• SHOP
  • CLUB
Prøv premium konto
0
Min garage
Tilføj køretøj
0
Vare(r) #
0,00 kr.
Din indkøbsvogn er tom

Mercedes-Benz V-Klasse motorer

Indholdsfortegnelse

  1. Mercedes-Benz V-Klasse generation I (1996-2003)
    1. Mercedes-Benz V-Klasse benzinmotorer: Generation I (1996-2003)
    2. Mercedes-Benz V-Klasse dieselmotorer: Generation I (1996-2003)
  2. Mercedes-Benz V-Klasse generation II (2003-2014)
    1. Mercedes-Benz V-Klasse benzinmotorer: Generation II (2003-2014)
    2. Mercedes-Benz V-Klasse dieselmotorer: Generation II (2003-2014)
  3. Mercedes-Benz V-Klasse generation III (2014-i dag)
    1. Mercedes-Benz V-Klasse dieselmotorer: Generation III (2014-i dag)
    2. Mercedes-Benz V-Klasse benzinmotorer: Generation III (2014-i dag)
    3. Mercedes-Benz V-Klasse med elektrisk drev: Generation III (2022-i dag)
  4. Konklusion: De bedste Mercedes-Benz V-Klasse motorer i alle generationer

Siden lanceringen i 1996 har Mercedes-Benz V-Klasse etableret sig som en førsteklasses stor sedan, der tilbyder et sofistikeret udvalg af motorer til kræsne familier og erhvervskunder i tre generationer. Hver generation af Mercedes-Benz V-Klasse-motorer har bragt nye teknologier og forbedret effektivitet med sig, med et konstant fokus på pålidelighed.

Mercedes-Benz V-Klasse generation I (1996-2003)

Mercedes-Benz V-Klasse generation I (1996-2003)

Den første generation af Mercedes-Benz V-Klasse var kendetegnet ved robuste, men endnu ikke helt modne motorer, der typisk kørte mellem 250.000 og 350.000 kilometer. Større reparationer var normalt påkrævet mellem 180.000 og 220.000 kilometer, hvorved dieselmotorerne var betydeligt mere holdbare end benzinmotorerne. Den absolutte topmotor i denne generation var 2,3 TD med 98 hk, som kombinerede pålidelighed og økonomi optimalt. Teknisk set var motorerne i Mercedes-Benz V-Klasse stadig baseret på gennemprøvede koncepter uden moderne direkte indsprøjtning, hvilket gjorde dem lette at vedligeholde, men ikke særligt økonomiske. I en markedssammenligning positionerede V-klassen sig som et premium-alternativ til VW Bus og Ford Transit.

Mercedes-Benz V-Klasse benzinmotorer: Generation I (1996-2003)

Mercedes-Benz V-Klassens benzinmotorprogram bestod hovedsageligt af sugemotorer uden turboladning. 2,0-liters motoren (motorkode M111) ydede 95 kW (129 hk) og var tilgængelig som indgangsmotor, men viste sig at være undermotoriseret i forhold til den høje vægt. Mere kraftfuld var den 2,3-liters firecylindrede motor (M111) med 110 kW (150 hk), som gav bedre køreegenskaber, men havde et højt brændstofforbrug på over 12 liter pr. 100 km. Disse Mercedes-Benz V-Klasse-motorer led af tidstypiske problemer: Tændspolefejl, problemer med brændstofpumpen og lejlighedsvise skader på toppakningen på grund af overophedning gjorde dem til de mest problematiske motorer i denne generation.

Mercedes-Benz V-Klasse dieselmotorer: Generation I (1996-2003)

Mercedes-Benz V-klassens dieselmotorer blev domineret af den gennemprøvede 2,3 TD (motorkode OM601) med 72 kW (98 hk), som viste sig at være den mest pålidelige motor i hele generationen. Den fik senere følgeskab af den mere kraftfulde 2.3 TD med 90 kW (122 hk), som tilbød mere effekt med samme pålidelighed. Disse Mercedes-Benz V-Klasse TDI-motorer havde mekaniske indsprøjtningspumper og var bygget til at være særligt robuste. 2,3 TD med 98 hk var kendetegnet ved en usædvanlig lang levetid - kilometertal på over 400.000 kilometer var ikke ualmindelige, hvis vedligeholdelsesintervallerne blev overholdt. Typiske svagheder var begrænset til slid på indsprøjtningspumpen efter ca. 300.000 kilometer og lejlighedsvise problemer med gløderørskontrollen.

Mercedes V-Klasse motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
2.0 benzinmotor 129 HK 12,5-13,8 l/100 km Underdrevet, tændspoler Moderat
2,3 benzinmotor 150 HK 11,8-13,2 l/100 km Højt brændstofforbrug, toppakning Gennemsnitlig
2.3 TD 98-122 HK 8,5-9,2 l/100 km Indsprøjtningspumpe, gløderør Meget god

Mercedes-Benz V-Klasse generation II (2003-2014)

Den anden generation af Mercedes-Benz V-Klasse (internt kaldet Viano) markerede et betydeligt teknologisk spring med mere moderne common-rail-dieselmotorer og reviderede benzinmotorer. Kilometertallet steg til mellem 300.000 og 450.000 kilometer for dieselmotorerne, mens benzinmotorerne fortsatte med at nå deres grænser ved omkring 250.000 kilometer. Større reparationer var typisk påkrævet mellem 200.000 og 280.000 kilometer. Det absolutte højdepunkt var 3.0 CDI med 224 hk - en V6-diesel, der perfekt kombinerede kraft, jævn kørsel og pålidelighed. Mercedes introducerede for første gang common rail-indsprøjtning og variabel turbinegeometri, hvilket øgede effektiviteten betydeligt. I en markedssammenligning konsoliderede V-Klassen sin position som en premium stor sedan over for konkurrenter som VW Multivan.

Mercedes-Benz V-Klasse benzinmotorer: Generation II (2003-2014)

Mercedes-Benz V-Klassens benzinmotorprogram blev fuldstændig revideret og omfattede den 2,0-liters kompressormotor (M271) med 120 kW (163 hk) og den mere kraftfulde 3,2-liters V6 (M112) med 160 kW (218 hk). 2,0-kompressoren gav betydeligt bedre køreegenskaber end sin forgænger, men led af typiske problemer for M271-serien: Kædestrammerdefekter, problemer med balanceakslen og lejlighedsvise kompressorskader gjorde den vedligeholdelseskrævende. Mercedes-Benz V-Klasse 3,2 V6 viste sig at være mere pålidelig, men var ekstremt tørstig med et forbrug på over 13 liter pr. 100 km. Selvom disse Mercedes-Benz V-Klasse-motorer tilbød mere komfort og smidighed end deres forgængere, forblev de de mest problematiske motorer i denne generation.

Mercedes-Benz V-Klasse dieselmotorer: Generation II (2003-2014)

Mercedes-Benz V-Klasse 2,2 CDI (OM646) blev tilbudt i forskellige ydelsesniveauer fra 95 kW (129 hk) til 110 kW (150 hk) og var udstyret med moderne common-rail-indsprøjtning. Parallelt hermed var der den mere kraftfulde 3.0 CDI V6 (OM642) med ydelser fra 140 kW (190 hk) til 165 kW (224 hk). Mercedes-Benz V-Klasse 2,2 CDI udviklede sig til generationens arbejdshest - især varianten med 150 hk tilbød en fremragende kombination af ydelse, forbrug og pålidelighed. 3.0 CDI V6 blev betragtet som den bedste motor i denne generation med sin silkebløde gang, stærke trækkraft og høje pålidelighed. Typiske svagheder var begrænset til problemer med partikelfilteret på korte ture og lejlighedsvise defekter i højtrykspumpen på 2,2 CDI.

Mercedes V-Klasse motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
2.0 Kompressor 163 HK 10,8-12,1 l/100 km Kædestrammer, afbalanceringsaksel Moderat
3,2 V6 218 HK 13,2-14,5 l/100 km Højt brændstofforbrug Gennemsnitligt
2.2 CDI 129-150 HK 7,8-8,9 l/100 km Partikelfilter, højtrykspumpe God
3.0 CDI V6 190-224 HK 8,5-9,8 l/100 km Meget pålidelig Meget god

Mercedes-Benz V-Klasse generation III (2014-i dag)

Mercedes-Benz V-Klasse generation III (2014-i dag)

Den nuværende generation af Mercedes-Benz V-Klasse repræsenterer højdepunktet i udviklingen og anses for at være den mest pålidelige af alle tre generationer. Med den rette vedligeholdelse kan de moderne dieselmotorer nemt køre 400.000 til 500.000 kilometer, mens større reparationer først er nødvendige efter 300.000 kilometer. Den absolutte topmotor er V 300 d med 237 hk - en firecylindret diesel med bi-turbo-opladning, der kombinerer sportslige præstationer med høj effektivitet. Teknologisk set satser Mercedes på moderne 9G-TRONIC automatgear, BlueTEC udstødningsgasrensning og i nogle tilfælde 48-volts mildhybridteknologi. Mercedes-Benz V-Klasse-motorerne i denne generation opfylder alle gældende emissionsstandarder og tilbyder betydeligt forbedret køreglæde og komfort. I en markedssammenligning er V-Klasse uovertruffen som en stor premium-sedan.

Mercedes-Benz V-Klasse dieselmotorer: Generation III (2014-i dag)

Mercedes-Benz V-Klasse dieselprogrammet er udelukkende baseret på den moderne 2,0-liters firecylindrede motor (OM654) med forskellige ydelsesniveauer. V 200 d leverer 100 kW (136 hk), V 220 d 120 kW (163 hk), V 250 d 140 kW (190 hk) og topmodellen V 300 d 175 kW (237 hk) med bi-turboladning. Alle motorer i Mercedes-Benz V-klasse er udstyret med den nyeste generation af common-rail-indsprøjtning, SCR-katalysator med AdBlue-indsprøjtning og moderne partikelfilter. V 220 d med 163 hk har udviklet sig til den mest populære og pålidelige motor - den tilbyder tilstrækkelig kraft til alle formål med et testforbrug på kun 6,8-7,5 liter pr. 100 km. V 300 d betragtes som et teknisk mesterværk med sin bi-turboopladning og sportslige præstationer, men har af og til problemer med den komplekse turboladerstyring under ekstreme belastninger.

Mercedes-Benz V-Klasse benzinmotorer: Generation III (2014-i dag)

Udvalget af benzinmotorer i Mercedes-Benz V-Klasse er blevet væsentligt reduceret og omfatter primært V 250 med 2,0-liters turbo (M274) og 155 kW (211 hk). Denne Mercedes-Benz V-Klasse motor har direkte indsprøjtning og turboladning, giver gode køreegenskaber, men er betydeligt mere tørstig end dieselalternativerne med et forbrug på 8,5-9,8 liter pr. 100 km. På nogle markeder kunne man i en periode også få en V 260 med 2,0-liters turbo og 155 kW (211 hk). Disse Mercedes-Benz V-Klasse-motorer viste sig at være mere pålidelige end deres forgængere, men udviste fortsat lejlighedsvise problemer med tændspoler og højtrykspumpen ved høje kilometertal.

Mercedes-Benz V-Klasse med elektrisk drev: Generation III (2022-i dag)

En fuldt elektrisk variant af Mercedes-Benz V-Klasse, EQV, har været tilgængelig for første gang siden 2022. Elmotoren yder 150 kW (204 hk) og har en rækkevidde på op til 421 kilometer i henhold til WLTP. Batteriet på 100 kWh muliggør hurtig opladning med op til 110 kW jævnstrøm.

Mercedes V-Klasse motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
V 200 d 136 HK 6,4-7,1 l/100 km Noget undermotoriseret God
V 220 d 163 HK 6,8-7,5 l/100 km Meget pålidelig Meget god
V 250 d 190 HK 7,2-8,1 l/100 km Robust og økonomisk Meget god
V 300 d 237 HK 7,8-8,9 l/100 km Kompleks bi-turbo-kontrol God
V 250 benzinmotor 211 HK 8,5-9,8 l/100 km Tændspoler, højtrykspumpe Gennemsnitlig
EQV Elektrisk 204 HK 26,4 kWh/100 km Høje købsomkostninger God

Konklusion: De bedste Mercedes-Benz V-Klasse motorer i alle generationer

Udviklingen af motorerne i Mercedes-Benz V-Klasse viser en kontinuerlig forbedring på tværs af alle tre generationer. Mens den første generation stadig var kendetegnet ved robuste, men enkle motorer, har den nuværende generation opnået teknisk perfektion med moderne dieselmotorer, der kombinerer ydeevne, effektivitet og pålidelighed optimalt. Dieselmotorerne er forblevet det bedste valg for hyppige bilister og kommercielle brugere på tværs af alle generationer.

  • Bedste Mercedes-Benz V-Klasse benzinmotor:

V 250 (211 hk, generation III) med sin moderne turbodirekteindsprøjtning tilbyder den bedste kombination af ydelse og pålidelighed af alle benzinmotorgenerationer.

  • Bedste Mercedes-Benz V-Klasse dieselmotor:

V 220 d (163 hk, generation III) kombinerer fremragende pålidelighed, lavt brændstofforbrug og tilstrækkelig kraft til alle formål - den ideelle allrounder.

  • Bedste hybridmotor i Mercedes-Benz V-Klasse:

EQV med sin 204 hk elmotor tilbyder emissionsfri kørsel med høj komfort, men er endnu ikke egnet til alle formål.

Til vedligeholdelse og reservedele til alle generationer af Mercedes-Benz V-Klasse tilbyder AUTODOC et omfattende udvalg af originale kvalitetsreservedele med hurtig levering og ekspertrådgivning.

AUTODOC Bedst sælgende: reservedele til en rimelig pris

QF 0468 BOSCH F 026 C00 468 Hjulsensor, dæktrykkontrolsystem
Anmeldelser - 26
Produktbeskrivelse
  • Frekvensområde [MHz]: 433
  • Materiale: Stål
  • Farve: sort
  • kan programmeres
  • BOSCH: Hjulsensor, dæktrykkontrolsystem
  • Varenummer: F 026 C00 468
  • Stand: Helt ny
Detaljer
BOSCH Hjulsensor, dæktrykkontrolsystem
Varenummer: F 026 C00 468
268,66 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
Mercedes-Benz Genuine Engine Oil A000989950213AMEE Motorolie 5W-30, 5l
Anmeldelser - 33
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Producentens anbefalinger: MB 229.52
  • Indhold [liter]: 5
  • Produktserie: Genuine Engine Oil
  • Varenummer: A000989950213AMEE
  • Beholdertype: Kannister
  • Mercedes-Benz: Motorolie
  • Vores pris: 839,91 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
Mercedes-Benz Motorolie 5W-30, 5l
Varenummer: A000989950213AMEE
Se mere
839,91 kr.
167,98 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
OPEL GM DEXOS2™ SUPER SYNTHETIC 19 42 003 Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 81
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Producentens anbefalinger: VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01, MB 229.51, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Indhold [liter]: 5
  • Olie: Syntetisk olie
  • Produktserie: DEXOS2™
  • Version: SUPER SYNTHETIC
  • Varenummer: 19 42 003
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • OPEL GM: Motorolie
  • Vores pris: 373,56 kr.
Detaljer
OPEL GM Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Varenummer: 19 42 003
373,56 kr.
74,71 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
PAD BOSCH 0 392 023 004 Vandcirkulationspumpe, motorvarmer 12V, uden holder
Anmeldelser - 24
Produktbeskrivelse
  • Nominel spænding [V]: 12
  • Tryk [bar]: 0,1
  • Transportmængde [l / h]: 900
  • Beskyttelsestype IP-kode: IP6K7, IP69K
  • Tillægsartikel / Yderligere info.: uden holder
  • BOSCH: Vandcirkulationspumpe, motorvarmer
  • Varenummer: 0 392 023 004
  • Vores pris: 527,16 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
BOSCH Vandcirkulationspumpe, motorvarmer 12V, uden holder
Varenummer: 0 392 023 004
527,16 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
067SE EXIDE EXCELL EB740 Starterbatteri 12V 74Ah 680A B13 Bly-syre batteri
Anmeldelser - 29
Produktbeskrivelse
  • Produktserie: EXCELL
  • Batterikapacitet [Ah]: 74
  • Batteri: Bly-syre batteri
  • Bespænding: B13
  • Koldstarts-strøm (A): 680
  • Længde [mm]: 278
  • Bredde [mm]: 175
  • Højde [mm]: 190
  • Spænding [V]: 12
  • DIN / ISO: L3
  • Poltype: EN, 1
  • Polstilling 0
  • EXIDE: Starterbatteri
  • Varenummer: EB740
  • Vores pris: 927,03 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
EXIDE Starterbatteri 12V 74Ah 680A B13 Bly-syre batteri
Varenummer: EB740
927,03 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
QF 0469 BOSCH F 026 C00 469 Hjulsensor, dæktrykkontrolsystem
Anmeldelser - 16
Produktbeskrivelse
  • Frekvensområde [MHz]: 433
  • Materiale: Gummi
  • Farve: sort
  • kan programmeres
  • BOSCH: Hjulsensor, dæktrykkontrolsystem
  • Varenummer: F 026 C00 469
  • Stand: Helt ny
Detaljer
BOSCH Hjulsensor, dæktrykkontrolsystem
Varenummer: F 026 C00 469
265,97 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
CASTROL Magnatec Stop-Start A3/B4 15C94E Motorolie 5W-30, 4l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 71
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Specifikation efter ACEA: A3 / B3, A3 / B4
  • Producentens anbefalinger: VW 502 00, VW 505 00, MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Indhold [liter]: 4
  • Olie: Syntetisk olie
  • Produktserie: Magnatec
  • Version: Stop-Start A3 / B4
  • Varenummer: 15C94E
  • Beholdertype: Kannister
  • CASTROL: Motorolie
  • Vores pris: 396,38 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
CASTROL Motorolie 5W-30, 4l, Syntetisk olie
Varenummer: 15C94E
396,38 kr.
99,10 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
VALEO 632200 Parkeringssensor bag, med sensor, Anzahl der Sensoren: 4
Anmeldelser - 20
Produktbeskrivelse
  • Monteringsside: bag
  • Farve: sort, mat
  • Trækanordning: med automatisk parkeringsassistent afbrydelse
  • Køretøjstilbehør: til køretøjer med anhængertræk
  • DIN / ISO: 17386
  • Sensortype: Ultralydsensor
  • Visning: uden visning
  • Vægt [kg]: 1,156
  • Kemisk egenskab: malbar
  • Nominel spænding [V]: 12
  • Tillægsartikel / Yderligere info. 2: med sensor
  • Monteringstype: montering
  • Sensorudstrålingsvinkel parkeringsassistent: Sensorudstrålingsvinkel : 0 til 5 grader
  • Højdejustering til [cm]: 65
  • Parkeringsassistent aktivering: med akustisk advarselsfunktion, med radio-mute, Aktiveringsmulighed via kontakt, Aktivering via bakgear
  • Parameter Programming, PPS (Parkeringsassistent): med parameter programmering, PPS
  • til køretøjsbredde til [m]: 2,2
  • Rækkevidde til [m]: 1,7
  • Rækkevidde fra [m]: 0,1
  • Højdejustering fra [cm]: 40
  • Monteringstid på [i timer]: 1,5
  • Antal sensorer: 4
  • VALEO: Parkeringssensor
  • Varenummer: 632200
  • Vores pris: 720,28 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
VALEO Parkeringssensor bag, med sensor, Anzahl der Sensoren: 4
Varenummer: 632200
720,28 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL ENERGY MN7511-4 Motorolie 5W-30, 4l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 63
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Specifikation efter ACEA: A3 / B4
  • Producentens anbefalinger: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Indhold [liter]: 4
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Produktserie: ENERGY
  • Varenummer: MN7511-4
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 183,51 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 4l, Delsyntetisk olie
Varenummer: MN7511-4
Se mere
183,51 kr.
45,88 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
SHELL Helix Ultra 550046268 Motorolie 5W-30, 4l
Anmeldelser - 50
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Indhold [liter]: 4
  • Produktserie: Helix
  • Version: Ultra
  • Varenummer: 550046268
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • SHELL: Motorolie
  • Vores pris: 315,53 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
SHELL Motorolie 5W-30, 4l
Varenummer: 550046268
315,53 kr.
78,88 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-55%
H7 OSRAM COOL BLUE INTENSE next Generation 64210CBN-HCB Pære, fjernlys H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogen
Anmeldelser - 65
Produktbeskrivelse
  • Produktserie: COOL BLUE INTENSE next Generation
  • Lampe / pæretype: H7
  • Lampekonstruktion: Halogen
  • Nominel ydelse [W]: 55
  • Spænding [V]: 12
  • Farvetemperatur [K]: 5000
  • Sokkeltype glødepære: PX26d
  • OSRAM: Pære, fjernlys
  • Varenummer: 64210CBN-HCB
  • Stand: Helt ny
Detaljer
OSRAM Pære, fjernlys H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogen
Varenummer: 64210CBN-HCB
sammenlignet med vejl. pris 320,64 kr.

143,81 kr.
Pris per sæt af 2 stykker
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
CASTROL Transmax Dexron VI Mercon LV 1550C4 Gearkasseolie automatik 1l, Rød
Anmeldelser - 15
Produktbeskrivelse
  • Producentens anbefalinger: GM Dexron VI, Ford Mercon LV, Aisin Warner AW-1, Aisin Warner AW-2, Bentley PY112995PA, BMW ATF3+, BMW ATF6, BMW ATF7, BMW ATF+4, Ammix ATF D-III, Elfmatic J6, Ford Mercon ULV, Ford Mercon SP, Honda ATF-3.1, Honda ATF DW-1, Honda ATF Z1, Hyundai SP-IV, Hyundai SP-IV M, Hyundai SP-IV-RR, Jaguar Fluid 8432, JASO M315 1A-LV, JWS 3314, JWS 3317, JWS 3309, JWS 3324, LR LR023288, LR TYK500050, MB 236.10, MB 236.12, MB 236.14, MB 236.15, MB 236.17, Maserati 231603, Mazda ATF M-III, Mazda ATF M-V, Mazda ATF FZ, Mitsubishi SP-II, Mitsubishi SP-III, Mitsubishi SP-IV, Mitsubishi ATF-PA, Mitsubishi ATF-J3, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic S, Nissan Matic F, Subaru F6, Suzuki 2384K, Toyota T-III, Toyota T-IV, Toyota WS, Volvo 1161540, VW G 052 990, VW G 055 540, VW G 060 162, Volvo 97342
  • Olie: Fuldsyntetisk olie, Syntetisk olie
  • Version: Dexron VI Mercon LV
  • Produktserie: Transmax
  • Beholdertype: Flaske
  • gearkassetype, (man. / aut.): for automatgear
  • Farve: Rød
  • Indhold [liter]: 1
  • Køretøjstype: Bil
  • CASTROL: Gearkasseolie automatik
  • Varenummer: 1550C4
  • Vores pris: 120,93 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
CASTROL Gearkasseolie automatik 1l, Rød
Varenummer: 1550C4
120,93 kr.
120,93 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Motorolie 5W-30, 20l
Anmeldelser - 71
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • Producentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Indhold [liter]: 20
  • Produktserie: Longlife
  • Version: 504 / 507
  • Varenummer: MN7715-20
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 919,32 kr.
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 20l
Varenummer: MN7715-20
Se mere
919,32 kr.
45,97 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
FEBI BILSTEIN 100753 Møtrik, akseltap
Anmeldelser - 1
Produktbeskrivelse
  • Tykkelse [mm]: 22
  • Nøglespændvidde: 41
  • Skruehoved- / møtrikprofil: ydre sekskant
  • Vægt [kg]: 0,053
  • Diameter [mm]: 48
  • Mål indvendigt gevind: M29 x 1,5
  • FEBI BILSTEIN: Møtrik, akseltap
  • Varenummer: 100753
  • Vores pris: 51,30 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
FEBI BILSTEIN Møtrik, akseltap
Varenummer: 100753
51,30 kr.
Pris pr. stk
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MOBIL Super 2000 X1 150865 Motorolie 10W-40, 4l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 32
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 10W-40
  • Specifikation efter ACEA: A3 / B3
  • Specification efter API: CF, SL
  • Producentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Indhold [liter]: 4
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Produktserie: Super
  • Version: 2000 X1
  • Varenummer: 150865
  • Beholdertype: Kannister
  • MOBIL: Motorolie
  • Vores pris: 234,94 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MOBIL Motorolie 10W-40, 4l, Delsyntetisk olie
Varenummer: 150865
234,94 kr.
58,74 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger

Populární příspěvky

Abonner modtag vores nyhedsbreve

Udfyld din e-mailadresse for at få de seneste nyheder og tips: