• SHOP
  • CLUB
Prøv premium konto
0
Min garage
Tilføj køretøj
0
Vare(r) #
0,00 kr.
Din indkøbsvogn er tom

MERCEDES-BENZ Sprinter 906 motorer

Indholdsfortegnelse

  1. MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motorer (2006-2018)
    1. MERCEDES-BENZ Sprinter 906 dieselmotorer (2006-2018)
    2. MERCEDES-BENZ Sprinter 906 benzinmotorer (2006-2018)
  2. MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motorer (2018-2023)
    1. MERCEDES-BENZ Sprinter 906 dieselmotorer (2018-2023)
    2. MERCEDES-BENZ Sprinter 906 benzinmotorer (2018-2023)
  3. MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motorer (2023-i dag)
    1. MERCEDES-BENZ Sprinter 906 dieselmotorer (2023-i dag)
    2. MERCEDES-BENZ Sprinter 906 med elektrisk drev (2023-i dag)
    3. MERCEDES-BENZ Sprinter 906 benzinmotorer (2023-i dag)
  4. Resumé: De bedste MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motorer i alle generationer

Siden lanceringen på markedet i 2006 har MERCEDES-BENZ Sprinter 906 etableret sig som benchmark i segmentet for store varebiler og tilbudt et imponerende udvalg af motorer gennem hele sin produktionstid. Den kontinuerlige teknologiske udvikling af MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motorerne afspejler Mercedes-Benz' bestræbelser på at maksimere både effektivitet og pålidelighed i erhvervskøretøjssektoren.

MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motorer (2006-2018)

MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motorer (2006-2018)

Den første generation af MERCEDES-BENZ Sprinter 906 prægede billedet af den moderne varebil i over 12 år og var kendetegnet ved usædvanligt robuste motorer, der nemt nåede 400.000 til 600.000 kilometer med korrekt vedligeholdelse - et kilometertal, der stadig er imponerende i dag. Større reparationer var typisk først påkrævet efter 250.000 til 350.000 kilometer, som regel begrænset til turboladere eller indsprøjtningskomponenter. Den absolutte topmotor i denne æra var 3.0 V6 CDI med 224 hk, som perfekt kombinerede kraft, jævn kørsel og holdbarhed og stadig betragtes som benchmark for motorer til erhvervskøretøjer i dag. Tekniske innovationer som tredje generation af common-rail-indsprøjtning og AdBlue-systemet fra 2009 placerede Sprinter 906 langt foran konkurrenterne fra Iveco Daily eller VW Crafter. Motorprogrammet var bevidst designet til lang levetid og nem service, hvilket blev afspejlet i de usædvanligt lange vedligeholdelsesintervaller på op til 40.000 kilometer.

MERCEDES-BENZ Sprinter 906 dieselmotorer (2006-2018)

MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motorerne bestod udelukkende af dieselaggregater, som var opdelt i tre hovedkategorier. Indgangsmotoren 2.1 CDI (OM651) var tilgængelig fra 2009 med ydelser fra 95 hk til 163 hk og viste sig at være et økonomisk, men til tider undermotoriseret drev til tunge laster. Dens styrker lå i det lave brændstofforbrug på 6,8-7,5 liter pr. 100 km og dens robuste konstruktion, selv om tidlige varianter viste svagheder i form af forkoksning af EGR-ventilen og lejlighedsvise problemer med timingkæden efter 200.000 km. Den mellemste 2,2 CDI (OM651) med 95-150 hk havde det bedste forhold mellem pris og ydelse og blev den bedst sælgende MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motor. Især varianten med 129 hk blev anset for at give en optimal balance mellem ydelse og forbrug. Topmotoren 3.0 V6 CDI (OM642) med 190-224 hk bød ikke kun på imponerende køreegenskaber, men også på usædvanlig jævn kørsel og pålidelighed. Denne V6-diesel blev betragtet som en af de bedste erhvervskøretøjsmotorer i sin tid og udviste sjældent større problemer, selv ved intensiv brug - kun gløderørene og luftmassestrømssensoren krævede lejlighedsvis opmærksomhed.

MERCEDES-BENZ Sprinter 906 benzinmotorer (2006-2018)

Selvom MERCEDES-BENZ Sprinter 906 primært var designet som et dieselkøretøj, var benzinversioner også tilgængelige på udvalgte markeder. Den 3,5-liters V6-benzinmotor (M272) med 258 hk var primært beregnet til det nordamerikanske marked, og selv om den havde en imponerende ydelse, havde den et betydeligt højere brændstofforbrug på 12-15 liter pr. 100 km. I Europa forblev denne motor en sjælden undtagelse og blev hovedsageligt brugt til specielle anvendelser som redningskøretøjer eller autocampere. MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motorerne i benzinversionen havde lejlighedsvis problemer med ventiljusteringen og tændspolerne, men opnåede også høje kilometertal på over 300.000 km med korrekt vedligeholdelse.

MERCEDES-BENZ Sprinter 906 motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
2.1 CDI 95-163 HK 6,8-7,5 l/100 km EGR-ventil, timing-kæde God
2.2 CDI 95-150 HK 7,2-8,1 l/100 km Robust, gennemprøvet Meget god
3.0 V6 CDI 190-224 HK 8,5-9,8 l/100 km Gløderør, luftmassesensor Meget god
3,5 V6 benzin 258 HK 12-15 l/100 km Ventiljustering, tændspoler Gennemsnitlig

MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motorer (2018-2023)

Anden generation af MERCEDES-BENZ Sprinter 906 markerede en teknologisk revolution med introduktionen af helt nye motorfamilier og, for første gang, benzinmotorer til det europæiske marked. Pålideligheden forblev på det sædvanlige høje niveau med forventede kilometertal på 350.000 til 500.000 kilometer, og de nye motorer imponerede med avanceret udstødningsgasrensning og forbedret effektivitet. Større reparationer var typisk kun nødvendige efter 200.000 til 300.000 kilometer, primært på de mere komplekse udstødningssystemer. Den fremragende motor i denne generation var 2.0 CDI med 163 hk, som opnåede samme ydelse som sine forgængere på trods af sin mindre slagvolumen og var betydeligt mere økonomisk. Introduktionen af MBUX connectivity og avancerede assistentsystemer understregede Mercedes-Benz' krav om at være teknologisk førende også inden for erhvervskøretøjer. I en direkte sammenligning med konkurrenterne fra Ford Transit eller Renault Master tilbød MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motorerne i denne generation den bedste kombination af effektivitet, komfort og holdbarhed.

MERCEDES-BENZ Sprinter 906 dieselmotorer (2018-2023)

Den nye generation af dieselmotorer var udelukkende baseret på den moderne OM654-motor i forskellige konfigurationsniveauer. 2.0 CDI erstattede både 2.1 og 2.2 CDI fra den forrige generation og kunne fås med ydelser fra 114 hk til 190 hk. Især MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motorerne med 143 hk og 163 hk blev de mest populære varianter, da de tilbød en optimal balance mellem ydelse, brændstofforbrug og anskaffelsesomkostninger. Den nye motor imponerede med sit markant reducerede brændstofforbrug på 6,2-7,8 liter pr. 100 km og den avancerede Euro 6d TEMP-emissionskontrol med SCR-katalysator. De komplekse AdBlue-systemer med deres sensorer og varmelegemer, som kunne svigte i koldt vejr eller på grund af manglende vedligeholdelse, viste sig af og til at være problematiske. Den gennemprøvede 3,0 V6 CDI blev erstattet af en moderniseret OM642-motor med 190 hk, som mistede lidt effekt, men var betydeligt renere og mere effektiv. Disse MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motorer blev fortsat betragtet som benchmark for jævn kørsel og holdbarhed i segmentet.

MERCEDES-BENZ Sprinter 906 benzinmotorer (2018-2023)

For første gang tilbød Mercedes-Benz også Sprinter 906 med benzinmotorer i Europa. Den 2,0-liters turboladede benzinmotor (M274) med 163 hk og 190 hk var primært rettet mod kunder i lavemissionszoner eller med et lavere årligt kilometertal. Disse MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motorer imponerede med deres lave købsomkostninger og jævne kørsel, men havde den typiske ulempe med et højere brændstofforbrug på 9,5-11,2 liter pr. 100 km. Tekniske problemer var for det meste begrænset til tændspoler og lejlighedsvise skader på turboladeren under intensiv brug. 3,5 V6-benzinmotoren forblev tilgængelig for det amerikanske marked, men blev droslet ned til 188 hk takket være mere moderne direkte indsprøjtning og turboladning, hvilket forbedrede pålideligheden betydeligt.

MERCEDES-BENZ Sprinter 906 motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
2.0 CDI 114-190 HK 6,2-7,8 l/100 km AdBlue-system, sensorer Meget god
3.0 V6 CDI 190 HK 8,8-9,5 l/100 km Gennemprøvet, robust Meget god
2.0 Turbo benzin 163-190 HK 9,5-11,2 l/100 km Tændspoler, turbolader God
3,5 V6 benzin 188 HK 11,8-13,5 l/100 km Direkte indsprøjtning Gennemsnit

MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motorer (2023-i dag)

Den nuværende generation af MERCEDES-BENZ Sprinter 906 fokuserer konsekvent på elektrificering og repræsenterer Mercedes-Benz' fremtidsvision inden for erhvervskøretøjssektoren. Ud over de gennemprøvede dieselmotorer er der for første gang blevet integreret en fuldt elektrisk eSprinter i modelprogrammet, som sætter nye standarder med en rækkevidde på op til 440 km. Da denne generation kun har været tilgængelig siden 2023, findes der endnu ingen langtidserfaringer, men de første tests viser lovende tegn på en levetid på over 400.000 kilometer for dieselvarianterne. Topmotoren er stadig 2.0 CDI med 170 hk, som er blevet gjort endnu mere effektiv og renere takket være yderligere optimeringer. Integrationen af 48-volts mildhybridteknologi i udvalgte dieselmotorer lover yderligere brændstofbesparelser og reducerede emissioner. I en konkurrencemæssig sammenligning er den nuværende Sprinter 906 klart foran konkurrenter som Iveco Daily Electric eller Ford E-Transit takket være sin kombination af gennemprøvet dieselteknologi og innovativ elektrisk mobilitet.

MERCEDES-BENZ Sprinter 906 dieselmotorer (2023-i dag)

Dieselmotorprogrammet er stadig baseret på den gennemprøvede OM654-enhed, men er blevet revideret endnu en gang og opfylder nu Euro 6e-standarden. 2.0 CDI fås i effektniveauer fra 120 hk til 170 hk, og de kraftigste varianter fås som ekstraudstyr med 48-volts mild hybrid-teknologi. Disse MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motorer giver forbedret acceleration og et reduceret brændstofforbrug på 5,8-7,2 liter pr. 100 km takket være det elektriske hjælpedrev. Den gennemprøvede 3.0 V6 CDI er blevet optimeret til 185 hk gennem effektivitetsforanstaltninger, men bevarer sin legendariske køreglæde og pålidelighed. De første rapporter viser, at AdBlue-systemerne er blevet mere pålidelige, men kompleksiteten i efterbehandlingen af udstødningsgassen er stadig et potentielt svagt punkt.

MERCEDES-BENZ Sprinter 906 med elektrisk drev (2023-i dag)

eSprinter markerer en milepæl i MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motorernes historie og tilbyder to batteristørrelser med 55 kWh eller 113 kWh til rækkevidder på op til 440 km. Elmotoren yder 150 kW (204 hk) og har et øjeblikkeligt tilgængeligt drejningsmoment på 362 Nm. Særligt imponerende er hurtigopladningen med op til 115 kW jævnstrøm, som gør det muligt at oplade fra 10 til 80 procent på ca. 42 minutter. Driftsomkostningerne er betydeligt lavere end for dieselvarianterne, men købet er stadig betydeligt dyrere. De første praktiske tests viser, at eSprinteren er særligt velegnet til bylogistik og faste ruter.

MERCEDES-BENZ Sprinter 906 benzinmotorer (2023-i dag)

Benzinmotorerne er stort set fjernet fra det europæiske sortiment og fås kun til særlige markeder. Den 2,0-liters turbobenzinmotor fås fortsat i en revideret version med 170 hk til særlige anvendelser, men spiller en underordnet rolle i det nuværende MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motorprogram.

MERCEDES-BENZ Sprinter 906 motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
2.0 CDI 120-170 HK 5,8-7,2 l/100 km Ingen kendt endnu Meget god
2.0 CDI Mild-Hybrid 150-170 HK 5,5-6,8 l/100 km Ny teknologi Meget god
3.0 V6 CDI 185 HK 8,2-8,9 l/100 km Gennemprøvet, pålidelig Meget god
eSprinter 204 HK 19-25 kWh/100 km Høje anskaffelsesomkostninger God
2.0 Turbo benzin 170 HK 9,8-11,5 l/100 km Sjældent tilgængelig Gennemsnit

Resumé: De bedste MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motorer i alle generationer

Udviklingen af MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motorerne over tre generationer viser Mercedes-Benz' konsekvente fokus på pålidelighed, effektivitet og holdbarhed i erhvervskøretøjssektoren. Mens dieselmotorerne konsekvent betragtes som benchmark i segmentet, markerer integrationen af elektromobilitet et vigtigt skridt ind i fremtiden for erhvervstransport. Den kontinuerlige videreudvikling af gennemprøvet dieselteknologi parallelt med elektrificering giver kunderne den optimale løsning til enhver anvendelse.

  • Bedste MERCEDES-BENZ Sprinter 906 dieselmotor:

2.0 CDI med 163 hk (Generation II) tilbyder den perfekte balance mellem ydelse, forbrug og gennemprøvet pålidelighed til alle anvendelsesområder.

  • Bedste MERCEDES-BENZ Sprinter 906 benzinmotor:

2,0 turbo-benzinmotoren med 163 hk (Generation II) er det bedste benzinalternativ, selv om dieselmotorer dominerer erhvervskøretøjssektoren.

  • Bedste MERCEDES-BENZ Sprinter 906 med elektrisk drev:

eSprinter med 204 hk og 113 kWh batteri (Generation III) sætter nye standarder for emissionsfri bylogistik og lokal transport.

Til vedligeholdelse og servicering af alle MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motorer tilbyder AUTODOC et omfattende udvalg af originale dele og udskiftningskomponenter af høj kvalitet med pålidelig og hurtig levering til alle generationer.

AUTODOC Bedst sælgende: reservedele til en rimelig pris

QF 0468 BOSCH F 026 C00 468 Hjulsensor, dæktrykkontrolsystem
Anmeldelser - 27
Produktbeskrivelse
  • Frekvensområde [MHz]: 433
  • Materiale: Stål
  • Farve: sort
  • kan programmeres
  • BOSCH: Hjulsensor, dæktrykkontrolsystem
  • Varenummer: F 026 C00 468
  • Stand: Helt ny
Detaljer
BOSCH Hjulsensor, dæktrykkontrolsystem
Varenummer: F 026 C00 468
251,40 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
OPEL GM DEXOS2™ SUPER SYNTHETIC 19 42 003 Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 81
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Producentens anbefalinger: VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01, MB 229.51, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Indhold [liter]: 5
  • Olie: Syntetisk olie
  • Produktserie: DEXOS2™
  • Version: SUPER SYNTHETIC
  • Varenummer: 19 42 003
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • OPEL GM: Motorolie
  • Vores pris: 372,44 kr.
Detaljer
OPEL GM Motorolie 5W-30, 5l, Syntetisk olie
Varenummer: 19 42 003
372,44 kr.
74,49 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
PAD BOSCH 0 392 023 004 Vandcirkulationspumpe, motorvarmer 12V, uden holder
Anmeldelser - 24
Produktbeskrivelse
  • Nominel spænding [V]: 12
  • Tryk [bar]: 0,1
  • Transportmængde [l / h]: 900
  • Beskyttelsestype IP-kode: IP6K7, IP69K
  • Tillægsartikel / Yderligere info.: uden holder
  • BOSCH: Vandcirkulationspumpe, motorvarmer
  • Varenummer: 0 392 023 004
  • Vores pris: 527,13 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
BOSCH Vandcirkulationspumpe, motorvarmer 12V, uden holder
Varenummer: 0 392 023 004
527,13 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
067SE EXIDE EXCELL EB740 Starterbatteri 12V 74Ah 680A B13 Bly-syre batteri
Anmeldelser - 29
Produktbeskrivelse
  • Produktserie: EXCELL
  • Batterikapacitet [Ah]: 74
  • Batteri: Bly-syre batteri
  • Bespænding: B13
  • Koldstarts-strøm (A): 680
  • Længde [mm]: 278
  • Bredde [mm]: 175
  • Højde [mm]: 190
  • Spænding [V]: 12
  • DIN / ISO: L3
  • Poltype: EN, 1
  • Polstilling 0
  • EXIDE: Starterbatteri
  • Varenummer: EB740
  • Vores pris: 926,98 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
EXIDE Starterbatteri 12V 74Ah 680A B13 Bly-syre batteri
Varenummer: EB740
926,98 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
QF 0469 BOSCH F 026 C00 469 Hjulsensor, dæktrykkontrolsystem
Anmeldelser - 16
Produktbeskrivelse
  • Frekvensområde [MHz]: 433
  • Materiale: Gummi
  • Farve: sort
  • kan programmeres
  • BOSCH: Hjulsensor, dæktrykkontrolsystem
  • Varenummer: F 026 C00 469
  • Stand: Helt ny
Detaljer
BOSCH Hjulsensor, dæktrykkontrolsystem
Varenummer: F 026 C00 469
248,43 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
CASTROL Magnatec Stop-Start A3/B4 15C94E Motorolie 5W-30, 4l, Syntetisk olie
Anmeldelser - 72
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SL
  • Producentens anbefalinger: VW 502 00, VW 505 00, MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Indhold [liter]: 4
  • Olie: Syntetisk olie
  • Produktserie: Magnatec
  • Version: Stop-Start A3 / B4
  • Varenummer: 15C94E
  • Beholdertype: Kannister
  • CASTROL: Motorolie
  • Vores pris: 396,36 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
CASTROL Motorolie 5W-30, 4l, Syntetisk olie
Varenummer: 15C94E
396,36 kr.
99,09 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
VALEO 632200 Parkeringssensor bag, med sensor, Anzahl der Sensoren: 4
Anmeldelser - 20
Produktbeskrivelse
  • Monteringsside: bag
  • Farve: sort, mat
  • Trækanordning: med automatisk parkeringsassistent afbrydelse
  • Køretøjstilbehør: til køretøjer med anhængertræk
  • DIN / ISO: 17386
  • Sensortype: Ultralydsensor
  • Visning: uden visning
  • Vægt [kg]: 1,156
  • Kemisk egenskab: malbar
  • Nominel spænding [V]: 12
  • Tillægsartikel / Yderligere info. 2: med sensor
  • Monteringstype: montering
  • Sensorudstrålingsvinkel parkeringsassistent: Sensorudstrålingsvinkel : 0 til 5 grader
  • Højdejustering til [cm]: 65
  • Parkeringsassistent aktivering: med akustisk advarselsfunktion, med radio-mute, Aktiveringsmulighed via kontakt, Aktivering via bakgear
  • Parameter Programming, PPS (Parkeringsassistent): med parameter programmering, PPS
  • til køretøjsbredde til [m]: 2,2
  • Rækkevidde til [m]: 1,7
  • Rækkevidde fra [m]: 0,1
  • Højdejustering fra [cm]: 40
  • Monteringstid på [i timer]: 1,5
  • Antal sensorer: 4
  • VALEO: Parkeringssensor
  • Varenummer: 632200
  • Vores pris: 720,24 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
VALEO Parkeringssensor bag, med sensor, Anzahl der Sensoren: 4
Varenummer: 632200
720,24 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
MANNOL ENERGY MN7511-4 Motorolie 5W-30, 4l, Delsyntetisk olie
Anmeldelser - 63
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Producentens anbefalinger: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Indhold [liter]: 4
  • Olie: Delsyntetisk olie
  • Produktserie: ENERGY
  • Varenummer: MN7511-4
  • MANNOL: Motorolie
  • Vores pris: 191,49 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
MANNOL Motorolie 5W-30, 4l, Delsyntetisk olie
Varenummer: MN7511-4
Se mere
191,49 kr.
47,87 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
SHELL Helix Ultra 550046268 Motorolie 5W-30, 4l
Anmeldelser - 50
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SN
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Indhold [liter]: 4
  • Produktserie: Helix
  • Version: Ultra
  • Varenummer: 550046268
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • SHELL: Motorolie
  • Vores pris: 314,77 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
SHELL Motorolie 5W-30, 4l
Varenummer: 550046268
314,77 kr.
78,69 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-55%
H7 OSRAM COOL BLUE INTENSE next Generation 64210CBN-HCB Pære, fjernlys H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogen
Anmeldelser - 65
Produktbeskrivelse
  • Produktserie: COOL BLUE INTENSE next Generation
  • Lampe / pæretype: H7
  • Lampekonstruktion: Halogen
  • Nominel ydelse [W]: 55
  • Spænding [V]: 12
  • Farvetemperatur [K]: 5000
  • Sokkeltype glødepære: PX26d
  • OSRAM: Pære, fjernlys
  • Varenummer: 64210CBN-HCB
  • Stand: Helt ny
Detaljer
OSRAM Pære, fjernlys H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogen
Varenummer: 64210CBN-HCB
sammenlignet med vejl. pris 320,64 kr.

143,80 kr.
Pris per sæt af 2 stykker
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
CASTROL Transmax Dexron VI Mercon LV 1550C4 Gearkasseolie automatik 1l, Rød
Anmeldelser - 15
Produktbeskrivelse
  • Producentens anbefalinger: GM Dexron VI, Ford Mercon LV, Aisin Warner AW-1, Aisin Warner AW-2, Bentley PY112995PA, BMW ATF3+, BMW ATF6, BMW ATF7, BMW ATF+4, Ammix ATF D-III, Elfmatic J6, Ford Mercon ULV, Ford Mercon SP, Honda ATF-3.1, Honda ATF DW-1, Honda ATF Z1, Hyundai SP-IV, Hyundai SP-IV M, Hyundai SP-IV-RR, Jaguar Fluid 8432, JASO M315 1A-LV, JWS 3314, JWS 3317, JWS 3309, JWS 3324, LR LR023288, LR TYK500050, MB 236.10, MB 236.12, MB 236.14, MB 236.15, MB 236.17, Maserati 231603, Mazda ATF M-III, Mazda ATF M-V, Mazda ATF FZ, Mitsubishi SP-II, Mitsubishi SP-III, Mitsubishi SP-IV, Mitsubishi ATF-PA, Mitsubishi ATF-J3, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic S, Nissan Matic F, Subaru F6, Suzuki 2384K, Toyota T-III, Toyota T-IV, Toyota WS, Volvo 1161540, VW G 052 990, VW G 055 540, VW G 060 162, Volvo 97342
  • Olie: Fuldsyntetisk olie, Syntetisk olie
  • Version: Dexron VI Mercon LV
  • Produktserie: Transmax
  • Beholdertype: Flaske
  • gearkassetype, (man. / aut.): for automatgear
  • Farve: Rød
  • Indhold [liter]: 1
  • Køretøjstype: Bil
  • CASTROL: Gearkasseolie automatik
  • Varenummer: 1550C4
  • Vores pris: 120,50 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
CASTROL Gearkasseolie automatik 1l, Rød
Varenummer: 1550C4
120,50 kr.
120,50 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-17%
FEBI BILSTEIN 03687 Møtrik
Anmeldelser - 51
Produktbeskrivelse
  • ny udgave
  • Tykkelse [mm]: 8
  • Mål indvendigt gevind: M8 x 1,25
  • Kvallitet / klasse: 8
  • Nøglespændvidde: 12
  • Skruehoved- / møtrikprofil: ydre sekskant
  • Materiale: Kobber
  • Vægt [kg]: 0,005
  • FEBI BILSTEIN: Møtrik
  • Varenummer: 03687
  • Vores pris: 5,97 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
FEBI BILSTEIN Møtrik
Varenummer: 03687
sammenlignet med vejl. pris 7,23 kr.

5,97 kr.
Pris pr. stk
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
CASTROL EDGE LL 15664C Motorolie 5W-30, 20l
Anmeldelser - 43
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Indhold [liter]: 20
  • Produktserie: EDGE
  • Version: LL
  • Varenummer: 15664C
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • CASTROL: Motorolie
  • Vores pris: 1645,66 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
CASTROL Motorolie 5W-30, 20l
Varenummer: 15664C
1645,66 kr.
82,28 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, Gratis levering
CASTROL Vecton Fuel Saver E6/E9 159CAA Motorolie 5W-30, 20l
Anmeldelser - 10
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA E6, ACEA E7, ACEA E9
  • API: API CJ-4
  • JASO: JASO DH-2
  • Producentens anbefalinger: CATERPILLAR ECF-3, CUMMINS CES 20081, DQC IV-10 LA, Mack EO-M Plus, Mack EO-N PP, Mack EO-O PP, MAN M 3677, MB 228.31, MB 228.51, MTU-3.1, Renault RLD-3, Volvo CNG, Volvo VDS-4, Scania LDF-4, Ford WSS-M2C213-A1, MAN M 3271-1
  • Indhold [liter]: 20
  • Produktserie: Vecton
  • Version: Fuel Saver E6 / E9
  • Varenummer: 159CAA
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil, Lastbiler
  • egnet til mot.-type: Diesel
  • CASTROL: Motorolie
  • Vores pris: 1518,83 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
CASTROL Motorolie 5W-30, 20l
Varenummer: 159CAA
1518,83 kr.
75,94 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, Gratis levering
-58%
ELRING 036.164 Tætningsmiddel Tube, Silikone, Inhalt: 70ml, bestandighedselastisk, Ikke opløsningsmiddelholdbar, UV-bestandig, grå, Cylinderhoved
Anmeldelser - 87
Produktbeskrivelse
  • Monteringsside: Cylinderhoved
  • Kemisk egenskab: bestandighedselastisk, Ikke opløsningsmiddelholdbar, UV-bestandig
  • Beholdertype: Tube
  • Indhold [ml]: 70
  • Materiale: Silikone
  • Temperaturområde fra [°C]: -60
  • Temperaturområde til [°C]: 315
  • Farve: grå
  • ELRING: Tætningsmiddel
  • Varenummer: 036.164
  • Vores pris: 48,52 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
ELRING Tætningsmiddel Tube, Silikone, Inhalt: 70ml, bestandighedselastisk, Ikke opløsningsmiddelholdbar, UV-bestandig, grå, Cylinderhoved
Varenummer: 036.164
sammenlignet med vejl. pris 115,56 kr.

48,52 kr.
Pris pr. stk
693,14 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger

Populární příspěvky

Abonner modtag vores nyhedsbreve

Udfyld din e-mailadresse for at få de seneste nyheder og tips: