Top Reservedele 6 DAIHATSU CHARADE modeller
Top kategorier med autodele
Reservedelskatalog
-
Dæk
Autotilbehør online-butik DAIHATSU CHARADE
Bedst sælgende bil produkter DAIHATSU CHARADE
Der er favorable tilbud på autodele fra premium brand fabrikanter til 6 DAIHATSU CHARADE modeller tilgængelig nu. I vores katalog med reservedele til DAIHATSU, vil du finde et stort udvalg af førsteklasses og billige dele til DAIHATSU CHARADE fra de leddende fabrikanter.
Vi er klar på at tilbyde dig et stort katalog med reservedele til din DAIHATSU CHARADE, der vil forbløffe dig med dets store udvalg. Vores butiks enestående funktion er nemlig bl.a. et enormt udvalg af DAIHATSU CHARADE reservedele med alle modifikationer og særegenheder fra diverse mærker. Begynd at søge efter den nødvendige del, og gør dig klar til en behagelig overraskelse!









DAIHATSU CHARADE-reservedele: Hvor kan man købe dem?
Daihatsu CHARADE-reservedele i original kvalitet tilbydes i AUTODOCs reservedelskatalog til priser fra 54.99 til 1031.41 kr..
Hvilke DAIHATSU CHARADE-reservedele er tilgængelige i AUTODOC-kataloget?
Daihatsu CHARADE OEM-dele er reservedele fra mærker som f.eks:
- BOSCH
- BREMBO
- FEBI BILSTEIN
- HELLA
- SKF
Information om DAIHATSU CHARADE model - korrekt valg af reservedele
Daihatsu CharadeDaihatsu Charade bilerne blev fremstillet mellem år 1977 og 2000. De blev fremstillet på fabrikker i Japan, Sydafrika og Kina. I 1979 blev de udnævnt som "Car of the Year" i Japan.
Daihatsu Charade 1977-1993I begyndelsen fremstillede man Daihatsu Charade G10 som en fem-dørs hatchback. I slutningen af 1978 kom som en tre-dørs Daihatsu Charade Runabout hatchback med i produktionen. Kroppens bageste søjler havde to små sideruder.
Et karakteristisk træk ved denne model var dens runde forlygter. Sidespejlene blev placeret på de forreste paneler.
Bilen fik en ny stil i 1981. Forlygterne blev erstattet med firkantede.
Så i 1983 kom anden generation af biler af denne model. Daihatsu Charade G11 blev produceret med samme karrosseri som sin forgænger, men havde forbedret affjedringssystem. Selv dens standard hjul af stål blev ændret og blev erstattet med lysere aluminiumsfælger. Både tre-dørs og fem-dørs hatchback havde højt til loftet og standard tag.
Under sommeren 1985 kom anden generation bilen med en ny stil. Bilen fik rektangulære forlygter i stedet for de firkantede.
I 1985 under biludstillingen i Tokyo, viste selskabet den nye Daihatsu Charade De Tomaso 926R prototype frem, den var bygget i samarbejde med den italienske bilproducent De Tomaso Automobili.
Bilen skulle deltage i World Rally Championship i 1986. Men producenternes planer blev aldrig materialiseret - International Automobile Federation besluttet at forbyde B-klasse biler i at deltage i konkurrencen på grund det høje antal ulykker der var sket i løbet af mesterskabet i 1985.
I 1987 kom den tredje generation hatchback, Daihatsu Charade G100 / G102. Et år senere kom sedan versionen. De største ændringer omfattede 14 tommer følger og central lås. Ekstra komfort inkluderede servostyring og klimaanlæg.
En restyling af tredje generation af modellen kom i 1991. Bilen fik nye baglygter og reflekterende paneler. Ændringerne rørte også bilens kabine design - dørpanelerne var nu af stof.
I 1989 og 1990 fik Daihatsu Charade GTI sportsvogne stor succes i det britiske Lombard RAC Rally Championship. Det bedste resultat kom i 1993 under Safari Rally konkurrence, hvor de kom på femte plads blandt alle der havde deltaget.
Daihatsu Charade G200 / G201 / G203 / G213Mellem årene 1993-2000 kom fjerde generation på markedet. I begyndelsen var det tre-dørs og fem-dørs hatchback mens sedan kom senere i 1994. Bilens krop fik bedre og glattere linjer.
Daihatsu Charade G200 / G201 / G203 / G213 restylingI 1996 fik modellen en ny stil. Dens kølergrill fik en anden form. I 2000 gav bilen plads på markedet til Daihatsu Sirion og Daihatsu Storia.
Daihatsu Charade på forskellige markederI Kina solgte man Daihatsu Charade bilerne under navnet Tianjin Xiali og de var fremstillet af FAW Tianjin Company. I Holland blev den fjerde generation solgt under navnet Daihatsu Valera.
Mellem årene 1995-1998 solgte man Daihatsu Mira L500 og under navnet Daihatsu Charade Centro. I 2003 fornyede man mærke Daihatsu Charade i Europa, Australien og Sydafrika; indtil da var den blevet kaldet Daihatsu Mira L250. Mellem årene 2007-2011 solgte man Daihatsu Charade modellen som Daihatsu Mira L275 i Sydafrika. Mellem årene 2011-2013 solgte man dem som Toyota Yaris XP90 på det europæiske marked.
Kundeundersøgelse omhandlende DAIHATSU CHARADE
Gennemsnitlig kundebedømmelse
baseret på 104 anmeldelser
Tryghed ved internethandel! Returnér din DAIHATSU CHARADE-reservedel uden forklaring i op til 200 dage efter købet og få pengene tilbage. Hvordan? Vælg blot Sikker Bestilling ved betaling. Tjenesten koster kun 49,50 kr..
AUTODOC bekymrer sig for dig! Hver ordre fra 1200 kr. værdi af vare, er inklusiv gratis fragt i Danmark.
*Gælder ikke store bildele