Top Reservedele til 1 LANCIA THESIS modeller
Top kategorier med autodele
Reservedelskatalog
-
Dæk
Autotilbehør online-butik LANCIA THESIS
Bedst sælgende bil produkter til LANCIA THESIS
Der er favorable tilbud på autodele fra premium brand fabrikanter til 1 LANCIA THESIS modeller tilgængelig nu. I vores katalog med reservedele til LANCIA, vil du finde et stort udvalg af førsteklasses og billige dele til LANCIA THESIS fra de leddende fabrikanter.
Der er fri fragt, når du køber reservedele over vores online-butik, Autodoc. Bildele til LANCIA THESIS og andre italienske biler er tilgængelige i vores store sortiment af forskellige producenter. Din bestilling vil blive leveret til dit bestemmelsessted hurtigst muligt. Vi tager os af det. Vores online-katalog har bildele til alle LANCIA THESIS modeller, og er alle tilgængelige for dig.
Information om LANCIA THESIS model - korrekt valg af reservedele
Lancia Thesis
Luksussedanen, Lancia Thesis, blev kun produceret i 16000 eksemplarer i løbet af produktionsperioden fra 2002-2009. Den blev brugt af Italiens regering og deres præsident.
I generation af Lancia Thesis
Da Lancia Thesis var efterfølgeren til den upopulære model, Lancia Kappa (der ble kritiseret for sin forældede stil og ikke så luksuriøse interiør), som mærkets flagskibsmodel, stod den overfor en stor udfordring – den skulle genoplive mærket og genvinde købernes loyalitet.
I 1997 udviklede designerne tre prototyper - Tikal, Agorà og Arca. Efter en afstemning i virksomheden, blev Agorá, der fik ændret navn til Lancia Dialogos, valgt som den der skulle udvikles yderligere på. I år 2000 blev der produceret en specialudgave af Lancia Dialogos til Pave John Paul II (Giovanni Paolo II), der fik navnet, Giubileo.
Da den var færdig, var Lancia Thesis ikke meget anderledes end prototypen: kølergrillen blev forkortet, for at gøre plads til nummerpladen på kofangeren, og motorhjelmens riller blev mindre prominente. Modellens navn blev valgt med det formål at gøre Lancia Thesis til en af producentens mest succesfulde biler. Den officielle præsentation af Lancia Thesis fandt sted på Geneva Motor Show i 2001, og produktionen startede i 2002.
Sedanen var 4890 mm lang og den var designet af designeren, Mike Robinson. Da den var designet i retrostil, mindede Lancia Thesis om de populære modeller fra 1950’erne og 1960’erne - Lancia Aurelia og Lancia Flaminia. Bilens forende var meget unik – kølergrillen var massiv, forlygterne var diamantformede og forlygteviskerne var trekantede. Der var mange kromelementer på Lancia Thesis’ karosseri: dørhåndtag, vindueslister og små lister på hver side. Den forkortede bagende var usædvanlig på grund af lygterne: LED-lygterne var grupperet i smalle vertikale blokke.
Instrumentbrættet i Lancia Thesis havde et mere traditionelt arrangement af elementerne, sammenlignet med Lancia Kappa. Der var en CD-holder med plads til 6 CD’er i handskerummet. Der var også en kopholder med kølefunktion nær gearstangen. Bagrudegardinet med elektrisk drev kunne styres med knapper på bagsædets armstøtte samt nær gearstangen. Interiøret bestod af læder og mahogni.
Nyt design af I generation af Lancia Thesis
Den opdaterede Lancia Thesis blev præsenteret på Geneva Motor Show i 2006: interiørets materialer og fælgenes design blev ændret, og karosseriet kunne nu fås i to farver.
Det var i starten planen at sælge mellem 13.000 og 25.000 eksemplarer af Lancia Thesis om året. Men i praksis var salgene svage: dette skyldtes til dels den interne krise i virksomheden. Det ukonventionelle og originale design på den nye model blev også kritiseret. Bilens pris var også et stort problem: Lancia Thesis kostede ligeså meget som BMW 5 serie, Mercedes-Benz fra E-klassen og Jaguar S-Type. De fleste biler blev solgt i Italien, hvor de blev brugt som officielt transportmiddel for landet regering.