• SHOP
  • CLUB
Prøv premium konto
0
Min garage
Tilføj køretøj
0
Vare(r) #
0,00 kr.
Din indkøbsvogn er tom

Seat Leon 5F8 motorer

Indholdsfortegnelse

  1. Seat Leon 5F8-motorer (2012-2020)
    1. Seat Leon 5F8 benzinmotorer (2012-2020)
    2. Seat Leon 5F8 dieselmotorer (2012-2020)
    3. Seat Leon 5F8 naturgasmotor (2012-2020)
  2. Seat Leon 5F8-motorer (2020-2024)
    1. Seat Leon 5F8 mild hybrid benzinmotor (2020-2024)
    2. Seat Leon 5F8 plug-in hybrid (2020-2024)
    3. Seat Leon 5F8 dieselmotorer (2020-2024)
  3. Seat Leon 5F8-motorer (2024-i dag)
    1. Seat Leon 5F8 mild hybrid benzinmotor (2024-i dag)
    2. Seat Leon 5F8 plug-in hybrid (2024-i dag)
    3. Seat Leon 5F8 dieselmotorer (2024-i dag)
  4. Konklusion: De bedste Seat Leon 5F8-motorer i alle generationer

Siden markedslanceringen i 2012 har Seat Leon 5F8 etableret sig som en sportslig kompaktbil med en markant karakter og tilbyder et alsidigt udvalg af motorer, fra økonomiske indgangsmotorer til kraftfulde Cupra-aggregater. Den teknologiske udvikling af Seat Leon 5F8-motorerne afspejler ændringerne i bilindustrien - fra klassiske sugemotorer til moderne turboenheder og elektrificerede drivsystemer.

Seat Leon 5F8-motorer (2012-2020)

Seat Leon 5F8-motorer (2012-2020)

Tredje generation af Seat Leon markerede en ny begyndelse for det spanske mærke og positionerede sig som et sportsligt alternativ til VW Golf og Škoda Octavia i Volkswagen-koncernen. Seat Leon 5F8-motorerne i denne generation nåede typisk 250.000 til 350.000 kilometer med korrekt vedligeholdelse, hvor de gennemtestede TDI-dieselmotorer blev anset for at være særligt holdbare. Større reparationer var normalt påkrævet mellem 150.000 og 200.000 kilometer, især i de tidlige TSI-benzinmotorer med problemer med timingkæden. Den absolutte topmotor i denne generation var 2.0 TDI med 184 hk, som på optimal vis kombinerede kraft, effektivitet og pålidelighed. Blandt de tekniske højdepunkter var introduktionen af MQB-platformen, moderne common-rail-dieselmotorer og de første skridt mod downsizing af benzinmotorerne. I forhold til markedet positionerede Leon sig som et mere emotionelt alternativ til Golf, men kunne ikke matche dens salgstal.

Seat Leon 5F8 benzinmotorer (2012-2020)

Seat Leon 5F8-benzinmotorprogrammet startede med den gennemprøvede 1,2 TSI i forskellige effektniveauer fra 86 hk til 110 hk, som etablerede sig som en pålidelig indgangsmotor. 1,4 TSI var seriens midtpunkt og blev tilbudt i varianter fra 122 hk til 150 hk - disse motorer led dog af typiske problemer fra den tidlige TSI-generation såsom problemer med timingkæden og øget olieforbrug. Til sportslige bilister tilbød Seat Leon 5F8 1,8 TSI med 180 hk, som var betydeligt mere pålidelig end sin lillebror. Det absolutte højdepunkt var 2,0 TSI'en i Leon Cupra med op til 300 hk, som gav imponerende køreegenskaber, men som af og til kæmpede med problemer med turboladeren og øget slitage ved sportslig brug. Fra 2017 blev 1,5 TSI evo introduceret, som moderniserede benzinmotorprogrammet med cylinderdeaktivering og forbedret effektivitet.

Seat Leon 5F8 dieselmotorer (2012-2020)

1,6 TDI dominerede Seat Leon 5F8-dieselprogrammet som indgangsmotor med ydelser fra 90 hk til 115 hk, der var kendetegnet ved lavt brændstofforbrug og solid pålidelighed. 2.0 TDI var tilgængelig i forskellige ydelsesniveauer fra 150 hk til 184 hk og udviklede sig til den mest pålidelige motor i hele serien. EA288-varianterne med SCR-katalysator, der blev produceret fra 2015 og frem, viste sig at være særligt holdbare og økonomiske. Disse Seat Leon 5F8 TDI-motorer opfyldte Euro 6-normen og tilbød en fremragende kombination af ydelse, forbrug og pålidelighed. 2,0 TDI med 184 hk i Leon FR blev betragtet som den perfekte balance mellem sportslighed og effektivitet.

Seat Leon 5F8 naturgasmotor (2012-2020)

En specialitet var 1.4 TGI med 110 hk, som blev drevet af naturgas (CNG) og repræsenterede et miljøvenligt alternativ. Denne Seat Leon 5F8-motor tilbød lave driftsomkostninger og lave emissioner, men havde kun moderat succes på grund af den begrænsede infrastruktur for tankstationer.

Seat Leon 5F8 motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Bedømmelse
1.2 TSI 86-110 HK 5,2-6,1 l/100 km Robust, få problemer God
1,4 TSI 122-150 HK 5,8-6,7 l/100 km Tandhjulskæde, olieforbrug Moderat
1,5 TSI evo 130-150 HK 5,4-6,2 l/100 km Ventilforkoksning God
1.8 TSI 180 HK 6,8-7,5 l/100 km Pålidelig Meget god
2.0 TSI 280-300 HK 8,2-9,1 l/100 km Turbolader, slid Moderat
1.6 TDI 90-115 HK 3,8-4,5 l/100 km Meget robust Meget god
2.0 TDI 150-184 HK 4,2-5,1 l/100 km Fremragende pålidelighed Meget god
1.4 TGI 110 HK 3,5 kg/100 km Begrænset infrastruktur Gennemsnit

Seat Leon 5F8-motorer (2020-2024)

Den fjerde generation af Seat Leon indledte en ny æra og fokuserede udelukkende på elektrificerede drivsystemer med mild hybrid- og plug-in-hybridteknologi. Seat Leon 5F8-motorerne i denne generation lover kilometertal på over 300.000 kilometer, da den elektriske støtte aflaster forbrændingsmotoren og reducerer slitage. Større reparationer er svære at forudsige på grund af den stadig unge teknologi, men de første erfaringer tyder på en høj grad af pålidelighed. Topmotoren i denne generation er 1,5 eTSI med 150 hk, som kombinerer sporty præstationer med høj effektivitet. De tekniske højdepunkter omfatter 48-volts mildhybridteknologi overalt, moderne plug-in-hybrider med en elektrisk rækkevidde på over 60 kilometer og en videreudvikling af den gennemprøvede TDI-diesel. I markedsmiljøet har den nye Leon positioneret sig som teknologileder inden for elektrificerede drivsystemer og sætter standarder for effektivitet i kompaktklassen.

Seat Leon 5F8 mild hybrid benzinmotor (2020-2024)

Seat Leon 5F8-motorprogrammet er udelukkende baseret på elektrificerede benzinmotorer med 48-volts mildhybridteknologi. 1.0 eTSI med 110 hk fungerede som indgangsmotor og imponerede med sit lave brændstofforbrug og overraskende livlige præstationer. 1,5 eTSI var tilgængelig i to effektniveauer med 130 hk og 150 hk og blev den mest populære motor i serien - den tilbød jævn kraftoverførsel over et bredt omdrejningsområde og har indtil videre været fri for større serieproduktionsproblemer. 2,0 TSI'en i Leon Cupra med 300 hk imødekom sportslige krav, men kæmpede fortsat med de velkendte EA888-problemer såsom øget olieforbrug.

Seat Leon 5F8 plug-in hybrid (2020-2024)

Seat Leon 5F8 e-Hybrid kombinerede en 1,4 TSI med en elmotor for at producere en systemydelse på 204 hk og tilbød en elektrisk rækkevidde på over 60 kilometer. Denne motor var kendetegnet ved høj effektivitet i bytrafikken, men udviste lejlighedsvis træg DSG-skifteadfærd og begrænsninger i bagagerummet på grund af batteriet.

Seat Leon 5F8 dieselmotorer (2020-2024)

De gennemtestede TDI-dieselmotorer blev videreudviklet og kunne fås som 2.0 TDI-motorer med 115 hk og 150 hk. Disse Seat Leon 5F8-motorer fortsatte traditionen med pålidelige og økonomiske dieselmotorer og blev anset for at være de mest robuste motorer i hele serien.

Seat Leon 5F8 motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Vurdering
1.0 eTSI 110 HK 5,0-5,7 l/100 km Ingen problemer indtil videre Meget god
1.5 eTSI 130-150 HK 5,2-6,0 l/100 km Meget pålidelig Meget god
2.0 TSI 300 HK 7,8-8,6 l/100 km Olieforbrug, kendte EA888-problemer Moderat
1.4 e-Hybrid 204 HK 1,0-1,4 l/100 km + elektricitet Træg DSG, lille bagagerum God
2.0 TDI 115-150 HK 4,1-4,8 l/100 km Meget robust og økonomisk Meget god

Seat Leon 5F8-motorer (2024-i dag)

Den nuværende femte generation af Seat Leon fortsætter konsekvent elektrificeringstrenden og tilbyder udelukkende elektrificerede drivsystemer med forbedret mild hybrid-teknologi og mere kraftfulde plug-in-hybrider. Da denne generation kun har været tilgængelig siden slutningen af 2024, er der endnu ingen langtidserfaringer, men de første tests viser lovende tilgange til en levetid på over 350.000 kilometer. Topmotoren er den nye 1.5 eTSI+ med 180 hk, som er en videreudvikling af den gennemprøvede 1.5 eTSI, og som kombinerer sporty køreegenskaber med høj effektivitet. De tekniske højdepunkter omfatter den forbedrede andengenerations 48-volt-teknologi, plug-in-hybrider med en elektrisk rækkevidde på over 100 kilometer og integrationen af kunstig intelligens i motorstyringssystemet. I markedsmiljøet positionerer den nye Leon sig som en pioner inden for bæredygtig mobilitet i kompaktklassen.

Seat Leon 5F8 mild hybrid benzinmotor (2024-i dag)

De nye Seat Leon 5F8-motorer er alle baseret på den videreudviklede eTSI-teknologi med forbedret 48-volts mildhybrid-understøttelse. 1.0 eTSI+ med 115 hk er indgangsmodellen og tilbyder endnu mere jævn kraftoverførsel end sin forgænger takket være optimeret elektronik. 1.5 eTSI+ fås i effektniveauer på 150 hk og 180 hk og betragtes allerede som et teknisk højdepunkt - den kombinerer det gennemprøvede TSI-grundlag med intelligent hybridunderstøttelse og adaptiv cylinderdeaktivering. Entusiaster kan vælge 2.0 TSI i Leon Cupra med 333 hk, som er designet til at være mere pålidelig takket være optimeret køling og forbedrede materialer på trods af den øgede ydelse.

Seat Leon 5F8 plug-in hybrid (2024-i dag)

Den nye Seat Leon 5F8 e-Hybrid+ har en systemydelse på 272 hk og en elektrisk rækkevidde på over 100 km takket være et større batteri. Disse Seat Leon 5F8-motorer kombinerer en optimeret 1,4 TSI med en kraftigere elmotor og lover en markant forbedret hverdagsegnethed i elektrisk tilstand.

Seat Leon 5F8 dieselmotorer (2024-i dag)

TDI-serien er blevet reduceret til en ultramoderne 2.0 TDI evo med 150 hk, som er den sidste diesel i serien, der giver den hele armen med hensyn til effektivitet og bør opfylde Euro 7-standarden med forbedret emissionskontrol.

Seat Leon 5F8 motor Effekt Brændstofforbrug Typiske svagheder Vurdering
1.0 eTSI+ 115 HK 4,8-5,4 l/100 km Ingen kendt endnu Meget god
1,5 eTSI+ 150-180 HK 5,0-5,8 l/100 km Lovende Meget god
2.0 TSI 333 HK 7,5-8,3 l/100 km Forbedret, men EA888-baseret God
1,4 e-Hybrid+ 272 HK 0,8-1,2 l/100 km + elektricitet Kompleks, men effektiv Meget god
2.0 TDI evo 150 HK 3,9-4,5 l/100 km Den mest moderne TDI Meget god

Konklusion: De bedste Seat Leon 5F8-motorer i alle generationer

Udviklingen af Seat Leon 5F8-motorerne viser en klar tendens i retning af elektrificering og løbende forbedring af pålideligheden. Mens de tidlige TSI-benzinmotorer stadig kæmpede med begyndervanskeligheder, har de moderne eTSI-enheder vist sig at være ekstremt pålidelige. TDI-dieselmotorerne har været garant for pålidelighed på tværs af alle generationer, mens de nye hybridmotorer repræsenterer en lovende fremtid for miljøbevidste bilister.

  • Bedste Seat Leon 5F8 benzinmotor:

1,5 eTSI+ (180 hk, generation V) kombinerer moderne mild-hybrid-teknologi med sportslige køreegenskaber og lover fremragende pålidelighed med høj effektivitet.

  • Bedste Seat Leon 5F8 dieselmotor:

2.0 TDI (150-184 hk, generation III & IV) tilbyder den bedste kombination af pålidelighed, økonomi og langdistanceegenskaber på tværs af alle generationer.

  • Bedste Seat Leon 5F8 hybridmotor:

1,4 e-Hybrid+ (272 hk, generation V) med sin høje elektriske rækkevidde på over 100 km og lave brændstofforbrug repræsenterer fremtiden for sortimentet.

Til vedligeholdelse og reservedele til alle Seat Leon 5F8-generationer tilbyder AUTODOC et omfattende udvalg af originale kvalitetsreservedele med hurtig levering og ekspertrådgivning.

AUTODOC Bedst sælgende: reservedele til en rimelig pris

VALEO 045105 Forlygte højre, ORIGINAL PART
Anmeldelser - 5
Produktbeskrivelse
  • Monteringsside: højre
  • Lampe / pærefunktion: med kørelys
  • Tillægsartikel / Yderligere info.: med LED-styreenhed til nær- / fjernlys
  • Yderligere info.: ORIGINAL PART
  • Vægt [kg]: 5,15
  • Venstre / højre-styret: til venstrestyrede biler
  • Modsvarende del til den modsatte side: 045104
  • VALEO: Forlygte
  • Varenummer: 045105
  • Vores pris: 4583,32 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
VALEO Forlygte højre, ORIGINAL PART
Varenummer: 045105
4583,32 kr.
Pris inkl. 25 % moms, Gratis levering
VALEO 632200 Parkeringssensor bag, med sensor, Anzahl der Sensoren: 4
Anmeldelser - 20
Produktbeskrivelse
  • Monteringsside: bag
  • Farve: sort, mat
  • Trækanordning: med automatisk parkeringsassistent afbrydelse
  • Køretøjstilbehør: til køretøjer med anhængertræk
  • DIN / ISO: 17386
  • Sensortype: Ultralydsensor
  • Visning: uden visning
  • Vægt [kg]: 1,156
  • Kemisk egenskab: malbar
  • Nominel spænding [V]: 12
  • Tillægsartikel / Yderligere info. 2: med sensor
  • Monteringstype: montering
  • Sensorudstrålingsvinkel parkeringsassistent: Sensorudstrålingsvinkel : 0 til 5 grader
  • Højdejustering til [cm]: 65
  • Parkeringsassistent aktivering: med akustisk advarselsfunktion, med radio-mute, Aktiveringsmulighed via kontakt, Aktivering via bakgear
  • Parameter Programming, PPS (Parkeringsassistent): med parameter programmering, PPS
  • til køretøjsbredde til [m]: 2,2
  • Rækkevidde til [m]: 1,7
  • Rækkevidde fra [m]: 0,1
  • Højdejustering fra [cm]: 40
  • Monteringstid på [i timer]: 1,5
  • Antal sensorer: 4
  • VALEO: Parkeringssensor
  • Varenummer: 632200
  • Vores pris: 720,24 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
VALEO Parkeringssensor bag, med sensor, Anzahl der Sensoren: 4
Varenummer: 632200
720,24 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
SHELL Helix Ultra 550046268 Motorolie 5W-30, 4l
Anmeldelser - 50
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SN
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Indhold [liter]: 4
  • Produktserie: Helix
  • Version: Ultra
  • Varenummer: 550046268
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • SHELL: Motorolie
  • Vores pris: 338,41 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
SHELL Motorolie 5W-30, 4l
Varenummer: 550046268
338,41 kr.
84,60 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-55%
H7 OSRAM COOL BLUE INTENSE next Generation 64210CBN-HCB Pære, fjernlys H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogen
Anmeldelser - 65
Produktbeskrivelse
  • Produktserie: COOL BLUE INTENSE next Generation
  • Lampe / pæretype: H7
  • Lampekonstruktion: Halogen
  • Nominel ydelse [W]: 55
  • Spænding [V]: 12
  • Farvetemperatur [K]: 5000
  • Sokkeltype glødepære: PX26d
  • OSRAM: Pære, fjernlys
  • Varenummer: 64210CBN-HCB
  • Stand: Helt ny
Detaljer
OSRAM Pære, fjernlys H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogen
Varenummer: 64210CBN-HCB
sammenlignet med vejl. pris 320,64 kr.

143,80 kr.
Pris per sæt af 2 stykker
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-41%
FEBI BILSTEIN 27876 Boltsæt, fjederben-hjullejehus venstre foraksel, højre foraksel
Anmeldelser - 38
Produktbeskrivelse
  • Monteringsside: venstre foraksel, højre foraksel
  • Vægt [kg]: 0,11
  • Læs serviceinformationen
  • Længde [mm]: 91
  • Mål udvendigt gevind: M12 x 1,5
  • Kvallitet / klasse: 10.9
  • Skruelængde under hoved [mm]: 80
  • FEBI BILSTEIN: Boltsæt, fjederben-hjullejehus
  • Varenummer: 27876
  • Vores pris: 26,76 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
FEBI BILSTEIN Boltsæt, fjederben-hjullejehus venstre foraksel, højre foraksel
Varenummer: 27876
sammenlignet med vejl. pris 45,42 kr.

26,76 kr.
Pris pr. stk
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
GLP194 BOSCH 0 250 403 009 Gløderør 4,4V M 10 x 1, Glødetrådspære, Länge: 130 mm, 10 Nm, 63, Duraterm
Anmeldelser - 38
Produktbeskrivelse
  • Yderligere info.: Duraterm
  • Gevindmål: M 10 x 1
  • Længde [mm]: 130
  • Spænding [V]: 4,4
  • Nøglespændvidde: 10
  • Gløderørsversion: Glødetrådspære
  • Monteringsdybde [mm]: 28
  • Tilslutningsteknik: PIN
  • Tilspændingsmoment til [Nm]: 15
  • Tilspændingsmoment på [Nm]: 10
  • Konusstigning: 63
  • Tillægsartikel / Yderligere info. 2: uden tryksensor
  • BOSCH: Gløderør
  • Varenummer: 0 250 403 009
  • Stand: Helt ny
Detaljer
BOSCH Gløderør 4,4V M 10 x 1, Glødetrådspære, Länge: 130 mm, 10 Nm, 63, Duraterm
Varenummer: 0 250 403 009
109,05 kr.
Pris pr. stk
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
-33%
FEBI BILSTEIN 48817 Skrue, bremsekaliper bagaksel
Anmeldelser - 35
Produktbeskrivelse
  • Monteringsside: bagaksel
  • Kvallitet / klasse: 10.9
  • Skruehoved- / møtrikprofil: indre polygonhoved
  • Skruelængde under hoved [mm]: 65
  • Vægt [kg]: 0,07
  • Mål udvendigt gevind: M12 x 1,5
  • FEBI BILSTEIN: Skrue, bremsekaliper
  • Varenummer: 48817
  • Stand: Helt ny
Detaljer
FEBI BILSTEIN Skrue, bremsekaliper bagaksel
Varenummer: 48817
sammenlignet med vejl. pris 35,65 kr.

23,75 kr.
Pris pr. stk
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
N60 VARTA BLUE dynamic EFB N60 560500064D842 Starterbatteri 12V 60Ah 640A EFB-batteri
Anmeldelser - 31
Produktbeskrivelse
  • Version: N60
  • Produktserie: BLUE dynamic EFB
  • Batterikapacitet [Ah]: 60
  • Batteri: EFB-batteri
  • Koldstarts-strøm (A): 640
  • Længde [mm]: 242
  • Bredde [mm]: 175
  • Højde [mm]: 190
  • Spænding [V]: 12
  • Vægt [kg]: 16,93
  • DIN / ISO: L2
  • Poltype: 1 / 3
  • Polstilling 0
  • Bespænding: B13
  • VARTA: Starterbatteri
  • Varenummer: 560500064D842
  • Vores pris: 1237,04 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
VARTA Starterbatteri 12V 60Ah 640A EFB-batteri
Varenummer: 560500064D842
1237,04 kr.
Pris inkl. 25 % moms, Gratis levering
-36%
241181 ATE 24.6238-7047.5 Bremsekaliber uden holder
Anmeldelser - 9
Produktbeskrivelse
  • Bremsesystem: ATE
  • Calipertype: Type 1. kaliper, Bremsekaliber med servoenhed for elektrisk parkeringsbremse
  • Ombytningsdel
  • Tillægsartikel / Yderligere info.: uden holder
  • Modsvarende del til den modsatte side: 24.6238-7048.5
  • MAPP-code tilgængelig
  • Stempeldiameter [mm]: 38
  • ATE: Bremsekaliber
  • Varenummer: 24.6238-7047.5
  • Vores pris: 1484,59 kr.
  • Stand: Renoveret
Detaljer
ATE Bremsekaliber uden holder
Varenummer: 24.6238-7047.5
sammenlignet med vejl. pris 2333,50 kr.

1484,59 kr.
Pris inkl. 25 % moms, Gratis levering
R 2543 BOSCH 1 987 432 543 Pollenfilter Aktivkulfilter, 254 mm x 233 mm x 31 mm
Anmeldelser - 31
Produktbeskrivelse
  • Filtertype: Aktivkulfilter
  • Længde [mm]: 254
  • Bredde [mm]: 233
  • Højde [mm]: 31
  • Mængde: 1
  • Basisversion (produktnr.): 1987432540
  • Højeffektiv version med aktivkul (produktnr.): 0986628630
  • BOSCH: Pollenfilter
  • Varenummer: 1 987 432 543
  • Vores pris: 115,51 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
BOSCH Pollenfilter Aktivkulfilter, 254 mm x 233 mm x 31 mm
Varenummer: 1 987 432 543
115,51 kr.
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
VAG Longlife IV FE GS60577M4 Motorolie 0W-20, 5l
Anmeldelser - 71
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 0W-20
  • Producentens anbefalinger: VW 508 00, VW 509 00, Porsche C20
  • Indhold [liter]: 5
  • Produktserie: Longlife
  • Version: IV FE
  • Varenummer: GS60577M4
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • VAG: Motorolie
  • Vores pris: 611,38 kr.
Detaljer
VAG Motorolie 0W-20, 5l
Varenummer: GS60577M4
611,38 kr.
122,28 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
CR/CP4HS1/R35/10-S BOSCH 0 986 437 440 Højtrykspumpe
Anmeldelser - 3
Produktbeskrivelse
  • Ombytningsdel
  • Brændstoftype: Diesel
  • BOSCH: Højtrykspumpe
  • Varenummer: 0 986 437 440
  • Vores pris: 6154,04 kr.
  • Stand: Renoveret
Detaljer
BOSCH Højtrykspumpe
Varenummer: 0 986 437 440
6154,04 kr.
Pris inkl. 25 % moms, Gratis levering
N70 VARTA BLUE dynamic N70 570500076D842 Starterbatteri 12V 70Ah 760A
Anmeldelser - 64
Produktbeskrivelse
  • Version: N70
  • Produktserie: BLUE dynamic
  • Batterikapacitet [Ah]: 70
  • Koldstarts-strøm (A): 760
  • Længde [mm]: 278
  • Bredde [mm]: 175
  • Højde [mm]: 190
  • Spænding [V]: 12
  • Vægt [kg]: 19,53
  • DIN / ISO: L3
  • Poltype: 1 / 3
  • Polstilling 0
  • Bespænding: B13
  • VARTA: Starterbatteri
  • Varenummer: 570500076D842
  • Vores pris: 1800,08 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
VARTA Starterbatteri 12V 70Ah 760A
Varenummer: 570500076D842
1800,08 kr.
Pris inkl. 25 % moms, Gratis levering
Valvoline SynPower 872378 Motorolie 5W-30, 4l
Anmeldelser - 47
Produktbeskrivelse
  • Viskositätsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SL, API CF
  • Producentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, MB 226.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-G1
  • Indhold [liter]: 4
  • Produktserie: SynPower
  • Varenummer: 872378
  • Beholdertype: Kannister
  • Køretøjstype: Bil
  • Valvoline: Motorolie
  • Vores pris: 390,34 kr.
Detaljer
Valvoline Motorolie 5W-30, 4l
Varenummer: 872378
390,34 kr.
97,59 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger
REINZ 70-31414-10 Tætningsmiddel Tube, Silikone, Inhalt: 70ml, Ikke opløsningsmiddelholdbar, bestandighedselastisk, hærdende, sort, REINZOSIL
Anmeldelser - 83
Produktbeskrivelse
  • Materiale: Silikone
  • Kemisk egenskab: Ikke opløsningsmiddelholdbar, bestandighedselastisk, hærdende
  • Farve: sort
  • Indhold [ml]: 70
  • Temperaturområde fra [°C]: 50
  • Temperaturområde til [°C]: 320
  • Beholdertype: Tube
  • kun i forbindelse med: 70-31415-00
  • Yderligere info.: REINZOSIL
  • REINZ: Tætningsmiddel
  • Varenummer: 70-31414-10
  • Vores pris: 56,95 kr.
  • Stand: Helt ny
Detaljer
REINZ Tætningsmiddel Tube, Silikone, Inhalt: 70ml, Ikke opløsningsmiddelholdbar, bestandighedselastisk, hærdende, sort, REINZOSIL
Varenummer: 70-31414-10
56,95 kr.
813,57 kr. for 1 liter
Pris inkl. 25 % moms, ekskl. leveringsomkostninger

Populární příspěvky

Abonner modtag vores nyhedsbreve

Udfyld din e-mailadresse for at få de seneste nyheder og tips: