignet med vejl. pris 152,50 kr.

57,25 kr.
Pris pr. stk
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL AG13 MN4013-10 Frostbeskyttelse ASTM D3306-SAE J1034, grøn, 10l, Færdigblandet, aminfri-uden nitrit
Anmeldelser - 25
Produktbeskrivelse
  • Temperaturområde fra [°C]: -40
  • Egenskaber: Færdigblandet
  • Kølemiddeproducentens anbefaling: G13
  • Farve: grøn
  • Produktserie: AG13
  • Producentens anbefalinger: BMW GS 94000, Chrysler MS-7170, Ford ESE-M978B4H-A, GM 1825-M, GM 1899-M, MAN 324 NF, MB 325.0, MTU MTL 5048, GME L1301, GM QL130100
  • Specifikation: SAE J1034, Afnor NF R15-601, ASTM D3306, ASTM D4340, ASTM D4985, BS 6580:2010, NATO S-759
  • Indhold [liter]: 10
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • Kemisk egenskab: fosfatfri, uden nitrit, aminfri
  • MANNOL: Frostbeskyttelse
  • Varenummer: MN4013-10
  • Vores pris: 189,08 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MANNOL Frostbeskyttelse ASTM D3306-SAE J1034, grøn, 10l, Færdigblandet, aminfri-uden nitrit
Varenummer: MN4013-10
Se mere
189,08 kr.
18,91 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
REINZ 70-31414-10 Tætningsmiddel Tube, Silikone, Inhalt: 70ml, Ikke opløsningsmiddelholdbar, bestandighedselastisk, hærdende, sort, REINZOSIL
Anmeldelser - 83
Produktbeskrivelse
  • Materiale: Silikone
  • Kemisk egenskab: Ikke opløsningsmiddelholdbar, bestandighedselastisk, hærdende
  • Farve: sort
  • Indhold [ml]: 70
  • Temperaturområde fra [°C]: 50
  • Temperaturområde til [°C]: 320
  • Beholdertype: Tube
  • kun i forbindelse med: 70-31415-00
  • Yderligere info.: REINZOSIL
  • REINZ: Tætningsmiddel
  • Varenummer: 70-31414-10
  • Vores pris: 58,07 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
REINZ Tætningsmiddel Tube, Silikone, Inhalt: 70ml, Ikke opløsningsmiddelholdbar, bestandighedselastisk, hærdende, sort, REINZOSIL
Varenummer: 70-31414-10
58,07 kr.
829,57 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-24%
CASTROL Magnatec C2 15F6C5 Motorolie 5W-30, 4l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 70
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Producentens anbefalinger: PSA B71 2290
  • Indhold [liter]: 4
  • Olie: Syntetisk olie
  • Produktserie: Magnatec
  • Version: C2
  • Varenummer: 15F6C5
  • Beholdertype: Kannister
  • CASTROL: Motorolie
  • Vores pris: 305,11 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
CASTROL Motorolie 5W-30, 4l, Syntetisk olie
Varenummer: 15F6C5
sammenlignet med vejl. pris 406,29 kr.

305,11 kr.
76,28 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
WALSER Clean Tony 13984 Værkstedsovertræk foran, sort, med fugtbeskyttelse
Produktbeskrivelse
  • Monteringsside: foran
  • Farve: sort
  • Mængdeenhed: stk.
  • Universal: Ja
  • Version: Clean Tony
  • Tillægsartikel / Yderligere info. 2: med fugtbeskyttelse
  • Vigtig faktor: neoprene
  • vægt [g]: 610
  • Materiale: Polyamid 6
  • WALSER: Værkstedsovertræk
  • Varenummer: 13984
  • Vores pris: 277,28 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
WALSER Værkstedsovertræk foran, sort, med fugtbeskyttelse
Varenummer: 13984
277,28 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-67%
ELF Evolution 900 NF 2198877 Motorolie 5W-40, 5l
Anmeldelser - 73
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-40
  • Specifikation efter ACEA: A3 / B3, A3 / B4
  • Specification efter API: CF, SL
  • Producentens anbefalinger: VW 502 00, MB 229.3, VW 505 00
  • Indhold [liter]: 5
  • Produktserie: Evolution
  • Version: 900 NF
  • Varenummer: 2198877
  • Beholdertype: Kannister
  • ELF: Motorolie
  • Vores pris: 297,83 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
ELF Motorolie 5W-40, 5l
Varenummer: 2198877
sammenlignet med vejl. pris 916,49 kr.

297,83 kr.
59,57 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-9%
LIQUI MOLY Top Tec 4100 3701 Motorolie 5W-40, 5l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 78
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-40
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C917-A, MB 229.31, Porsche A40, DEXOS 2, VW 505 01, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-S2, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00
  • Indhold [liter]: 5
  • Olie: Syntetisk olie
  • Produktserie: Top Tec
  • Version: 4100
  • Varenummer: 3701
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolie
  • Vores pris: 507,89 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolie 5W-40, 5l, Syntetisk olie
Varenummer: 3701
sammenlignet med vejl. pris 563,10 kr.

507,89 kr.
101,58 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger

Populární příspěvky

Abonner modtag vores nyhedsbreve

Udfyld din e-mailadresse for at få de seneste nyheder og tips: